Top samenwerking

Ondanks de drukte en, soms , lange rijen, heb je op een professionele wijze je werk gedaan. Rust uitgestraald en de tijd voor de bezoekers genomen.

Super leuk!

Sandor was op een fijne manier onzichtbaar zichtbaar! Waardoor onze gasten echt verrast werden door een origineel presentje.

Last minute een opdracht gegeven. Binnen 2 dagen een super Karikatuur ontvangen!

Echt geweldige tekening!!! Het was voor een collega die met pensioen ging. Zo goed lijkend! Echt top, collega’s ook enthousiast.

Super leuke toevoeging aan ons personeelsfeest

Sandor kwam sneltekenen op ons personeelsfeest. Hij maakt hele mooie en gelijkende karikaturen op een bierviltje binnen 3 minuten (!). Al onze collega's vonden het superleuk om op deze manier vastgelegd te worden. Kortom: een leuke toevoeging aan ons personeelsfeest! Ik kan Sandor zeker aanbevelen.

Geweldige kunstenaar

Wij hebben via Sandor Harold ingehuurd voor een personeelsfeest. Wat een geweldige man! Echt een verrassende aanvulling voor het feest, veel positieve reacties gehad.

Harold is ook erg leuk! Goed om te horen dat het een geslaagde avond is geweest!

geweldig

Wat een leuke manier om je gasten te verrassen. wat een fantastische creaties zijn er verschenen. Zeker een aanrader!

Dank je wel, Dennis. Het was een zeer leuk en enthousiaste groep! En een schitterende locatie: de kapelzaal van La Sonnerie in Son en Breugel.

Geweldig, as always

Een constante rij van enthousiaste personen die hun karikatuur wensten.

Het was weer zeer leuk, Laura. Bedankt en tot de volgende keer! :)

Een zeer geslaagde bijdrage aan de feestavond!

De gasten waren zeer enthousiast over hun tekening op het bierviltje. Een leuke herinnering aan een geslaagd bedrijfsfeest.

Helemaal top!

Onze gasten waren zeer enthousiast. Echt vakwerk. En de kers op de taart was de mok met hun karikatuur daarop.

Dank je wel, Saskia. Het was een erg leuke groep! Hopelijk tot een volgende keer. :)

De ultieme toevoeging op onze bruiloft

Sandor maakt echt kunstwerkjes. Zo mooi! Zo bizar snel ook en super realistisch. Wij gaan hem zeker vaker vragen.

Dank jullie wel! :D

Fantastisch verassend

Wat hebben onze gasten zich vermaakt met de tekeningen die werden gemaakt. Fantastisch. Niemand verwachtte het en dat maakte het nog leuker. Dit gebruikt als bedankje voor onze gasten van de bruiloft, en bij menig persoon hangt hij al aan de koelkast ;)

Dank voor deze fijne beoordeling. En dat is altijd leuk om te horen!! :D #collectorsitem

Onwijs leuk, echt een dikke aanrader!

Op onze bruiloft wilde wij eens iets anders dan de strandaard bedankjes en kwam daarbij uiteindelijk uit op Sandor! Wij hebben zoveel leuke reactie mogen ontvangen van onze gasten, welke allemaal een blijvende herinnering hebben aan onze dag! Sandor tekent snel maar ook zeker raak, stuk voor stuk! Onze gasten hebben er van genoten en wij ook! Bedankt voor deze ervaring!

Graag gedaan! Het was erg gezellig en jullie gasten waren enthousiast over mijn tekeningen, dat is altijd leuk!

Geweldig, echt een toevoeging op een bruiloft / feest!

Het was geweldig om Sandor op onze bruiloft te hebben. Paste helemaal binnen ons luxe festival stijl. Sandor is prettig in omgang en al snel stond er een lange rij wachtenden bij hem om zich te laten tekenen. Indien je nog twijfelt, gewoon ervoor gaan, echt een toevoeging!

Dank je wel, het was een leuke dag! :)

Waardevolle toevoeging aan ontspannen bedrijfsfeest

Sandor is een prettige persoonlijkheid die zich makkelijk en rustig tussen de gasten begeeft; praatje, grapje maakt met degene die hij gaat tekenen om deze op het gemak te stellen om in enkele minuten een treffende tekening te maken. Iedereen was lovend over zijn kwaliteiten. De setting was een BBQ/ in een tuin/ dus bij goed licht en hij heeft in ongeveer 4 uur tijd rond de 60 tekeningen op A5 formaat gemaakt.

Hele enthousiaste gasten

We hadden hele tevreden gasten

Aanwinst voor elk evenement

Voor het jubileumfeest van onze opleiding heb ik Sandor (en collega) helemaal naar Maastricht laten invliegen :-) Het was een enorm succes! Het is echt een originele aanvulling op elk feest/evenement en zal deze prettige samenwerking voor toekomstige feestjes zeker onthouden.

geweldig

Hele leuke reacties gehad tijdens onze bruiloft!

Geweldig, echt een aanrader

Sandor heeft op ons huwelijksfeest s'avonds de gasten verblijd met een karikatuur op een bierviltje. We horen nu niet anders meer dan leuke reacties van onze gasten, we zien op social media al verschillende profielfoto's aangepast worden naar het bierviltje. Dat zegt dan wel genoeg. Als je iets geweldigs wilt op je feest dan zou ik Sandor zeker aanraden.

Hilarisch genieten

Iedereen vond het geweldig

goede afstemming

Prima afstemming, goede tekening

De verrassing van de avond!!!!

Wij als bruidspaar hebben de karikaturist uitgenodigd om op onze bruiloft karikaturen te maken op bierviltjes. Dit was een verrassing voor onze gasten en is super leuk ontvangen! Een “heeeel leuke verassing!!” En “ wat een gaaf idee!!” Zijn 2 van de reacties die we kregen. Verder was het een fijne man, vriendelijk, betrouwbaar en zeer kundig!!

Fantastische tekenaar!

Voor de tweede keer heb ik Sandor benaderd voor het maken van een toffe karikatuur. De wijze van communiceren en snelheid van leveren, zijn top. De Karikatuur is weer geweldig geworden!

Het was super

Sandor dacht mee. Gaf tips en luisterde naar ons. Al met al super

Gslaagde activiteit, Sandor beweegt zich onopvallend tussen mensen en levert kwaliteit

Sandor was ruim op tijd , dringt zich niet op en doet onopvballend zijn werk. Uitgaande van de leuke racties van de gasten was het een geslaagde ervaring.

fantastisch!

Wij hadden een familie te gast en Sandor heeft van iedereen een mooie karikatuur getekend. De gasten hadden veel plezier tijdens het tekenen. Het is zeker een aanrader! Hij neemt ruim de tijd om voor iedereen een mooie tekening te maken.

Over De Karikaturist

De Karikaturist is dé juiste man als u een live-karikaturist zoekt, maar ook als u op zoek bent naar een mooie karikatuur vanaf foto. Leuk voor uzelf of als een origineel cadeau voor bijvoorbeeld een jubilaris, pensionado of een gewaardeerde collega!