Mooie kwaliteit voor een goede prijs

Antwort des Geschäftsinhabers

Hi Theo, Wat leuk om te horen, dank je wel. Heel veel plezier van je nieuwe aankoop! XX, Team Mexx

De bestelling is perfect verzorgd

De bestelling is perfect verzorgd

Antwort des Geschäftsinhabers

Bedankt voor het achterlaten van je review. Wat fijn dat alles in orde was met de bestelling :) XX, Team Mexx

Goede schoenen voor mooie prijs.

Mexx schoenen zijn fijne schoenen. Geen pijn meer aan je voeten. Je moet wel voor Europese maat je eigen maat 1 maat groter kopen!

Antwort des Geschäftsinhabers

Bedankt voor je leuke feedback Renata. Veel plezier van je nieuwe schoenen! XX, Team Mexx

Mooie aparte kleding van goede kwaliteit

Vriendelijke hulpvaardige klantenservice

Antwort des Geschäftsinhabers

Hi Tatiana, Bedankt voor je feedback. Wat leuk om te horen! Wij wensen je veel plezier van je aankoop. XX, Team Mexx

Voldoet aan mijn verwachting, en zeer vlugge levering

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Marloe, Bedankt voor het achterlaten van de recensie. We wensen je veel plezier met de items :) XX, Team Mexx

Mooie collectie en de volgende dag al in huis!

Via nieuwsbrief leuke aanbiedingen gezien, besteld en de volgende dag al geleverd (een dag eerder zelfs dan geschat)

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Marina, Bedankt voor de leuke review :) We wensen u veel plezier met de items. XX, Team Mexx

geweldige sneakers

ik heb deze sneakers al twee paar gehad ze zijn stijlvol en mooi en zitten heerlijk vandaar dat ik er drie paar heb bij besteld voordat ze er niet meer zijn

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Hennie, Bedankt voor het achterlaten van de review. We wensen u veel plezier met de sneakers! :) XX, Team Mexx

Een artikel was te klein. Ik durf geen andere maat te bestellen omdat ik het retour sturen te duur vind.

Veel te lang wachten op het artikel Als je wil bellen, nooit bereikbar

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Heidi, Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je geen gehoor kreeg, wij zijn zijn alle werkdagen telefonisch bereikbaar van 09:00-17:00 en via de mail: [email protected] Mochten we iets kunnen doen laat het ons even weten. XX, Team Mexx

Super tevreden, mooie schoenen en lekker snel geleverd

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Ineke, Bedankt voor het achterlaten van je review. Wat leuk om te horen dat alles zo soepel verlopen is. Veel plezier gewenst van de aankoop! XX, Team Mexx

Snelle bezorging

Snelle bezorging, goede kwaliteit kleding

Antwort des Geschäftsinhabers

Hi Esther, Bedankt voor het achterlaten van je feedback. Leuk om te horen, veel plezier ervan gewenst! XX, Team Mexx

Duidelijke communicatie over levering, die relatief snel was. Kwaliteit van Mexx was eerder altijd heel goed, de jas die ik had besteld lijkt dat ook te zijn maar hij heeft voor mij te lange mouwen en bolt achterop als je de ceintuur iets aantrekt (wat nou eenmaal zo hoort bij een trenchcoat), dat ziet er slordig uit dus dat is jammer.

Antwort des Geschäftsinhabers

Hi Aleid, Bedankt voor je feedback wij zullen dit zeker meenemen. Veel plezier van je bestelling gewenst. XX, Team Mexx

Mooie kleding, goede kwaliteit!

Duidelijke beschrijving. Bestellen ging gemakkelijk en werd snel geleverd. Helaas een maat te klein. Terugsturen ging gemakkelijk. Nu maat groter besteld!

Antwort des Geschäftsinhabers

HI Joke, Wat goed om te horen! We hopen dat je veel plezier gaat hebben van je bestelling. XX, Team Mexx

Goede ervaring

Goede ervaring snel en goed geleverd.

Antwort des Geschäftsinhabers

Hi Anja, Bedankt voor het achterlaten van je review. Heel veel plezier ervan gewenst. XX, Team Mexx

Mijn bestelling zondag gedaan en gisteren al geleverd. Product is als op de site

Wat fijn om te horen Brigitte. Heel veel plezier ervan gewenst! XX, Team Mexx

De eerste en zeker niet de laatste!

Eerder altijd sneakers gehad van de 'bekende' merken, maar mijn vrouw wees mij op Mexx. Was wat sceptisch, maar deze schoenen zitten heerlijk! Prettige pasvorm, fijne aansluiting met elastiek en lopen heerlijk. Erg tevreden tot dusverre en een volgende keer kijk ik zeker weer bij Mexx.

Antwort des Geschäftsinhabers

Hi Raymond, Bedankt voor het achterlaten van je review. Wat leuk om te horen, we hopen je nog eens terug te zien en wensen je veel plezier van je bestelling. XX, Team Mexx

mooie overzichtelijke site

Leuke kleding en mooie schoenen

Antwort des Geschäftsinhabers

Hi Kirsten, Bedankt voor je review. Wij wensen je er veel plezier van! XX, Team Mexx

Alles okee

Snelle bezorging!

Goed om te horen Laila. Veel plezier van je bestelling! XX, Team Mexx

Goede pasvorm en kwaliteit

Ik koop al jaren bij Mexx en ondanks dat ze bijna geen fysieke winkels meer hebben, bestel ik online. De kwaliteit is nog steeds even goed zodat je jaren van kleding kunt genieten. Daarnaast bevalt de pasvorm mij altijd (1,69m, 65 kg). Mexx is zeker niet voordelig, maar de kwaliteit is z'n prijs waard! XX

Antwort des Geschäftsinhabers

Hi Maarten, Wat leuk om te horen, dankje! Wij wensen je nog veel plezier van je aankoop. XX, Team Mexx

Gemengde gevoelens

Ik had laarsjes besteld die volgens de website de volgende werkdag geleverd zouden worden. Uiteindelijk duurde het een volledige week vooraleer ik mijn bestelling mocht ontvangen. De laarsjes hebben aan de binnenkant een dikke laag memory foam waardoor de maat voor mij persoonlijk niet volledig klopt. De linkerlaars had bovendien een beschadiging. Retourneren zou mij 4,95 EUR kosten. Ik denk dat ik in de toekomst toch terug via andere websites zal bestellen.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Kim, Bedankt voor het achterlaten van je review. Dat mag natuurlijk niet gebeuren, onze excuses daarvoor. Wanneer je contact opneemt met de klantenservice vergoeden zij in deze situatie de retourkosten ook voor je. XX, Team Mexx

Besteld en keurig een paar dagen later afgeleverd!

Zoals je het eigenlijk wil, als je iets koopt wil je het snel hebben, en dat is gelukt!

Wat goed om te horen Dineke! Heel veel plezier ervan. XX, Team Mexx

Mooi!

Mooie schoen, zit perfect. De witte hak geeft het iets sportiefs. Goede kwaliteit en pasvorm.

Antwort des Geschäftsinhabers

Fijn om te horen dat je zo enthousiast over de schoenen bent :) Bedankt voor je fijne review Sandra! XX, Team Mexx

Snel en netjes geleverd

Leuk om te horen Chantal :-) Veel plezier ervan gewenst. XX, Team Mexx

Very happy

The shoes fit perfect, delivery was quick, very happy

Antwort des Geschäftsinhabers

Hi Marta, Thank you for your positive review :) Enjoy your purchase! XX, Team Mexx

De schoenen werden erg snel geleverd en ik ben er heel blij mee. Ze zitten perfect!

Company details

7 James wattlaan