Hoge kwaliteit en snelle levering

Wederom een paar schoenen dat zich onderscheidt in design en kwaliteit. En ook nog een zeer snelle levering, wat een verrassing.

Het 5de paar espadrille elche chelsea!

Ik probeer elke kleur te kopen, maar alles op zijn tijd. Ik hoop dat er nog een zwarte versie komt. Superfijne, gemakkelijke schoenen! Ik ben er grote fan van.

Netjes&verpajt&optijd!!!

in één woord top!!

Bestelling geplaatst, ditect bericht van ontvangst. Wordt zo spoedig mogelijk geleverd. Binnen 48 uur, trotse eigenares van een paar prachtige schoenen.

Geweldige stoere tas

Mooie tas, prachtig afgewerkt in super kwaliteit waxed suede. Warme kleur donkergrijs. Ruim formaat en heel prettig in dragen, zowel aan schouder als arm. Past overal bij. Geweldig blij mee!!

Supersnelle levering!

Binnen 2 dagen had ik mijn prachtige zwarte slippers binnen! Precies op tijd voor mijn vakantie.

Zeer goede ervaring

De schoenen zijn snel geleverd, zien er exact uit als afgebeeld en lopen heerlijk. Zeer tevreden!

Fijne site, snel geleverd en voldoet aan de verwachting

Sandalen waren uitverkocht, mailadres ingevuld om te informeren wanneer ze binnen zouden komen. Mail ontvangen en direct de sandalen besteld. Snelle levering en produkt is cf de foto's en dergelijke

Altijd kwalitatief goede schoenen.

Alweer loop ik zo in de schoenen weg Constant in maatvoering en kwaliteit.

Keurige levering

Altijd perfect

Snel, netjes en heeeeeeel mooi!

Prettige site, snel en keurig geleverd. Altijd mooie kwaliteit items. Blij mee.

Al jaren fan van Shabbies

Draag al een aantal jaren de espadrilles van Shabbies, nu ook de sneakers van Shabbies ontdekt. Ze zitten geweldig!

Zoals de foto’s weergaven zijn de kaarsje ook. Heel blij mee

Belevenis

Het rondneuzen op de site is al een feestje, bestellen en bezorgen gaat soepel. Je wordt goed op de hoogte gesteld van het bestelproces toto aan levering.

Shabbies kun je kopen zonder ze te passen!

Perfecte laarsjes… ze zijn mooi en zitten perfect!

Mooie laarzen en tas, snelle levering

Ik was altijd verslingerd aan de Uggs. Wilde een keer jullie laarsjes proberen. Voor mijn smalle voet een schot in de roos!

Kwaliteit zoals altijd

Opnieuw erg blij met mijn bestelling. Ik draag al jaren met veel plezier Shabbies en ook van deze schoenen is de kwaliteit zoals vanouds. Ook hier ga ik veel plezier van hebben!

Gewoon goed, zoals het hoort!

Snelle en nette levering zoals altijd

Fits like the shoe

Site, nore reply en verpakking van goederen netjes en met respect

Fijne website, mooie kwaliteit schoenen. Enige wat ik mis is indicatie of een schoen smal/ regulier/ breed is. De sandaaltjes die ik heb gekocht helaas retour omdat ze te smal zijn :(

Leuke coole goede stevige schoenen

De schoenen van Shabbie hebben een heerlijk voetbed en zitten fijn. Licht en in leuke kleuren. Blijven heel mooi en zijn tijdloos qua modellen.

Heerlijke schoenen welke keus je ook maakt. Ze zitten goed, zijn sportief. Snelle bezorging perfect

Ik ben in het bezit van verschillende modellen. Het zijn prettige en modieuze schoenen. waar ik veel plezier aan beleef. Veel succes met jullie mooie bedrijf.

Super service!

Ik had zelf een fout gemaakt met het retourneren en werd hier buitengewoon vriendelijk en behulpzaam bij geholpen. Mijn dank is groot!

De laarsjes waren te klein.

De laarsjes waren te klein, veel te nauw.

Snel en gemakkelijk

Altijd een supersnelle levering. Wel een maatje grotere sneakers besteld en deze zijn prima. Ik vind ze prachtig.

James Wattlaan 7

5151 DP Drunen