Mijn ervaring is fijn en goed gericht op de service en kwaliteit.

Ik heb een goede ervaring. De schoenen die ik heb besteld kwamen helaas in een andere kleur aan dan verwacht. De reactie op mijn email was snel en duidelijk. En de schoenen... ze zitten echt heerlijk. De kwaliteit is fantastisch. Ik denk dat ik hier heel veel zalige meters op kan maken.

Hi Lise-Lotte, Bedankt voor je review :) Fijn dat we je snel hebben kunnen helpen en veel plezier gewenst met je aankoop! Liefs, Team Shabbies Amsterdam

Minder praktisch en mist afwerking

Het tasje wat ik heb gekocht mist echt de finishing touch. Eerlijk gezegd had ik dit wel verwacht voor een tasje van deze prijscategorie. De rits is heel grof en loopt stroef, de lip waar de rits doorheen loopt is heel lang waardoor het hengsel het einde van de lip omhoog duwt, de staat niet mooi. Ik heb de lip daarom naar binnen geduwd maar dit kan niet de bedoeling zijn. Het hengsel is ruw en hard en kan kleding beschadigen. Het binnenwerk is wel netjes afgewerkt. Maar wel minder praktisch qua indeling.

Hi Suz, Wat jammer dat het tasje niet aan de verwachtingen voldoet. Alsnog bedankt voor je eerlijke review. Liefs, Team Shabbies Amsterdam

heerlijke sandalen Angel "By Wendy"

De sandalen zitten vanaf moment 1 als gegoten, lopen heerlijk zacht en staan er leuk. Ik ben er echt ontzettend blij mee en kan ze iedereen aanbevelen! Daarnaast ben ik ook erg blij met de service van Shabbies voor de mogelijkheid om een melding te ontvangen zodra een product weer op voorraad is. De slippers waren niet meer verkrijgbaar in maat 39 en daarom aangegeven een melding te ontvangen zodra ze weer beschikbaar zijn. Een paar dagen later ontving ik een melding en direct besteld...bedankt Shabbies!

Hi Xanthia, Bedankt voor je leuke review :) Heel veel plezier gewenst met de sandalen! Liefs, Team Shabbies Amsterdam

Heerlijke espadrilles zitten zo lekker, hele zachte binnenvoering.

Eindelijk een paar zomerse espadrilles die fantastisch zitten! Lopen meteen lekker en met leuke band om je enkels wat je wel of niet kunt gebruiken. Superzachte binnenvoering en mooie pasvorm. Kreeg hele leuke complimenten om mij heen met het boodschappen doen Ik ben heel blij! Ik ga binnenkort nog een leuke kleur bestellen!

Hi Esther, Wat super leuk om te horen dat je er zo blij mee bent. Wij wensen je nog heel veel draagplezier van je espadrilles. Liefs, Team Shabbies Amsterdam

Top ben erg blij

M'n shabbies op tijd in huis, alles goed gegaan en zeker tot ziens.

Hi Mary, Bedankt voor je review. Wat leuk om te horen. Graag tot ziens :-) Liefs, Team Shabbies Amsterdam

Top kwaliteit

Zoals gewoonlijk: snelle levering en kwaliteit als gewend! Jammer dat Shabbies en Fred in mijn omgeving te koop is. Online kopen blijft een gok qua pasvorm.

Bedankt voor het achterlaten van je review Louise. We wensen je er nog veel plezier van. Liefs, Team Shabbies Amsterdam

Herkenbaar door eigenzinnigheid, nonchalance, elegantie én comfort in één schoen!e

Al sinds mijn eerste kennismaking met Shabbies enkellaarsjes ben ik verliefd; stoer, nonchalant en tegelijkertijd elegant. En dan lopen ze ook nog eens heel fijn! Inmiddels bezit ik de laarsjes in vele kleuren en modellen en ze vervelen nooit, ik draag ze bij jurkjes en bij broeken en eigenlijk het hele jaar door. Ik ben zelfs getrouwd op Shabbies, op het strand van Vlieland- als dat geen liefdesverklaring is... Het moge duidelijk zijn dat Shabbies een deel van mijn identiteit geworden is en dat prettige gevoel wens ik ook anderen toe!

Hi Carla, Wat een leuke positieve review! En wat mooi dat je zelfs Shabbies droeg tijden je bruiloft. Heel mooi verhaal dankje! Liefs, Team Shabbies Amsterdam

Prachtige kwaliteitsvolle producten

Stijlvolle, kwaliteitsvolle producten van Nederlandse herkomst. Super degelijk en worden mooier door gebruik. Verzending gaat snel en goed traceerbaar.

Beste Nola, Bedankt voor je leuke recensie :) Veel plezier met je bestelling! Liefs, Team Shabbies Amsterdam

Prachtig product.Prima vormgeving, mooi materiaal en afwerking!

mijn schoenen werden zeer snel geleverd.Jammer dat ze erg klein vallen.Heb direct grotere maat besteld en tot mijn verrassing ontving ik deze ook weer de volgende dag. Chapoo! Misschien tip: even op de site aangeven dat ze wel een maat kleiner vallen dan normaal.

Beste Willy, Bedankt voor uw positieve review. Veel plezier met uw bestelling en we zullen uw feedback zeker meenemen :) Liefs, Team Shabbies Amsterdam

Alles liep gesmeerd van bestellen tot levering! Aanrader dus!

Hi Martin, Bedankt voor je positieve review. Veel plezier gewenst met de bestelling :) Liefs, Team Shabbies Amsterdam

Super blij met mijn nieuwe shabbies

De maat en pasvorm is erg goed. Erg blij met mijn nieuwe laarzen en sneakers van shabbies. Zeker aan te bevelen!

Hi Paula, Bedankt voor je lieve review. We wensen je heel veel plezier met je aankopen! Liefs, Team Shabbies Amsterdam

Teleurstelling pasvorm

Een aantal jaren geleden dezelfde schoenen besteld daar kon ik een marathon op lopen. Deze zijn smaller en zitten van binnen anders . Te smal. Helaas retour.

Hi Paulien, Bedankt voor het achterlaten van je review. Wat jammer dat deze schoenen anders zaten. Hopelijk de volgende keer beter! Liefs, Team Shabbies Amsterdam

Netjes verpakt en snel geleverd.

Hi Marieke, Bedankt voor het achterlaten van je review. Goed om te horen dat het er allemaal netjes uitzag. Liefs, Team Shabbies Amsterdam

Hele snelle levering, volgende dag in huis! Alleen valt de espadrille klein, heb hem nu ook in een maat groter besteld kijken welke beter zit. Ze zijn prachtig!!

Leuk om te horen Mascha. Hopelijk past het andere paartje beter. Liefs, Team Shabbies Amsterdam

Geweldig schoenen

Ik raad ze aan zij n geweldig schoenen

Hi Fabienne, Bedankt voor je leuke review. Veel plezier met je aankoop :) Liefs, Team Shabbies Amsterdam

Super snelle levering

De espadrilles zijn super fijn en na de verkeerde maat besteld te hebben werden ze de volgende dag al weer opnieuw geleverd. Heel erg blij mee

Hi Martha, Bedankt voor je leuke review. Veel plezier gewenst met de espadrilles :) Liefs, Team Shabbies Amsterdam

Erg mooie kwaliteit en super service

Het is heel snel verzonden en kwam allemaal heel netjes ingepakt aan. Supermooie kwaliteit, het zit heerlijk!

Hi Marielle, Wat leuk om te horen! We wensen je er heel veel plezier van :-) Liefs, Team Shabbies Amsterdam

Prachtige tas

Als verrassing zat er ook nog een klein tasje aan de binnenkant Snelle service. Prachtige tas. Heel blij mee

Bedankt voor je berichtje Kirsten. Heel veel plezier ervan gewenst. Liefs, Team Shabbies Amsterdam

Correcte levering originele schoenen

Heel mooie en gemakkelijke espadrielles! Zie op de website ook nog leuke instappers

Bedankt voor je leuke reactie Paula. Heel veel plezier met je aankoop! Liefs, Team Shabbies Amsterdam

Fijne winkel en leuke schoenen

Online de Espadrille Palma Kimono Beige besteld. Ik werd goed op de hoogte gehouden mbt de status. Schoenen zijn top. Mijn normale maat 41 zijn ook hier gewoon passend. Mooi materiaal en net een tikje anders dan de schoenen die de overal ziet.

Bedankt voor je reactie, Linda! Veel plezier met je schoenen :) Liefs, Team Shabbies Amsterdam

Blije voeten

Al jaren ben ik aan de shabbies of het nou de sneakers of laarzen zijn ze lopen allemaal heerlijk. Ook de tassen laat ik niet aan mij voorbij gaan

Bedankt voor je leuke review, Elles. Leuk om je horen dat je zo tevreden bent over ons merk :) Liefs, Team Shabbies Amsterdam

Zeer tevreden!

Ik had schoenen besteld en kreeg een dag later een mail met een aanbieding(10% korting vanwege verjaardag). Kort mailtje over gestuurd en kreeg zonder te vragen alsnog de 10% korting (stond volgende dag op m’n rekening). Dat is fantastisch toch?!

Bedankt voor je leuke review, Toos! Veel plezier met je bestelling. Liefs, Team Shabbies Amsterdam

Geweldige service

Ik bestelde vanuit België een paar sandalen. Snelle levering! Jammer genoeg waren de sandalen te smal voor mij. Ik stuurde ze terug en kreeg binnen de week het geld terug op mijn rekening. Ik bestelde intussen een ander model dat ook zonder fout snel geleverd. Deze zitten mij prima! Ik ben erg tevreden, zowel over de dienstverlening als over het product zelf. Het zijn mooie, kwaliteitsvolle sandalen. Shabbies kan mij voortaan als vaste klant rekenen!

Bedankt voor je leuke review, Leen. Hopelijk mogen we je snel weer verwelkomen in onze webshop! Liefs, Team Shabbies Amsterdam

Leuk uiterlijk maar niet draagbaar!

De sneaker chavi white mix heeft geen vetergaatjes maar een soort openingetjes (oranje) aan de zijkant. Hierdoor is de sneaker al heel lastig open te krijgen, om in te stappen. Maar vooral totaal onmogelijk om aan te trekken/aan te laten sluiten aan je voet. Een handleiding of beter nog een vermelding hiervan, bij het product, zou klantvriendelijk zijn! Ik stuur ze retour..

gewèldig!

snelle levering, met zorg ingepakt en ze zijn nog mooier dan op de plaatjes, ik ben er superblij mee!!

Leuk om te horen dat je er zo blij mee bent Ineke :-) Heel veel plezier ervan gewenst. Liefs, Team Shabbies Amsterdam

Bedrijfsgegevens

James Wattlaan 7

5151 DP Drunen

+31611215537

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.