Zeer snelle levering, mooie laarzen!

Ik heb er nog niet uitgebreid op kunnen lopen, maar ze zitten prima en zien er mooi uit. Zeer snelle levering en een mooie bewaarzak erbij om ze netjes te houden. Tot nu toe alles prima. Hoop dat het mijn lievelingslaarzen gaan worden!

Hi Cilia, Wat goed dat je tot zover heel erg tevreden bent, wij hopen ook dat het je nieuwe favorietjes worden! Lieve groet, Team Fred de la Bretoniere

Zoals altijd, prachtig product! Ik ben fan!

De laarsjes zitten direct goed en zijn prachtig afgewerkt.

Hi Ellen, Wat fijn om te lezen dat je zo blij bent met je nieuwe laarsjes. Veel draagplezier toegewenst! Lieve groet, Team Fred de la Bretoniere

Geweldige kwaliteit!

Ik ben zeer tevreden met de notebook met leren omslag, die ik kan hergebruiken.

Hi Gabriëlle, Bedankt voor je leuke review, heel veel plezier met de notebook-omslag! Lieve groet, Team Fred de la Bretoniere

Mooie service zoals altijd

Mooie service zoals altijd & mooi product.heel blij mee

Hi Thea, Bedankt voor je review! Wat fijn om te lezen dat je zo blij bent met je nieuwe aankoop. Veel draagplezier toegewenst. Lieve groet, Team Fred de la Bretoniere

gewoon goed

Had al een tas Marianneke en wilde graag nog een in het donker blauw, omdat ik het gewoon een hele handige tas vind . dat is nu prima gelukt!

Hi Manon, Wat leuk dat het is gelukt om een 2e Marianneke tas aan te schaffen! Heel veel plezier toegewenst. Lieve groet, Team Fred de la Bretoniere

Het contact met Fred is snel en zeer klantvriendelijk

Mijn eerste bestelling sneakers waren te klein. Helaas was de grotere maat niet op voorraad, maar na telefonisch contact werd er gezocht in andere filialen. Helaas ook uitverkocht. Na 1,5 week kreeg ik n mailtje dat ze weer in voorraad waren. Fantastisch, uiteindelijk toch mijn mooie sneakers gescoord. Wat n goeie communicatie.

Hi Truus, Wat fijn dat het uiteindelijk toch is gelukt om de sneakers te kunnen bestellen! Daar heb je echt moeite voor gedaan, waarvoor dank! Heel veel plezier toegewenst van je nieuwe aankoop. Lieve groet, Team Fred de la Bretoniere

De sneakers van Fred de La Bretoiniere zitten heerlijk en staan super gaaf!

Ik ben zeer blij met mijn nieuwe seakers van Fred de la Bretoniere. Ze zitten heerlijk en ze staan super goed onder zowel mijn nette broek als onder mijn spijkerbroek. Kortom: zeer functioneel en goede kwaliteit schoen!

Hi Anita, Geweldig! Wat fijn dat je jouw nieuwe sneakers eindeloos kunt combineren. Heel veel draagplezier toegewenst. Lieve groet, Team Fred de la Bretoniere

mooie altijd goed zittende sneakers

Altijd blij met "Freddy's "aan mijn voeten modieus goed passend en lekker licht!

Hi Marieke, Fijn om te lezen dat je al zo lang blij bent met je Freddy's. Heel veel plezier toegewenst met je nieuwe aankoop. Lieve groet, Team Fred de la Bretoniere

Lust voor het oog én voor je voeten

Deze laarsjes zijn niet alleen om van te watertanden, op de elegante hakken loop je ook nog eens zo weg. Mooie vormgeving, perfecte pasvorm!

Hi Karen, Wat een leuke review, ontzettend bedankt hiervoor! Wij wensen je heel veel mooie kilometers toe met je nieuwe laarsjes. Lieve groet, Team Fred de la Bretoniere

Duidelijke website

Snelle levering en mooi artikel

Bedankt Patty, veel draagplezier toegewenst! Lieve groet, Team Fred de la Bretoniere

In mijn nopjes.

Sneakers in het echt nog mooier dan op de foto!

Hi Dianne, Geweldige review, bedankt! Heel veel plezier toegewenst van je nieuwe sneakers. Lieve groet, Team Fred de la Bretoniere

Eigentijdse tijdloosheid

Net als al mijn andere Fred schoenen direct een plezier om mee te lopen, prachtige kwaliteit, oog voor detail en de snit is fenomenaal. Het ontwerp altijd eigentijds en tijdloos tegelijk.

Hi Misha, Bedankt voor je toffe review, wat heb je dat mooi omschreven! Heel fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. Wij wensen je veel plezier toe met je nieuwe aankoop. Lieve groet, Team Fred de la Bretoniere

Snelle levering, goede kwaliteit

Beste S.C., Bedankt voor de review! Veel draagplezier toegewenst. Lieve groet, Team Fred de la Bretoniere

Mooi merk en goede kwaliteit!

Goede producten en service!

Hi Anke, Bedankt voor je leuke review! Veel plezier toegewenst met je nieuwe aankopen! Lieve groet, Team Fred de la Bretoniere

Service

Helaas kreeg ik een verkeerde bestelling binnen en datgene wat ik besteld had was online niet meer voorradig, was best teleurgesteld. Fouten kunnen gemaakt worden, maar met meedenken , is het Freddelabretoniere toch gelukt, om aan mijn wensen te voldoen. Dat noem ik service.

Hi Lena, Wat fijn om te lezen dat we ondanks een foutje je alsnog naar tevredenheid hebben kunnen helpen. We zien je graag bij ons terug! Lieve groet, Team Fred de la Bretoniere

Snelle levering van een mooi tas.

Snelle levering van een mooie tas

Hi Annette, Leuk dat je zo blij bent met je nieuwe tas! Veel draagplezier toegewenst. Lieve groet, Team Fred de la Bretoniere

Prachtige enkellaarzen en snelle levering

Niet mijn eerste Fred de la Bretoniere schoenen, zeker ook niet de laatste. Prachtige stylisch enkellaars die overal mooi bij past. Comfortabele pasvorm, chique uitvoering❤️

Hi Chantal, Geweldig dat je al zo lang zo blij bent met de schoenen van Fred de la Bretoniere. Heel veel draagplezier toegewenst en we zien je graag bij ons terug! Lieve groet, Fred de la Bretoniere

Producten zijn altijd van zeer goede kwaliteiten een goede snelle online service

Ik heb laarzen besteld op zondag en waren dinsdagochtend al in huis. Ik vind de service heel goed en ook de bereikbaarheid van de klantenservice. De laarzen zijn weer prachtig. Een min punt: Het is moeilijk om schoenen te passen in de winkel omdat er bijna geen winkels meer zijn die Fred de la Bretoniere verkoopt. Erg jammer. Misschien kan dit veranderen.

Hi Elise, Bedankt voor je mooie review en feedback! Heel fijn dat je zo blij bent met je nieuwe aankoop. Uiteraard begrijpen wij dat het gewoon heel erg fijn is als je schoenen kunt passen in een winkel, als je wilt zou je in het vervolg bij onze store locator kunnen kijken, wellicht is er een winkel bij jou in de buurt die ons merk verkoopt! Lieve groet, Team Fred de la Bretoniere

Mooie collectie, snel en netjes geleverd.

Mooie collectie en goede kwaliteit. En online besteld ook snel in huis.

Hi Clemenda, Leuk dat je zo blij bent met het bestelproces! Veel draagplezier toegewenst. Lieve groet, Team Fred de la Bretoniere

Zeer tevreden!

Ik ben zeer tevreden over de hele procedure van kopen van schoenen online bij Fred. Overzichtelijke site, natuurlijk hele mooie producten, en vervolgens is de bestelling dezelfde dag verzonden.

Hi Marieke, Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over alle aspecten van de bestelling. Hopelijk net zo blij met je nieuwe aankoop! Lieve groet, Team Fred de la Bretoniere

Geweldig schoen, goede hak, mooi!

Helaas is de schacht te hoog. Ik ben klein en het botst net op mijn knie. Had het zo geaag willen houden.

Beste Donabel, Bedankt voor het achterlaten van je review. Wat jammer dat het niet goed paste, hopelijk heb je de volgende keer meer geluk. XX, Team Mexx

Hele mooie sneakers

Een zeer snelle en zorgvuldige levering. Hele degelijke en mooie sneakers die comfortabel zitten. Gemaakt van echt leder en mooie kleurencombinatie . Goede koop.

Beste Sieglinde, Bedankt voor je leuke review! We wensen je veel plezier van je aankoop! Liefs, Team Fred de la Bretoniere

Helemaal naar wens..sneakers exact zoals wordt aangeboden!

Super sneakers!

Hi JK, Bedankt voor je leuke review! Veel draagplezier toegewenst. Lieve groet, Team Fred de la Bretoniere

Sjiek, stoer en comfortabel tegelijk!

Ik houd van mooie kleding en was op zoek naar een paar sneakers die bij mijn nieuwe herfstoutfit passen. En daar ben ik in geslaagd! Deze sneakers passen goed bij een stoere look van jeans en een mooie trui, maar combineren ook met een wat meer sjieke look met een mooi colbert en nette broek. Door de verschillende materialen en mooie kleuren zijn ze net even anders dan de meeste sneakers. En uiteraard ook heerlijke schoenen voor een herfstwandeling. Dus opnieuw goed geslaagd bij Fred!

Bedankt voor je leuke review Marianne! Wij wensen je er heel veel plezier van. Liefs, Team Fred de la Bretoniere

Super fijne sneakers, snelle en goede service

Hele fijne en mooie sneakers! Dragen geweldig en zijn stoer maar toch sjiek. Absoluut geen 13 in een dozijn-sneakers. Snelle levering en goede communicatie. Aanrader!

Hi Mireille, Wat heb je een fijne feedback achtergelaten, dank daarvoor! Vooral heel goed om te lezen dat je zo blij bent met de schoenen. Heel veel draagplezier toegewenst. Lieve groet, Team Fred de la Bretoniere

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.