Een bijzonder leuke toevoeging aan het evenement. De gasten hebben in de rij gestaan om ook een karikatuur van zichzelf te kunnen laten maken. Een echte aanrader!

We hebben superleuke reacties gehad op de kunsten van Sandor. Zeker voor herhaling vatbaar!!

In een korte tijd een supermooie karikatuur kunnen maken

Ik heb Sandor ervaren als een zeer kundige tekenaar die in korte tijd een ongelooflijk mooi lijkende karikatuur kan maken. Echt een mooie prestatie!

Dank je wel, Harold. Het was een leuke en gezellige avond in Venray!

Super toevoeging aan het evenement!

Sandor is een echte ‘act’ op het evenement. We hadden gekozen voor live tekenen + print en dat kan ik zeker aanbevelen!

heel goed

heeft op een mooie manier diverse mensen getekend het was mooi om te zien en heel herkenbaar

Het was ontzettend bijzonder om van onze collega's en partners geweldige karikaturen te krijgen!

Het was een geweldige ervaring gisteren met karikaturist Harold! Wat een bijzonder talent als je karikaturen kunt maken. We hebben vol verbazing elke keer weer zitten kijken; iedereen was enthousiast! Kijkend naar de karikaturen wist je precies wie het was. Zo bijzonder!

Dank voor deze mooie beoordeling, graag tot een volgende keer! :)

Leuke karikaturen!

Sandor is rustig aanwezig, dringt zich niet op en levert leuke karikaturen

Dank je, Jacob! Het was een gezellig feest!

Geweldige waardevolle aanvulling op onze jubileumdag

Met zijn goede persoonlijkheid weet Sandor iedereen op waardevolle manier met een lach te vertalen op een viltje.

Dank je wel, René! Heel bijzonder om tijdens de boottocht van Wormer naar Amsterdam te tekenen! :)

Geweldige toevoeging op een feest!

Het leek ons een leuk idee om Sandor te laten komen op ons jubileumfeest (+/- 400 gasten). Hij gaf aan dat er bij dit aantal gasten eventueel een tekenaar extra mee kon komen, omdat Sandor zelf ongeveer 75 - 100 gasten zou kunnen tekenen. Wij besloten om alleen Sandor te vragen, omdat we niet wisten of iedereen het wel leuk zou vinden om getekend te worden. Achteraf hadden we een best 1 of 2 tekenaars extra kunnen laten komen. Iedereen vond het geweldig en Sandor kwam maar moeilijk weg bij een hangtafel, omdat iedereen getekend wilde worden. Omdat het maar 2 à 3 minuten duurt per persoon is het ook niet te lang en leuk om zo snel een aandenken te hebben. Al met al een geweldige toevoeging op ons feest en we hebben van veel gasten gehoord hoe leuk ze het vonden.

Veel blije gezichten

Tijdens het jubileumfeest van onze sportvereniging werden veel gasten blij bij de ontvangst van hun portret. De gelijkenis was goed getroffen en iedereen kreeg een vrolijk portretje

Helemaal fantastisch

Zeker aan te bevelen voor je event!

Enorm leuk!

Mensen stonden in de rij om zich door De Karikaturist vast te laten leggen op een bierviltje. Een aanrader voor elk (bedrijfs)feest!

De Karikaturist is een mooie verassing voor je gasten op een feest, zoals op onze bruiloftt!

De Karikaturist kan in hoog tempo je gasten op een ludieke manier tekenen. Dat verrast je gasten, geeft mooie herinneringen en een aandenken aan je feest. Een echte aanrader!

leuke verrassing van de groep, je gezicht op een ander manier

ik wist het maar de groep niet, dat geeft een leuke reactie. nadien ieders tekening bekijken geeft leuke momenten. daarna een groep foto maken van de tekening is super familie foto.

Top samenwerking

Ondanks de drukte en, soms , lange rijen, heb je op een professionele wijze je werk gedaan. Rust uitgestraald en de tijd voor de bezoekers genomen.

Super leuk!

Sandor was op een fijne manier onzichtbaar zichtbaar! Waardoor onze gasten echt verrast werden door een origineel presentje.

Last minute een opdracht gegeven. Binnen 2 dagen een super Karikatuur ontvangen!

Echt geweldige tekening!!! Het was voor een collega die met pensioen ging. Zo goed lijkend! Echt top, collega’s ook enthousiast.

Super leuke toevoeging aan ons personeelsfeest

Sandor kwam sneltekenen op ons personeelsfeest. Hij maakt hele mooie en gelijkende karikaturen op een bierviltje binnen 3 minuten (!). Al onze collega's vonden het superleuk om op deze manier vastgelegd te worden. Kortom: een leuke toevoeging aan ons personeelsfeest! Ik kan Sandor zeker aanbevelen.

Geweldige kunstenaar

Wij hebben via Sandor Harold ingehuurd voor een personeelsfeest. Wat een geweldige man! Echt een verrassende aanvulling voor het feest, veel positieve reacties gehad.

Harold is ook erg leuk! Goed om te horen dat het een geslaagde avond is geweest!

geweldig

Wat een leuke manier om je gasten te verrassen. wat een fantastische creaties zijn er verschenen. Zeker een aanrader!

Dank je wel, Dennis. Het was een zeer leuk en enthousiaste groep! En een schitterende locatie: de kapelzaal van La Sonnerie in Son en Breugel.

Geweldig, as always

Een constante rij van enthousiaste personen die hun karikatuur wensten.

Het was weer zeer leuk, Laura. Bedankt en tot de volgende keer! :)

Een zeer geslaagde bijdrage aan de feestavond!

De gasten waren zeer enthousiast over hun tekening op het bierviltje. Een leuke herinnering aan een geslaagd bedrijfsfeest.

Helemaal top!

Onze gasten waren zeer enthousiast. Echt vakwerk. En de kers op de taart was de mok met hun karikatuur daarop.

Dank je wel, Saskia. Het was een erg leuke groep! Hopelijk tot een volgende keer. :)

De ultieme toevoeging op onze bruiloft

Sandor maakt echt kunstwerkjes. Zo mooi! Zo bizar snel ook en super realistisch. Wij gaan hem zeker vaker vragen.

Dank jullie wel! :D

Fantastisch verassend

Wat hebben onze gasten zich vermaakt met de tekeningen die werden gemaakt. Fantastisch. Niemand verwachtte het en dat maakte het nog leuker. Dit gebruikt als bedankje voor onze gasten van de bruiloft, en bij menig persoon hangt hij al aan de koelkast ;)

Dank voor deze fijne beoordeling. En dat is altijd leuk om te horen!! :D #collectorsitem

Over De Karikaturist

De Karikaturist is dé juiste man als u een live-karikaturist zoekt, maar ook als u op zoek bent naar een mooie karikatuur vanaf foto. Leuk voor uzelf of als een origineel cadeau voor bijvoorbeeld een jubilaris, pensionado of een gewaardeerde collega!