Bestelling geplaatst en de volgende dag werd de bestelling bezorgd.

Response from the business owner

Hi Ardy, Bedankt voor het achterlaten van je review. We wensen je veel plezier met je items! Liefs, Team Shabbies Amsterdam

Snelle service, netjes verpakt en heel blij met mijn aankoop.

Response from the business owner

Hi Honour, Bedankt voor je leuke review. Heel veel plezier gewenst met je aankoop! Liefs, Team Shabbies Amsterdam

Vriendelijke website

Ik ben blij met mijn Sjabbies sandalen, ze zien er heel comfortabel uit, alleen jammer dat ik al meteen na een half uurtje lopen blaren op m’n wreef kreeg, verder voelen ze heerlijk aan m’n voeten,

Response from the business owner

Beste Karin, Bedankt voor het achterlaten van je feedback. Wat vervelend dat je blaren loopt. Misschien kun je ze eens bij de schoenmaker laten uitkloppen om het probleem te verhelpen. Je mag de klacht hier aanmelden dan zal dat kosteloos worden gedaan. https://www.shabbiesamsterdam.com/nl/klachten-garantie Liefs, Team Shabbies Amsterdam

Producten zijn van goede kwaliteit & levering is erg snel!

Response from the business owner

Hi Leonie, Bedankt voor het achterlaten van je review. Goed om te horen dat je tevreden bent. We wensen je veel plezier van je bestelling. Liefs, Team Shabbies Amsterdam

Superleuke espadrilles maar ze vallen krap...

Ze zijn echt geweldig maat is goed maar ze vallen krap om mijn voet. Ik hoop met uitlopen dat het goedkomt. Een maatje groter is misschien te wijd...

Response from the business owner

Hi Angelique, Bedankt voor je review. Hopelijk loop je de schoenen nog een beetje uit en heb je er veel plezier van. Liefs, Team Shabbies Amsterdam

Shabbies zijn altijd top en mooi!! En zitten altijd erg lekker!

Ik heb mooie espadrilles van Shabbies gekocht. Prachtig zijn ze!! Maar de maat was helaas een maat te klein. Ik wilde en maat groter bestellen maar deze zijn niet op voorraad helaas. Ik heb mijn mailadres achtergelaten voor een alert. Hoop dat ze binnenkort weer op voorraad zijn! Groetjes Saskia B

Response from the business owner

Hi Saskia, Bedankt voor het achterlaten van je review. Wat jammer dat ze niet pasten, hopelijk komt er nog een paartje beschikbaar! Liefs, Team Shabbies Amsterdam

Mooie schoenen en een snelle levering.

Snelle levering en mooie stijlvolle schoenen.

Response from the business owner

Hi Welmoet, Bedankt voor het achterlaten van je review. We wensen je heel veel plezier van je bestelling. Liefs, Team Shabbies Amsterdam

Fantastische sandalen Shabbies Wendy

Ik heb meerdere sandalen geprobeerd, ik heb een hele smalle voet, deze besteld en zitten fantastisch!! En daarbij prachtig leer met leuke studs op het bandje, Echt een aanrader!!

Response from the business owner

Hi Willemien, Wat leuk om te horen dat je zo enthousiast bent. We wensen je er veel plezier van. Liefs, Team Shabbies Amsterdam

Goede kwaliteit.

Mooie sneakers van een goede kwaliteit. En ook nog snel geleverd.

Response from the business owner

Hi Janny, Bedankt voor het achterlaten van je review. Goed om te horen dat het naar wens is. Wij wensen je er dan ook heel veel plezier van. Liefs, Team Shabbies Amsterdam

Prachtige sneakers !

Alleen helaas maat te klein , ik bracht ze snel retour bij het dhl punt hiertegen over en tot op dag van vandaag nog geen verzend verwijs gekregen . Hoop dat t goed gaat en weer houdt me om ander paar te bestellen.

Response from the business owner

Hi Péronne , Bedankt voor je bericht. Je kunt hiervoor een mail sturen naar de klantenservice. Zij kunnen dan de Track and Trace ook nog voor je achterhalen. [email protected] Liefs, Team Shabbies Amsterdam

Mooi design fijn comfort

Deze schoenen zijn qua design heel fraai. Mooi kleurgebruik en vorm. De pasvorm is goed en maakt dat ik de schoenen gerust de gehele dag comfortabel kan dragen.

Response from the business owner

Hi Barbara, Bedankt voor het achterlaten van je review. We wensen je er heel veel plezier van! Liefs, Team Shabbies Amsterdam

Mooi & snel!

Ik bestelde prachtige espadrilles, die in het echt nog mooier zijn dan op de site al te zien was. Bovendien zitten ze super comfortabel. Ook de snelle levering was fijn: volgende dag al in huis!

Response from the business owner

Wat leuk om te horen Juul. Heel veel plezier ervan! Liefs, Team Shabbies Amsterdam

Snelle levering en mooie sneakers

Response from the business owner

Hi Anja, Bedankt voor het achterlaten van je review. Heel veel plezier gewenst van je nieuwe aankoop! Liefs, Team Shabbies Amsterdam

Altijd weer goed!

Response from the business owner

Hi Lisa, Bedankt voor het achterlaten van je review. Nog veel plezier van je bestelling gewenst! Liefs, Team Shabbies Amsterdam

Heel tevreden

Hele goede service vriendelijke klantenservive

Response from the business owner

Hi Jet, Bedankt voor je berichtje. Wat leuk om te horen dat je zo tevreden bent. We wensen je veel plezier van je bestelling! Liefs, Team Shabbies Amsterdam

Lekker zittend schoentje en super leuk

Mooie kleuren, gelijk goed zittend. Maat valt normaal. Goed voetbed, luchtig en veel complementen gekregen op de mooie schoen. Erg blij mee.

Response from the business owner

Hi Jolanda, Wat leuk dat je zoveel complimentjes krijgt over je nieuwe aankoop. Wij wensen je er nog heel veel plezier van! Liefs, Team Shabbies Amsterdam

Alles naar wens!

Goede kwaliteit,snelle levering,helemaal tevreden!

Response from the business owner

Hi Mia, Bedankt voor het achterlaten van je review. Leuk om te horen dat je zo tevreden bent. We wensen je veel plezier van je bestelling! Liefs, Team Shabbies Amsterdam

Ik twijfel nog

Heb vorige week schoenen besteld en snel gekregen. Deze bleken te klein. Heb dezelfde dag, de schoenen teruggestuurd. Dit was donderdag 16 mei. Tot op heden nog niets gehoord over ontvangst van de schoenen. Laat staan geld terug. Al wel een maat groter besteld en gekregen. Hier ben ik wel blij mee.

Response from the business owner

Hi Arida, Bedankt voor het achterlaten van je review. Wat vervelend dat je retour nog niet is verwerkt. Je kunt op de Track and Trace code zien of het bij ons magazijn is aangekomen en zal dan binnen 2 weken worden verwerkt. Fijn dat je blij bent met je schoenen we wensen je er veel plezier van. Liefs, Team Shabbies Amsterdam

Mijn ervaring is fijn en goed gericht op de service en kwaliteit.

Ik heb een goede ervaring. De schoenen die ik heb besteld kwamen helaas in een andere kleur aan dan verwacht. De reactie op mijn email was snel en duidelijk. En de schoenen... ze zitten echt heerlijk. De kwaliteit is fantastisch. Ik denk dat ik hier heel veel zalige meters op kan maken.

Response from the business owner

Hi Lise-Lotte, Bedankt voor je review :) Fijn dat we je snel hebben kunnen helpen en veel plezier gewenst met je aankoop! Liefs, Team Shabbies Amsterdam

Minder praktisch en mist afwerking

Het tasje wat ik heb gekocht mist echt de finishing touch. Eerlijk gezegd had ik dit wel verwacht voor een tasje van deze prijscategorie. De rits is heel grof en loopt stroef, de lip waar de rits doorheen loopt is heel lang waardoor het hengsel het einde van de lip omhoog duwt, de staat niet mooi. Ik heb de lip daarom naar binnen geduwd maar dit kan niet de bedoeling zijn. Het hengsel is ruw en hard en kan kleding beschadigen. Het binnenwerk is wel netjes afgewerkt. Maar wel minder praktisch qua indeling.

Response from the business owner

Hi Suz, Wat jammer dat het tasje niet aan de verwachtingen voldoet. Alsnog bedankt voor je eerlijke review. Liefs, Team Shabbies Amsterdam

heerlijke sandalen Angel "By Wendy"

De sandalen zitten vanaf moment 1 als gegoten, lopen heerlijk zacht en staan er leuk. Ik ben er echt ontzettend blij mee en kan ze iedereen aanbevelen! Daarnaast ben ik ook erg blij met de service van Shabbies voor de mogelijkheid om een melding te ontvangen zodra een product weer op voorraad is. De slippers waren niet meer verkrijgbaar in maat 39 en daarom aangegeven een melding te ontvangen zodra ze weer beschikbaar zijn. Een paar dagen later ontving ik een melding en direct besteld...bedankt Shabbies!

Response from the business owner

Hi Xanthia, Bedankt voor je leuke review :) Heel veel plezier gewenst met de sandalen! Liefs, Team Shabbies Amsterdam

Heerlijke espadrilles zitten zo lekker, hele zachte binnenvoering.

Eindelijk een paar zomerse espadrilles die fantastisch zitten! Lopen meteen lekker en met leuke band om je enkels wat je wel of niet kunt gebruiken. Superzachte binnenvoering en mooie pasvorm. Kreeg hele leuke complimenten om mij heen met het boodschappen doen Ik ben heel blij! Ik ga binnenkort nog een leuke kleur bestellen!

Response from the business owner

Hi Esther, Wat super leuk om te horen dat je er zo blij mee bent. Wij wensen je nog heel veel draagplezier van je espadrilles. Liefs, Team Shabbies Amsterdam

Top ben erg blij

M'n shabbies op tijd in huis, alles goed gegaan en zeker tot ziens.

Response from the business owner

Hi Mary, Bedankt voor je review. Wat leuk om te horen. Graag tot ziens :-) Liefs, Team Shabbies Amsterdam

Top kwaliteit

Zoals gewoonlijk: snelle levering en kwaliteit als gewend! Jammer dat Shabbies en Fred in mijn omgeving te koop is. Online kopen blijft een gok qua pasvorm.

Response from the business owner

Bedankt voor het achterlaten van je review Louise. We wensen je er nog veel plezier van. Liefs, Team Shabbies Amsterdam

Herkenbaar door eigenzinnigheid, nonchalance, elegantie én comfort in één schoen!e

Al sinds mijn eerste kennismaking met Shabbies enkellaarsjes ben ik verliefd; stoer, nonchalant en tegelijkertijd elegant. En dan lopen ze ook nog eens heel fijn! Inmiddels bezit ik de laarsjes in vele kleuren en modellen en ze vervelen nooit, ik draag ze bij jurkjes en bij broeken en eigenlijk het hele jaar door. Ik ben zelfs getrouwd op Shabbies, op het strand van Vlieland- als dat geen liefdesverklaring is... Het moge duidelijk zijn dat Shabbies een deel van mijn identiteit geworden is en dat prettige gevoel wens ik ook anderen toe!

Response from the business owner

Hi Carla, Wat een leuke positieve review! En wat mooi dat je zelfs Shabbies droeg tijden je bruiloft. Heel mooi verhaal dankje! Liefs, Team Shabbies Amsterdam

Company details

7 James Wattlaan