Goede en snelle service

Snelle levering, maa kleuren komen niet overeen met de foto

Allereerst mijn complimenten met de super snelle levering!!! Ben wel tevreden over de nieuwe tas, maar wat mij alleen een beetje tegenviel is dat de kleur totaal niet overeenkomt met de foto op de site. In het echt is hij veel donkerder dan op de foto. Er staat beige maar het is meer camel kleur. Desalniettemin tevreden over het product

Mooie spullen, goede service

Kan niet genoeg schoenen en tassen van Sabnoed hebben!

Super leuk sandalen!

Ik heb de bruine sandalen van de Wendy collectie. Ze zijn super leuk. En een hele snelle verzending. Top!!

Vallen heel smal

Prachtige schoenen maar vallen heel smal, helaas voor mij.

Response from the business owner

Hi Nanda, Bedankt voor het achterlaten van je review. Wat jammer dat de schoenen niet pasten, we nemen je feedback mee. Liefs, Team Shabbies Amsterdam

Besteld en volgende dag in huis

Precies wat ik besteld had

Response from the business owner

Hi Y, Bedankt voor het achterlaten van je review. We wensen je er veel plezier van. Liefs, Team Shabbies Amsterdam

Prachtige sandalen, comfortabel, snelle levering en ook nog een leuke tas in de doos. Dat is een prima service!

Response from the business owner

Hi Claudia, Bedankt voor je leuke review. Veel plezier met je aankoop! Liefs, Team Shabbies Amsterdam

Goede producten.

Ik koop al jaren de producten van Shabbies, of het nu tassen, laarzen of schoenen zijn, het is altijd van goede kwaliteit!

Response from the business owner

Hi Meryam, Bedankt voor je leuke review. Leuk om te horen dat je al jaren trouwe klant bent :) Liefs, Team Shabbies Amsterdam

Van Shabbies is het design tijdloos en weet ik van tevoren al dat de pasvorm fantastisch is.

Mijn eerste (hoge) Shabbies laarzen kreeg ik >10 jaar geleden kado van mijn echtgenoot (ik vond ze eigenlijk te duur) en ik heb ze nog steeds! Afgelopen winter heb ik ze weer gedragen, want ze blijven prachtig en het leer is nog steeds soepel. Nu, vele paren Shabbies later, witte sneakers besteld voor deze zomer en ook die zitten weer heerlijk! Ik loop er zo op weg, niks inlopen of blaren. Ook de tassen blijven uniek in hun soort, tijdloos en prachtig van leersoort. Geweldig merk, ik ben fan!!

Response from the business owner

Hi Annelies, En wij zijn fan van deze review :) Leuk om te horen dat je al zo veel jaren bij ons merk producten koopt. Veel plezier met alle aankopen! Liefs, Team Shabbies Amsterdam

Ik ben erg tevreden over de manier waarop jullie met mijn klacht bezig zijn. Via de website aangegeven wat er scheelt en direct een oplossing gevonden door jullie. Vervolgens op de website alweer nieuwe schoenen gevonden en besteld. Winwin situatie.

Response from the business owner

Hi Mario, Bedankt voor het achterlaten van je feedback. Leuk om te horen dat je tevreden bent over onze klantenservice. Veel plezier gewenst van je nieuwe aankoop. Liefs, Team Shabbies Amsterdam

Heerlijke slippertjes; gelijk de zwarte versie besteld!

Helaas deed de kortingscode het niet; dit gemeld bij de klantenservice en ze komen erop terug. Benieuwd!

Response from the business owner

Beste Sylvia, Bedankt voor je bericht. Hopelijk is het inmiddels opgelost anders helpt onze klantenservice je graag verder. Liefs, Team Shabbies Amsterdam

Top schoen

Een paar jaar geleden shabbies gekocht een heerlijke schoen,goede steun en het suède bleef perfect. Nu weer nieuwe aangeschaft ben er super tevreden over.

Response from the business owner

Bedankt voor je positieve reactie! Ontzettend fijn dat je weer een keer bij ons besteld hebt. :) Liefs, Team Shabbies Amsterdam

Perfect, bestellen gaat makkelijk, de transactie prima, service ook zoals je zou willen

Bedankt voor je positieve recensie Irma. Liefs, Team Shabbies Amsterdam

Snelle service mooi product

Een bestelling wordt zeer snel verwerkt en verzonden. Het product is precies zoals beschreven op site. Zowel als kleur, maat als materiaal

Marjan, dank je wel voor je lieve reactie :) Liefs, Team Shabbies Amsterdam

Mooi en geweldig lopen

Espadrilles besteld. Nog mooier dan op plaatje. Goed afgewerkt en lopen fantastisch. Normaal maat 39, maar die zaten wat krap (hoge wreef), dus maat 40 besteld. Levertijd was snel en retourneren ging goed. Ik denk dat ik in de toekomst meer bestel.

Response from the business owner

Bedankt voor je positieve review Marjan. Hopelijk zien we in de toekomst weer een bestelling van je verschijnen :) Liefs, Team Shabbies Amsterdam

Donderdag in de namiddag besteld en zaterdag al op kunnen ophalen bij het afhaalpunt.

Claudine, bedankt voor je positieve reactie :) Liefs, Team Shabbies Amsterdam

Fan van Shabbies! Nieuwe schoenen betekend blaren, tenzij het Shabbies zijn. Love it!!

Response from the business owner

En wij zijn fan van jouw reactie! Bedankt voor de positieve feedback, Claudia :) Liefs, Team Shabbies Amsterdam

Duidelijke website, mooie producten en snelle levering en de sandalen zitten heerlijk.

Response from the business owner

Bedankt voor de review Anja. Veel plezier met je aankoop :) Liefs, Team Shabbies Amsterdam

geweldig

Prachtige laarzen , zo mooi en comfortabel .

Response from the business owner

Hi Marie-Christiane, Bedankt voor het achterlaten van je review. Heel veel plezier gewenst van je nieuwe aankoop! Liefs, Team Shabbies Amsterdam

Altijd een mooi product, Shabbies!

Ik heb reeds meerdere shabbies gehad, en vind het top-boots, erg tevreden, en vandaag besteld is morgen in huis!

Response from the business owner

Hi Wil, Bedankt voor je positieve feedback. We wensen je nog veel plezier van je nieuwe aankoop! Liefs, Team Shabbies Amsterdam

Helaas zaten de verkeerde schoenen in de doos

Makkelijk besteld, snel geleverd. Wel de juiste pakbon in de doos, helaas niet de juiste schoenen. Gelijk retour gestuurd en opnieuw besteld

Response from the business owner

Beste Monique, Bedankt het achterlaten van je bericht. Wat vervelend dat je niet de juiste schoenen hebt ontvangen. Je kunt in dat geval altijd meteen contact opnemen met onze klantenservice zij lossen het graag voor je op. Liefs, Team Shabbies Amsterdam

Snelle bezorging, laarsjes van goede kwaliteit

Bestelling werd snel bezorgd, goed verpakt in twee dozen. De enkellaarsjes zijn perfect, ik had ze al eerder maar die zijn na vele jaren dragen niet meer zo mooi. Deze in de kleur taupe, een hele mooie naturel kleur die goed te combineren is. Erg blij mee.

Response from the business owner

Hi Loes, Bedankt voor het achterlaten van je review, wat leuk om te horen! Nog heel veel plezier gewenst van je nieuwe schoenen. Liefs, Team Shabbies Amsterdam

Mooie schoen juiste maat.

Response from the business owner

Hi Lilian, Bedankt voor het achterlaten van je review. Goed om te horen dat de schoenen passen. We wensen je er heel veel plezier van. Liefs, Team Shabbies Amsterdam

Keurig en snel bezorgd

Mooie laarsjes, vind de kleur wat gelig en de pasvorm niet fijn, daarom teruggestuurd.

Response from the business owner

Beste Antonie, Bedankt voor het achterlaten van je review. Jammer dat je bestelling niet naar wens was. Hopelijk de volgende keer beter! Liefs, Team Shabbies Amsterdam

Maat iets anders als ik gewend ben van shabbies

Mooie laars. Normaal heb ik altijd maat 39 zit nu net te strak oncomfortabel. Laars retour gestuurd.

Response from the business owner

Hi Sabrina, Wat jammer dat de schoenen niet goed vielen. Hopelijk de volgende keer beter! Liefs, Team Shabbies Amsterdam