De laarsjes waren te klein.

De laarsjes waren te klein, veel te nauw.

Response from the business owner

Hi Jannie, Bedankt voor het achterlaten van je review. Vervelend dat de laarsjes niet pasten, hopelijk de volgende keer beter! Liefs, Team Shabbies Amsterdam

Snel en gemakkelijk

Altijd een supersnelle levering. Wel een maatje grotere sneakers besteld en deze zijn prima. Ik vind ze prachtig.

Response from the business owner

Hi Mini, Bedankt voor het achterlaten van je review. Fijn om te horen, we wens je veel plezier met de sneakers. Liefs, Team Shabbies Amsterdam

Goed verzorgd .

Super leuke schoenen, licht in gewicht ben er super blij mee.

Response from the business owner

Hi Anja, Wat leuk om te horen. Heel veel plezier ervan gewenst. Liefs, Team Shabbies Amsterdam

Eerste paar was te klein bij ontvangst nieuwe besteld oude terug gestuurd

Response from the business owner

Hi, Bedankt voor het achterlaten van je feedback. Fijn dat je toch de juiste maat hebt kunnen scoren. Heel veel plezier ervan! Liefs, Team Shabbies Amsterdam

Super snelle levering, mooi ingepakt. Niks op aan te merken.

Response from the business owner

Hi Carla, Bedankt voor het achterlaten van je feedback. Heel veel plezier gewenst van je bestelling. Liefs, Team Shabbies Amsterdam

Goede kwaliteit en snelle levering

Response from the business owner

Beste Angela, Bedankt voor het achterlaten van je review. We wensen je veel plezier met je bestelling :) Liefs, Team Shabbies Amsterdam

Jaren gelopen op de shabbie ,fijn dat ik nu weer deze heb gevonden bij jullie.

Alle modellen incl laarsjes zijn voor mij gemaakt lijkt wel. Altijd tevreden en trots om ze te dragen. Bij voorbaat mijn hartelijke dank, Tineke van Iersel.

Response from the business owner

Hi Tineke, Bedankt voor je lieve review. We wensen je heel veel plezier met de schoenen en hopelijk tot snel :) Liefs, Team Shabbies Amsterdam

Bestelling geplaatst en de volgende dag werd de bestelling bezorgd.

Response from the business owner

Hi Ardy, Bedankt voor het achterlaten van je review. We wensen je veel plezier met je items! Liefs, Team Shabbies Amsterdam

Snelle service, netjes verpakt en heel blij met mijn aankoop.

Response from the business owner

Hi Honour, Bedankt voor je leuke review. Heel veel plezier gewenst met je aankoop! Liefs, Team Shabbies Amsterdam

Vriendelijke website

Ik ben blij met mijn Sjabbies sandalen, ze zien er heel comfortabel uit, alleen jammer dat ik al meteen na een half uurtje lopen blaren op m’n wreef kreeg, verder voelen ze heerlijk aan m’n voeten,

Response from the business owner

Beste Karin, Bedankt voor het achterlaten van je feedback. Wat vervelend dat je blaren loopt. Misschien kun je ze eens bij de schoenmaker laten uitkloppen om het probleem te verhelpen. Je mag de klacht hier aanmelden dan zal dat kosteloos worden gedaan. https://www.shabbiesamsterdam.com/nl/klachten-garantie Liefs, Team Shabbies Amsterdam

Producten zijn van goede kwaliteit & levering is erg snel!

Response from the business owner

Hi Leonie, Bedankt voor het achterlaten van je review. Goed om te horen dat je tevreden bent. We wensen je veel plezier van je bestelling. Liefs, Team Shabbies Amsterdam

Superleuke espadrilles maar ze vallen krap...

Ze zijn echt geweldig maat is goed maar ze vallen krap om mijn voet. Ik hoop met uitlopen dat het goedkomt. Een maatje groter is misschien te wijd...

Response from the business owner

Hi Angelique, Bedankt voor je review. Hopelijk loop je de schoenen nog een beetje uit en heb je er veel plezier van. Liefs, Team Shabbies Amsterdam

Shabbies zijn altijd top en mooi!! En zitten altijd erg lekker!

Ik heb mooie espadrilles van Shabbies gekocht. Prachtig zijn ze!! Maar de maat was helaas een maat te klein. Ik wilde en maat groter bestellen maar deze zijn niet op voorraad helaas. Ik heb mijn mailadres achtergelaten voor een alert. Hoop dat ze binnenkort weer op voorraad zijn! Groetjes Saskia B

Response from the business owner

Hi Saskia, Bedankt voor het achterlaten van je review. Wat jammer dat ze niet pasten, hopelijk komt er nog een paartje beschikbaar! Liefs, Team Shabbies Amsterdam

Mooie schoenen en een snelle levering.

Snelle levering en mooie stijlvolle schoenen.

Response from the business owner

Hi Welmoet, Bedankt voor het achterlaten van je review. We wensen je heel veel plezier van je bestelling. Liefs, Team Shabbies Amsterdam

Fantastische sandalen Shabbies Wendy

Ik heb meerdere sandalen geprobeerd, ik heb een hele smalle voet, deze besteld en zitten fantastisch!! En daarbij prachtig leer met leuke studs op het bandje, Echt een aanrader!!

Response from the business owner

Hi Willemien, Wat leuk om te horen dat je zo enthousiast bent. We wensen je er veel plezier van. Liefs, Team Shabbies Amsterdam

Goede kwaliteit.

Mooie sneakers van een goede kwaliteit. En ook nog snel geleverd.

Response from the business owner

Hi Janny, Bedankt voor het achterlaten van je review. Goed om te horen dat het naar wens is. Wij wensen je er dan ook heel veel plezier van. Liefs, Team Shabbies Amsterdam

Prachtige sneakers !

Alleen helaas maat te klein , ik bracht ze snel retour bij het dhl punt hiertegen over en tot op dag van vandaag nog geen verzend verwijs gekregen . Hoop dat t goed gaat en weer houdt me om ander paar te bestellen.

Response from the business owner

Hi Péronne , Bedankt voor je bericht. Je kunt hiervoor een mail sturen naar de klantenservice. Zij kunnen dan de Track and Trace ook nog voor je achterhalen. [email protected] Liefs, Team Shabbies Amsterdam

Mooi design fijn comfort

Deze schoenen zijn qua design heel fraai. Mooi kleurgebruik en vorm. De pasvorm is goed en maakt dat ik de schoenen gerust de gehele dag comfortabel kan dragen.

Response from the business owner

Hi Barbara, Bedankt voor het achterlaten van je review. We wensen je er heel veel plezier van! Liefs, Team Shabbies Amsterdam

Mooi & snel!

Ik bestelde prachtige espadrilles, die in het echt nog mooier zijn dan op de site al te zien was. Bovendien zitten ze super comfortabel. Ook de snelle levering was fijn: volgende dag al in huis!

Response from the business owner

Wat leuk om te horen Juul. Heel veel plezier ervan! Liefs, Team Shabbies Amsterdam

Snelle levering en mooie sneakers

Response from the business owner

Hi Anja, Bedankt voor het achterlaten van je review. Heel veel plezier gewenst van je nieuwe aankoop! Liefs, Team Shabbies Amsterdam

Altijd weer goed!

Response from the business owner

Hi Lisa, Bedankt voor het achterlaten van je review. Nog veel plezier van je bestelling gewenst! Liefs, Team Shabbies Amsterdam

Heel tevreden

Hele goede service vriendelijke klantenservive

Response from the business owner

Hi Jet, Bedankt voor je berichtje. Wat leuk om te horen dat je zo tevreden bent. We wensen je veel plezier van je bestelling! Liefs, Team Shabbies Amsterdam

Lekker zittend schoentje en super leuk

Mooie kleuren, gelijk goed zittend. Maat valt normaal. Goed voetbed, luchtig en veel complementen gekregen op de mooie schoen. Erg blij mee.

Response from the business owner

Hi Jolanda, Wat leuk dat je zoveel complimentjes krijgt over je nieuwe aankoop. Wij wensen je er nog heel veel plezier van! Liefs, Team Shabbies Amsterdam

Alles naar wens!

Goede kwaliteit,snelle levering,helemaal tevreden!

Response from the business owner

Hi Mia, Bedankt voor het achterlaten van je review. Leuk om te horen dat je zo tevreden bent. We wensen je veel plezier van je bestelling! Liefs, Team Shabbies Amsterdam

Ik twijfel nog

Heb vorige week schoenen besteld en snel gekregen. Deze bleken te klein. Heb dezelfde dag, de schoenen teruggestuurd. Dit was donderdag 16 mei. Tot op heden nog niets gehoord over ontvangst van de schoenen. Laat staan geld terug. Al wel een maat groter besteld en gekregen. Hier ben ik wel blij mee.

Response from the business owner

Hi Arida, Bedankt voor het achterlaten van je review. Wat vervelend dat je retour nog niet is verwerkt. Je kunt op de Track and Trace code zien of het bij ons magazijn is aangekomen en zal dan binnen 2 weken worden verwerkt. Fijn dat je blij bent met je schoenen we wensen je er veel plezier van. Liefs, Team Shabbies Amsterdam

Company details

7 James Wattlaan