Heel snel geleverd, minimale verpakking (milieu)

Zeer snelle levering, en nog steeds geweldige producten.

Snelle service, goed wasmiddel

Fijne transactie!

Netjes verpakt en supersnel geleverd!

Een prima wasmiddel!

Wast goed schoon, zuinig in gebruik,heel fijn dat er geen parfum en onnodige stoffen zijn toegevoegd! Blij met uw wasmiddel!

zeer goed wasmiddel voor exzeem

zeer fijn wasmiddel welke ik gebruik i.v.m. allergie en exzeem

Uit de kunst, lekker snel ook.

Lekker snel en alles klopt

Geweldig afwaszeep product

Ook een korte vaatwas van 90 min. is klaar schoon met een vuile was.

Bestelling snel in huis, laagste in prijs

Op internet gezocht naar grootverpakking Klok waspoeders omdat dat me het voordeligste leek. Omgerekend naar kiloprijs blijkt de grootverpakking bij Klok zelf de voordeligste optie. Was snel in huis zonder verzendkosten.

Fijn wasmiddel

Ik was al jaren met klok, heel tevreden! En fijn dat het ecologisch is. Een gedegen merk en ik ben niet van plan te switchen.

Uitstekend!

Snelle en zorgvuldige service:)

Zeer goed waspoeder

Al jaren gebruik ik alleen nog maar Klok waspoeder: het wast echt schoon, laat geen witte sporen achter, zacht voor de gevoelige exceem huid, niet duur, bijna geurloos en toch fris wasgoed. Precies zoals ik het graag wil. Ook superhandig om het in XXL verpakkingen te kunnen bestellen, zodat je er lekker een tijdje mee vooruit kunt.

Wat goed om te horen, Miranda! Van zulke tevreden klanten worden wij helemaal blij!

Probleemloos

Goede schone was

Dank je wel voor de dikke 10, Pieter!

TOP !

Er was bij de post iets mis gegaan met mijn bestelling, helft maar geleverd (1 i.p.v. 2 pakketdozen) Gebeld en allervriendelijkst te woord gestaan, na intern snel uitzoeken ‘hoe of wat’ werd er gelijk een nieuw pakket verzonden, wat ik de volgende dag al in huis had. TOP producten en TOP service !!

We staan met plezier klaar voor onze klanten. Dank je wel voor deze mooie review, Anje!

Verademing

Terug bij m'n oude merk! Geen vieze toegevoegde geuren, geen jeuk meer en toch schoon. Zo blij mee, voor mij geen andere meer.

Welkom terug ;-) en dank je wel voor de complimenten, Annemarie!

Juist wat ik nodig had

Snelle levering. Goede producten.

Tevreden klanten, daar doen we het voor! Dank je wel voor de dikke 10!

De beste eco-vaatwastabletten die er zijn!

KLOK vaatwastabletten zijn écht de beste, is onze ervaring. We hebben vele bio-merken getest, maar komen steeds weer terug bij KLOK. Eindelijk weer glanzende glazen!

Wauw! Wat een geweldige review! Dank je wel, Olga.

Zeer duidelijk, doet wat het belooft,zeer snelle levering

Zeer snelle levering en een super product.

... én zeer vriendelijke review! Dank jullie wel, Kaasboerderij Langelaan!

Vlotte levering

Goed wasmiddel tegen een faire prijs

Dank je wel, Leo!

Super fijne producten

Ik ben klok gaan gebruiken sinds wij een baby hebben gekregen en ben er erg tevreden erover. Zowel over het waspoeder (babykleertjes) als vaatwastabletten en afwasmiddel (siliconen baby servies) Geen last van geïrriteerde huid of nare geurtjes. Blije moeder.

Wat goed om te horen, blije moeder! Dank je wel voor deze schattige review.

Beste ecologische waspoeder

Mijn was moet gewoon schoon zijn maar juist het milieu is belangrijk! Bij het gebruiken van Klok waspoeder kan ik dat dus allebei doen omdat het waspoeder ecologisch is. Al meer dan 100 jaar hebben zij het milieu èn schone was hoog in het vaandel staan, driewerf hoera!

Dank je wel, Coos. Ook driewerf hoera voor zulke tevreden klanten!

Superpositief

De service is ontzettend goed

Goed en zeer snel geleverd

De volgende dag al bezorgd, wel een beetje waspoeder in de overdoos. Blijkbaar was er 1 pak niet helemaal goed dicht

Schoon

Schone was en ruikt ook nog lekker! En natuurlijk beter voor je huid en ook het milieu.

Dank je wel, Annette! We zijn altijd erg blij met zulke tevreden klanten!

Goede service van een bedrijf met topprodukten!

Goede produkten die doen wat ze moeten doen: schoonmaken!! Gelukkig is er geen parfum aan toegevoegd! Ook bij parfum allergie prima!!

Wat een mooie review. Dank je wel, Daisy!

Product prima bezorging heel slecht

Klok heeft prima producten echter schakelt bij bezorging de verkeerde organisatie in. Deze levert bewust niet aan de deur af.

Gelukkig ben je tevreden over onze producten, maar ik begrijp dat er iets mis is gegaan met de bezorging door DHL? Ik stuur je even een mailtje, dan kunnen we de klacht oplossen of afhandelen. Hartelijke groet, namens KLOK, Juliëtte

Over Klok-eco.nl

Klok staat al meer dan 100 jaar voor hoogwaardige, duurzame was- en schoonmaakmiddelen uit Nederland. De producten zijn speciaal ontwikkeld voor de gevoelige huid en een beter milieu. Aan de recepturen zijn geen parfums en kleurstoffen toegevoegd waardoor de kans op een allergische reactie zeer beperkt is. KLOK-producten zijn gecertificeerd met het EU Ecolabel en het Asthma Allergy Nordic (samenwerking tussen astma- en allergieorganisaties). Klok producten vind je in de meeste supermarkten, maar zijn daarnaast ook online te bestellen in onze eigen webshop: klok-eco.nl