Correcte en Snelle verwerking en levering!!!

Mijn mening is zoals boven vermeld! De schoenen zijn mooi en van een uitstekende kwaliteit.

Response from the business owner

Hi Anne, Wat leuk om te horen. Bedankt voor het achterlaten van je review en nog veel plezier van je nieuwe aankoop! Liefs, Team Fred de la Bretoniere

Snelle levering van mooie schoenen.

Alle schoenen en tassen mooie kwaliteit, tijdloos.

Response from the business owner

Wat leuk om te horen Agnes! Dank je wel. Nog heel veel plezier gewenst van je aankoop! Liefs, Team Fred de la Bretoniere

Makkelijk te bestellen

Prima website en bestelling ging makkelijk. Levering had iets vertraging maar lag aan vervoerder... Ik ben erg blij met mijn aankoop en zitten heerlijk!

Response from the business owner

Bedankt voor het achterlaten van je review! Fijn dat het is goed gekomen. We wensen je er heel veel plezier van. Liefs, Team Fred de la Bretoniere

Mijn vertelde schoenen zijn snel geleverd € zitten heerlijk

Response from the business owner

Hi Natascha, Bedankt voor het achterlaten van je review. Fijn dat de schoenen in de smaak vallen! Liefs, Team Fred de la Bretoniere

Gewoon goed

Zijn mijn favorite schoenen

Response from the business owner

Hi Sylvia, Fijn om te horen! Heel veel plezier met de schoenen toegewenst. Liefs, Team Fred de la Bretoniere

Geweldige sneakers van Fred de la Bretoniere!

Ik draag de gouden sneakers van Fred de la Bretoniere en ze zitten qua pasvorm uitstekend. Het zijn lichte sneakers om te dragen en ze staan super mooi onder mijn verschillende outfits. Je kunt ze ook onder een jurk of een rok dragen. Kortom: het is zeker een aanrader!

Response from the business owner

Hi Anita, Wat leuk om te horen. Ze zijn inderdaad erg makkelijk te combineren. Wij wensen je er nog heel veel plezier van! Liefs, Team Fred de la Bretoniere

Snelle levering mooi product

Sneakers snel geleverd en voldoen aan de verwachtingen.

Response from the business owner

Hi Lianne, Wat leuk om te horen. veel plezier gewenst van je bestelling! Liefs, Team Fred de la Bretoniere

Mooie gympen

Voor mij persoonlijk zijn ze net te smal en op de hiel te hoog. Daarom retour. Maar zijn erg mooi en van fijn zacht leer.

Response from the business owner

Hi Wendy, Wat jammer dat ze niet goed pasten. Hopelijk de volgende keer beter! Liefs, Team Shabbies Amsterdam

Positief

Ik wist precies wat ik wilde, heb inmiddels al 5 Marianne je tasjes van vroeger tot nu. Wat mij opviel was de snelle levering. Voor herhaling vatbaar.

Response from the business owner

Beste Ineke, Leuk om te horen dat de Marianneke tasjes zo goed in de smaak vallen. We wensen u er veel plezier mee! Liefs, Team Fred de la Bretoniere

Mooie producten, snel bezorgd

Ballerina's besteld en bij Fred zijn de schoenen altijd op maat, dus ze zaten ook gewoon meteen goed!

Response from the business owner

Beste J., Bedankt voor het achterlaten van uw review. Veel plezier gewenst met de ballerina's. Liefs, Team Fred de la Bretoniere

Snel en keurig

Zeer snel geleverd en keurig verpakt.

Response from the business owner

Beste Tineke, Bedankt voor uw positieve review. We wensen u veel plezier met de aankoop. Liefs, Team Fred de la Bretoniere

Snelle correcte verzending. Sneakers precies zoals verwacht, goede kleur en pasvorm

Zie boven

Response from the business owner

Beste Stans, Bedankt voor het achterlaten van de review. Fijn om te horen dat alles naar wens was en veel plezier met de aankoop! Liefs, Team Fred de la Bretoniere

Heel erg blij met mijn mooie sneakers yentle goede pasvorm en lopen heerlijk. Ik had ze binnen 24 uur in huis echt super snelle levering. Mijn complimenten voor jullie snelle service.

Response from the business owner

Beste Petra, Bedankt voor uw leuke review. Fijn dat u zo tevreden bent en veel plezier met uw bestelling! Liefs, Team Fred de la Bretoniere

Zeer tevreden!

Ruime keus, snelle levering, goede pasvorm, prima kwaliteit, mooie kleur. Kortom: ik wil nog wel een paar in een ander kleurtje.

Response from the business owner

Beste Joke, Bedankt voor de leuke reactie. Veel plezier met de bestelling en hopelijk tot in de toekomst :) Liefs, Team Fred de la Bretoniere

Helaas niet positief

Ik kreeg andere sneakers toegestuurd dan die ik besteld had. De naam en artikelnummer op de bestelling en op de doos kwamen overeen met mijn bestelde sneakers alleen zaten in de doos hele andere sneakers. Ik heb ze daarom teruggestuurd.

Response from the business owner

Vervelend om te horen dat de levering niet in orde was, onze excuses daarvoor. Bedankt voor het achterlaten van uw reactie. Liefs, Team Fred de la Bretoniere

Schoenen van Fred zijn voor mijn altijd goed. Kwaliteit en draagcomfort vind ik heel goed. Ze zijn modieus. Service bij online bestellen was ook prima, goede communicatie en snelle levering!!

Response from the business owner

Hi Marja, Bedankt voor je feedback. Goed om te horen dat je tevreden bent. We wensen je veel plezier van je bestelling. Liefs, Team Fred de la Bretoniere

Top!!

Snelle levering en schoenen zitten heerlijk en zijn echt heel leuk, heel blij mee.

Response from the business owner

Hi Liesbeth, Bedankt voor het achterlaten van je review. We wensen je er nog heel veel plezier van. Liefs, Team Fred de la Bretoniere

Prachtige tas

Nostalgie uit mijn jeugd . Ik had toen een iets lichtere bruine slangenleren tas van Fred. Omdat hij iets te vaak op de bar in het bier (niet van mij) had gelegen en de geur niet meer te negeren was, heb ik de tas weg gedaan. Nooit meer de slangenprint kunnen krijgen tot nu. Het is geen lichtbruine maar hij is wel mooi. En lichter?!.

Response from the business owner

Hi Ad, Bedankt voor je review. Wat een leuk verhaal om te lezen. Jammer dat je tas niet hebt kunnen bewaren. Hopelijk heb je veel plezier van de nieuwe variant. Liefs, Team Fred de la Bretoniere

Helemaal top!

Precies de kleur die ik mooi vind, mooie kwaliteit suède. De espadrilles zijn van leer van binnen, dat is heel fijn om te dragen met blote voeten. Helemaal blij mee. Kunnen de oudjes eindelijk weg. Die heb ik 3 zomers met veel plezier gedragen.

Response from the business owner

Hi Astrid, Bedankt voor het achterlaten van je review. Wat leuk om te horen dat je er zoveel plezier van hebt. Wij hopen je nog eens terug te zien :-) Liefs, Team Fred de la Bretoniere

Prachtig

Wat een prachtige schoenen, en zitten heerlijk

Response from the business owner

Beste Geertje, Bedankt voor je leuke review. Veel plezier met de aankoop! Liefs, Team Fred de la Bretoniere

Dit is de eerste keer dat ik Fred sneakers online heb gekocht. Fred schoenen draag ik al jaren; super goeie pasvorm! Jammer dat de winkel in Den Haag is opgeheven! Ik hoop dat ik nog jaren dit merk kan dragen! Met vriendelijke groet, Louise Robert

Response from the business owner

Beste Louise, Leuk dat je een review hebt achtergelaten. Welkom bij onze webshop en veel plezier met de aankoop! Liefs, Team Fred de la Bretoniere

Teleurgesteld

De schoenen zijn prachtig, echt waar! Ik heb mijn eigen normale maat besteld maar ze waren veel te groot. Gekocht met kortingsbon maar ze moeten teruggestuurd worden, dus weg korting! Heel jammer dat er op de site niet wordt aangegeven dat ze groter uitvallen. Tegen de tijd dat ik mijn geld terugkrijg zullen ze wel weer uitverkocht zijn, zooo jammer!

Response from the business owner

Hi Vivian, Bedankt voor je berichtje. Wat jammer dat het niet paste. In dit geval kun je altijd een mailtje sturen naar onze klantenservice dan kunnen zij de korting alsnog voor je verrekenen. Liefs, Team Fred de la Bretoniere

Top sneakers!!

Voor de eerste keer sneakers van Fred de la Bretoniere Mooie sneacker! Zitten perfect!

Response from the business owner

Hi Annemarie, Bedankt voor het achterlaten van je review. Wat leuk om te horen, we hopen je zeker nog eens terug te zien :-) Liefs, Team Fred de la Bretoniere

Altijd goed! Mooie, constante kwaliteit!

De espadrilles van Fred zijn elke zomer weer goed. Pasvorm en loopcomfort zijn gewoon top. En fijn dat de maatvoering gelijk blijft. Nooit een miskoop.

Response from the business owner

Beste Marie, Bedankt voor je positieve review. Veel plezier gewenst met de espadrilles, helemaal nu het bijna zomer is! Liefs, Team Fred de la Bretoniere

Mooi

Snelle levering..mooie site Helaas waren mijn espadrilles te klein

Response from the business owner

Beste Alexandra, Bedankt voor je positieve review, ook al paste de schoen niet. Hopelijk de volgende keer beter qua maat :) Liefs, Team Fred de la Bretoniere

7 James wattlaan

Drunen 5151 DP