Geeft resultaat

Mijn ervaring tot nu toe is dat de creme zeker werkt. Gebruik het voor kleurverschil in mijn huid en deze is nu zichtbaar minder. Gebruik het ongeveer 2 maanden. Ben zelf half Indiaas, half Nederlands. Groetjes, Thessa

nog geen resultaat

Vrij snelle levering. Nog geen week aan het gebruiken. Zie dus nog geen verschil. Ik vraag mij af of het werkt op een donkere huid. Kan nog geen concrete beoordeling geven helaas. Als dit niet werkt voor mensen met een donkere huid, raad ik dit product niet aan. Jammer genoeg ook weinig reviews en resultaat foto's te vinden. Blijkbaar kennen veel mensen dit product niet. Kost veel geld voor een product dat niet bekend is en geen resultaat foto's heeft. Alleen hele slechte fotoshop foto's helaas. Skeptichs. Afwachten hoe de resultaten zullen zijn.

Hoi Sas, bedankt voor je uitgebreide review, hier kunnen wij zeker wat mee. Het klopt dat je na een week gebruik nog geen resultaat ziet. De meeste klanten zien resultaat na 8-12 weken. Bij deze wil ik ook graag bevestigen dat de crème zeker geschikt is voor de donkere huid. Skinlight is al meer dan 8 jaar actief, sinds kort zijn we overgestapt op een nieuwe webshop waardoor nog niet alle reviews op de nieuwe shop staan. Wij gaan zeker wat met je tip doen om meer klanten te vragen naar voor en na foto's. Mocht je deze zelf willen delen, dan stellen we dat heel erg op prijs. Je kunt deze dan sturen naar info @ skinlight . nl. Alvast heel erg bedankt. Voor nu heel veel succes met de behandeling. Groetjes, Nicole

Blij met het resultaat

Ben heel erg blij met het resultaat. Mijn vlekjes zijn al behoorlijk minder geworden waardoor ze eigenlijk nauwelijks nog opvallen.

Vragen worden snel beantwoord. Top service.

Ernstig uitslag van gekregen zelf tot Ernstig rood.

Ik.heb gier meerdere mail over gestuurd maar nooit iets van jullie gehoord omdat ik bestelling retour wil sturen omdat ik bij de service punt de juiste retour adres moet hebben. Nooi hebben jullie iets van jullie laten horen. Ik wil dit retour sturen en niet betalen wat jullie wel willen geld klopperij van j8

Snelle verzending en snelle reactie op je mail. Moet het product nog proberen

Helaas voor mij niet geschikt

Na de creme eventjes gebruikt te hebben kreeg ik helaas een huidreactie. Daardoor kon ik de creme niet verder gebruiken. Toen heb ik contact opgenomen en is alles super netjes voor mij opgelost.

Ik vond het een snelle levering

Ik heb nog geen ervaring met de creme maar we gaan het zien

De bestelling en uitleg van het product was helder en concreet. De verzending was super snel

Niet

Nog niet ontvangen en al meteen spam om te beoordelen. Laat me met rust en vraag over een maand wat ik van jullie product vind. Als ik het een tijdje gebruikt hebt.

Goedemiddag Wanda, Onze excuses voor het te vroeg sturen van de beoordelingsmail. Wij proberen dit altijd zo goed mogelijk te timen, maar soms gaat dit niet helemaal goed. Wij mailen altijd vrij snel zodat we onze service hoog kunnen houden. De beoordeling gaat dan ook vooral over de service van ons en wat u van de bezorging vindt. Ook kunt u dan meteen aangeven of u wel of niet het product ontvangen heeft. Nogmaals mijn excuses voor het ongemak. Indien u geen mail meer wenst te ontvangen, dan kunt u zich ook gerust uitschrijven. Wij snappen heel goed dat het enorm vervelend kan zijn wanneer je inbox volloopt met mails. Voor nu een hele fijne dag gewenst en heel veel succes met Skinlight. Met vriendelijke groet, Nicole Hulshoff I shop.skinlight.nl E info@skinlight.nl F facebook.com/Skinlight.nl

Geweldig product! Ook heel fijn dat je korting krijgt!

Geweldig product! Ook heel fijn dat je korting krijgt!

Zeker een top product

Product eergisteren heel laat besteld en de volgende dag in de avond was het binnen. Had ik niet verwacht deze snelle service top hoor. Product zelf moet ik nog testen.

Snelle levering en goed product

Dit is mijn tweede bestelling van 2 flacons. Na 6 maanden regelmatig gebruiken, 's morgens na het douchen, zijn de moedervlekjes 50-70% lichter geworden. Ik gebruik hiervoor een wattenstaafje, waarmee ik enkel de plekjes behandel en het laat intrekken. Ik ga dan ook gewoon door.

Fijne crème en mooie verpakking

Mijn ervaring tot nu toe is heel goed. De creme voelt goed aan en het flesje is zuinig in gebruik. De verzending was snel, had op woensdag besteld en het was donderdag al in huis.