goede afstemming

Prima afstemming, goede tekening

De verrassing van de avond!!!!

Wij als bruidspaar hebben de karikaturist uitgenodigd om op onze bruiloft karikaturen te maken op bierviltjes. Dit was een verrassing voor onze gasten en is super leuk ontvangen! Een “heeeel leuke verassing!!” En “ wat een gaaf idee!!” Zijn 2 van de reacties die we kregen. Verder was het een fijne man, vriendelijk, betrouwbaar en zeer kundig!!

Fantastische tekenaar!

Voor de tweede keer heb ik Sandor benaderd voor het maken van een toffe karikatuur. De wijze van communiceren en snelheid van leveren, zijn top. De Karikatuur is weer geweldig geworden!

Het was super

Sandor dacht mee. Gaf tips en luisterde naar ons. Al met al super

Gslaagde activiteit, Sandor beweegt zich onopvallend tussen mensen en levert kwaliteit

Sandor was ruim op tijd , dringt zich niet op en doet onopvballend zijn werk. Uitgaande van de leuke racties van de gasten was het een geslaagde ervaring.

fantastisch!

Wij hadden een familie te gast en Sandor heeft van iedereen een mooie karikatuur getekend. De gasten hadden veel plezier tijdens het tekenen. Het is zeker een aanrader! Hij neemt ruim de tijd om voor iedereen een mooie tekening te maken.

Sandor reageert snel, en heeft oog voor detail. Hij is vriendelijk en professioneel. Echt een aanrader als je zoekt naar een mooi resultaat.

Kundig, netjes en snel

Ik heb een tekening obv een foto laten maken. Ik vind de tekenstijl van de karikaturist heel mooi, want niet zo overdreven. Je mindere punten worden niet belachelijk gemaakt. Hij reageert snel op mails. Factuur kun je via een link / tikkie betalen, dus snel en eenvoudig.

Mooi en snel resultaat!

Nadat ik de foto had verstuurd had ik binnen een paar dagen een top karikatuur binnen! Zelfs via de post.

Prachtig

Bedankt voor de prachtige tekening! Snelle en vriendelijke behandeling! Zeker een aanrader.

Super snel en mooie tekeningen

Sandor reageert snel en levert echt heel goed werk af! Zeker een aanrader om zaken mee te doen

Uit de kunst!

Zo gauw Sandor de pen op het papier heeft staan, gaat die helemaal los! Wat een kunstenaar zeg! Echt elke karikatuur die hij van onze medewerkers getekend heeft, zijn top! Door specifieke kenmerken te benadrukken van iemand, zonder diegene daarbij te kwetsen, maakt hij de karikatuur van een persoon dan ook echt herkenbaar! Geweldig! Iedereen was aangenaam verrast!

Prima voor elkaar

Ben zeer tevreden

Super leuk!

Sandor heeft heel snel hele leuke karikaturen geleverd!

Leuke ervaring en fijn contact met Sandor.

Sandor heeft onze collega's live op ons kantoor getekend. Een hele leuke ervaring! De tekeningen waren grappig en goed getekend en leken ook echt op de persoon in kwestie. Zeker een aanrader!

Snel, goed en op maat afgeleverd

Exact zoals we de karikatuur zouden willen hebben!

Wij hadden op korte termijn een karikatuur nodig. Sandor kon gelukkig snel schakelen en binnen no-time hadden wij een fantastische karikatuur. Fijne en snelle communicatie via de mail, echt heel erg blij met het eindresultaat! Een leuk cadeau om te geven!

Leuke en goed herkenbare karikatuur

Prettige samenwerking, goede prijs en gave karikatuur.

Veel plezier met de tekening, Dora. En bedankt voor deze mooie review!

Fijn contact met fantastisch resultaat

Met laagdrempelig en persoonlijk contact tot een geweldig resultaat gekomen. Met enerzijds een paar uitgangspunten en anderzijds de vrije hand en creativiteit van Sandor toch verrast worden!

Je hebt een mooie, uitgebreide tekening laten maken, René. Was leuk om te doen! Veel plezier met uitreiken.

Prachtige karikatuur!!

De karikatuur is precies geworden zoals we voor ogen hadden, echt prachtig.

Heel fijn om te horen, Simone!

Superleuke karikatuur, fijne service!

Het is gemakkelijk om in contact te komen met Sandor. Het is duidelijk hoe het proces loopt en het belangrijkste de karikatuur is top!

Zeer humoristische en toch ook smaakvol obv 2 foto’s een prachtige tekening gemaakt

Snel en volgens verwachting

Iedere keer weer een unieke karikatuur of kleurplaat geheel volgens de inbreng van de persoon.

Super! Fijn contact en snelle levering.

Gave karikatuur waar je ook echt de personen in herkent.

Geweldige karikaturen!

Voor de derde keer een karikatuur laten maken door Sandor. Iedere keer levert hij weer een super mooie sprekende tekening. Fijne communicatie en snelle levering.

Over De Karikaturist

De Karikaturist is dé juiste man als u een live-karikaturist zoekt, maar ook als u op zoek bent naar een mooie karikatuur vanaf foto. Leuk voor uzelf of als een origineel cadeau voor bijvoorbeeld een jubilaris, pensionado of een gewaardeerde collega!