Snel en netjes geleverd

Very happy

The shoes fit perfect, delivery was quick, very happy

Antwort des Geschäftsinhabers

Hi Marta, Thank you for your positive review :) Enjoy your purchase! XX, Team Mexx

De schoenen werden erg snel geleverd en ik ben er heel blij mee. Ze zitten perfect!

Super snelle levering

Pakketje altijd keurig verpakt en snel geleverd!

Antwort des Geschäftsinhabers

Hi Cindy, Bedankt voor je positieve review. Fijn om te horen dat je tevreden bent over de levering. XX, Team Mexx

Snelle bezorging

Mexx schoenen zitten mij als gegoten, heb ze al jaren, nog nooit zulke fijne en lekker zittende schoenen gehad, perfecte pasvorm en super leuke modellen, zowel im de zomer als ion de winter

Antwort des Geschäftsinhabers

Hi Marie-Louise, Bedankt voor je positieve reactie. Wat fijn dat je zo enthousiast bent over ons merk, dankjewel :) XX, Team Mexx

Helemaal mijn stijl

Leuke aparte kleding en schoenen

Antwort des Geschäftsinhabers

Hi Tatiana, Fijn dat je positief bent over ons merk. Bedankt voor je review! XX, Team Mexx

Snelle levering van hele mooie slippers

Antwort des Geschäftsinhabers

Hi Anita, Bedankt voor het achterlaten van je review. Super leuk om te horen, we wensen je er heel veel plezier van. XX, Team Mexx

Bestelling nog niet geleverd

Bestelling zou de volgende dag worden geleverd maar wacht nu al 3 dagen op mijn bestelling. Ik heb verder ook geen informatie gekregen over de vertraging.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Jamal, Bedankt voor het achterlaten van je review. Wat jammer dat je bestelling niet op tijd was geleverd. Je mag altijd contact opnemen met onze klantenservice wanneer het niet loopt zoals afgesproken, zij gaan er dan meteen voor je achteraan. XX, Team Mexx

Snelle levering, alle maten op voorraad..

Goede sneaker, voor zeer goede prijs. En ook in maat 42.

Antwort des Geschäftsinhabers

Hi Aljo, Wat leuk om te horen. We wensen je heel veel plezier van je nieuwe aankoop. XX, Team Mexx

Altijd mooie, fijne sneakers!

Ik heb al heel wat sneakers van Mexx in mijn bezit :-). Ik hou van de kleuren, de modellen en de pasvorm. Omdat ik steunzolen nodig heb, is het heel fijn dat het voetbed van de Mexx sneakers uitneembaar is, zodat ik er mijn eigen zolen in kan doen. Mijn laatste aankoop zijn de Mexx Juju X Anouk in zwart/blauw. I love them!!

Antwort des Geschäftsinhabers

Hi Bianca, Wat leuk om te horen dat je met steunzolen toch leuke schoenen kunt dragen. We wens je er veel plezier van. XX, Team Mexx

ik was zeer blij met de levering

zeer degelijk materiaal zeer goede levering levering was op de afgesproken tijd

Antwort des Geschäftsinhabers

Hi Josephus, Bedankt voor je bericht. Wat goed om te horen. We wensen je er nog heel veel plezier van. XX, Team Mexx

Snelle levering & kwaliteit

Echt een super mooi jurkje van kwaliteit! Heel blij mee, ik ga vaker Mexx shoppen, ben verrast door de fijne stoffen, maatvoering en service.

Antwort des Geschäftsinhabers

Wat een leuk bericht Joanette. Heel veel plezier gewenst van je aankoop. En we hopen je snel weer terug te zien. XX, Team Mexx

Snelle en goede levering. S'avonds besteld, volgende dag in huis. Ik kon bij het bestellen kiezen wanneer het pakket geleverd werd. Avondbezorging kostte niets extra. Heel bij met mijn nieuwe sneakers.

Leuk om te horen Edith. Heel veel plezier ervan gewenst. XX, Team Mexx

Zeer goede kwaliteit!

Kleding snel binnengekomen.Netjes verpakt. Zeer goede ervaring met de hals van truien.Gaan NIET pluizen na verloop van tijd.Goed merk!

Antwort des Geschäftsinhabers

Hi J, Bedankt voor je positieve review. Leuk om te horen! Nog veel plezier gewenst van je trui. XX, Team Mexx

MeXX. Mode met de XX factor.

Een leuk Nederlands merk dat zichzelf opnieuw heeft uitgevonden. Goede basics aangevuld met XX-items die je outfit net dat extra geven. Tip: soms moet je wat terugsturen vanwege de maat of een andere reden. Als goede klant zou ik dan geen retourkosten rekenen. Dat zou service mogen zijn.

Antwort des Geschäftsinhabers

Hi Mariska, Bedankt voor je positieve berichtje. Wij nemen je feedback ook zeker mee. XX, Team Mexx

Goede website en bestelprocedure

Antwort des Geschäftsinhabers

Hi Esther, Fijn om te lezen dat je het proces als prettig hebt ervaren, hopelijk net zo blij met je nieuwe aankoop! ;) XX Team Mexx

Snel en goed.

De bestelling van mijn schoenen goed verlopen snel geleverd en goede kwaliteit.

Antwort des Geschäftsinhabers

Hi Martin, Fijn dat alles zo goed is verlopen, heel veel draagplezier toegewenst! XX Team Mexx

Een fantastische kleding winkel dat goede kwaliteit kleding aanbied, aantrekkelijke prijzen en met snelle levering (de volgende dag geleverd). Ik heb een lange winterjas besteld en het was precies op maat. Ik ben zeer tevreden ermee. Tot de volgende keer!

Antwort des Geschäftsinhabers

Hi Petra, Bedankt voor je geweldige feedback! Heel veel plezier van je fijne winterjas, tot de volgende keer! XX Team Mexx

Nog steeds geen pakje ontvangen !!!

Geen

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste VEra, Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat jij je bestelling nog niet hebt ontvangen. Je mag contact opnemen met onze klantenservice [email protected] zij gaan dan graag voor je uitzoeken waar je pakket is. XX, Team Mexx

Op tijd geleverd. Kwaliteit prima.

Precies zoals mijn verwachtingen waren. Top.!!

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Riemy, Wat leuk om te horen! Veel plezier van je nieuw aankoop. XX, Team Mexx

Fijne trui

Was heel benieuwd, vroeger veel bij Mexx gekocht dus nu heel blij Mexx weer terug gevonden te hebben . Trui was goed van maat en pasvorm. Ben er erg blij mee en hoop nog vaak aankopen te kunnen doen bij Mexx

Antwort des Geschäftsinhabers

Hi Marianne, Wat leuk dat je na al die tijd (opnieuw) tevreden bent over Mexx. Ook wij hopen jou graag terug te zien! XX Team Mexx

Mooie collectie

Ik heb de blauwe metallic look enkellaarzen gekocht, prachtig zijn ze, zitten perfect en staan super mooi onder een lichte spijkerbroek

Antwort des Geschäftsinhabers

Hi Stella, Wat een mooie aanwinst voor je gardarobe! Fijn dat je er zo blij mee bent. Veel draagplezier toegewenst. XX Team Mexx

Alles top

Duidelijke en overzichtelijke website, mooi aanbod en heel snel verzonden. Ik ben enorm tevreden met mijn nieuwe laarzen.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Anke, Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met je nieuwe laarzen en blij bent met de manier van bestellen. Wij wensen je heel veel draagplezier toe! XX Team Mexx

Mooie snit, pasvorm en materiaal ❣️

Antwort des Geschäftsinhabers

Hi Mariëlle, Geweldig dat alles helemaal super is. Veel draagplezier toegewenst! XX Team Mexx

niets mis mee

alles perfect geregeld!!!

Antwort des Geschäftsinhabers

Hi Lies, Bedankt voor je leuke bericht! Fijn dat je zo tevreden bent. XX Team Mexx

Kiyoh Bewertungen