mijn ervaring?

ik heb mij bestelling nog helemaal niet ontvangen. Wat moet ik beoordelen?

Beste Albertha, Wat vervelend dat je de bestelling niet hebt ontvangen. Wij gaan dit graag voor je uitzoeken en oplossen natuurlijk. Zou je contact willen opnemen met onze klantenservice? [email protected]. XX Team Mexx

The best experience

Everything was perfect

• Вы бы порекомендовали нас? Yes

Hi Nikita, How nice to read that everything was perfect! Have fun with your new purchases. XX Team Mexx

Alles was gewoon goed en makkelijk!

Leuke,duidelijke site Super leuk een welkoms korting gehad van 10%! Scheelt altijd weer

Beste Melek, Bedankt voor het achterlaten van je leuke review. We wensen je er nog heel veel plezier van! XX, Team Mexx

Goede snelle service

Goede snelle service en mooie produkten

Hi Britt, Bedankt voor het achterlaten van je leuke review. we wensen je er nog veel plezier van. XX, Team Mexx

Mooie kwaliteit

De afwerking en de kwaliteit van de stof is super!

Hi Hanny, Wat leuk om te horen. We wensen je er nog heel veel plezier van. XX Team Mexx

Easy to order

Makkelijk te bestellen en heel snel geleverd , heerlijke laars , ziet er goed uit en loopt ook zo , Blij mee

Hi Christa, Bedankt voor het achterlaten van deze leuke review. Wat tof dat je zo tevreden bent over het bestellen je nog veel belangrijker, dat je blij bent met je nieuwe laarzen! Veel draagplezier toegewenst. XX Team Mexx

snelle en correcte levering

De schoenen snel gevonden op de site. De order is, zoals beloofd, de volgende afgeleverd. Zeer tevreden over de schoenen.

Hi Petra, Wat fijn om te lezen dat je een positieve bestel en afleverervaring hebt gehad! Nog belangrijker, dat je blij bent met je nieuwe schoenen. Veel plezier met je nieuwe aankoop! XX Team Mexx

Geweldige leuke sneakers, heerlijk zacht voetbed welke uitneembaar is dus kan eventueel vervangen worden of een klein sopje geven indien smerig….

Hi Sara, Bedankt voor het achterlaten van deze leuke review! Wat fijn dat je zo tevreden bent met onze sneakers en leuk dat je zelf inventief bent betreft het behouden van je mooie sneakers. Veel plezier toegewenst met je nieuwe aankopen! XX Team Mexx

snelle verzending

Ik kreeg vrij snel de melding dat mijn gewenste item weer op voorraad was. Ik heb mijn kans gegrepen en een bestelling geplaatst. En de volgende dag had ik het item in huis :-D Het was alleen erg jammer dat DHL als bezorger niet het pakket op de afgesproken plek had neergelegd maar het pakket via de brievenbus naar binnen had proberen te proppen. Gevolg was dat ik het met moeite weer uit de brievenbus kan krijgen. Gelukkig geen schade gekregen aan de deur of de kleren.

Beste A, Bedankt voor het achterlaten van deze review. Erg fijn dat je het bestelproces zo positief hebt ervaren! Niet helemaal prettig hoe het pakket werd afgeleverd, gelukkig geen schade opgelopen. Veel plezier toegewenst met je nieuwe aankoop! XX Team Mexx

Super mooie kleding en schoenen slaag alltijd bij mexx

Hi Bianca, Wat tof dat je altijd slaagt bij Mexx! Wij wensen je veel draagplezier toe. XX Team Mexx

Mooie schoenen die lekker zitten voor een goede prijs!

Comfortabele schoenen met een luxe uitstraling.

Lieve Eva, Bedankt voor je leuke feedback. Wij wensen je veel plezier van je nieuwe schoenen. XX team Mexx

Snel en netjes verpakt

Hi Jopie, Bedankt voor het achterlaten van deze review. Veel plezier toegewenst met je nieuwe aankopen! XX Team Mexx

Supersnelle levering en mooie sneakers

Levering gewoon binnen 24 uur . Mooie sneakers en lopen als pantoffels . Heerlijk !

Beste Paula, Bedankt voor je bericht. Wat leuk om te horen! Wij wensen je nog veel plezier van je nieuwe pantoffels. XX Team Mexx

Paar dagen moeten wachten op de bestelling, maar keurig afgeleverd.

Paar dagen moeten wachten op mijn bestelling, maar keurig verpakt afgeleverd met duidelijke retourgegevens indien nodig. Het deel van de bestelling dat ik wilde retourneren was makkelijk te regelen en zo gebeurd. De 10% korting die niet werkte tijdens de bestelling is alsnog tel. geregeld. Het geld van het te retourneren shirtje is terug gestort. Er stond alleen in de retourzending op de rekening dat het shoes waren, maar het bedrag klopte dus heb daar niet meer over gebeld.

Beste T, Bedankt voor het achterlaten van deze feedback. Vervelend om te lezen dat je bestelling niet helemaal vlekkeloos is verlopen, maar gelukkig dat het alsnog is opgelost. Heel veel plezier toegewenst met je nieuwe aankopen. XX Team Mexx

Mooie schoenen

Mooie schoenen, alleen jammer dat het ritsje niet dicht kan vanwege mn spalk.

Hi Jolanda, Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te lezen dat het ritsje van de schoen die je mooi vond helaas niet dicht kan. Hopelijk kunnen we je in de toekomst wel blij maken met onze schoenen. XX Team Mexx

Vlotte afhandeling maar

Bestellen is geen probleem retourneren en geld terugstorten ook geen probleem maar tegen dat je je kledij thuis hebt moet je wat geduld hebben eerste bestelling heeft 3 dagen bij dhl op depot on verwerking geweest

Hi Geert, Hartelijk dank voor je feedback. Wat vervelend om te lezen dat het 3 dagen heeft geduurd voordat je het pakketje ontvangen hebt, wij doen altijd ons uiterste best om op werkdagen vóór 17:00 besteld, de volgende dag in huis na te streven. Helaas gaat dat weleens mis. Hopelijk zijn al je kledingstukken het wachten waard geweest. We wensen je veel plezier toe met je nieuwe aankopen. XX Team Mexx

De snelheid van leveren. De collectie. De vriendelijkheid van het team. Helemaal fantastisch!

Hi Marjon, Bedankt voor je leuke en fijne bericht. Het maakt ons blij dat we je zo blij hebben kunnen maken. Wij wensen je heel veel plezier toe met je nieuwe aankopen. XX Team Mexx

Prachtig jasje

Mooi leren jasje, maat is goed. Service prima

Hi Christa, Leuk om te lezen dat je zo blij bent met je nieuwe leren jasje, heel veel plezier ervan toegewenst! XX Team Mexx

Kwaliteit en snelheid

Mooie kwaliteit kleding en nette snelheid van levering.

Hi Joke, Bedankt voor je bericht. Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over de kwaliteit en de snelheid van levering. Wij wensen je heel veel plezier toe met je nieuwe aankopen. XX Team Mexx

Schoenen paste niet

Bezorging was prima , schoenen waren te klein

Beste Desiree, Bedankt voor het achterlaten van je review. Wat jammer dat de schoenen niet pasten. Hopelijk de volgende keer beter! XX team Mexx

Levering zoals afgesproken zonder verzendkosten.

De schoenen voldoen aan mijn verwachtingen. Of ze duurzaam zien moet nog gaan blijken. Dat weet ik na de zomer.

Hi Jan, Bedankt voor je bericht, wat fijn om te lezen dat de schoenen aan je verwachtingen voldoen. Mochten er problemen optreden met de schoenen vernemen we dat natuurlijk altijd graag. Dit kan via [email protected]. XX Team Mexx

Uitstekend. Snelle levering en de mogelijkheid om na levering te betalen

Ik ontdekte Mexx eigenlijk opnieuw. Vroeger in de winkels geshopt, maar nu dus online omdat er in Nederland geen fysieke winkels meer zijn. Prachtig pak besteld en ga ik ook houden. Was op zoek naar linnen pak in een stijl die niet zakelijk is omdat ik hem bij iedere gelegenheid zou willen dragen. Juist de ruim vallende pijpen zijn voor mij een look van nonchalance. Het belangrijkste vond ik de stof. Deze is van linnen met viscose!! Heerlijk Teveel pakken die ik bekeek zat polyester in . Voor mij geen optie

Beste Johanna, Bedankt voor je bericht. Wat leuk om te horen dat je zo blij bent met je pak en de kwaliteit. We hopen je snel weer terug te zien in onze webshop. XX team Mexx

Goede service, mooi product!

Makkelijk te bestellen, snel geleverd en mooie sandalen die heerlijk lopen.

Beste Grace, Bedankt voor je bericht. Wat leuk om te horen dat je zo tevreden bent. We hopen je snel weer terug te zien! XX team Mexx

geen minpuntjes

niets op aan te merken, dinsdag besteld woensdag in huis

Beste Melinda, Bedankt voor je bericht. Wat fijn om te horen dat je zo snel van je aankoop kon genieten. We wensen je er nog veel plezier van! XX team Mexx

Op tijd en netjes verpakt. 1 min puntje van 1 paar sneaker binnen papier stuk en heel erg gekreuktelt. Dus was al een keer gepast geweest.

Hi Jopie, Bedankt voor je bericht. Wat fijn dat je de bestelling op tijd hebt ontvangen en dat je tevreden bent over de verpakking. Uiteraard heeft iedereen bij ons de mogelijkheid om de schoenen te passen, als ze niet passen is er altijd een mogelijkheid ze terug te sturen. Het zou dus inderdaad zo kunnen zijn dat de schoenen die je hebt gekregen al een keer door iemand aangepast zijn. De schoenen worden altijd goed gecontroleerd of ze in nieuwe staat retour komen, wij nemen je feedback mee betreft het papier. Wij wensen je heel veel plezier toe met je nieuwe sneakers. XX Team Mexx

James wattlaan 7

5151 DP Drunen