Topservice!

Excellente en vriendelijke service! On-line bestelling werd met de meeste zorg en supersnel behandeld.

Super service, kennis van zaken met een glimlach

Zie hierboven

Behulpzame specialisten!

Erg goed geholpen, bedankt!

Uitstekend!

Ik heb bij Schilder Vlugt een Garmin horlogebandje besteld. Het bandje was niet op voorraad maar na twee weken was de bestelling binnen. Wat kenmerkt deze juwelier: een prettig (persoonlijk!) contact, snelle service en perfecte aflevering in cadeauverpakking met een persoonlijke boodschap erbij. Kijk, daar houd ik van!

Prettige communicatie en snelle respons

Vragen werden vlotjes en vriendelijk beantwoord. Artikel is keurig verzonden.

Snel geantwoord op mijn mail en na bestellen snel ontvangen. Netjes verpakt en maakte verzorgde indruk

Cadeautje

Iets online gekocht en dat kwam prachtig als cadeau verpakt aan. Kijk, da's nog eens leuk.

uitstekend

Uitstekend blijf zo doorgaan

Goede en snelle service!

Horloge besteld, de volgende dag keurig geleverd in goede verpakking met een persoonlijk briefje erbij. Top!

Very satisfied

Very satisfied with the product and speed of service.

Een zeer vriendelijk, met het idee waar ze mee bezig zijn, super team.

Je wordt daar gewoon super geholpen, geven je raad, advies en nemen de tijd voor je.

Klantgericht

Snelle levering. Mooi en goed verpakt cadeaupapier. Goede kwaliteit van het product.

Vakkundig en vriendelijk.

Een mooie winkel met deskundige mensen, een aanrader.

Geweldig.

Prachtige collectie, deskundig advies en altijd vriendelijk geholpen. Volgende keer weer naar Schilder Vlugt.

Super ervaring

Super snel reageren op een vraag via WhatsApp. Nadat ik de producten besteld had, heel snel een bevestiging en ook via WhatsApp bedankje. De producten een dag later thuisbezorgt met een handgeschreven briefje. #BeterKanNiet

Snelle service!

Alles perfect verlopen. Ook niet beroerd om korting te geven.

Good service and reliable

Was looking for an item not sold anymore, it was found and shipped immediately. Thanks again!

Geweldige service

Altijd vriendelijk Goede service En Mooie sieraden…

Superservice.

Zo door blijven gaan, alleen een andere postbezorger instantie nemen PostNL is ontzettend onbetrouwbaar.

Super ervaring!

Fijn klant contact, en keurig geholpen!

1 van weinige echte topzaken in nederland

Dit bedrijf is een echte aanrader ,carlo is een topper ,sympathieke integere verkoper,horloges super verpakt en conform toezeggingen en afspraken verzonden ,hoop in toekomst nog vaker zaken te doen

Goede service en levering conform afspraak.

Heb zeer gewaardeerd dat men op eigen initiatief een fout die ik in postcode leveradres had gemaakt heeft gecorrigeerd ! Uitstekende service. J. De Rek

Erg tevreden met de aankoop van mooi golfhorloge

Online bestelling gedaan, zeer snel ontvangen in een zeer luxen cadeauverpakking met een alleraardigste persoonlijke geschreven wensbriefje.

Duidelijke website, goed assortiment, snelle levering

Superfijne juwelier

Prettige medewerkers, behulpzaam en vriendelijk. Nemen alle tijd voor je en denken echt mee. Ook als je niet uit Volendam komt! Prachtige collectie en voor ieder wat wils.

Over Juwelier Schilder Vlugt

Bent u op zoek naar een mooi horloge of sieraad dan bent u bij Juwelier Schilder-Vlugt aan het juiste adres. Midden op de dijk, aan de levendige haven van Volendam met uitzicht over het prachtige water, bevindt zich onze juwelierszaak waar ons deskundige verkoopteam u graag adviseert.