Mooie snit, pasvorm en materiaal ❣️

Antwort des Geschäftsinhabers

Hi Mariëlle, Geweldig dat alles helemaal super is. Veel draagplezier toegewenst! XX Team Mexx

niets mis mee

alles perfect geregeld!!!

Antwort des Geschäftsinhabers

Hi Lies, Bedankt voor je leuke bericht! Fijn dat je zo tevreden bent. XX Team Mexx

MEXX heeft voor een ieder wat wils.

Ik kom graag in de MEXX winkel in Utrecht waar je super geholpen wordt door echte lieverds en ze helpen je ook wat bij de klant past. De kleding zit heerlijk en je kan het helemaal af stylen. Ik ben er erg blij mee. En hebben ze een item niet in de winkel dan kan je het via de website bestellen en zo vullen ze elkaar fantastisch aan. En ook de spijkerbroeken zijn super mooi en blijven mooi, ze gaan niet lubberen. Ik ben er blij mee

Antwort des Geschäftsinhabers

Hi Margriet, Bedankt voor je lieve en leuke bericht, daar worden wij blij van! Heel veel draagplezier toegewenst en graag tot ziens! XX Team Mexx

Teleurstellend

Een mooie jas besteld en betaald. Track en trace code werkt niet. Mailtjes gestuurd naar Mexx. Na minimaal 96 uur nog geen enkele reactie. Ik weet dus niet waar de jas nu uithangt?

Antwort des Geschäftsinhabers

Hi Greet, Bedankt voor je berichtje, wat vervelend dat je nog niets van ons hebt vernomen, had je een mailtje gestuurd naar [email protected]? Anders wil ik je vragen dat alsnog te doen, we helpen je graag verder! XX Team Mexx

Correcte en snelle service TOP

TOP SERVICE

Hi Walter, Bedankt voor je toffe review! XX Team Mexx

Super goede en snelle service !

Uitstekende goede en snelle service, ook bij het behandelen en afhandelen van een klacht en retourzending....

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Astrid, Bedankt voor het achterlaten van je review. Fijn om te horen dat je goed geholpen bent door onze klantenservice :-) We hopen je weer eens terug te zien in onze webshop. XX, Team Mexx

Mooi en goede kwaliteit en snelle levering

Antwort des Geschäftsinhabers

Hi Annemie, Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. Wij wensen je heel veel plezier toe met je nieuwe aankoop. XX Team Mexx

Snelle levering en duidelijke maatvoering.

Mexx gaf mij een snelle levering van het bestelde product. Er was een duidelijke maatvoering. bij de sneakers stond deze schoenen vallen klein bestel een maat groter. De maat groter paste perfect.

Antwort des Geschäftsinhabers

Hi Wiesje, Bedankt voor je toffe review! Fijn dat alles in een keer goed zat, heel veel draagplezier toegewenst! XX Team Mexx

Het vest van mijn dochter was gestolen bij gym, ze was zo verdrietig dat ik gelijk een nieuwe heb besteld en het was de volgende dag al thuis! Topservice en goede kwaliteit kleding, ook in de was blijft het mooi in vorm. Kan iedereen mexx aanraden.

Antwort des Geschäftsinhabers

Hi Marina, Bedankt voor je berichtje. Wat vervelend dat het vestje was meegenomen tijdens gym! Gelukkig heb je een nieuw exemplaartje kunnen vinden. Fijn dat je tevreden bent over de service en kwaliteit! Wij wensen jullie dit keer veel langer plezier toe van het nieuwe vestje! XX Team Mexx

Stoer en sterk voor de dag komen!

Mexx geeft je natuurlijke uitstraling!

Beste Ej, Bedankt voor deze toffe review! XX Team Mexx

Geweldige sneakers Kendricks

Mooie kleur, goed voetbed en heerlijke pasvorm.

Antwort des Geschäftsinhabers

Hi F. Wat fijn om te lezen dat je zo blij bent met je nieuwe aankoop! Veel plezier ervan. XX Team Mexx

Ik had smiddags om half 3 besteld en de volgende dag al in huis

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Nicole, Bedankt voor het achterlaten van dit berichtje. Wat fijn dat alles goed is verlopen met het verzendproces! Veel plezier toegewenst met je nieuwe aankoop. XX Team Mexx

Goede service en snel geholpen

Goede service en snel geholpen.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Angelique, Fijn dat je zo blij bent met onze service! We zien je graag terug. XX Team Mexx

Helemaal WOW!

Ik ben absoluut fan geworden van Mexx. Mijn sneakers retour gestuurd en binnen 48uur administratief afgehandeld en geld teruggestort op mijn rekening. Ik zal Mexx zeker aanraden bij familie en vrienden!

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Monique, Bedankt voor het achterlaten van dit bericht. Wat fijn dat je zo tevreden bent over onze service! Hopelijk heb je de volgende keer schoenen die wel helemaal naar wens zijn. XX Team Mexx

Pakje al ontvangen 1 dag na bestelling op feestdag!

De verpakking was mooi en stevig, de schoenen zijn super! Het voelde als pakjesdag want ik had twee paar besteld en die kwamen de dag erop al toe! Zo snel al! De schoenen zijn trouwens zeer vrouwelijk en comfortabel, ik krijg nakijk van veel vrouwen die denken damned zo een toffe schoenen, thank you mexx!

Antwort des Geschäftsinhabers

Thank you Tessa voor deze toffe review! Wat fijn om te lezen dat je zo blij bent met je nieuwe aankopen. Wij wensen je heel veel draagplezier toe. XX Team Mexx

De sneakers die ik wilde waren niet meer voorradig. Ik kreeg binnen korte tijd mailtje dat ze er weer waren en de volgende dag had ik ze in huis!

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Maja, Wat fijn om te horen dat het zo snel geregeld was en je toch de schoenen nog kon scoren! We wensen je er heel veel plezier van. XX, Team Mexx

Helemaal happy

Via de klantenservice goed geholpen. Ik was op zoek naar de naam van een iets ouder model sneaker. Deze sneaker is lekker breed en loopt heerlijk. Een groot pluspunt is dat de binnenzool los zit, waardoor ik mijn steunzolen erin kan leggen. Vandaar dat ik deze ook graag in een andere kleur wilde hebben. Dat is gelukt en ik ben helemaal happy met de aankoop van mijn zwarte Djana sneakers!!

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Lilian, Bedankt voor het achterlaten van je review. Wat leuk om te horen dat je tevreden bent en goed geholpen bent. We wensen je nog heel veel plezier van je nieuwe aankoop! XX, Team Mexx

Slecht

Eerst keer besteld met een servicepunt geen probleem gehad, bij de volgende bestelling gaat mij pakketje spontaan retour! Er is niets veranderd in mijn account en er wordt netjes aangegeven dat het naar de zelfde servicepunt gaat. Erg vreemd verhaal.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Jolanda, Bedankt voor het achterlaten van een feedback. Erg vervelend hoe het gelopen is met je pakket. Echter hebben pakketten die afgeleverd moeten worden bij het servicepunt jouw eigen naam nodig om het pakket aan te nemen, anders wordt hij vanuit hen niet aangenomen en automatisch naar ons teruggezonden. Wellicht kun je hier een volgende keer rekening mee houden, ik zie dat wij het bedrag direct hebben teruggestort op je rekening en je als je wilt de bestelling opnieuw zou kunnen plaatsen. XX Team Mexx

geweldig

Spreken is zilver Zwijgen is goud

Antwort des Geschäftsinhabers

Hi Henk, Bedankt voor het achterlaten van je review. Wij wensen je heel veel plezier van je bestelling! XX, Team Mexx

Bestellen, dag er na al in huis.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Math, Bedankt voor je review. We wensen je veel plezier van je bestelling. XX, Team Mexx

Mooie slipoer, snelle levering

Ik zit met de maat net tussen 39 en 40 in. In dat geval raad ik de grootste maat te bestellen. Heel blij met mijn aankoop.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste L, Bedankt voor je feedback, ren fijn te horen dat je tevreden bent. We wensen je er nog veel plezier van. XX Team Mexx

Mexx doet wat zij beloven. Leveren op het afgesproken moment. Super fijne schoenen. Kleur klopt met de beschrijving.

Antwort des Geschäftsinhabers

Hi Karin, Bedankt voor je fijne berichtje! Tof om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service en schoenen. Heel veel draagplezier toegewenst! XX Team Mexx

Makkelijk te bestellen en erg snel in huis. De schoenen zijn van goede kwaliteit zoals beschreven op de webshop.

Antwort des Geschäftsinhabers

Hi Lotte, Wat fijn dat je zo tevreden bent over de bestelmethode en de kwaliteit van onze producten. Heel veel draagplezier toegewenst! XX Team Mexx

Mooi product goede pasvorm. Alleen dit product eerder gekocht bij de Lidl maar dan 3x zo goedkoper. Jammer ????

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Henk, Bedankt voor je review. Wat jammer dat je het ergens anders goedkoper had gezien. Waarschijnlijk is het dan een ander artikelnummer anders zou dat eigenlijk niet moeten kunnen, tenzij zij het hebben afgeprijsd dat mag elke winkel zelf bepalen. XX, Team Mexx

mijn ervaring?

ik heb mij bestelling nog helemaal niet ontvangen. Wat moet ik beoordelen?

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Albertha, Wat vervelend dat je de bestelling niet hebt ontvangen. Wij gaan dit graag voor je uitzoeken en oplossen natuurlijk. Zou je contact willen opnemen met onze klantenservice? [email protected]. XX Team Mexx

7 James wattlaan Drunen 5151 DP

+31611215537