Alles was top

Goede service, levering op tijd, goede kwaliteit.

Mijn eerste ervaring met MEXX was een groot succes

De website van MEXX is erg gebruiksvriendelijk en je zult met plezier door de hele collectie bladeren. Mijn bestelling werd meteen verwerkt. Uitstekende opvolging en snelheid van uitvoering. Mexx stuurt haar klanten e-mails met nauwkeurige informatie over levering, retourneren en betaling. We hebben geen vragen, alles is heel duidelijk. Goed gedaan aan het hele team dat deze onberispelijke service biedt. Je kunt de teamgeest voelen. Ik blijf een trouwe klant. Hartelijk dank voor de kwaliteit van uw service.

geweldig

supersnelle levering en een hele mooie sneaker

Zit altijd goed!!!!

Ben al tientallen jaren klant van MEXX en de periode dat ze er ff niet meer waren vond ik maar geen goed alternatief. Toen ik wat jaartjes jonger was, strak in het velletje en kast vol met MEXX, nu wat verzakt met buik maar……. nog steeds kast vol met MEXX!!!! Altijd wel een maat die past en het zit altijd super. Prijs/kwaliteit vind ik nog steeds heel acceptabel.

Top!!

Fijne sneakers gekocht. Snelle levering en prima kwaliteit.

Zit als gegoten

Mooie kwaliteit, past perfect op mijn lijf. Bezorging in avond binnen tijdvak.

In love

Ik koop voornamelijk enkellaarsjes en hoge laarzen, heb zowat de hele collectie van metallic groen tot blauw en burgundy red tot metallic grijs. Helemaal mijn merk.

Mooie broek

Mooie kwaliteit

Mooie jurk gekocht. Fijne stof, de maat is zoals die moet zijn! Je ziet echt aan de kleding dat het kwaliteit is. De kleuren blijven mooi!

Goede kwaliteit en pasvorm

Zoals altijd zit Mexx kleding gewoon perfect. Voor kwaliteit betaal je natuurlijk altijd wat meer, maar de prijs valt toch nog mee. De kleding blijft lang mooi en dat is ook wat waard! Zeker als je wat koopjes mee kunt pakken.

Precies wat je bedacht had

Snelheid van afleveren, product als verwacht, fijn hoor!

Keurig verpakt en mooie kleding

Pasvorm is altijd goed kleding van goede kwaliteit. tijdloos en zeer modieus. Wel prijzig maar dat is het zeker waard.

Goede

Voorheen bestelde ik al bij Mexx, dacht dat het niet meer mogelijk was. Gelukkig wel

Snelle levering , goede service

Top!!

Netjes verpakt en snel binnen!!

Veel keus, mooie artikelen, snelle levering

Ruime keus in mooie en kwalitatief prima kleding. Mooie website, duidelijk aangegeven hoe te bestellen. Vlotte levering en goede klantenservice. Ben dik tevreden

Alles naar wens

Van aankoop tot levering geen verrassingen en zoals ik gewend ben van Mexx prachtige artikelen ontvangen. Blij mee!

Top kwaliteit en snelle verzending

Ik ben zeer tevreden over de service en kwaliteit.

Heel netjes en zorgvuldig verpakt

mooie sneakers

mooie sneakers,netjes ingepakt en snel geleverd

Wat een goede en snelle service

Het bestellen ging makkelijk, net als het betalen. De kleur, de stof en de maat zijn perfect. Netjes verpakt.

Mooie kwaliteit voor een goede prijs

De bestelling is perfect verzorgd

De bestelling is perfect verzorgd

Goede schoenen voor mooie prijs.

Mexx schoenen zijn fijne schoenen. Geen pijn meer aan je voeten. Je moet wel voor Europese maat je eigen maat 1 maat groter kopen!

Mooie aparte kleding van goede kwaliteit

Vriendelijke hulpvaardige klantenservice

7 James wattlaan