Wachtende

Ik ben nog steeds aan het wachten op mijn bestelling. zou zaterdag geleverd worden. Nog steeds niet binnen.

Snelle levering en hoge korting!

Ik heb een week geleden de apple airpods pro gekocht. Na wat rondkijken ben ik uitgekomen bij mediawereld waar de airpods pro met magsafe case nog goedkoper zijn dan op andere sites zoals bol.com. Echte aanrader! Snelle levering!

Voorgelogen

Er staat dat er dag erna wordt geleverd, il wacht al 6 sagen, en PostNL weet wegens drukte niet wanneer er kan geleverd worden.

Vlotte en correcte service

Had nog nooit van deze webshop gehoord, maar aangenaam verrast door de vlotte afhandeling. Kijk volgende keer zeker weer...

PS5

Great and quick service. Outstanding.

Slechte communicatie

De levering zou maandag plaats moeten vinden. Op dinsdag heb ik gemaild gezien ik het op woensdag nodig had. Toen kwam er een heel verhaal over de chauffeur langdurig ziek maar iemand anders zou het oppakken. Woensdag werd gegarandeerd. Woensdag middag kreeg ik pas telefoon dat de andere chauffeur ook niet kon. Vrijdag is het dan toch eindelijk gelukt, maar mijn probleem op woensdag was er niet mee opgelost.

Hopelijk de moeite

Ik heb mijn pakje nog steeds niet ontvangen dus kan moeilijk oordelen

Super snelle en correcte levering

Super snel en correct

KLANTENSERVICE NUL

Slechtste ervaring ooit, geen respons op mail, antwoorden niet op telefoontjes. Krijgen een kapot artikel binnen en vragen dan nog om voor retour voor eigen kosten te draaien! Nooit meer, waren van plan om 12 steps aan te kopen, blij dat het bij 1 is gebleven. Moesten ze reageren en dit oplossen werken we graag nog mee, anders nooit meerw Mail: [email protected]

not sure ....

they selling items with wrong description ... i tried to contact them but after a week still no reply and the wrong description is still online... shipping was fast tho but still, not sure about the site. item is : Xiaomi mini vacuum. They selling the EU version as the GLOBAL version, but both model are different and the EU version DO NOT HAVE two power mode ...

Correcte levering

Geen reactie

Gevraagd bij bestelling om factuur af te leveren met vermelding van mijn BTW nummer. Dit ging geen probleem zijn. Na 2x mails gevraagd om het correcte factuur op te sturen, geen reactie. Ook telefonisch krijg ik geen gehoor. Nog steeds niets ontvangen na 1 week, maar dat probleem ligt misschien bij post NL. Hopelijk vandaag meer succes.

Prima.

Uitstekend en snel !!!

Geweldig, snelle levering, goede track&trace

Heb mijn pakket nog altijd niet en het zegt steeds dat het zal komen en het komt niet.

Niet doen ik vind het een beetje raar dat ik nog altijd niets heb dus dont do it

Goede prijs snelle levering

...

Correcte aflevering van het bestelde item

+++++

Alles gegaan zoals het hoort.

Levering is helemaal gegaan zoals het hoor. Ik was mijn huisnummer vergeten in te vullen. Hier hebben ze netjes een mail over gestuurd en meteen dezelfde dag de bestelling nog verstuurd. Top!

Terugzenden

Ongeopend kan het artikel worden teruggestuurd. Jammer genoeg is dit niet zonder kost en via de normale post kan dit zelfs voor een klein artikel snel oplopen. Bvb airpods meer dan 10euro verzendkosten.

Uitstekende service!

Snelle levering van een top product.

Serieuze prijzen, concurrerend & eerlijk. Heldere website en verzending met track&trace. Kortom, een fijne site als je plots een nieuw toestel nodig hebt. Aanrader.

Mediawereld doet zoals het moet

Dit was de eerste keer dat ik via Mediawereld had besteld en heb mij gewaagd met een Xbox Series X van hier te kopen (grote som). Zoals gezegd wordt je mooi op de hoogte gehouden aan de hand van e-mails over je bestelling en de volgende dag al geleverd. Item was uit voorzorg uitstekend verpakt en werkt helemaal naar behoren. Ik kan mij nog niet uitspreken over het contact met hun klantenservice maar als die even goed zou verlopen is dit allemaal samen zeker 5 sterren waard!

Quellinstraat 49

2018 Antwerpen

+32 (0)3 376 09 61

Over Mediawereld.be

Mediawereld is dé media webshop voor België en Nederland, voor al uw elektronica en gadgets! Bent u op zoek naar gadgets voor uzelf, of gaat u ze weggeven als cadeau? Wij weten zeker dat u, uw moeder, vader, liefde, een vriend, of welke ontvanger dan ook, zeer tevreden gaat zijn met een van onze producten. Dat komt omdat we artikelen voor alles en iedereen in huis hebben. Bovendien zijn we iedere dag hard aan het werk om ons assortiment verder uit te breiden, zodat u kunt blijven profiteren van een ruim aanbod aan geweldige elektronica deals.