Alles naar wens gegaan

Prima monteurs, netjes gewerkt Goed contact gehad met Peter Tuyp van begin tot einde. Eindresultaat ziet er perfect uit.

alles word perfect geregeld , zeer leuke en kundige vakmannen

Ben zeer tevreden ,van begin tot einde goed geregeld met installatie heel relaxed ,en alles overleggen . heel prettig

Zien,komen en gaan.

Petje af in tijd van een dag 17 zonnepanelen plaatsen en installeren zonder er last of troep van te hebben top ln een woord geweldig en de mannen hebben een 10 verdiend .

Zonnepanelen kundig en netjes geïnstalleerd

zonnepanelen waren in 1 dag geplaatst en geïnstalleerd.

voldoende

De jongens waren prima. Ze hadden wel wat moeite met het gegeven. Oude pannen en de rails, kabel aansluiten naar meterkast. Het laatste kan ik mij voorstellen. Daar heb ik mee geholpen. We hebben samen de gaten geboord. Er is één ding ik heb het gevoel dat er iets niet goed gegaan is met de stroom in de meterkast. Na hun vertrek ging er opeens een kast uit die ik gebruik voor back ups voor de computer als ik mijn licht uitdeed. Daarnaast was dat licht (buiten) in zijn geheel geschakeld maar nu lijkt hij 2 schakelingen te hebben. Ofwel 1 kan uitdoen de nadere niet en mijn backup kast staat uit of ik lk moet het licht aanlaten staan. Morgen komt mijn elektricien om te kijken wat er aan de hand is. Ik wil graag weten waar de panelen vandaan komen. Chinees? Europees? kwaliteit gelijk?

Prima. Wel aandacht voor veilig werken.

Alles naar wens verlopen

Zo het volgde keer weer hij dit bedrijf doen

Zowel het inleidende telefoongesprek met Uw medewerker Peter Tuijp en zijn bezoek aan huis, de informatie per e mail van Remco Muhren en de daadwerkelijke installatie van de zonnepanelen door Jan Hoekstra en Simon Veerman zijn goed, correct en sympathiek verlopen. Mijn complimenten bovendien voor hun vakbekwaamheid en oplossend vermogen.

Goed, maar niet in één keer.

Het kostte meerdere bezoeken voordat het uiteindelijk in orde was.

Vlug en netjes gewerkt

Waren kundige mannen en alles goed uitgelegd

We zijn heel tevreden.

Omdat alles nieuw is, vergelijk ik onze opbrengsten met de prestaties van de zonnepanelen van enkele bekenden. Wij “scoren” dan goed.

Goeduitziende PV installatie

Werkzaamheden zijn goed uitgevoerd. Bij aankomst eerst nog overleg gehad hoe het e.e.a. uitgevoerd moest worden en daarna zijn de monteurs met hun werkzaamheden begonnen. Binnen in de wasruimte hebben ze netjes d.m.v. goot de pv verdelers aangesloten en daarna zijn ze ondanks wat kleine onderbrekingen i.v.m. slechte weer het dak opgegaan. Na de installatie hebben ze de nieuwe installatie gekoppeld aan mijn bestaande installatie wat meteen goed werkte

Uitstekend van offerte tot installatie

Wij zijn uitermate tevreden met de installatie van de zonnepanelen door Smit. Communicatie en het plaatsen verliep zoals je zou mogen verwachten. Het dreigde mis te gaan met de aanpassing van de meterkast, maar na een belletje kwam ook dat weer goed. Keurig monteurs (zowel voor de meterkast als voor de cellen) die netjes het werk deden. Wat ons betreft dus een aanrader.

uitstekend

geweldig geholpen. Professionele mensen die weten wat ze doen. Zowel het opmeten als het plaatsen. Snelle service. Zeer tevreden

Top ervaring

Wij zijn zeer tevreden of Smit Elektrotechniek. Vanaf het eerste gesprek voor de offerte tot het installeren van de zonnepanelen . De jonges die de zonnepanelen hebben geplaatst waren zeer bekwaam en zeer vriendelijk, echt een aanrader.

Alles ging perfect

Top!!

zeer tevreden

Nette monteurs en goede communicatie

Prima ervaring, duidelijk en helder

Informatie was duidelijk en helder, service was uitstekend

Goed contact, snelle plaatsing en erg goede monteurs.

Goed contact, snelle plaatsing en erg goede monteurs.

Goed gedaan

Snelle levering en snel klaar

Deskundige plaatsing en installatie

De offerte en het vervolg daarop verliepen prima maar de planning liet helaas te wensen over. Het gestelde doel, te weten plaatsing binnen 6 weken na opdracht is niet gehaald. De belangrijkste reden hiervoor was het domweg vergeten van de bestelling van de groepenkast. Ook daarna duurde het enorm lang en is er meermaals gebeld om de groepenkast alsnog geleverd te krijgen. Ook de uitvoering van de kast was aanvankelijk niet in overeenstemming met het voorstel. Daarin schoot de voorbereiding dus tekort. De uiteindelijke uitvoering is naar tevredenheid verlopen.

Een betrouwbaar en deskundig bedrijf.

Dit bedrijf kwam als enige persoonlijk langs om advies te geven hoe de zonnepanelen geplaatst moesten worden. Het is naar tevredenheid uitgevoerd.

Planning is slecht

4 panelen geplaatst en nu al weken wachten tot er een gaatje vrij is om de rest te monteren. Voorwerk is al gedaan dus is zo gepiept. Hele vreemde planning, je werkt eerst de ene klant af voordat je naar de volgende gaat.

Ik ben heel goed geholpen en kan Smit zeker aanraden!

Ik ben heel goed geholpen en kan Smit zeker aanraden!

Snel verloop vanaf aanvraag tot oplevering

Over Smit Zonnepanelen

Smit Zonnepanelen is een gecertificeerd zonnepanelen installateur en heeft alle expertises met betrekking tot zonnepaneleninstallatie onder één dak. Zo heeft u als klant maar één aanspreekpunt. Van advies op maat vooraf en het berekenen van uw rendement, tot het installeren van de zonnepanelen en het monitoren van de opbrengst. Smit Zonnepanelen is onderdeel van Smit Elektrotechniek, een middelgroot en breed gespecialiseerd elektrotechnisch installatiebedrijf uit Volendam. Volwaardig gecertificeerd en reeds 50 jaar verantwoordelijk voor talloze elektrotechnische installaties. Van zonnepanelen tot brandmeldinstallaties, van keuringen tot beveiliging; de vakmensen van Smit staan voor u klaar.