Heel mooi!

Ik heb deze keer een zwart tasje met metalen ketting gekocht voor netjes. Heel mooi afgewerkt, netjes maar ook stoer. Heb al meerdere tassen en laarzen, mooi leer en goed afgewerkt en vooral tijdloos.

Response from the business owner

Beste Manon, Bedankt voor je feedback. Leuk om te horen dat je zo blij bent met je mooie tasje. We wensen je er nog heel veel plezier van. Liefs, Team Fred de la Bretoniere

Mooie leren laars

Eindelijk een leren laars die niet alleen mooi is maar ook lekker loopt met precies de juiste hoogte hak. Verder hebben zij op hun website nog een prachtig aanbod. Dus voor elk wat wils. Zeker aan te bevelen.

Response from the business owner

Bedankt voor je leuke review Patricia. Leuk om te horen dat je zo enthousiast bent. Veel plezier van je aankoop gewenst. Liefs, Team Fred de la Bretoniere

Snelle levering, prachtige laarzen!

Supersnel geleverd en prachtige kwaliteitslaarzen!

Response from the business owner

Hi Anita, Bedankt voor je berichtje. Goed om te horen dat je tevreden bent. Nog heel veel plezier gewenst van je nieuwe aankoop! Liefs, Team Fred de la Bretoniere

Ben tevreden en leuke schoenen echt top

Vind altijd een leuke winkel toen nog in Amsterdam

Response from the business owner

Beste Doortje, Bedankt voor je berichtje. Leuk om te horen dat je graag in onze winkel kwam. Hopelijk kun je online ook lekker shoppen bij ons nu de winkel in Amsterdam gesloten is. Liefs, Team Fred de la Bretoniere

Eindelijk goed zittende, mooie laarzen!

Al bijna 2 jaar op zoek naar elegante, goed zittende laarzen. Dit is mijn vierde paar dat ik online besteld heb. Na Ugg, Tommy Hilfiger en Gabor laarzen eindelijk laarzen die niet te wijd of te strak zijn. Dit dankzij de goede beschrijving en de maattabel! Het klopt perfect! Comfortabele laars met mooie, niet te hoge hak. Ik kan deze laars gelijk aan zonder het gevoel te hebben ze eerst in te moeten lopen en dat wil wat zeggen!

Response from the business owner

Beste Anja, Wat leuk om te horen! Hopelijk zien we je binnenkort weer terug. We wensen je natuurlijk veel draagplezier van je nieuwe aankoop! Liefs, Team Fred de la Bretoniere

Lange wachten waard

Vallen een beetje ruim, maar neem geen maat kleiner. Nogmaals dank aan het contact met webshop.

Response from the business owner

Beste Barbara, Fijn om te horen dat je tevreden bent over je schoenen en de klantenservice! Veel plezier nog gewenst van je nieuwe aankoop! Liefs, Team Fred de la Bretoniere

Snelle en correcte levering

Na bestelling was de levering binnen een paar dagen! Netjes verpakt, prachtige schoenen

Response from the business owner

Beste Corina, Bedankt voor het achterlaten van je berichtje. Fijn dat alles soepel was verlopen. Veel plezier van je nieuwe aankoop! Liefs, Team Fred de la Bretoniere

Slechte service DHL

Pakket op de oprit achtergelaten zonder aan te bellen. Via mail op hoogte gebracht dat pakket was geleverd. Aansluitend het pakket gezocht. Pakket op de oprit gevonden in de regen en zichtbaar voor voorbij komend verkeer.

Response from the business owner

Beste mevrouw Alvarez, Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat het pakket op deze manier was achter gelaten. Wij gaan hiervan zeker een melding doen bij de post. Onze excuses voor het ongemak! Liefs, Team Fred de la Bretoniere

Vlekkeloze bestelling en hele comfortabele schoenen

Gisterenavond besteld, vanmiddag al opgehaald. Heerlijk zittende schoenen in de uitverkoop

Response from the business owner

Beste Femke, Wat leuk dat je nog iets moois kon scoren in de sale! Heel veel plezier ervan gewenst. Liefs, Team Fred de la Bretoniere

Hoge kwaliteit en zeer duurzaam!

Sinds ik dit merk ken, blijf ik altijd de goede lederen tas van Fred de la Bretoniere aanschaffen!!! Nooit andere merken tassen, wegens bijzondere stijl en vooral hoge kwaliteit! Hoop dat Fred de la Bretoniere zo lang mag blijven bestaan!

Response from the business owner

Hoi Suzanne, Bedankt voor je mooie berichtje. We hopen dat we je nog vele jaren kunnen plezieren met onze tassen :-) Liefs, Team Fred de la Bretoniere

snelle levering van een zeer goed passende sneaker

super snelle levering van de sneakers en ze zitten top ! precies de goede maat.

Response from the business owner

Bedankt voor het achterlaten van je review. We wensen je er nog heel veel plezier van! Liefs, Team Fred de la Bretoniere

Zeer snelle levering, mooie laarzen!

Ik heb er nog niet uitgebreid op kunnen lopen, maar ze zitten prima en zien er mooi uit. Zeer snelle levering en een mooie bewaarzak erbij om ze netjes te houden. Tot nu toe alles prima. Hoop dat het mijn lievelingslaarzen gaan worden!

Response from the business owner

Hi Cilia, Wat goed dat je tot zover heel erg tevreden bent, wij hopen ook dat het je nieuwe favorietjes worden! Lieve groet, Team Fred de la Bretoniere

Zoals altijd, prachtig product! Ik ben fan!

De laarsjes zitten direct goed en zijn prachtig afgewerkt.

Response from the business owner

Hi Ellen, Wat fijn om te lezen dat je zo blij bent met je nieuwe laarsjes. Veel draagplezier toegewenst! Lieve groet, Team Fred de la Bretoniere

Geweldige kwaliteit!

Ik ben zeer tevreden met de notebook met leren omslag, die ik kan hergebruiken.

Response from the business owner

Hi Gabriëlle, Bedankt voor je leuke review, heel veel plezier met de notebook-omslag! Lieve groet, Team Fred de la Bretoniere

Mooie service zoals altijd

Mooie service zoals altijd & mooi product.heel blij mee

Response from the business owner

Hi Thea, Bedankt voor je review! Wat fijn om te lezen dat je zo blij bent met je nieuwe aankoop. Veel draagplezier toegewenst. Lieve groet, Team Fred de la Bretoniere

gewoon goed

Had al een tas Marianneke en wilde graag nog een in het donker blauw, omdat ik het gewoon een hele handige tas vind . dat is nu prima gelukt!

Response from the business owner

Hi Manon, Wat leuk dat het is gelukt om een 2e Marianneke tas aan te schaffen! Heel veel plezier toegewenst. Lieve groet, Team Fred de la Bretoniere

Het contact met Fred is snel en zeer klantvriendelijk

Mijn eerste bestelling sneakers waren te klein. Helaas was de grotere maat niet op voorraad, maar na telefonisch contact werd er gezocht in andere filialen. Helaas ook uitverkocht. Na 1,5 week kreeg ik n mailtje dat ze weer in voorraad waren. Fantastisch, uiteindelijk toch mijn mooie sneakers gescoord. Wat n goeie communicatie.

Response from the business owner

Hi Truus, Wat fijn dat het uiteindelijk toch is gelukt om de sneakers te kunnen bestellen! Daar heb je echt moeite voor gedaan, waarvoor dank! Heel veel plezier toegewenst van je nieuwe aankoop. Lieve groet, Team Fred de la Bretoniere

De sneakers van Fred de La Bretoiniere zitten heerlijk en staan super gaaf!

Ik ben zeer blij met mijn nieuwe seakers van Fred de la Bretoniere. Ze zitten heerlijk en ze staan super goed onder zowel mijn nette broek als onder mijn spijkerbroek. Kortom: zeer functioneel en goede kwaliteit schoen!

Response from the business owner

Hi Anita, Geweldig! Wat fijn dat je jouw nieuwe sneakers eindeloos kunt combineren. Heel veel draagplezier toegewenst. Lieve groet, Team Fred de la Bretoniere

mooie altijd goed zittende sneakers

Altijd blij met "Freddy's "aan mijn voeten modieus goed passend en lekker licht!

Response from the business owner

Hi Marieke, Fijn om te lezen dat je al zo lang blij bent met je Freddy's. Heel veel plezier toegewenst met je nieuwe aankoop. Lieve groet, Team Fred de la Bretoniere

Lust voor het oog én voor je voeten

Deze laarsjes zijn niet alleen om van te watertanden, op de elegante hakken loop je ook nog eens zo weg. Mooie vormgeving, perfecte pasvorm!

Response from the business owner

Hi Karen, Wat een leuke review, ontzettend bedankt hiervoor! Wij wensen je heel veel mooie kilometers toe met je nieuwe laarsjes. Lieve groet, Team Fred de la Bretoniere

Duidelijke website

Snelle levering en mooi artikel

Response from the business owner

Bedankt Patty, veel draagplezier toegewenst! Lieve groet, Team Fred de la Bretoniere

In mijn nopjes.

Sneakers in het echt nog mooier dan op de foto!

Response from the business owner

Hi Dianne, Geweldige review, bedankt! Heel veel plezier toegewenst van je nieuwe sneakers. Lieve groet, Team Fred de la Bretoniere

Eigentijdse tijdloosheid

Net als al mijn andere Fred schoenen direct een plezier om mee te lopen, prachtige kwaliteit, oog voor detail en de snit is fenomenaal. Het ontwerp altijd eigentijds en tijdloos tegelijk.

Response from the business owner

Hi Misha, Bedankt voor je toffe review, wat heb je dat mooi omschreven! Heel fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. Wij wensen je veel plezier toe met je nieuwe aankoop. Lieve groet, Team Fred de la Bretoniere

Snelle levering, goede kwaliteit

Response from the business owner

Beste S.C., Bedankt voor de review! Veel draagplezier toegewenst. Lieve groet, Team Fred de la Bretoniere

Mooi merk en goede kwaliteit!

Goede producten en service!

Response from the business owner

Hi Anke, Bedankt voor je leuke review! Veel plezier toegewenst met je nieuwe aankopen! Lieve groet, Team Fred de la Bretoniere

7 James wattlaan Drunen 5151 DP

+31611215537