Het contact met Fred is snel en zeer klantvriendelijk

Mijn eerste bestelling sneakers waren te klein. Helaas was de grotere maat niet op voorraad, maar na telefonisch contact werd er gezocht in andere filialen. Helaas ook uitverkocht. Na 1,5 week kreeg ik n mailtje dat ze weer in voorraad waren. Fantastisch, uiteindelijk toch mijn mooie sneakers gescoord. Wat n goeie communicatie.

Response from the business owner

Hi Truus, Wat fijn dat het uiteindelijk toch is gelukt om de sneakers te kunnen bestellen! Daar heb je echt moeite voor gedaan, waarvoor dank! Heel veel plezier toegewenst van je nieuwe aankoop. Lieve groet, Team Fred de la Bretoniere

De sneakers van Fred de La Bretoiniere zitten heerlijk en staan super gaaf!

Ik ben zeer blij met mijn nieuwe seakers van Fred de la Bretoniere. Ze zitten heerlijk en ze staan super goed onder zowel mijn nette broek als onder mijn spijkerbroek. Kortom: zeer functioneel en goede kwaliteit schoen!

Response from the business owner

Hi Anita, Geweldig! Wat fijn dat je jouw nieuwe sneakers eindeloos kunt combineren. Heel veel draagplezier toegewenst. Lieve groet, Team Fred de la Bretoniere

mooie altijd goed zittende sneakers

Altijd blij met "Freddy's "aan mijn voeten modieus goed passend en lekker licht!

Response from the business owner

Hi Marieke, Fijn om te lezen dat je al zo lang blij bent met je Freddy's. Heel veel plezier toegewenst met je nieuwe aankoop. Lieve groet, Team Fred de la Bretoniere

Lust voor het oog én voor je voeten

Deze laarsjes zijn niet alleen om van te watertanden, op de elegante hakken loop je ook nog eens zo weg. Mooie vormgeving, perfecte pasvorm!

Response from the business owner

Hi Karen, Wat een leuke review, ontzettend bedankt hiervoor! Wij wensen je heel veel mooie kilometers toe met je nieuwe laarsjes. Lieve groet, Team Fred de la Bretoniere

Duidelijke website

Snelle levering en mooi artikel

Response from the business owner

Bedankt Patty, veel draagplezier toegewenst! Lieve groet, Team Fred de la Bretoniere

In mijn nopjes.

Sneakers in het echt nog mooier dan op de foto!

Response from the business owner

Hi Dianne, Geweldige review, bedankt! Heel veel plezier toegewenst van je nieuwe sneakers. Lieve groet, Team Fred de la Bretoniere

Eigentijdse tijdloosheid

Net als al mijn andere Fred schoenen direct een plezier om mee te lopen, prachtige kwaliteit, oog voor detail en de snit is fenomenaal. Het ontwerp altijd eigentijds en tijdloos tegelijk.

Response from the business owner

Hi Misha, Bedankt voor je toffe review, wat heb je dat mooi omschreven! Heel fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. Wij wensen je veel plezier toe met je nieuwe aankoop. Lieve groet, Team Fred de la Bretoniere

Snelle levering, goede kwaliteit

Response from the business owner

Beste S.C., Bedankt voor de review! Veel draagplezier toegewenst. Lieve groet, Team Fred de la Bretoniere

Mooi merk en goede kwaliteit!

Goede producten en service!

Response from the business owner

Hi Anke, Bedankt voor je leuke review! Veel plezier toegewenst met je nieuwe aankopen! Lieve groet, Team Fred de la Bretoniere

Service

Helaas kreeg ik een verkeerde bestelling binnen en datgene wat ik besteld had was online niet meer voorradig, was best teleurgesteld. Fouten kunnen gemaakt worden, maar met meedenken , is het Freddelabretoniere toch gelukt, om aan mijn wensen te voldoen. Dat noem ik service.

Response from the business owner

Hi Lena, Wat fijn om te lezen dat we ondanks een foutje je alsnog naar tevredenheid hebben kunnen helpen. We zien je graag bij ons terug! Lieve groet, Team Fred de la Bretoniere

Snelle levering van een mooi tas.

Snelle levering van een mooie tas

Response from the business owner

Hi Annette, Leuk dat je zo blij bent met je nieuwe tas! Veel draagplezier toegewenst. Lieve groet, Team Fred de la Bretoniere

Prachtige enkellaarzen en snelle levering

Niet mijn eerste Fred de la Bretoniere schoenen, zeker ook niet de laatste. Prachtige stylisch enkellaars die overal mooi bij past. Comfortabele pasvorm, chique uitvoering❤️

Response from the business owner

Hi Chantal, Geweldig dat je al zo lang zo blij bent met de schoenen van Fred de la Bretoniere. Heel veel draagplezier toegewenst en we zien je graag bij ons terug! Lieve groet, Fred de la Bretoniere

Producten zijn altijd van zeer goede kwaliteiten een goede snelle online service

Ik heb laarzen besteld op zondag en waren dinsdagochtend al in huis. Ik vind de service heel goed en ook de bereikbaarheid van de klantenservice. De laarzen zijn weer prachtig. Een min punt: Het is moeilijk om schoenen te passen in de winkel omdat er bijna geen winkels meer zijn die Fred de la Bretoniere verkoopt. Erg jammer. Misschien kan dit veranderen.

Response from the business owner

Hi Elise, Bedankt voor je mooie review en feedback! Heel fijn dat je zo blij bent met je nieuwe aankoop. Uiteraard begrijpen wij dat het gewoon heel erg fijn is als je schoenen kunt passen in een winkel, als je wilt zou je in het vervolg bij onze store locator kunnen kijken, wellicht is er een winkel bij jou in de buurt die ons merk verkoopt! Lieve groet, Team Fred de la Bretoniere

Mooie collectie, snel en netjes geleverd.

Mooie collectie en goede kwaliteit. En online besteld ook snel in huis.

Response from the business owner

Hi Clemenda, Leuk dat je zo blij bent met het bestelproces! Veel draagplezier toegewenst. Lieve groet, Team Fred de la Bretoniere

Zeer tevreden!

Ik ben zeer tevreden over de hele procedure van kopen van schoenen online bij Fred. Overzichtelijke site, natuurlijk hele mooie producten, en vervolgens is de bestelling dezelfde dag verzonden.

Response from the business owner

Hi Marieke, Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over alle aspecten van de bestelling. Hopelijk net zo blij met je nieuwe aankoop! Lieve groet, Team Fred de la Bretoniere

Geweldig schoen, goede hak, mooi!

Helaas is de schacht te hoog. Ik ben klein en het botst net op mijn knie. Had het zo geaag willen houden.

Response from the business owner

Beste Donabel, Bedankt voor het achterlaten van je review. Wat jammer dat het niet goed paste, hopelijk heb je de volgende keer meer geluk. XX, Team Mexx

Hele mooie sneakers

Een zeer snelle en zorgvuldige levering. Hele degelijke en mooie sneakers die comfortabel zitten. Gemaakt van echt leder en mooie kleurencombinatie . Goede koop.

Response from the business owner

Beste Sieglinde, Bedankt voor je leuke review! We wensen je veel plezier van je aankoop! Liefs, Team Fred de la Bretoniere

Helemaal naar wens..sneakers exact zoals wordt aangeboden!

Super sneakers!

Response from the business owner

Hi JK, Bedankt voor je leuke review! Veel draagplezier toegewenst. Lieve groet, Team Fred de la Bretoniere

Sjiek, stoer en comfortabel tegelijk!

Ik houd van mooie kleding en was op zoek naar een paar sneakers die bij mijn nieuwe herfstoutfit passen. En daar ben ik in geslaagd! Deze sneakers passen goed bij een stoere look van jeans en een mooie trui, maar combineren ook met een wat meer sjieke look met een mooi colbert en nette broek. Door de verschillende materialen en mooie kleuren zijn ze net even anders dan de meeste sneakers. En uiteraard ook heerlijke schoenen voor een herfstwandeling. Dus opnieuw goed geslaagd bij Fred!

Response from the business owner

Bedankt voor je leuke review Marianne! Wij wensen je er heel veel plezier van. Liefs, Team Fred de la Bretoniere

Super fijne sneakers, snelle en goede service

Hele fijne en mooie sneakers! Dragen geweldig en zijn stoer maar toch sjiek. Absoluut geen 13 in een dozijn-sneakers. Snelle levering en goede communicatie. Aanrader!

Response from the business owner

Hi Mireille, Wat heb je een fijne feedback achtergelaten, dank daarvoor! Vooral heel goed om te lezen dat je zo blij bent met de schoenen. Heel veel draagplezier toegewenst. Lieve groet, Team Fred de la Bretoniere

Altijd kwaliteit en bijzondere stijl. Ik ben al vanaf het begin in Amsterdam klant en fan !!!

Zijn schoenen zijn speciaal en onderscheidend en hebben heel veel draagcomfort. Een sieraad voor je voeten !!!

Response from the business owner

Hi Tony, Bedankt voor je mooie feedback, wat leuk om te lezen dat je zo te spreken bent over het design en comfort van onze schoenen. Veel plezier toegewenst met je nieuwe aankoop! Lieve groet, Team Fred de la Bretoniere

super snelle afhandeling en bezorging

Voordat je het weet is je bestelling afgeleverd. Keurig verpakt.

Response from the business owner

Hi Megen, Bedankt voor je berichtje. Goed om te horen dat het snel is geleverd. We wensen je er veel plezier van! Liefs, Team Fred de la Bretoniere

Snelle levering, prachtige kwaliteit

FDLB is strak in hun communicatie, zorgen voor een snelle levering en ook de retourzending wordt snel afgehandeld. Binnen een paar dagen stond het bedrag terug op mijn rekening. En niet onbelangrijk; de pasvorm en de kwaliteit zijn super. Wat duurder segment, maar het geld waard.

Response from the business owner

Hi Jessica, Bedankt voor het achterlaten van je review. Fijn dat alles duidelijk voor je was en de terugbetaling snel geregeld was. We hopen je nog eens terug te zien in de webshop! Liefs, Team Fred de la Bretoniere

Prachtige schoenen Chelsea boots Sira bruin

Mooie stevige schoenen. Ze zijn inderdaad voor de smallere voet. Eindelijk schoenen die in de breedte ook passen. Zien er in het echt uit zoals op het plaatje. Super blij mee!

Response from the business owner

Hi Milou, Wat leuk om te horen dat je zo blij bent met je aankoop en het goed past! Wij wensen je er heel veel draagplezier van. Liefs, Team Fred de la Bretoniere

Super leuke sneaker

Deze sneaker van Fred staat super leuk, zit heerlijk en loopt lekker. Kortom, een aanrader!

Response from the business owner

Beste Irene, Wat verkoop je onze sneakers leuk! Goed om te horen dat je zo tevreden bent! Heel veel draagplezier toegewenst. Liefs, Team Fred de la Bretoniere

7 James wattlaan

Drunen 5151 DP