Blije klant!

Goede service, je wordt netjes op de hoogte gehouden en alles kwam in de originele verpakking. Product is precies zoals op de foto van de website. Ben een blije klant! Wie weet tot de volgende online bestellen!

Super juwelier voor de koop/ great place for hour purchase

Een leuke horloge als kado voor mezelf gekocht bij Juwelier Schilder-Vlugt. Prima contact en super snelle leveringen. Super juwelier is dat. —————————————————————— Great place for your purchase of next watches. I bought a watch as present for myself. All went well without any trouble. Also the communication and service are great. Certainly recommended to do business. Great job!

Ondanks dat mijn bestelling online is gegaan voelde het contact persoonlijk. Ik had een verzoek meegestuurd en hier werd keurig aan voldaan. Het is fijn dat de band al aangepast was zodat ik het horloge gelijk kon dragen.

Pakketje keurig verpakt en snel verzonden

Super professioneell en heel vriendelijke, snelle persoonlijke service

Op een vraag van mij om een factuur van een paar jaar geleden op te sturen, van een aankoop van een paar gouden oorhangers, werd direct gereageerd. Deze factuur had ik nodig ivm het verlies van de oorhangers voor de verzekering. De factuur werd direct per mail gestuurd. Vervolgens een nieuw stel gouden oorhangers online gekocht. Deze werden ook direct opgestuurd, zorgvuldig ingepakt. Fantastische ervaring.

Top service en snelle levering.

Erg nette service, goeie service en een snelle levering van mijn bestelling. Ik zou deze juwelier zeker aanbevelen.

Prima verzending, met aandacht en liefde ingepakt!

Prima verzending, met aandacht en liefde ingepakt! Persoonlijke boodschap erbij wordt gewaardeerd.

Top zaak. Fijne mensen, goede kennis van hun producten en zeer snelle en correcte levering.

Goede ervaring

De horloge zeer goed verpakt en met een persoonlijk geschreven brief er bij. Erg tevreden over deze winkel

erg goed

geweldige service en prachtige verpakking en snelle levering,

Prima levering mooie aanbieding

Het horloge werd in een mooi pakketje afgeleverd en met een leuk briefje erbij. Dus helemaal goed. De aanbieding was scherp en de snelheid van de levering was gezien de feestdagen prima. Dus als ik weer iets nodig heb kijk ik eerst even bij Schilder!

Vertrouwen met een prima prijs

Ik heb hier mijn Garmin MARQ gen 2 gekocht. Ik moest helemaal uit Nieuwkoop komen maar de rit zeer de moeite waard. Alles op voorraad en de prijzen zijn erg goed door de website 10% korting als nieuwe klant! Veel kennis in huis dus prima advies gekregen van de Garmin specialist die erbij kwam. Nu ook via de site een mooie extra MARQ band besteld. Kortom dit is het adres voor je nieuwe Garmin!!

goede ervaring

Goede ervaring. Kwaliteit voor een nette prijs uitstekende service

Klantvriendelijk, goed geholpen

Zeer vriendelijk en goed geholpen met mijn bestelling

Goeie service, met zorgzaam verzonden.

Prachtige juwelierszaak.

Diverse sieraden en horloges aangeschaft. Deskundig geadviseerd en uiterst prettig geholpen.

Uitstekende besteuerbaren en dito levering.

Snelle levering in een mooie cadeauverpakking.

Op alle punten top

Service, vriendelijkheid, de tijd voor je nemen. Ouderwets vetrouwen. Heel fijn en zeker aan te bevelen.

Super netjes! Snel en leuk persoonlijk kaartje erbij! Zal zeker nog is wat bestellen voor mijn pandora armband

Top service snelle levering

Bezorging kwam in kado papier met een persoonlijk geschreven brief

De horloge kwam in kado papier! Handig voor als geschenk! verder is het garantie bewijs ingevuld van de horloge met een persoonlijke sticker van de juwelier. Verder heb ik nog een persoonlijke handgeschreven brief gekregen bij mijn bestelling. Deze juwelier is top klasse!

Goed kontact en mensen die iets willen verkopen

Snelle afhandeling van een foute bestelling en verder goed en snelle levering . Super gedaan. En erg blij mee

Weer geweldige aankoopervaring

Hier nemen ze de tijd voor je. Een mooi oorsieraad aangeschaft voor mijn echtgenote. Met deskundig advies van Carlo, maar je wordt daar door alle medewerkers goed en prettig geholpen. Maakt niet uit in welke prijsklasse. Ik kan deze juwelier van harte aanbevelen.

Grand shopping experience

The store offers a nice and easy website for online shopping. The delivery time of the product was quick. I loved the packaging and personal note for choosing their store to buy the product had a personal touch.

Over Juwelier Schilder Vlugt

Bent u op zoek naar een mooi horloge of sieraad dan bent u bij Juwelier Schilder-Vlugt aan het juiste adres. Midden op de dijk, aan de levendige haven van Volendam met uitzicht over het prachtige water, bevindt zich onze juwelierszaak waar ons deskundige verkoopteam u graag adviseert.