We zijn erg tevreden over alles.Alles was prima geregeld.

Vakkundig. Hard doorgewerkt en netjes afgewerkt. Ter plekke door de monteurs overlegd met ons en Smit hoe de bekabeling het netst kon worden weggewerkt.

Afspraak na komen,binnen paar uur klaar met installeren,vriendelijke klant service

Alles was goed geregeld

Fijn bedrijf en leuke nette jongens die de panelen geplaatst hebben.

Alles super goed geregeld!!

Goede communicatie met het bedrijf. Hele leuke, goede hardwerkende monteurs, die het werk keurig netjes afgeleverd hebben.

Service zoals bijna niet meer bestaat

Zonnepanelen en een oplader voor de auto gekocht. Zonnepanelen geleverd door prima gasten die snel, schoon en in overleg zijn geplaatst De oplader geplaatst door een duo dat niet alleen razendsnel de oplader plaatste maar tegelijkertijd ook de draden in m’n meterkast ordende want dat vonden ze een bende Echt heel tevreden. Zulke service kom je zelden nog tegen

uiterst correct en snel uitgevoerd

Snelle en top service

Van het begin tot het eind prima service. Zou iedereen jullie aanbevelen!!

Prima voor , tijdens en na installatie

Toen het begon te lopen liep het goed

Smit zonnepanelen op advies van mijn aannemer. Het duurde even voordat we contact hadden, was wat onduidelijkheid. Maar vanaf het moment dat we contact hadden en we afspraken konden maken, liep het ook verder prima. Alles geleverd volgens afspraak, geen uitstel, uitstekend geinstalleerd.

Komen hun afspraken na

Top Service

Snel contact na aanvraag van offerte. Smit maakte een afspraak voor de opname om te kijken wat de mogelijkheden zijn voor de zonnepanelen. deze afspraak kwam 2 dagen na aanvraag en dezelfde dag de offerte ontvangen. ook de montage verliep zonder problemen. TOP bedrijf

Helemaal top geregeld en uitgevoerd.

Super tevreden en blij met de vlot geregelde en geplaatste zonnepanelen.heel blij mee!

Keurig werk verricht.

Zeer netjes te werk

Ze waren beleefd door de omstandigheden geen lift tot hun beschikking

Zowel de eerste opname, de offerte en de realisatie waren zeer snel. Prettig contact met medewerkers.

Goede en beleefde monteurs,met een goede planning

De monteurs werken goed door en ruimen alles netjes op.

Makkelijk contact en snelle levering

Bij bestellen komt er iemand van Smit langs. Dat gaat gaat allemaal heel vlot. Een extern bedrijf plaatst de panelen. Die konden niet met WiFi verbinden dus duurde nog 2 weken voor ze in bedrijf waren. Nu werkt alles naar behoren. Dus tevreden mee

Heel tevreden

Prettig contact, goede communicatie. Komen afspraken na.

Nadat we hadden aangegeven interesse te hebben in het plaatsen van zonnepanelen werd snel een persoonlijke afspraak gemaakt om de situatie en mogelijkheden te bespreken. De informatie was uitgebreid en duidelijk. Dit eerste contact verliep erg prettig en gaf verrtrouwen in het vervolgtraject. De offerte kregen we daags na het bezoek en nadat we hiermee akkoord waren gegaan is direct een montageafspraak gepland. De installatie is perfect uitgevoerd door uiterst bekwame en vriendelijke monteurs. De communicatie met medewerkers van Smit was ook prima We zijn over het hele traject zeer tevreden.

Goed contact en prima service.

Goed geregeld.

Er werd snel gereageerd op mijn vraag om zonnepanelen op mijn dak te plaatsen, eerder verwacht dan dat ze eerst op mail gemeld hadden.

Heel tevreden

Van begin tot eind goed gegaan. Offerte was duidelijk en uitgebreid. We wilden graag dat er iemand langs zou komen, ook dat was geen probleem. Goed en no nonsense advies ontvangen en geen gepush. De wachttijd viel uiteindelijk mee. Panelen lagen er in een dag. Er was nog een probleem met een kabel, gelijk opgelost en de volgende dag zat er een nieuwe kabel in. Panelen werken naar behoren, we hebben ze nu ongeveer 6 weken. Ik zou deze partij zeker aanbevelen.

Werkzaamheden zijn tot tevredenheid uitgevoerd. Een punt is wel de planning. Vlak voor de afgesproken installatiedag werd ons gevraagd of er bezwaar was dat de installatie een aantal dagen later zou worden uitgevoerd, dit zonder opgaaf van reden. Op het dak van de dakkapel lagen nog een aantal klemmen voor de panelen.

Over Smit Zonnepanelen

Smit Zonnepanelen is een gecertificeerd zonnepanelen installateur en heeft alle expertises met betrekking tot zonnepaneleninstallatie onder één dak. Zo heeft u als klant maar één aanspreekpunt. Van advies op maat vooraf en het berekenen van uw rendement, tot het installeren van de zonnepanelen en het monitoren van de opbrengst. Smit Zonnepanelen is onderdeel van Smit Elektrotechniek, een middelgroot en breed gespecialiseerd elektrotechnisch installatiebedrijf uit Volendam. Volwaardig gecertificeerd en reeds 50 jaar verantwoordelijk voor talloze elektrotechnische installaties. Van zonnepanelen tot brandmeldinstallaties, van keuringen tot beveiliging; de vakmensen van Smit staan voor u klaar.