Goed product en goede service

Ik gebruik al jaren klok, het is een heel fijn wasmiddel, goed voor het milieu, mijn allergische huid en het was goed schoon. En de levering en service is altijd goed!

Wat worden wij blij van zulke trouwe en tevreden klanten! Dank je wel, Vanessa!

Gemakkelijk bestellen en snel bezorgd.

De wasmiddelen van Klok zijn goed en ongeparfumeerd. Bestellen is gemakkelijk en het wordt snel bezorgd.

Wat een ontzettend fijne review. Dank je wel, Jorrit!

Schoon en frisse was zonder parfum

Fijne producten van Klok met goed resultaat. Geen lichamelijke ongemakken als jeuk en uitslag door het weglaten van irriterende ingrediënten als parfum en houdbaarheidsstoffen.

Wat heerlijk dat je geen last meer hebt van jeuk en uitslag. Dank je wel voor je mooie review, Angelique!

fijn wasmiddel

Nu voor het eerst online besteld bij Klok. De bezorging ging supersnel. 's Avonds 19u besteld, de volgende dag al in huis. En dat tussen kerst en Nieuwjaar. Voor het eerst de xxl wasmiddelen gekocht. Ik ga ervanuit dat dit hetzelfde poeder is als dat in de 1 kg verpakkingen in de supermarkt zit. Aangezien dit wasmiddel niet de goedkoopste is en bijna nooit ergens in de aanbieding, was ik op internet op zoek. Daar stuitte ik op de xxl verpakking. Dat scheelt nogal. 32 ipv 38 ct per wasbeurt. Ik gebruik Klok omdat het huidvriendelijk is en redelijk milieuvriendelijk. Er zijn er beter voor het milieu, maar bij die heb ik mijn vraagtekens tav de wasresultaten. Ik houd het dus bij Klok. En met deze grote verpakking kan ik mooi een tijdje toe.

Hi Rian, In de XXL verpakking zit inderdaad hetzelfde waspoeder als in de kleinere verpakking. Tip: als je je aanmeldt voor onze nieuwsbrief, ontvang je circa 1 x per 4-6 weken onze aanbiedingen in de webshop. Vaak is dit ook een waardeboncode voor korting op het hele assortiment; dan kun je de XXL KLOK nog voordeliger aanschaffen. Dank je wel voor je positieve review!

Al jaren gebruik ik maar 1 middel: klok

Goed schoon, geen nare, chemische geurtjes, redelijke prijs. En dan is Klok ook nog een duurzamer keuze, ben er blij mee. Ik ben al jaren trouwe gebruiker van wasmiddel, afwasmiddel, groene zeep en soda en dat blijft zo. Voor mij geen bijtende middelen met onnatuurlijke geurtjes, maar gewoon mijn vertrouwde Klok!

Wat zijn we trots op zulke tevreden en trouwe klanten als jij. Dank je wel, Miriam!

prachtproducten

Gebruik intussen al jaren deze prachtige producten waar alleen maar goede grondstoffen gebruikt worden en niets van schadelijke stoffen , ben zeker fan ook de werking ervan is zeer goed

Dank je wel! En wat zijn wij blij met tevreden klanten zoals jij, Marleen!

Tevreden klant

Goed ingepakt en snelle levering

Dank je wel voor de dikke 10, Milana!

De bestelde XXL-waspoederdozen van Klok werden binnen no-time goed verpakt geleverd. Praktisch om zo een ruime hoeveelheid Klok in huis te hebben.

Wat fijn om te horen! Veel wasplezier in de Zonnebloem!

Vlot en correcte levering van goede producten

Fijne wasmiddelen, schoon zonder opdringerige geuren en andere onnodigheden. Nu in grootverpakking kunnen bestellen, dus voor lange tijd voldoende in huis. Heerlijk!

Dank voor de dikke 10!

Snelle levering, mooie aanbieding

Dank je wel, Marike!

Klok heeft nu eenmaal milieu vriendelijke schoonmaakmiddelen.

wij gebruiken al lange tijd Klok was en schoonmaakmiddelen. Werken heel goed en milieuvriendelijk.

Van tevreden klanten worden we altijd erg blij. Dank u wel!

snelle en correcte afhandeling

Gebruik de klokproducten al vanaf het begin, toen KLOK als eerste met fosfaatvrije producten kwam...ben nog steeds zeer tevreden!

Ah, wat leuk; een klant van het eerste uur. Dank u wel voor het vertrouwen in KLOK!

Prima wasmiddel

Ik Ben het gaan bestellen via longfons blad.Ik vind het prima zeep en afwasmiddel.ik heb al jaren allargieeren en astma. Ik blijf klok gebruiken.vr groet mw pors.

Wat fijn dat onze producten voor u geschikt zijn. En dank u wel voor de dikke 10!

Prima kwaliteitsvol produkt, gezien mijn allergieën, voor mij de oplossing !

geweldig goed product.

heel goed wasmiddel dat geen geur bij zich heeft.

Wat fijn dat u zo tevreden bent over ons wasmiddel!

herhaaldelijk besteld: 6x NIET GELEVERD

Bestelling is tot 6x toe aangemeld bij DHL; elke dag was er iemand thuis; elke keer de boodschap "helaas niemand thuis" Als je belt naar de klantenservice van Klok belt krijg je na 2 dagen iemand aan de lijn, die laconiek stelt "acht dat gebeurt wel vaker" Bestellen via internet is een hopeloze zaak, en de klantenservice werkt ook niet echt mee.

Goed dat we elkaar gesproken hebben hierover en dat alles inmiddels opgelost is. Soms is het echt een raadsel waar de bezorger met het pakket heengegaan is, haha! Wat een gedoe was het, hè? Gelukkig zijn de producten inmiddels - dubbel - binnen. Mocht zich in de toekomst weer een bezorgprobleem voordoen, neem dan vooral weer contact op. Maar laten we hopen dat het eenmalig was! Veel was- en poetsplezier! Hartelijke groet, Juliëtte

Zeer goede kwaliteit tegen een goede persoonlijke service

Blij dat er producten zijn waarbij je geen zorgen hoeft te maken over het milieu en je gezondheid

Ah, wat een vriendelijke review. Dank je wel, Dennis!

Wasmiddel wast goed en ruikt lekker neutraal. Geen niesbuien meer gehad tijdens het wassen/drogen.

Wasmiddel gekocht omdat we steeds moesten niezen tijdens het wassen en drogen als we wasmiddel gebruiken met parfum. En we waren op zoek naar een milieuvriendelijk alternatief. Het wasmiddel van Klok wast goed en de was ruikt schoon, ook al zit er geen parfum bij. Lekker neutraal. Geen niesbuien meer gehad tijdens het wassen/drogen dus een aanrader als je het mij vraagt.

Wat fijn om te vernemen dat ons wasmiddel jullie zo goed bevalt!

Met klok krijg ik mijn huis en de was goed schoon en het is ook nog goed voor het milieu!

Door te wassen met klok heeft er niemand last van jeuk en andere allergische reacties. Alleen de allesreiniger is te krachtig, mijn schoenzolen gaan op den duur plakken als ik ermee dweil.

Wat fijn dat onze producten zo goed bevallen. Wat betreft de allesreiniger; de aanbevolen dosering is 1 dop per 5 liter. Uiteraard kan het ook naar wens verder verdund worden. Voor schoonmaaktips- en adviezen mag je natuurlijk ook contact met ons opnemen. We denken graag met je mee!

Heerlijk product, aangeraden door het Longfonds.

Zie boven.

Fijn dat onze producten u zo goed bevallen!

Gewoon goed, ook voor het water.

Al jaren vaste prik voor onze vaatwasser. Zonder chemische geurtjes.

Dank je wel, Annette! Fijn dat je zo tevreden bent met ons vaatwasmiddel!

GEWOON PERFECT PRODUKT

Mijn witte was is ook echt wit net als wat ik mij kan herinneren van vroeger toen mijn moeder het al gebruikte. Ik nam het over van mijn moeder en mijn jongste dochter gebruikt het nu ook en neemt het mee naar England. Klok doet wat het belooft wit is ook echt wit.

Wat leuk om te horen dat KLOK ook meegaat naar Engeland. Super! Dank voor de dikke 10 en het grote vertrouwen in KLOK!

Schoon!

Werkt super

Kort, maar krachtig en een dikke 10. Dank je wel, Iris!

Goede prijs / kwaliteit en leuke acties

Door de leuke acties en samenwerkingen kun je Klok producten vaak voordelig bestellen. Bestellen gaat moeiteloos en er wordt gebruik gemaakt van gerecycled verpakkingsmateriaal! Het wasmiddel van Klok is top, wast goed schoon en zonder heftige geurtjes.

Wat fijn om te horen dat onze acties je zo goed bevallen. We zijn blij met KLOK-fans zoals jij!

Beste product voor mijn dochter met parfumallergie

En ook nog goed voor het milieu

Fijn dat KLOK zo geschikt is voor je dochter. En dank je wel voor de 10!

Over Klok-eco.nl

Klok staat al meer dan 100 jaar voor hoogwaardige, duurzame was- en schoonmaakmiddelen uit Nederland. De producten zijn speciaal ontwikkeld voor de gevoelige huid en een beter milieu. Aan de recepturen zijn geen parfums en kleurstoffen toegevoegd waardoor de kans op een allergische reactie zeer beperkt is. KLOK-producten zijn gecertificeerd met het EU Ecolabel en het Asthma Allergy Nordic (samenwerking tussen astma- en allergieorganisaties). Klok producten vind je in de meeste supermarkten, maar zijn daarnaast ook online te bestellen in onze eigen webshop: klok-eco.nl

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.