Prachtige schoenen

Mooie sneakers besteld, kunnen bij alle kleren gedragen worden. Fijn dat de binnenzool eruit kan, ik heb steunzolen.

Response from the business owner

Hi Francéé, Leuk om te horen dat je de schoenen lekker kunt combineren. We wensen je er nog heel veel plezier van. Liefs, Team Fred de la Bretoniere

Waanzinnig leuke aparte modellen

Ik koop al paar jaar schoenen van jullie. Goede kwaliteit. Aparte ontwerpen. Snelle service Heel blij mee

Response from the business owner

Bedankt voor je leuke berichtje Karin, We wensen je er heel veel plezier van. Liefs, Team Fred de la Bretoniere

Top schoenen!

Prachtige lage, met leer gevoerde sneakers thuis gekregen, snelle levering! Pasvorm perfect, dus geen blaren van 'inlopen'. Mooie veters met goudkleurige afwerking! Kortom; ik word hier heel blij van! Ingrid van de Plasse Zierikzee

Response from the business owner

Hi Ingrid, Bedankt voor je berichtje. Wat leuk om te horen dat de schoenen meteen goed zitten! We wensen je er nog veel plezier van. Liefs, Team Fred de la Bretoniere

GEWELDIG!!!!!

Mooie sneakers, best wel chic zowel onder een rok of jurk als onder een broek

Response from the business owner

Hi Hanny, Bedankt voor het achterlaten van je review. Leuk om te horen dat je je schoenen overal bij kunt combineren. We wensen je er nog heel veel plezier van. Liefs, Team Fred de la Bretoniere

Schoenen en tassen van Fred maken mij blij

De beige/witte hoge sneakers zijn van een goede kwaliteit en pasvorm. Lopen heerlijk en geven extra steun aan de enkels. Mooi zijn de zachtroze details op de klep en achterkant. Kortom opneiuw heel blij met een aankoop bij Fred

Response from the business owner

Beste Aarda, Bedankt voor het achterlaten van je review. Wat leuk om te horen dat je er weer zo blij mee bent :-) Wij wensen je er nog heel veel draagplezier van. Liefs, Team Fred de la Bretoniere

Perfecte aanvulling op mijn tassenverzameling

Stijlvol tasje van mooi leer voor als je een keer geen behoefte hebt aan een grote tas. Past perfect bij elke outfit!

Response from the business owner

Hi Marianne, Bedankt voor het achterlaten van je review. Leuk om te horen dat je er blij mee bent. We wensen je er nog heel veel plezier van. Liefs, Team Fred de la Bretoniere

Mooie website, veel te kiezen

Mooie sneakers gevonden, ook nog in de sale.

Response from the business owner

Hi Esther, Wat leuk dat je nog iets voor een mooie prijs hebt kunnen scoren. Wij wensen je er heel veel plezier van. Liefs, Team Fred de la Bretoniere

De bestelling en levering verliep vlot. Ben blij met de tas , voldoet aan de eisen

Response from the business owner

Hi E, Goed om te horen dat je blij bent met je nieuwe tas. Wij wensen je er heel veel plezier van! Liefs, Team Fred de la Bretoniere

Mooi product

Was op zoek naar een handzame kleine crossbody met toch veel ruimte en dat is dit tasje zeker.

Response from the business owner

Leuk om te horen dat je goed geslaagd bent Yasmina. We wensen je er nog heel veel plezier van! Liefs, Team Fred de la Bretoniere

Weer een topper aangeschaft waar ik weer helemaal blij van word.

Perfect en snel geleverd.

Response from the business owner

Hi Mieke, Bedankt voor het achterlaten van je review. We wensen je nog veel plezier van je nieuwe aankoop! Liefs, Team Fred de la Bretoniere

Verademing!

Wat n verademing weer n paar Fred de la Bretoniere schoenen aan m'n voeten! Tussendoor eens n ander merk geprobeerd maar nu weet ik weer waarom ik fan ben van FdlB!!

Response from the business owner

Hi Joke, Wat goed om te horen dat je schoenen zo lekker lopen. Wij wens je er nog heel lang plezier van! Liefs, Team Fred de la Bretoniere

Mooie sneaker

Mooie sneaker bestels in maat 42, net als eerdere sneaker van Fred. Dit keer voelt mt 42 als mt 41. Heb ze meteen terug kunnen sturen. Het hele proces van versturen en retourneren en geld terug storten verloopt heel soepel.

Response from the business owner

Hi Monique, Wat jammer dat de schoenen niet pasten, wij zullen deze dan ook gaan checken op de maatvoering! Fijn om te horen dat je retour snel was verwerkt. Hopelijk tot ziens! Liefs, Team Fred de la Bretoniere

Prima. Zeer tevreden.

Prima. Keurig verzorgd, niets op aan te merken.

Response from the business owner

Hi Annelies, Bedankt voor je leuke berichtje. Wij wensen je veel plezier van je aankoop. Liefs, Team Fred de la Bretoniere

Prachtige laarsjes

Ik had een paar laarsjes besteld. Ze gingen niet goed dicht. Heb gelijk een ander paar bestel en dat was super. Ben er erg blij mer. Ook een snelle zending. Besteld en de volgende dag in huis.

Response from the business owner

Hi Linda, Wat leuk om te horen dat je tevreden bent over je aankoop. We wensen je er veel plezier van! Liefs, Team Fred de la Bretoniere

Chique en toch stoer!!!

Fijne pasvorm met een prettige hoogte van de hak. Ik zocht een alleskunner cirque en stoer. De laars sluit boven de enkel wat ik ook mooier vind.

Response from the business owner

Hi Petra, Wat leuk dat je goede pasvorm en model hebt gevonden. We wensen je er heel veel plezier van! Liefs, Team Fred de la Bretoniere

Hele fijne pasvorm en supersnelle levering!

Dat ik een paar sneakers voor de tweede keer in dezelfde kleur heb besteld en ook nog in een andere kleur zegt genoeg, ik ben fan van FDLB! :-)

Response from the business owner

Hi Colinda, Wat leuk om te horen dat je een echte Fred fan bent. Wij wensen je nog heel veel plezier van je sneakers. Liefs, Team Fred de la Bretoniere

Top sneakers!

Het is de tweede keer dat ik exact de zelfde sneakers koop. Ze zitten geweldig. Bovendien al jaren tassen van Fred de la Bretoniere! Zo jammer dat jullie geen fysieke winkel meer hebben in Amsterdam… Maar online werkt het ook goed heel vlug het bestelde in huis!

Response from the business owner

Hi Angeliki, Wat leuk dat je zo enthousiast bent en zelfs 2 paartjes hebt besteld. We hopen dat je er heel veel plezier van gaat hebben! Liefs, Team Fred de la Bretoniere

Goede schoenen en goede bezorging!

Alles ging goed: juiste schoenen, netjes verpakt, duidelijke berichtgeving, en de schoenen zitten zoals ik hoopte!

Response from the business owner

Hi Karin, Wat leuk om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen je nog veel plezier van je nieuwe aankoop! Liefs, Team Fred de la Bretoniere

Top ervaring!

2 dagen achter elkaar laarzen besteld ivm een andere maat en echt de volgende dag in huis!!!

Response from the business owner

Hi Germaine, Bedankt voor het achterlaten van je review. Goed om te horen dat je zo positief bent. Nog veel plezier gewenst van je aankoop! Liefs, Team Fred de la Bretoniere

Heel mooi!

Ik heb deze keer een zwart tasje met metalen ketting gekocht voor netjes. Heel mooi afgewerkt, netjes maar ook stoer. Heb al meerdere tassen en laarzen, mooi leer en goed afgewerkt en vooral tijdloos.

Response from the business owner

Beste Manon, Bedankt voor je feedback. Leuk om te horen dat je zo blij bent met je mooie tasje. We wensen je er nog heel veel plezier van. Liefs, Team Fred de la Bretoniere

Mooie leren laars

Eindelijk een leren laars die niet alleen mooi is maar ook lekker loopt met precies de juiste hoogte hak. Verder hebben zij op hun website nog een prachtig aanbod. Dus voor elk wat wils. Zeker aan te bevelen.

Response from the business owner

Bedankt voor je leuke review Patricia. Leuk om te horen dat je zo enthousiast bent. Veel plezier van je aankoop gewenst. Liefs, Team Fred de la Bretoniere

Snelle levering, prachtige laarzen!

Supersnel geleverd en prachtige kwaliteitslaarzen!

Response from the business owner

Hi Anita, Bedankt voor je berichtje. Goed om te horen dat je tevreden bent. Nog heel veel plezier gewenst van je nieuwe aankoop! Liefs, Team Fred de la Bretoniere

Ben tevreden en leuke schoenen echt top

Vind altijd een leuke winkel toen nog in Amsterdam

Response from the business owner

Beste Doortje, Bedankt voor je berichtje. Leuk om te horen dat je graag in onze winkel kwam. Hopelijk kun je online ook lekker shoppen bij ons nu de winkel in Amsterdam gesloten is. Liefs, Team Fred de la Bretoniere

Eindelijk goed zittende, mooie laarzen!

Al bijna 2 jaar op zoek naar elegante, goed zittende laarzen. Dit is mijn vierde paar dat ik online besteld heb. Na Ugg, Tommy Hilfiger en Gabor laarzen eindelijk laarzen die niet te wijd of te strak zijn. Dit dankzij de goede beschrijving en de maattabel! Het klopt perfect! Comfortabele laars met mooie, niet te hoge hak. Ik kan deze laars gelijk aan zonder het gevoel te hebben ze eerst in te moeten lopen en dat wil wat zeggen!

Response from the business owner

Beste Anja, Wat leuk om te horen! Hopelijk zien we je binnenkort weer terug. We wensen je natuurlijk veel draagplezier van je nieuwe aankoop! Liefs, Team Fred de la Bretoniere

Lange wachten waard

Vallen een beetje ruim, maar neem geen maat kleiner. Nogmaals dank aan het contact met webshop.

Response from the business owner

Beste Barbara, Fijn om te horen dat je tevreden bent over je schoenen en de klantenservice! Veel plezier nog gewenst van je nieuwe aankoop! Liefs, Team Fred de la Bretoniere