Kan altijd beter

Voor bereiding en planning

Wij zijn zeer positief over de ervaring met Smit Elektrotechniek en Smit Zonnepanelen.

Alle stappen van het proces - verstrekken van informatie omtrent het plaatsen van de zonnepanelen/stoppenkast, het offreren, het inplannen, plaatsen van zonnepanelen / vervangen stoppenkast, factureren - zijn naar onze mening door alle betreffende medewerkers op een deskundige, klantgerichte en klantvriendelijke wijze uitgevoerd. De monteurs die de plaatsing van de zonnepanelen uitvoerden en de monteur die de stoppenkast vervangen heeft waren deskundig, vriendelijk/beleefd, werkten zeer netjes en gaven ons uitleg wanneer nodig. Positief zijn wij ook over de goede en vlotte communicatie. Vragen van onze kant werd tijdig en duidelijk beantwoord. Gemaakte afspraken zijn nagekomen. Wij zullen jullie bedrijf/expertise/service dan ook bij mensen in onze omgeving aanbevelen.

Van begin tot eind en verder perfect.

Over Smit Electrotechniek organisatie niets dan lof. Perfecte gang van zaken van verzoek om informatie tot hele afwikkeling van het zonnepaneel gebeuren. Prima organisatie: bereikbaar, vlotte reactie, goede communicatie, zeer goede informatie, onderbouwd maar niet dwingend advies. Het leggen en werkend afleveren van de panelen verliep kundig en zeer voorspoedig. Ook goede hulp in mail hoe aanmelding te doen en app om inzicht in de werking te krijgen. Het team verdient een dikke 10! Fred T

Installatie is prima gegaan

Wat ik wel vreemd heb ervaren is een bezoekje aan het kantoor. Ik had een vraag en ben naar het kantoor gereden. Binnengekomen zag ik aan de linkerkant een soort van balie, afgeschermd met een glazen wandje, ge gesloten was. De 2 dames achter het glas gingen gewoon door met hun werkzaamheden, een aan de telefoon en een achter de pc. Van hun kant totaal geen reactie, terwijl ze mij heen en weer zien drentelen. Na een minuut of 10 kwam er een medewerker van Smit aanlopen en aan hem vroeg ik dan maar of er ook een receptie was waar ik iets kon vragen. Deze monteur schoof toen de glazen afscheiding open en toen kwam een van de 2 meisjes naar mij toe. Dit vind en vond ik vreemd, ze zagen mij toch heen en weer drentelen, op zoek naar een balie of iemand? Mijn zoon neemt eerdaags zonnepanelen en ga zeker een offerte opvragen bij Smit Elektra.

Snelle en goede service

Na ons eerste contact liep alles eigenlijk prima en snel. Goed werk geleverd en alles werkt perfect.

Slecht

In maart aanvraag gedaan zonnepanelen zouden 28 juni geplaatst worden, steiger opgebouwd komen ze erachter dat er niet de goede beugels besteld zijn om m’n oude panelen te veranderen en de nieuwe konden toen niet geplaatst worden! Beugels moesten nog besteld worden! Waardeloos dus hadden ze in maart meteen moeten doen! Het is nu 5 augustus wacht nog steeds niks meer gehoord van Smit. Heel slecht dus

Het plaatsen van de zonnepanelen ging zeer professioneel en goed.

De monteurs waren om kwart over acht aanwezig en na 4 uur was de klus geklaard. Klasse!

Uitstekend service!

De panelen zijn op afgesproken datum geplaatst. De voorbereidingen voor het aanleggen van de panelen is ook door Smit uitgevoerd en dat verliep vlekkeloos.

Goed advies en snel geplaatst

Heel tevreden.

Ontzorgend!

Veel kennis, goed personeel, goed bereikbaar en klantvriendelijk.

Adequaat en geheel volgens contract en mededelingen

zie hiervoor

Prima geholpen.

Vakkundig veilig.

Top geregeld en volgens afspraak

Niets anders dan credits voor Smit. Van opname tot uitvoering perfect geregeld.

Goede begeleiding vanaf eerste contact

Wegens installatie door een partner van Smit kan ik alleen het contact beoordelen wat ik telefonisch en per mail heb gehad tot de partner het overnam. Daar ben ik positief over te spreken. Fijn dat er werd mee geluisterd met onze behoeften. Al met al goed geholpen.

Mooi bedrijf

Prima op tijd geleverd. Alles is tijdens de montage goed verlopen. En het werkt tot nog toe prima. Heb wel een ander belangrijk punt. Na de montage hadden wij een storing in één van de Enphase omvormers. Daar heb ik toen een paar keer voor gebeld en gemaild en geen antwoord op gekregen en dat gedurende vier weken lang. Heb de betreffende medewerker later wel gesproken en die heeft toen ook zijn excuses aangeboden en beloofde beterschap.

Netjes afgehandeld

Is ondanks een klein foutje bij de montage netjes afgehandeld en tot nu toe is de opbrengst naar verwachting

Ik ben zeer tevreden over het plaatsen van mijn zonnepanelen

Gewoon super netjes gedaan

installatie door vakmensen van Smit verliep zeer voorspoedig. Keurige plaatsbepaling van de panelen en ook de keuze inzake het verloop van de kabels naar de meterkast verliep volgens plan. De toelichting op de emphase lampjes in de meterkast had beter gekund. Daarvoor hebben we internet moeten raadplegen.

Zo gaal goed!!!

De offerte met eventuele opbrengst op maat gemaakt door een zeer deskundig persoon, Installatie door zeer betrouwbare mensen die wezen op en herstelden kleine foutjes bij de aansluiting in de meterkast. De nazorg waarbij iemand kwam kijken of als functioneerde zoals beloofd, PERFECT ALLEMAAL!! Ook over de snelle levering was ik verbaast. En niet het onbelangrijkste, geen verrassingen op de rekening!

perfecte service

Correct en vakbekwaam

Keurig alles volgens afspraak!

Nette mensen, die alles doen wat ze beloven.

Goed geregeld

Perfecte service.

Super ..

Snelle afhandeling van vragen .

Volendamse kwaliteit en nazorg

Vakkundig en goede begeleiding in het hele proces

Bellstraat 3 1131 JV Volendam

Over Smit Zonnepanelen

Smit Zonnepanelen is een gecertificeerd zonnepanelen installateur en heeft alle expertises met betrekking tot zonnepaneleninstallatie onder één dak. Zo heeft u als klant maar één aanspreekpunt. Van advies op maat vooraf en het berekenen van uw rendement, tot het installeren van de zonnepanelen en het monitoren van de opbrengst. Smit Zonnepanelen is onderdeel van Smit Elektrotechniek, een middelgroot en breed gespecialiseerd elektrotechnisch installatiebedrijf uit Volendam. Volwaardig gecertificeerd en reeds 50 jaar verantwoordelijk voor talloze elektrotechnische installaties. Van zonnepanelen tot brandmeldinstallaties, van keuringen tot beveiliging; de vakmensen van Smit staan voor u klaar.