Uiterst tevreden & blij met mijn nieuwe aankoop !!!

Mooie ruime tas & de kleine cross baggy had ik een paar mnd geleden besteld, nu een prachtige set styling & kleur perfect Prachtig leer & mooi afgewerkt!!!

Snelle levering en alweer zoals verwacht hele fijne schoenen die direct lekker zitten!

Al meerdere keren Shabbies gekocht en weer blij met de kwaliteit en comfort.

Prima online service (bestelling en levering)

Prima online service voor zowel de bestelling en de levering; de juiste maat was eerst niet op voorraad, maar kregen netjes een mail toen ze er wel weer waren. Mijn vrouw is er erg blij mee!

Goede en snelle service en heerlijke schoenen!

Nu de dagen weer wat kouder worden was het tijd voor lekkere warme laarsjes. Ik had al 2x eerder Shabbies gehad en dat was zo goed bevallen dat ik weer nieuwe wilde. Eerst bestelde ik in mijn normale maat en die waren er de volgende dag al. Helaas net te klein maar gemakkelijk weer terug te sturen met kant en klare label. Bedrag was ook snel teruggestort. Intussen een maat groter besteld en die waren er ook vrij snel. Zo kon ik gelijk weer genieten van lekkere warme laarsjes. En ze zien er super uit, ik ben er blij mee!

Mooie website, soepele bestelling en goede kwaliteit producten.

Geweldige schoenen

Zo blij met de schoenen , lopen super en prachtige kwaliteit. Ik vind goeie schoenen heel belangrijk en daarom dit merk.

Past precies en snel geleverd

Alles perfect verlopen

Hoe kan dat???

Ik kocht de Alyd laarzen want ik vond ze geweldig eruit zien. Helaaaas mijn voet paste er niet door. Zelfs mijn dochter mee de smalste voeten ooit paste er niet in. Wel goede maat. Dan adviseren ze om een plastic zak over mijn voet te doen met aantrekken! Okee en daarna? Elke dag zo doen? Neeee want ook dat lukte niet. Geef toe ze zijn niet goed gemaakt( zonder rits). Die ik er overigens graaaag in laat zetten als ik zeker wist dat de maat goed is. Wat zonde wat jammer!

Dikke Prima!!!

Tas en laarzen besteld. Snel geleverd, netjes verpakt en prachtige kwaliteit. Bestel en betaalproces zijn eenvoudig en helder. Kortom een goede webshop met prachtige artikelen van een uitmuntende kwaliteit.

Prachtige laarsjes

De maat klopt, het leer wordt snel soepel. Jeans valt er in en ze sluiten mooi aan. Ik ben er erg blij mee!!

Prachtige laarzen

Erg snelle levering.

Zeer fijne website

Duidelijk en overzichtelijk. Als je maat er niet meer is kun je op een wachtlijst en krijgt keurig bericht als jouw maat weer beschikbaar is.

Prachtig laarzen die ook nog eens heerlijk lopen.

Geweldige laarzen waar je de hele dag op kan lopen. Ze blijven prachtig!

Duidelijke site, snelle levering!

Duidelijke site, snelle levering! Kwaliteitsvolle, mooie schoenen en laarzen!

Snelle levering en service van kwaliteit schoeisel

Binnen 48 uur is de bestelling geleverd. Omdat ik niet kon kiezen tussen model en kleur heb ik 3 paren besteld. Om vervolgens 1 model te willen houden. Wel is het vooraf betalen, dit vind ik jammer. Het schoeisel ismooi van kleur en goed van kwaliteit. Toch heb ik alle 3 de paren retour moeten zenden. Het paar dat goed past had niet de juiste kleur. De paren met de juiste had niet voormij een goede pasvorm. Het retour zenden is een eitje. Retouren in de doos, de alvast meegeleverde retour sticker erop en afleveren bij het inleverpunt. Dus nu verwacht ik binnen 5 werkdagen de betaling retour. Ik ben er van overtuigd dat dit ook soepel verloopt.

Superfijne schoenen

Ik ben groot fan van Shabbies, de schoenen zitten goed en zien er mooi uit. Ook gaan ze lang mee. Voor iedere gelegenheid mooie schoenen of laarzen.

Super snel bezorgd!

Hele mooie laarzen! Heel blij mee! Super snel geleverd!

Prachtige laarzen

Prachtige laarzen, snel geleverd en goed op maat. Ze zitten ook heel fijn met een zacht zooltje erin.

Zeer snelle levering en een hele mooie tas, ben heel tevreden

Shabbies snel

Heerlijk snel, precies zoals aangegeven… voor 22;00 besteld is morgen in huis.. i love it!!

Leuke producten, snel geleverd!

Zeer klantvriendelik, mooie website en snelle levering van producten.

Snel en betrouwbaar

Fijn webshop met mooie producten.

Gewéldig

Ik had de laarzen al in het zwart, heel blij dat ik ze nu ook in het bruin heb

Mooie laarsjes

Echt mooie laarsjes van mooie kwaliteit. Ik heb al wat schoenen en laarzen van shabbies ze blijven mooi

Mooie sneakers van goeie kwaliteit!

Mooie gouden sneakers, goede kwaliteit, mooi leer. Goede pasvorm. Uitneembare zooltjes dus eigen zooltjes kunnen erin. Duidelijke berichtgeving mbt levering dus helemaal tevreden.

James Wattlaan 7

5151 DP Drunen