Laden reviews...
Laden reviews...
123 reviews in the last 12 months
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Customers consistently praise fast delivery, high quality products, and a smooth shopping experience. Many reviews highlight good fit and durable materials. The service is described as reliable, with clear information and straightforward returns. Overall, sentiment remains highly positive.
Heb ze nu drie keer aan gehad zitten heel comfortabel
Beveelt aan
25 June 2026
Sabrina
Zwanenburg
De kwaliteit, afwerking en de service is de reden dat ik elke keer terugkom bij shabbies. Schoenen van een maand gelden of schoenen die ik al 10 jaar heb. Het draagcomfort en tijdloosheid blijft!
Beveelt aan
25 June 2026
Claudia
Den Haag
Al jaren draag ik shabbies, top kwaliteit. Dit keer een paar laarsjes besteld waarbij de rits niet lekker liep. Terug gestuurd en mijn geld terug gekregen, ook dat is top service! Heel fijn en snel geregeld.
Beveelt aan
20 June 2026
Moniek
Beilen
Schoenen lopen en zitten heerlijk en zijn zoals verwacht
Beveelt aan
20 June 2026
N
Amsterdam
Goeie pasvorm en een moderne look . Ik loop alleen op shabbies. Het hele jaar door
Beveelt aan
16 February 2026
Anja
Steyl
Beste Anja,
Bedankt voor je feedback!
Liefs,
Team Shabbies Amsterdam.
Snelle levering, keurig verpakt. Kwaliteit altijd zoals je verwacht!
Beveelt aan
15 February 2026
Cobie
Dedemsvaart
Beste Cobie,
Bedankt voor je feedback!
Liefs,
Team Shabbies Amsterdam.
Deze laarzen zitten fantastich. Het echte leer voelt soepel aan maar blijft mooi in vorm. Ik ben heel blij met mijn aankoop en raad deze cowboyboots zeker aan!
Beveelt aan
9 February 2026
Anja
Leiden
Beste Anja,
Bedankt voor je feedback!
Liefs,
Team Shabbies Amsterdam.
Mooi model, goede pasvorm en de kwaliteit zal ook top zijn.
Beveelt aan
9 February 2026
Joan
Amsterdam
Beste Joan,
Bedankt voor je feedback!
Liefs,
Team Shabbies Amsterdam.
Tasjes waren afgeprijsd, maar ik vond het zeer tegenvallen. Eigenlijk nog te veel geld. Het beige en bruine tasje zijn niet in te korten. Het zwarte tasje wel, dat is dan beter, maar ik vind de kwaliteit wel minimaal. Geen voering of binnenritsje niets. Het is dat ik de verpakking te snel heb weggegooid, maar dit valt helaas onder miskoop. Jammer!! Klantenservice bericht. Geen reactie.
Beveelt niet aan
9 February 2026
EB
Schagen
Beste mevrouw Schagen,
Dank u wel voor het delen van uw ervaring. Wat vervelend om te horen dat de tasjes zo zijn tegengevallen en dat dit niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Dat is uiteraard niet de bedoeling, ook niet bij afgeprijsde artikelen.
Onze excuses hiervoor.
Zou u ons hierover een e-mail willen sturen naar: [email protected], wij kijken graag met u mee om te zien hoe we u hierin tegemoet komen met een passende oplossing
Liefs,
Team Shabbies Amsterdam
Ben heel blij met de schoenen, maar kan nig niet aangeven of ze lekker zitten. Draag nu schoenen, die ik in de herfst heb gekocht. Daar ben ik erg blij mee. Heel goed voetbed.
Beveelt aan
8 February 2026
Jannie Bastiaans
Bussum
Beste Jannie,
Bedankt voor je feedback!
Liefs,
Team Shabbies Amsterdam
Laarsjes waren in mijn maat uitverkocht, aangegeven dat ik een melding wilde ontvangen als ze weer op voorraad zouden komen. Melding ook ontvangen en laarsjes gelijk besteld. Volgende dag al in huis. Bestel proces is erg makkelijk, site is erg overzichtelijk. Super blij mee!! Laarsjes zijn weer erg mooi en passen goed.
Beveelt aan
7 February 2026
M.
Leiden
Beste mevrouw Leiden,
Bedankt voor uw feedback!
Liefs,
Team Shabbies Amsterdam
Ik heb in korte tijd drie maal een bestelling gedaan waarvan ik twee maal een pasr laatsjes heb geretourneerd. Ik ontving de laarsjes binnen 3 dagen, degelijk verpakt. Bij retour was stond de terugbetaling heel snel weer op mijn rekening. Voor mij gewoon een fijn betrouwbaar bedrijf met prachtige laarzen en andere mooie spullen.
Beveelt aan
7 February 2026
Simone
Den Dungen
Beste Simone,
Bedankt voor je feedback!
Liefs,
Team Shabbies Amsterdam
De enkellaarsjes hebben een zeer smalle schacht, ze in huis gedragen, na een worsteling om ze aan te krijgen. Ik dacht ik ga er even mee naar buiten met als gevolg 2 grote blaren op mijn hielen. Ben ik niet gewend van dit merk
Beveelt niet aan
4 February 2026
Hennie
Almere
Beste Hennie,
bedankt voor je feedback.
Wat ontzettend vervelend om te horen dat de enkellaarsjes zo smal zijn en zelfs blaren hebben veroorzaakt. Dat is natuurlijk absoluut niet de bedoeling.
Dank je wel dat je dit met ons deelt.
Liefs,
Team Shabbies Amsterdam
Snelle levering. En retour ivm model van de laars toch niet geschikt voor mijn voeten retour binnen 3 dagen volledig geregeld.
Beveelt aan
3 February 2026
Bianca
Hilversum
Beste Bianca,
Bedankt voor je feedback! Fijn dat het zo snel geregeld is voor je.
Liefs,
Team Shabbies Amsterdam
Na een flinke pauze toch weer terug bij dit fijne schoenen/tassenmerk. Er staan nog flink wat paar in de kast en die blijven kwalitatief goed en zijn qua model ook tijdloos. Ook het draagcomfort is hoog. Al is manlief niet blij met dit (hakloze) model, ze zitten als gegoten (net pantoffeltjes)!! Erg blij mee.
Beveelt aan
3 February 2026
Laine
Oud-Zuilen
Beste Laine,
Bedankt voor je feedback!
Liefs,
Team Shabbies Amsterdam
Per abuis de verkeerde maat besteld en zeer professioneel en aardig geholpen en te woord gestaan door Julia van de klantenservice. Snel restitutie ontvangen. Ben al jaren groot fan van Fred de la Bretoniere! ❤️
Beveelt aan
3 February 2026
Mirjam
HEEG
Beste Mirjam,
Bedankt voor je feedback! Het is erg fijn om te lezen dat je zo goed bent geholpen door Julia. Daar zijn wij blij mee.
Liefs,
Team Shabbies Amsterdam
Ik ben er zo blij mee,heerlijke sneakers gekocht en ze zitten als gegoten Vrijdagavond om half 10 besteld en de volgende dag al in huis Echt geweldig !! Vriendelijke groet Annemieke van Gent
Beveelt aan
2 February 2026
Am van Gent
Medemblik
Beste Annemieke,
Bedankt voor je feedback! Het is fijn om te lezen dat je blij bent met onze sneakers en de snelle levering.
Liefs,
Team Shabbies Amsterdam
Mijn bestelling enorm snel verzonden en in perfecte staat
Beveelt aan
2 February 2026
Annette
Hoogland
Beste Annette,
Bedankt voor je feedback!
Liefs,
Team Shabbies Amsterdam
Goede kwaliteit, lopen heerlijk zonder pijn, snelle levering en goede service.
Beveelt aan
30 January 2026
Jacqueline
Geldrop
Beste Jacqueline,
Bedankt voor je feedback! Fijn dat je tevreden bent over onze levering en service.
Liefs,
Team Shabbies Amsterdam
De boots zijn zeer mooi en van top kwaliteit. Netjes geleverd zoas het hoort.
Beveelt aan
30 January 2026
Karin Ceulemans
Onze Lieve Vrouw Waver
Beste Karin,
Bedankt voor je feedback!
Liefs,
Team Shabbies Amsterdam
De enkellaars is erg smal; mijn voeten zijn niet breed maar toch knelde de laars aan mijn rechtervoet. Helaas moet ik ze retourneren...
Beveelt niet aan
30 January 2026
Dianne
Eindhoven
Beste Dianne,
Wat jammer om te horen dat je de enkellaarsjes hebt moeten retourneren omdat ze te smal vallen. We begrijpen goed dat dit erg vervelend is.
Bedankt voor je feedback!
Liefs,
Team Shabbies Amsterdam
Supermooie schoenen die ook heerlijk dragen Supersnelle levering
Beveelt aan
29 January 2026
Elly
Haarlem
Beste Elly,
Bedankt voor je feedback!
Liefs,
Team Shabbies Amsterdam
Goede ervaring!
Beveelt aan
28 January 2026
MJA Leuverink
Gorssel
Beste mevrouw Leuverink,
Bedankt voor je feedback!
Liefs,
Team Shabbies Amsterdam
De schoenen zijn prachtig, maar voor mij te smal. Ze komen terug in de verpakking waarmee ze geleverd werden: bekijk het zelf en weet daarmee wat ik bedoel!
Beveelt aan
19 January 2026
Marij
Maastricht
Beste Marij,
Bedankt voor je feedback!
Liefs,
Team Shabbies Amsterdam
Jammer dat de ritsen zo stroef (of helemaal niet) werken
Beveelt niet aan
19 January 2026
Michelle van Oosten
Rotterdam
Beste Michelle,
Bedankt voor je feedback!
Liefs,
Team Shabbies Amsterdam
James Wattlaan 7
5151 DP Drunen
Branch
Retail, E-Commerce
Specializations
Consumer products, Electronics
Webshops