Prima wasmiddelen

Duurzaam, wat goed, handige dozen.

Tevreden klanten, daar doen we het voor. Bedankt voor de fijne review!

volledig tevreden en supersnelle levering

heb bestelling geplaatst en volgende dag al in huis

Dank je wel voor de dikke 10!

Goed en voordelig wasmiddel !

En .. niet onbelangrijk .. milieuvriendelijk !

Blije en tevreden klanten; daar doen we 't voor! Dank je wel, Daphne!

Gewoon goed!

Ik gebruik deze artikelen van huis uit!

Altijd leuk als klanten zijn opgegroeid met KLOK. Wie weet neemt de volgende generatie KLOK ook weer mee. Bedankt voor de 10, Aggie!

Product zonder luchtje

Klok producten zonder een naar luchtje. Beter voor je handen, huid en de wereld. De prijs is ook over het algemeen luchtig.

We houden het dan ook graag licht en luchtig ;-) Dank je wel voor je mooie review, Berry!

Prima wasmiddel voor een netteprijs

Jaren geleden gebruikte onze ouders klok wasmiddelen. Toen hadden we nergens last van ( jeuk ,eczeem). Toen we op eugen voeten gingen staan hebben we klok uit het oog verloren en de klachten kwamen ook naar boven. Sinds een jaar of 2 weer teug bij dit wasmiddel. Resultaat geen jeuk en eczeem meer.

Wat fantastisch om te horen, Ron. Jeuk en eczeem zijn verschrikkelijk...!

Goede producten & goede service

Ik heb de Klok box besteld op aanraden van vrienden, al je favoriete producten makkelijk samen besteld. Ik heb hem nog aangevuld met wat extra zaken, en het werd snel thuis bezorgd!

Wauw, van zo'n review worden we stiekem een beetje verlegen... Dank je wel, Iris!

Goed product en goede service

Ik gebruik al jaren klok, het is een heel fijn wasmiddel, goed voor het milieu, mijn allergische huid en het was goed schoon. En de levering en service is altijd goed!

Wat worden wij blij van zulke trouwe en tevreden klanten! Dank je wel, Vanessa!

Gemakkelijk bestellen en snel bezorgd.

De wasmiddelen van Klok zijn goed en ongeparfumeerd. Bestellen is gemakkelijk en het wordt snel bezorgd.

Wat een ontzettend fijne review. Dank je wel, Jorrit!

Schoon en frisse was zonder parfum

Fijne producten van Klok met goed resultaat. Geen lichamelijke ongemakken als jeuk en uitslag door het weglaten van irriterende ingrediënten als parfum en houdbaarheidsstoffen.

Wat heerlijk dat je geen last meer hebt van jeuk en uitslag. Dank je wel voor je mooie review, Angelique!

fijn wasmiddel

Nu voor het eerst online besteld bij Klok. De bezorging ging supersnel. 's Avonds 19u besteld, de volgende dag al in huis. En dat tussen kerst en Nieuwjaar. Voor het eerst de xxl wasmiddelen gekocht. Ik ga ervanuit dat dit hetzelfde poeder is als dat in de 1 kg verpakkingen in de supermarkt zit. Aangezien dit wasmiddel niet de goedkoopste is en bijna nooit ergens in de aanbieding, was ik op internet op zoek. Daar stuitte ik op de xxl verpakking. Dat scheelt nogal. 32 ipv 38 ct per wasbeurt. Ik gebruik Klok omdat het huidvriendelijk is en redelijk milieuvriendelijk. Er zijn er beter voor het milieu, maar bij die heb ik mijn vraagtekens tav de wasresultaten. Ik houd het dus bij Klok. En met deze grote verpakking kan ik mooi een tijdje toe.

Hi Rian, In de XXL verpakking zit inderdaad hetzelfde waspoeder als in de kleinere verpakking. Tip: als je je aanmeldt voor onze nieuwsbrief, ontvang je circa 1 x per 4-6 weken onze aanbiedingen in de webshop. Vaak is dit ook een waardeboncode voor korting op het hele assortiment; dan kun je de XXL KLOK nog voordeliger aanschaffen. Dank je wel voor je positieve review!

Al jaren gebruik ik maar 1 middel: klok

Goed schoon, geen nare, chemische geurtjes, redelijke prijs. En dan is Klok ook nog een duurzamer keuze, ben er blij mee. Ik ben al jaren trouwe gebruiker van wasmiddel, afwasmiddel, groene zeep en soda en dat blijft zo. Voor mij geen bijtende middelen met onnatuurlijke geurtjes, maar gewoon mijn vertrouwde Klok!

Wat zijn we trots op zulke tevreden en trouwe klanten als jij. Dank je wel, Miriam!

prachtproducten

Gebruik intussen al jaren deze prachtige producten waar alleen maar goede grondstoffen gebruikt worden en niets van schadelijke stoffen , ben zeker fan ook de werking ervan is zeer goed

Dank je wel! En wat zijn wij blij met tevreden klanten zoals jij, Marleen!

Tevreden klant

Goed ingepakt en snelle levering

Dank je wel voor de dikke 10, Milana!

De bestelde XXL-waspoederdozen van Klok werden binnen no-time goed verpakt geleverd. Praktisch om zo een ruime hoeveelheid Klok in huis te hebben.

Wat fijn om te horen! Veel wasplezier in de Zonnebloem!

Vlot en correcte levering van goede producten

Fijne wasmiddelen, schoon zonder opdringerige geuren en andere onnodigheden. Nu in grootverpakking kunnen bestellen, dus voor lange tijd voldoende in huis. Heerlijk!

Dank voor de dikke 10!

Snelle levering, mooie aanbieding

Dank je wel, Marike!

Klok heeft nu eenmaal milieu vriendelijke schoonmaakmiddelen.

wij gebruiken al lange tijd Klok was en schoonmaakmiddelen. Werken heel goed en milieuvriendelijk.

Van tevreden klanten worden we altijd erg blij. Dank u wel!

snelle en correcte afhandeling

Gebruik de klokproducten al vanaf het begin, toen KLOK als eerste met fosfaatvrije producten kwam...ben nog steeds zeer tevreden!

Ah, wat leuk; een klant van het eerste uur. Dank u wel voor het vertrouwen in KLOK!

Prima wasmiddel

Ik Ben het gaan bestellen via longfons blad.Ik vind het prima zeep en afwasmiddel.ik heb al jaren allargieeren en astma. Ik blijf klok gebruiken.vr groet mw pors.

Wat fijn dat onze producten voor u geschikt zijn. En dank u wel voor de dikke 10!

Prima kwaliteitsvol produkt, gezien mijn allergieën, voor mij de oplossing !

geweldig goed product.

heel goed wasmiddel dat geen geur bij zich heeft.

Wat fijn dat u zo tevreden bent over ons wasmiddel!

herhaaldelijk besteld: 6x NIET GELEVERD

Bestelling is tot 6x toe aangemeld bij DHL; elke dag was er iemand thuis; elke keer de boodschap "helaas niemand thuis" Als je belt naar de klantenservice van Klok belt krijg je na 2 dagen iemand aan de lijn, die laconiek stelt "acht dat gebeurt wel vaker" Bestellen via internet is een hopeloze zaak, en de klantenservice werkt ook niet echt mee.

Goed dat we elkaar gesproken hebben hierover en dat alles inmiddels opgelost is. Soms is het echt een raadsel waar de bezorger met het pakket heengegaan is, haha! Wat een gedoe was het, hè? Gelukkig zijn de producten inmiddels - dubbel - binnen. Mocht zich in de toekomst weer een bezorgprobleem voordoen, neem dan vooral weer contact op. Maar laten we hopen dat het eenmalig was! Veel was- en poetsplezier! Hartelijke groet, Juliëtte

Zeer goede kwaliteit tegen een goede persoonlijke service

Blij dat er producten zijn waarbij je geen zorgen hoeft te maken over het milieu en je gezondheid

Ah, wat een vriendelijke review. Dank je wel, Dennis!

Wasmiddel wast goed en ruikt lekker neutraal. Geen niesbuien meer gehad tijdens het wassen/drogen.

Wasmiddel gekocht omdat we steeds moesten niezen tijdens het wassen en drogen als we wasmiddel gebruiken met parfum. En we waren op zoek naar een milieuvriendelijk alternatief. Het wasmiddel van Klok wast goed en de was ruikt schoon, ook al zit er geen parfum bij. Lekker neutraal. Geen niesbuien meer gehad tijdens het wassen/drogen dus een aanrader als je het mij vraagt.

Wat fijn om te vernemen dat ons wasmiddel jullie zo goed bevalt!

Munsterstraat 2 A

7418 EV Deventer

Over Klok-eco.nl

Klok staat al meer dan 100 jaar voor hoogwaardige, duurzame was- en schoonmaakmiddelen uit Nederland. De producten zijn speciaal ontwikkeld voor de gevoelige huid en een beter milieu. Aan de recepturen zijn geen parfums en kleurstoffen toegevoegd waardoor de kans op een allergische reactie zeer beperkt is. KLOK-producten zijn gecertificeerd met het EU Ecolabel en het Asthma Allergy Nordic (samenwerking tussen astma- en allergieorganisaties). Klok producten vind je in de meeste supermarkten, maar zijn daarnaast ook online te bestellen in onze eigen webshop: klok-eco.nl