Goed en zeer snel geleverd

De volgende dag al bezorgd, wel een beetje waspoeder in de overdoos. Blijkbaar was er 1 pak niet helemaal goed dicht

Schoon

Schone was en ruikt ook nog lekker! En natuurlijk beter voor je huid en ook het milieu.

Dank je wel, Annette! We zijn altijd erg blij met zulke tevreden klanten!

Goede service van een bedrijf met topprodukten!

Goede produkten die doen wat ze moeten doen: schoonmaken!! Gelukkig is er geen parfum aan toegevoegd! Ook bij parfum allergie prima!!

Wat een mooie review. Dank je wel, Daisy!

Product prima bezorging heel slecht

Klok heeft prima producten echter schakelt bij bezorging de verkeerde organisatie in. Deze levert bewust niet aan de deur af.

Gelukkig ben je tevreden over onze producten, maar ik begrijp dat er iets mis is gegaan met de bezorging door DHL? Ik stuur je even een mailtje, dan kunnen we de klacht oplossen of afhandelen. Hartelijke groet, namens KLOK, Juliëtte

bestelling is als altijd snel en correct afgehandeld

zie hier boven

Tevreden klanten, daar doen we het voor! Dank je wel voor je review, Louis!

Ik vind het hele goede producten,

Fijn om te lezen! Dank je wel, Riek!

Met Klok-eco was ik blij en vrij, want mijn was wordt schoon zonder schade voor moeder Aarde

Al tientallen jaren gebruik ik Klok-eco producten, mede dankzij mijn supermarkt die de producten telkens in voorraad neemt. Ik ben tevreden over de resultaten die ik met mijn Klok-eco producten behaal. En vooral stemt het mij blij dat ik met Klok-eco geen nadeel berokken aan mens, dier en aarde.

Dank je wel, Aag! En fijn dat jouw supermarkt KLOK in het assortiment én op voorraad heeft.

Goed & snel

Goed & snel

Dank je wel, Mariska!

Producten met kwaliteit

Wij gebruiken alle producten van Klok al sinds lange tijd en zijn zeer tevreden over de kwaliteit. Ook de verhouding prijs kwaliteit is goed.

Goede kwaliteit en snelle verzending

Heel prettig

RIEtheater waardig

Topbestelling voor het RIEtheater in Podium Bredius in Woerden, waar je dus hele toffe optredens kunt zien die je niet wilt missen! Check podiumbredius.nl niet, anders weet je ook wat er voor leuks komt!

Wat leuk dat KLOK in jullie theater gebruikt wordt; een hele eer! En dan krijgen we ook nog een dikke 10. Dank jullie wel!

Gemak dient de mens met thuisbezorgen

Gemak dient de mens met thuisbezorgen

Ja, fijn, hè? Niks sjouwen! Dank je wel voor je review, Marijke!

Snelle levering, fantastische spullen

Ik was al jaren nasr volle tevredenheid met klok. Eindelijk een groot verpakking met een zeer schappelijke prijs. Goede kwaliteit voor een mooie prijs. Ook nog eens goed voor het milieu.. Ik raad het iedereen aan.

Ah, wat een mooie review, Silwia. Dank je wel!

Bestelling ging goed en snel geleverd

Goed om te horen. Dank je wel, Anny!

Zeer snelle levering

Wasmiddel is goed voor milieu en de huud! De levering van het wasmiddelen was zeer snel en goed verpakt.

Oeh, een dikke 10. Daar worden we stiekem een beetje verlegen van. Dank je wel, Mirella!

Snelle levering en commercieel zeer correct. Zeker tevreden over de producten.

Dank je wel, Patrick. En goed dat je contact opgenomen had, omdat je de welkomstkorting gemist had. Dan lossen we het meteen op.

Helemaal prima

Helemaal prima

Dank je! Enne... de dikke 10 vinden wij ook helemaal prima! ;-)

Hele goede producten van was tot schoonmaak en perfect voor iemand zo allergisch als ik!

Ik ben helemaal fan van de waspoeder van Klok, zowel voor gekleurde was als witte was! Ik draag een wit uniform voor mijn werk en dit komt stralend uit de wasmachine. Ik gebruik zelfs geen wasverzachter meer omdat alle was heerlijk fris is. En ook wat betreft de Klok allesreiniger kan ik deze aanbevelen voor het hele huis, zo fris en schoon zonder dat mijn huid helemaal rood wordt en kapot gaat aangezien ik best heftige allergieën heb voor dat soort producten van alle andere merken. Ik zou willen dat ik het advies van de dermatoloog jaren eerder had gekregen!

Wat goed van jouw dermatoloog dat hij KLOK geadviseerd heeft en je nu met een gerust hart kunt wassen en poetsen!

Snelle levering, mooie prijs

Mijn bestelling werd snel geleverd. Mooie prijs voor een voordeel verpakking 74 wasbeurten. Wast de wasbare luiers fijn neutraal schoon, zonder parfum.

Dat is heel fijn om te horen, Anneloes. En dank je wel voor de 10!

Prima product, fijne website, vlotte levering.

Al geruime tijd gebruiken wij Klok en sinds aantal jaren bestellen we het online. Makkelijker omdat we dan 1 x voor een hele tijd vooruit bestellen. Geen gesleep met grote pakken. Prima wasmiddel /poeder. Zuinig in gebruik en doet wat het moet doen zonder synthetische geurtjes.

Ja, dat is fijn; geen gesleep! Fijn dat jullie zo tevreden zijn over ons waspoeder. Dank voor de 10!

Prima service en levering

Een snelle reactie op mijn mail en een snelle levering. Dus ben een tevreden klant.

Tevreden klanten, daar doen we het voor! Dank je wel voor de 10, Hilma!

Weinig poeder nodig, goed resultaat En ook de wereld word er blij van

En wij worden blij van zulke tevreden klanten. :-) Bedankt voor de 10, Henk!

Prima wasmiddelen

Duurzaam, wat goed, handige dozen.

Tevreden klanten, daar doen we het voor. Bedankt voor de fijne review!

volledig tevreden en supersnelle levering

heb bestelling geplaatst en volgende dag al in huis

Dank je wel voor de dikke 10!

Goed en voordelig wasmiddel !

En .. niet onbelangrijk .. milieuvriendelijk !

Blije en tevreden klanten; daar doen we 't voor! Dank je wel, Daphne!

Munsterstraat 2 7418 EV Deventer

Over Klok-eco.nl

Klok staat al meer dan 100 jaar voor hoogwaardige, duurzame was- en schoonmaakmiddelen uit Nederland. De producten zijn speciaal ontwikkeld voor de gevoelige huid en een beter milieu. Aan de recepturen zijn geen parfums en kleurstoffen toegevoegd waardoor de kans op een allergische reactie zeer beperkt is. KLOK-producten zijn gecertificeerd met het EU Ecolabel en het Asthma Allergy Nordic (samenwerking tussen astma- en allergieorganisaties). Klok producten vind je in de meeste supermarkten, maar zijn daarnaast ook online te bestellen in onze eigen webshop: klok-eco.nl