Blije voeten

Al jaren ben ik aan de shabbies of het nou de sneakers of laarzen zijn ze lopen allemaal heerlijk. Ook de tassen laat ik niet aan mij voorbij gaan

Zeer tevreden!

Ik had schoenen besteld en kreeg een dag later een mail met een aanbieding(10% korting vanwege verjaardag). Kort mailtje over gestuurd en kreeg zonder te vragen alsnog de 10% korting (stond volgende dag op m’n rekening). Dat is fantastisch toch?!

Geweldige service

Ik bestelde vanuit België een paar sandalen. Snelle levering! Jammer genoeg waren de sandalen te smal voor mij. Ik stuurde ze terug en kreeg binnen de week het geld terug op mijn rekening. Ik bestelde intussen een ander model dat ook zonder fout snel geleverd. Deze zitten mij prima! Ik ben erg tevreden, zowel over de dienstverlening als over het product zelf. Het zijn mooie, kwaliteitsvolle sandalen. Shabbies kan mij voortaan als vaste klant rekenen!

Leuk uiterlijk maar niet draagbaar!

De sneaker chavi white mix heeft geen vetergaatjes maar een soort openingetjes (oranje) aan de zijkant. Hierdoor is de sneaker al heel lastig open te krijgen, om in te stappen. Maar vooral totaal onmogelijk om aan te trekken/aan te laten sluiten aan je voet. Een handleiding of beter nog een vermelding hiervan, bij het product, zou klantvriendelijk zijn! Ik stuur ze retour..

gewèldig!

snelle levering, met zorg ingepakt en ze zijn nog mooier dan op de plaatjes, ik ben er superblij mee!!

Leuk om te horen dat je er zo blij mee bent Ineke :-) Heel veel plezier ervan gewenst. Liefs, Team Shabbies Amsterdam

Goede en snelle service

Hi Bianca, Fijn om te horen dat het zo snel geleverd was. Wij hopen dat je veel plezier gaat hebben van je aankoop. Liefs, Team Shabbies Amsterdam

Snelle levering, maa kleuren komen niet overeen met de foto

Allereerst mijn complimenten met de super snelle levering!!! Ben wel tevreden over de nieuwe tas, maar wat mij alleen een beetje tegenviel is dat de kleur totaal niet overeenkomt met de foto op de site. In het echt is hij veel donkerder dan op de foto. Er staat beige maar het is meer camel kleur. Desalniettemin tevreden over het product

Hi Wendy, Bedankt voor je feedback, goed dat je het even laat weten. Wij wensen je nog veel plezier van je aankoop. Liefs, Team Shabbies Amsterdam

Mooie spullen, goede service

Kan niet genoeg schoenen en tassen van Sabnoed hebben!

Leuk om te horen :-) Wij wensen je er nog heel veel plezier van. Liefs, Team Shabbies Amsterdam

Super leuk sandalen!

Ik heb de bruine sandalen van de Wendy collectie. Ze zijn super leuk. En een hele snelle verzending. Top!!

Heel veel plezier ervan Marsha! Liefs, Team Shabbies Amsterdam

Vallen heel smal

Prachtige schoenen maar vallen heel smal, helaas voor mij.

Hi Nanda, Bedankt voor het achterlaten van je review. Wat jammer dat de schoenen niet pasten, we nemen je feedback mee. Liefs, Team Shabbies Amsterdam

Besteld en volgende dag in huis

Precies wat ik besteld had

Hi Y, Bedankt voor het achterlaten van je review. We wensen je er veel plezier van. Liefs, Team Shabbies Amsterdam

Prachtige sandalen, comfortabel, snelle levering en ook nog een leuke tas in de doos. Dat is een prima service!

Hi Claudia, Bedankt voor je leuke review. Veel plezier met je aankoop! Liefs, Team Shabbies Amsterdam

Goede producten.

Ik koop al jaren de producten van Shabbies, of het nu tassen, laarzen of schoenen zijn, het is altijd van goede kwaliteit!

Hi Meryam, Bedankt voor je leuke review. Leuk om te horen dat je al jaren trouwe klant bent :) Liefs, Team Shabbies Amsterdam

Van Shabbies is het design tijdloos en weet ik van tevoren al dat de pasvorm fantastisch is.

Mijn eerste (hoge) Shabbies laarzen kreeg ik >10 jaar geleden kado van mijn echtgenoot (ik vond ze eigenlijk te duur) en ik heb ze nog steeds! Afgelopen winter heb ik ze weer gedragen, want ze blijven prachtig en het leer is nog steeds soepel. Nu, vele paren Shabbies later, witte sneakers besteld voor deze zomer en ook die zitten weer heerlijk! Ik loop er zo op weg, niks inlopen of blaren. Ook de tassen blijven uniek in hun soort, tijdloos en prachtig van leersoort. Geweldig merk, ik ben fan!!

Hi Annelies, En wij zijn fan van deze review :) Leuk om te horen dat je al zo veel jaren bij ons merk producten koopt. Veel plezier met alle aankopen! Liefs, Team Shabbies Amsterdam

Ik ben erg tevreden over de manier waarop jullie met mijn klacht bezig zijn. Via de website aangegeven wat er scheelt en direct een oplossing gevonden door jullie. Vervolgens op de website alweer nieuwe schoenen gevonden en besteld. Winwin situatie.

Hi Mario, Bedankt voor het achterlaten van je feedback. Leuk om te horen dat je tevreden bent over onze klantenservice. Veel plezier gewenst van je nieuwe aankoop. Liefs, Team Shabbies Amsterdam

Heerlijke slippertjes; gelijk de zwarte versie besteld!

Helaas deed de kortingscode het niet; dit gemeld bij de klantenservice en ze komen erop terug. Benieuwd!

Beste Sylvia, Bedankt voor je bericht. Hopelijk is het inmiddels opgelost anders helpt onze klantenservice je graag verder. Liefs, Team Shabbies Amsterdam

Top schoen

Een paar jaar geleden shabbies gekocht een heerlijke schoen,goede steun en het suède bleef perfect. Nu weer nieuwe aangeschaft ben er super tevreden over.

Bedankt voor je positieve reactie! Ontzettend fijn dat je weer een keer bij ons besteld hebt. :) Liefs, Team Shabbies Amsterdam

Perfect, bestellen gaat makkelijk, de transactie prima, service ook zoals je zou willen

Bedankt voor je positieve recensie Irma. Liefs, Team Shabbies Amsterdam

Snelle service mooi product

Een bestelling wordt zeer snel verwerkt en verzonden. Het product is precies zoals beschreven op site. Zowel als kleur, maat als materiaal

Marjan, dank je wel voor je lieve reactie :) Liefs, Team Shabbies Amsterdam

Mooi en geweldig lopen

Espadrilles besteld. Nog mooier dan op plaatje. Goed afgewerkt en lopen fantastisch. Normaal maat 39, maar die zaten wat krap (hoge wreef), dus maat 40 besteld. Levertijd was snel en retourneren ging goed. Ik denk dat ik in de toekomst meer bestel.

Bedankt voor je positieve review Marjan. Hopelijk zien we in de toekomst weer een bestelling van je verschijnen :) Liefs, Team Shabbies Amsterdam

Donderdag in de namiddag besteld en zaterdag al op kunnen ophalen bij het afhaalpunt.

Claudine, bedankt voor je positieve reactie :) Liefs, Team Shabbies Amsterdam

Fan van Shabbies! Nieuwe schoenen betekend blaren, tenzij het Shabbies zijn. Love it!!

En wij zijn fan van jouw reactie! Bedankt voor de positieve feedback, Claudia :) Liefs, Team Shabbies Amsterdam

Duidelijke website, mooie producten en snelle levering en de sandalen zitten heerlijk.

Bedankt voor de review Anja. Veel plezier met je aankoop :) Liefs, Team Shabbies Amsterdam

geweldig

Prachtige laarzen , zo mooi en comfortabel .

Hi Marie-Christiane, Bedankt voor het achterlaten van je review. Heel veel plezier gewenst van je nieuwe aankoop! Liefs, Team Shabbies Amsterdam

Altijd een mooi product, Shabbies!

Ik heb reeds meerdere shabbies gehad, en vind het top-boots, erg tevreden, en vandaag besteld is morgen in huis!

Hi Wil, Bedankt voor je positieve feedback. We wensen je nog veel plezier van je nieuwe aankoop! Liefs, Team Shabbies Amsterdam