Prachtige schoenen

Zoals altijd prachtige kwaliteit schoenen. Snel geleverd. Nu alleen de zon nog om ze te kunnen dragen...

Response from the business owner

Wat leuk om te horen Lilian. We hopen dat je ze snel met plezier kunt gaan dragen. Liefs, Team Fred de la Bretoniere

Schoenen dragen heerlijk en zijn de volgende dag al bezorgd!

Response from the business owner

Hi Will, Wat leuk om te horen :-) Heel veel plezier gewenst van je nieuwe aankoop. Liefs, Team Fred de la Bretoniere

Snel en prachtig verpakt

Tas gekocht die binnen 2dagen bij mij thuis kwam, superfijn en snel! Prachtig stevig verpakt, daar kon niks mis gaan onderweg. Ga ik zeker vaker doen

Response from the business owner

Beste Mirjam, Bedankt voor je bericht. Goed om te horen dat het op de juiste manier is geleverd. Liefs, Team Fred de la Bretoniere

Super!!

Ik heb inmiddels mijn vierde Marianneke gekocht. Nog steeds een stijlvolle en super handige handtas.

Response from the business owner

Hoi Yolande, Bedankt voor je bericht. Wat leuk om te horen dat je een echte fan bent, we wensen je er weer heel veel plezier van! Liefs, Team Fred de la Bretoniere

mooie en heerlijke kwaliteitsschoenen

De schoenen zien er mooi uit en eindelijk een schoen zonder witte zool. Ze lopen ook heerlijk. De schoenen zijn wel duur, de prijs kwaliteitverhouding zal ik nog moeten ondervinden.

Response from the business owner

Beste Esther, Bedankt voor het achterlaten van je review. Leuk om te horen, we wensen je er nog heel veel plezier van. Liefs, Team Fred de la Bretoniere

Prima verzending en levering!

Een ontzettend mooi elegant en praktisch schouder tasje! Precies zo als je hem wilt hebben niet te groot en niet te klein! ‘K ben er blij mee.

Response from the business owner

Leuk om te horen dat je er zo blij mee bent Lia. We wensen je er nog heel veel plezier van. Liefs, Team Fred de la Bretoniere

Al jarenlang koop ik zeer regelmatig sneakers en laarzen van het merk Fred de la Bretoniere en nog steeds ben ik heel enthousiast over de kwaliteit en het trendy assortiment! De pasvorm is altijd heel goed en de kwaliteit van het leer is ook prachtig. De kleurstellingen spelen in op de trends dus zijn altijd goed te combineren met de kleuren van het seizoen. Al met al een ben ik een zeer tevreden klant! Groet Olette Kokkelkoren

Response from the business owner

Hi Olette, Bedankt voor je berichtje. Wat leuk om te horen. We wensen je er heel veel plezier van. Liefs, Team Fred de la Bretoniere

Snelle levering, mooie zooltjes

Super snel verzonden en een hele scherpe prijs. Toevallig heb ik nu ook eens zooltjes bij jullie gekocht maar dit ga ik onthouden. Echt heel fijn!

Response from the business owner

Goed om te horen Emmy. We wensen je er nog heel veel plezier van. Liefs, Team Fred de la Bretoniere

Perfect Niks op aan te merken Het zijn fijne sneakers

Goeie en snelle verzending

Response from the business owner

Veel plezier van je bestelling Lucienne :-)

Prachtige sneakers gekocht en het comfort is geweldig!

Online sneakers besteld, volgende dag in huis. Prachtige sneakers en een geweldige comfort. Zo blij met deze fantastische sneakers, boven verwachting!

Response from the business owner

Bedankt voor je leuke review, Ellen. Fijn om te horen dat je blij bent met je aankoop! Liefs, Team Fred de la Bretoniere

Prachtige slanke sneakers

Weer een mooi paar sneakers besteld. Altijd weer een apart model bij Fred de la Bretoniere net weer iets anders dan andere merken. Lopen heerlijk en gemaakt van mooi leer. Ben er blij mee .

Response from the business owner

Bedankt voor je leuke review Anne. Veel plezier met je aankoop. Liefs, Team Fred de la Bretoniere

Lopen op wolkjes

Na een lange werkdag vond ik thuis mijn nieuwe prachtige sneakers. Altijd spannend of de maat goed is. Ze zitten als gegoten. Naast het mooie ontwerp en soepel leer zit er een voetbed in dat voelt of je op wolkjes loopt. Heel erg blij met deze prachtige schoenen

Response from the business owner

Fijn om te horen dat je zo blij bent met de sneakers, Solange. Bedankt voor je leuke review. Liefs, Team Fred de la Bretoniere

Zoals altijd, prima service!!

Snel, zorgvuldig. Hartelijk dank daarvoor!

Bedankt voor je leuke feedback Madeleine! Liefs, Team Fred de la Bretoniere

Sneakers Licht zand

Mijn zoveelste sneaker van Fred de La Bretoniere. Zitten perfect. Mooi afgewerkt en net even anders als de doorsnee sneakers. Ben er heel blij mee.

Response from the business owner

Beste Nancy, Bedankt voor je bericht. Leuk om te horen dat je zo blij bent met je sneakers. We wensen je er heel veel plezier van. Liefs, Team Fred de la Bretoniere

Espadrille June Li Taupe gekocht. En wat zijn ze mooi! Heel mooi afgewerkt en het gouden kettinkje op de schoenen maken ze heel apart. De schoenen zitten mooi om mijn voeten en een heerlijk voetbed. Mooie kleur en leuke print. Zowel casual als netjes te dragen. De producten van FdlB zijn duurdere prijsklasse, maar van uitstekende materialen gemaakt, mooi afgewerkt en net iets luxer. Kortom, heel blij met mijn aankoop!

Response from the business owner

HI Karin, Bedankt voor je enthousiaste feedback. We wensen je heel veel plezier van deze mooie espadrilles. Lieve groet, Team Fred de la Bretoniere

Teleurstellend

Bij de bestelling wordt gezegd voor 22.00 besteld de volgende dag in huis . Maar helaas na twee dagen nog niks ontvangen. Wel jammer want ik had de schoenen graag naar een feestje aan willen hebben Daarom had ik ze via deze site besteld. Contact gezocht via mail daar wel meteen reactie op gehad dat was prima .

Response from the business owner

Beste Aukje, Wat vervelend dat je bestelling niet volgens afspraak werd geleverd. Inmiddels is het probleem opgelost met DHL en hoop ik dat je veel plezier gaat hebben van je bestelling. Liefs, Team Fred de la Bretoniere

Al jarenlang liefhebber

Zolang ik me kan herinneren heb ik tassen van dit merk. Ik doe er jaren mee, want ze blijven mooi. En als ik eens weer wat nieuws wil, dan kom ik altijd weer bij Fred de la Bretoniere uit. Ik houd van deze stijl!

Response from the business owner

Beste Marleen, Wat leuk om te horen dat je fan bent van ons merk. Heel veel plezier gewenst van je mooie tas. Liefs, Fred de la Bretoniere

Goede kwaliteit!!!!

Voor aankomende zomer weer mooie en fijne espadrilles gekocht! Mooie kwaliteit en goede pasvorm!! En snel geleverd :)

Response from the business owner

Leuk om te horen Agnes, We wensen je er heel veel plezier van. Liefs, Team Fred de la Bretoniere

Snelle levering, schoenen prima op maat

Fijne ervaring, als ik maat bestel die ik heb komt het bijna altijd goed!

Response from the business owner

Hi Conny, Goed om te horen. Heel veel plezier gewenst van je nieuwe aankoop. Liefs, Team Fred de la Bretoniere

Mooi en comfortabel product!

Er stond bij deze espadrille niet bij hoe de maat viel, toch besteld en passen perfect. Heb maat 42 en brede voet, maar dat is bij jullie schoenen eigenlijk nooit een probleem. Heel goed op maat!

Response from the business owner

Leuk om te horen Jacqueline! We wensen je er heel veel plezier van. Liefs, Team Fred de la Bretoniere

Volgende dag bezorgd?

Voor 22uur besteld maar dagen later nog steeds niet bezorgd. Maar wel alvast van jullie een review mailtje ontvangen, dat wel ..... Haalt er wel iets de glans van mijn gouden sneakers vanaf hoor!

Response from the business owner

Beste Juana, Bedankt voor je bericht. Helaas was er iets mis gegaan bij DHL, inmiddels zou het zijn opgelost en wordt het pakket vandaag geleverd. Onze excuses voor de vertraging. Liefs, Team Fred de la Bretoniere

Helaas slecht: verkeerde kleur geleverd

Ik ben teleurgesteld in fdlb omdat ze een Marianneke in de verkeerde hebben geleverd. Taupe ipv sand. Kan gebeuren, terugsturen vind ik gedoe maar ik hoop dat de bestelde kleur zsm zal worden nageleverd.

Response from the business owner

Beste Joke, Bedankt voor je bericht. Inmiddels hebben we elkaar gesproken via de mail en hopen we tot een oplossing te komen. Liefs, Team Fred de la Bretoniere

Super schoenen

Nog nooit zulke fijne sneakers gehad.Top schoenen

Response from the business owner

Leuk om te horen Marijke, Wij wensen je er heel veel plezier van :-) Liefs, Team Fred de la Bretoniere

super design maar heerlijk comfortabel

Wat zitten deze sneakers toch altijd lekker! Strak om de voet met heerlijk voetbed waardoor je er uren op kunt lopen; maar ook vrouwelijke sierlijke snit; een super combi waardoor ik steeds op dit merk terugval.

Response from the business owner

Super leuk om te horen Stanny! Nog heel veel plezier ervan gewenst. Liefs, Team Fred de la Bretoniere

Geweldig, ik ben heel blij met de aankoop

Alles goed en netjes.

Response from the business owner

Bedankt voor het achterlaten van je review Magdalena! Liefs, Team Fred de la Bretoniere