Top!!

Snelle levering en schoenen zitten heerlijk en zijn echt heel leuk, heel blij mee.

Prachtige tas

Nostalgie uit mijn jeugd . Ik had toen een iets lichtere bruine slangenleren tas van Fred. Omdat hij iets te vaak op de bar in het bier (niet van mij) had gelegen en de geur niet meer te negeren was, heb ik de tas weg gedaan. Nooit meer de slangenprint kunnen krijgen tot nu. Het is geen lichtbruine maar hij is wel mooi. En lichter?!.

Helemaal top!

Precies de kleur die ik mooi vind, mooie kwaliteit suède. De espadrilles zijn van leer van binnen, dat is heel fijn om te dragen met blote voeten. Helemaal blij mee. Kunnen de oudjes eindelijk weg. Die heb ik 3 zomers met veel plezier gedragen.

Hi Astrid, Bedankt voor het achterlaten van je review. Wat leuk om te horen dat je er zoveel plezier van hebt. Wij hopen je nog eens terug te zien :-) Liefs, Team Fred de la Bretoniere

Prachtig

Wat een prachtige schoenen, en zitten heerlijk

Beste Geertje, Bedankt voor je leuke review. Veel plezier met de aankoop! Liefs, Team Fred de la Bretoniere

Dit is de eerste keer dat ik Fred sneakers online heb gekocht. Fred schoenen draag ik al jaren; super goeie pasvorm! Jammer dat de winkel in Den Haag is opgeheven! Ik hoop dat ik nog jaren dit merk kan dragen! Met vriendelijke groet, Louise Robert

Beste Louise, Leuk dat je een review hebt achtergelaten. Welkom bij onze webshop en veel plezier met de aankoop! Liefs, Team Fred de la Bretoniere

Teleurgesteld

De schoenen zijn prachtig, echt waar! Ik heb mijn eigen normale maat besteld maar ze waren veel te groot. Gekocht met kortingsbon maar ze moeten teruggestuurd worden, dus weg korting! Heel jammer dat er op de site niet wordt aangegeven dat ze groter uitvallen. Tegen de tijd dat ik mijn geld terugkrijg zullen ze wel weer uitverkocht zijn, zooo jammer!

Hi Vivian, Bedankt voor je berichtje. Wat jammer dat het niet paste. In dit geval kun je altijd een mailtje sturen naar onze klantenservice dan kunnen zij de korting alsnog voor je verrekenen. Liefs, Team Fred de la Bretoniere

Top sneakers!!

Voor de eerste keer sneakers van Fred de la Bretoniere Mooie sneacker! Zitten perfect!

Hi Annemarie, Bedankt voor het achterlaten van je review. Wat leuk om te horen, we hopen je zeker nog eens terug te zien :-) Liefs, Team Fred de la Bretoniere

Altijd goed! Mooie, constante kwaliteit!

De espadrilles van Fred zijn elke zomer weer goed. Pasvorm en loopcomfort zijn gewoon top. En fijn dat de maatvoering gelijk blijft. Nooit een miskoop.

Beste Marie, Bedankt voor je positieve review. Veel plezier gewenst met de espadrilles, helemaal nu het bijna zomer is! Liefs, Team Fred de la Bretoniere

Mooi

Snelle levering..mooie site Helaas waren mijn espadrilles te klein

Beste Alexandra, Bedankt voor je positieve review, ook al paste de schoen niet. Hopelijk de volgende keer beter qua maat :) Liefs, Team Fred de la Bretoniere

Prima ervaring

Savonds schoenen voor mijn vrouw besteld en dag erna binnen. Precies zoals ze beloven op de site.

Beste Dennis, Bedankt voor je positieve review. We wensen je vrouw heel veel plezier met de aankoop! Liefs, Team Fred de la Bretoniere

Heel goede vlotte service

Goede service, niets op aan te merken!

Beste An-Sofie, Bedankt voor je leuke recensie. Veel plezier gewenst met uw aankoop! Liefs, Team Fred de la Bretoniere

Levering prima vind schoenen niet fijn

De levering was prima, echter vind ik de schoenen niet fijn zitten en heb ze dan ook retour gestuurd.

Beste Marieke, Bedankt voor de review en vervelend dat de schoenen toch niet helemaal goed waren. Hopelijk de volgende keer beter. Liefs, Team Fred de la Bretoniere

geweldige kwaliteit!

Al jaren ben ik fan van Fred en heb schoenen en tassen van hen. De maat 38 past steevast. Zowel in de winkel als online bestellingen, daar ben ik erg blij en tevreden mee. Hoge service ervaar ik wanneer ik vragen heb. Recent weer een telefoontasje besteld van metallic goud. Topper. Ik hou van het ontwerp van Fred.

Beste Ineke, Bedankt voor de positieve review, wat leuk om te horen! Veel plezier gewenst met uw meest recente aankoop. Liefs, Team Fred de la Bretoniere

Géweldig

Hele snelle service! Géweldige mooie zilverkleurige sneakers.. staan prachtig én lopen héérlijk!!

Wat leuk om te horen Anita. We hopen dat je er nog heel veel plezier van gaat hebben. Liefs, Team Fred de la Bretoniere

Slecht !

Jullie pretenderen dat besteld voor 22 uur, de volgende dag in huis. Niets van dat. Ik heb donderdagmiddag 2 mei sneakers besteld. Vervolgens bevestigingmail en een track en tracé link. Het is nu zondag, vrijdag en zaterdag niets ontvangen. De link meldt dat er nog niets verstuurd is en ik ontving op donderdag al een mail dat de bestelling is afgerond. Wel betaald, geen artikel. Ik had het artikel zaterdag nodig. Waardeloos !

Beste , Wat jammer dat je bestelling niet op tijd is geleverd. We gaan dit meteen voor je navragen bij ons magazijn en komen en er snel bij je op terug. Onze excuses voor het ongemak. Liefs, Team Fred de la Bretoniere

De schoenen vallen erg klein uit

Ik heb altijd maat 39, maar deze schoenen zijn echt te klein. Ze zijn zeker een volle maat kleiner.

Beste, Bedankt voor uw recensie. We zullen de feedback zeker meenemen. Liefs, Team Fred de la Bretoniere

Super leuke sneakers

Toffe sneakers; leuke kleuren en ze lopen heerlijk. Ik heb maat 38, ze passen perfect!!

Wat leuk om te horen Ineke! We wensen je er heel veel plezier van. Liefs, Team Fred de la Bretoniere

Super!!!

Op de hoogte gehouden mbt bezorging! Alles naar volle tevredenheid! Dank!

Hi E. Bedankt voor het achterlaten van je review. Goed om te horen. We wensen je veel plezier van je nieuwe aankoop! Liefs, Team Fred de la Bretoniere

BLIJ !!!

de SNEAKERS zijn TOP qua pasvorm en LOOK , erg leuk met Fred zijn Handtekening ... niet alleen voor Fan,s Espadrilles is ook weer echt Fred , altijd Top .

Bedankt voor je leuke review Suzanna. Veel plezier met je aankoop! Liefs, Team Fred de la Bretoniere

Heerlijk goed passend voor iedere gelegenheid

Van Freddy’s word je blij… altijd goed mooie uitstraling en voor iedere gelegenheid te dragen

Bedankt voor je reactie Marieke. Leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over ons merk! Liefs, Team Fred de la Bretoniere

Gewoon niets op aan te merken, alles klopt

Fijne, mooie schoen met goed voetbed. Snelle levering.

Bedankt voor je leuke reactie Denise. Veel plezier met je aankoop! Liefs, Team Fred de la Bretoniere

Prachtige schoenen

Zoals altijd prachtige kwaliteit schoenen. Snel geleverd. Nu alleen de zon nog om ze te kunnen dragen...

Wat leuk om te horen Lilian. We hopen dat je ze snel met plezier kunt gaan dragen. Liefs, Team Fred de la Bretoniere

Schoenen dragen heerlijk en zijn de volgende dag al bezorgd!

Hi Will, Wat leuk om te horen :-) Heel veel plezier gewenst van je nieuwe aankoop. Liefs, Team Fred de la Bretoniere

Snel en prachtig verpakt

Tas gekocht die binnen 2dagen bij mij thuis kwam, superfijn en snel! Prachtig stevig verpakt, daar kon niks mis gaan onderweg. Ga ik zeker vaker doen

Beste Mirjam, Bedankt voor je bericht. Goed om te horen dat het op de juiste manier is geleverd. Liefs, Team Fred de la Bretoniere

Super!!

Ik heb inmiddels mijn vierde Marianneke gekocht. Nog steeds een stijlvolle en super handige handtas.

Hoi Yolande, Bedankt voor je bericht. Wat leuk om te horen dat je een echte fan bent, we wensen je er weer heel veel plezier van! Liefs, Team Fred de la Bretoniere

Bedrijfsgegevens

James wattlaan 7

5151 DP Drunen

+31611215537

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.