Prachtig merk!

Overzichtelijke site, zeer mooie en heerlijk zittende enkellaarsjes gekocht. De prijs is het zeker waard! De bezorger was er de volgende dag al.

Ontving nieuwe laarzen waarvan rechter rits vanaf begin de rits zich aan de onderkant opende terwijl rits dicht zou moeten blijven zitten. Contact klantenservice; geen probleem; of geld terug of reparatie. Beide opties betekende dat de laarsjes ieder geval paar dagen er niet zouden zijn en dat terwijl ik ze voor een gelegenheid aan zou doen. Toen optie ze opnieuw te bestellen, de kapotte laarsjes retour zou doen in de doos van de nieuwe. Bedrag van de laarsjes wordt dan binnenkort teruggestort. De nieuwe waren heel snel binnen dus helemaal blij én geen kapotte rits dit keer!

Keurige en snelle reactie op mijn mail!

Ik vroeg waar mijn sneakers bleven en ik kreeg een zeer net en legitiem antwoord terug en ook nog eens heel snel! Van Julia heette ze geloof ik.. Groet Sandra

Snelle bezorging

Snelle bezorging, snelle afhandeling retour. Mijn sandalen had een productiefout. Helaas was mijn maat niet meer beschikbaar. Ik kon ze retour sturen of een korting krijgen. Super snelle reactie op de mailtjes.

Prachtige schoenen van hoogwaardige kwaliteit

Super mooie boots, mooie afwerking en fijne details. Goed voetbed en degelijke kwaliteit. Ben helemaal blij! Klaar voor het najaar

Mooie schoen

Mooie stoere schoen, zo’n heb factor. Maar de veters hadden ietsje langer mogen zijn. Nu zitten ze strak in de schoen en moet je het iets losser maken. Daardoor kan je het niet goed strikken. Met zooltjes wordt het iets aan de krappe kant, originele zool er dus in laten zitten, mss dat het na een paar keer dragen beter gaat en kan ik de zool vervangen voor aangepaste zooltjes. Verder tevreden.

Waanzinnige sandalen

Zocht al een tijdje naar dit soort sandalen, naturel mooi leer en goede pasvorm, heel blij mee. Snel geleverd.

Snelle verzending, goed verpakt

Duidelijke site, snel verzonden en goed verpakt

Snel besteld en snel geleverd. Top

Deze keer slecht.

Meestal goed, maar deze keer heb ik nog biets ontangen. Maabdagavond besteld. Het is nu donderdag 11.12 uur.

Snelle en goede service Helaas is de schoen te breed!! Dus geretourneerd

Duidelijke site, snelle levering!

Duidelijke site, snelle levering!

Pet

Snelle levering en prachtige laarsjes, zeer tevreden!

Snelle levering! Top service! Prachtige sneakers, perfecte kwaliteit!

Fijn contact met de klantenservice!

Ik twijfelde tussen twee maten, Debby heeft gekeken of de schoenen in een fysieke winkel waren, helaas niet. Daarom toch online besteld, twee maten. Een maat, te klein, ga ik terug sturen. Ook dit zal netjes afgehandeld worden.

Lekker snel geleverd

Ben al jaren fan van Shabbies. Mooien kwaliteit en er sterk. Perfect

Mijn favoriete merk

Shabbies is voor mij al jaren een geweldig schoenenmerk, vooral bekend om de combinatie van stijl en comfort. De schoenen zijn vaak gemaakt van hoogwaardige, soepele leersoorten die zich naar je voet vormen voor een perfect draagcomfort. Het merk staat bekend om zijn stoere en toch elegante ontwerpen, wat het populair maakt bij mensen die zowel mode als functionaliteit waarderen.

..Heerlijk schoentje..

Hoi hoi. Ik ben gek op espadrilles Zag deze voorbij komen op de site. Leuk zo enkel hoog Kleur is mooi..ik had grijs/ blauw Pasvorm is perfect. Loopt weer als pantoffeltjes Erg blij mee

geweldig!

Ik ben heel erg tevreden en blij met mijn shabbies. Ik heb ze al in meerdere kleuren, bovendien is de service heel erg goed! Snelle levering, echt super!

Lekker gemakkelijk

Fijne laarsjes, zo aan te schieten en lekker warme voeten komende herfst en winter

Top!!!

Shabbies clog jav beige besteld super blij mee en ook het merk zelf. Mooie kwaliteit, perfecte pasvorm en mooie materialen. De houtlook word verscherpt door het mooie gebruikte pu materiaal, niet van echt te onderscheiden waardoor ze lekker licht aanvoelen. Deze gaan veel gebruikt worden!!!

Topmodel slippers! Heel blij mee.

Door een zwaar beschadigde teen door een klein ongeluk in huis :-( was ik op zoek naar een comfortabele slipper met een mooi design. Voorlopig kan ik namelijk alleen op slippers lopen. En dat is geen straf met deze prachtige slippers van Shabbies. En ook lekker snel in huis!

Mooie schoenen, snel bezorgd

Prima zoala altijd bij Shabbies

Prima ervaring, heerlijk lopende schoenen altijd meer dan tevreden over de Shabbies

7 James Wattlaan

Drunen 5151 DP