Filters

9

Fijne snelle service

Prima levering . Helemaal blij met mijn prachtige leren schoentjes . En ook als het cadeautje verpakt !

  • Aanbevelen? Ja
10

Prachtige tijdloos en vrouwelijke slingback pump

Ik heb de Carly slingback Perfo suède bordeaux rode pump gekocht. Geweldige mooie kleur, goede pasvorm en uitstekende kwaliteit. De zomerpump om in de zomer te dragen. Zoveel complimenten gekregen, dat ik ook gisteren de Carly slingback Raffia in de kleur beige/bruin heb gekocht. Klaar voor een stylische zomer!

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en zeer goed verpakt

Tevreden, prachtig m9del en mooi leer

  • Aanbevelen? Ja
9

Blij met de schoenen

Prima ervaring, altijd weer. Aparte schoenen van mooi leer, en heerlijk om te dragen. En snel geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel goed

Een bestelling heel makkelijk geplaatst. Leveringsmelding dik in orde! Snelle levering.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel goed

Goede service en snel geleverd

  • Aanbevelen? Ja
10

Mijn 8e paar FreddlB kwaliteit en uitstraling wat mij past!

Zeer tevreden met de kwaliteit, pasvorm en de uitstraling die bij mij past. Als pedicure weet ik veel van voeten en schoenen. De kwaliteit leer die gebruikt wordt evenals het materiaal voor de zool zijn zo hoog dat ze lang mooi blijven. Nu heb ik de zomerse gouden variant met leuke details gekocht. Krijg er geregeld complimenten over. Ik draag ze graag.

  • Aanbevelen? Ja
8

Makkelijk te bestellen

Fijne producten

  • Aanbevelen? Ja
10

Eerste aankoop online en gelijk wow!

Eerst aankoop online. Boven verwachting. Snel geleverd en een leuk cadeau erbij ter waarde van 60 euro.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prachtig

Mooie kwaliteit en zitten heerlijk

  • Aanbevelen? Ja
9

Snelle levering !

Schoenen zijn perfect, als pantoffels ! Heel erg blij mee; mooie kwaliteit en snelle levering. Wat wil een mens nog meer ?

  • Aanbevelen? Ja
10

Prachtige producten, goede kwaliteit en makkelijk te bestellen!

Een aantal producten gekocht in de webshop. Een paar sneakers, zitten heerlijk, inlopen is niet nodig. Een paar sandalen, ook prachtig, zeker met mooi weer en lopen ook goed. En een tas, handig, comfortabel, zoals een tas hoort te zijn. Makkelijk besteld via de webshop en keurig op tijd thuis afgeleverd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Comfortandstyle

Beautifully crafted shoes which offer both classic style and comfort. I love that the leather is so soft and it almost feels like you are not wearing shoes I had 3 pairs and will continue to by this timeless classic brand.

  • Aanbevelen? Ja
10

meest lekker zittende schoenen ever!

Ik heb al verschillende kleuren van deze veterschoen gekocht. Kom altijd weer op deze veterschoen, gewoon omdat ze heerlijk zitten en er superleuk uitzien!

  • Aanbevelen? Ja
2

Over het algemeen zeer tevreden

Tot nu toe onwijs tevreden! Gek op jullie mooie collectie. Nu een paar sneakers ontvangen waarvan het label niet helemaal mooi is. De klantenservice gemaild. Bericht ontvangen dat ik wel 20% korting ontvang bij mijn volgende aankoop. Sorry, ik vind dit een ontzettend armoedig aanbod. Heb al vrij veel besteed bij jullie. Ik ben er niet blij mee. En ik vind het ook niet netjes. Met vriendelijke groet, Froukje van der Linden

  • Aanbevelen? Ja
9

Fred de la Bretonaire is mijn nieuwe schoenenmerk!

Inmiddels heb ik 5 paar schoenen van FDLB en ik ben helemaal fan. De sneakers zijn (vaak) slank van model en anders dan anders. Staan door de slanke vorm super gaaf onder een rok of jurk, maar ook onder een spijkerbroek. Heb al vele complimentjes ontvangen. De prijs is vrij hoog, maar als je de aanbiedingen in de gaten houdt, dan wordt het nóg leuker. Ik zit normaal tegen maat 39 aan, maar van dit merk zit 38 altijd als gegoten. Retourneren is duidelijk en makkelijk.

  • Aanbevelen? Ja
6

Mooi, maar het comfort valt tegen.

Netjes verpakt en bezorgd. Mooie schoenen, was er blij mee. Kleur was naar verwachting. Maat was ook goed. Echter bij het dragen merkte ik dat ze niet comfortabel waren. Krijg ontzettend pijnlijke en vermoeide voeten in deze schoenen.

  • Aanbevelen? Nee
10

Gelb maakt verwachtingen waar

Van goede foto’s op de website, aankoopproces, levering maar vooral de super mooie uitstraling, kwaliteit en pasvorm: alles klopt. De FdlB schoenen hebben net dat stukje speciale extra.

  • Aanbevelen? Ja
10

heerijke loafers

kwaliteit product,mooie gemaakt en lopen heerlijk.

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooie producten!!!

Mooie producten!!!

  • Aanbevelen? Ja
6

Mooie kleur maar lopen niet fijn

Waarschijnlijk alleen bij grotere maten, maar de bevestiging van het bandje om de hiel is te ver naar voren geplaatst. Hierdoor heb je onvoldoende grip en ‘kleppert’ de schoen.

  • Aanbevelen? Nee
9

snel geleverd

product en levering prima in orde.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prachtige sneaker

Prachtige sneaker. Goede kwaliteit zitten perfect. Bestel je eigen maat. Snelle levering. Kortom super tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
10

Altijd top

Het leer is altijd super zacht

  • Aanbevelen? Ja
10

Heerlijke sneakers

Ik heb weer een paar prachtige sneakers gekocht.zitten gelijk heerlijk en comfortabel aan mijn voetjes ( mt37). Ben er zo blij mee. Ik heb inmiddels 3 paar verschillende. TOP

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

James wattlaan 7

5151 DP Drunen

+31611215537

[email protected]

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.