Onwijs leuk, echt een dikke aanrader!

Op onze bruiloft wilde wij eens iets anders dan de strandaard bedankjes en kwam daarbij uiteindelijk uit op Sandor! Wij hebben zoveel leuke reactie mogen ontvangen van onze gasten, welke allemaal een blijvende herinnering hebben aan onze dag! Sandor tekent snel maar ook zeker raak, stuk voor stuk! Onze gasten hebben er van genoten en wij ook! Bedankt voor deze ervaring!

Graag gedaan! Het was erg gezellig en jullie gasten waren enthousiast over mijn tekeningen, dat is altijd leuk!

Geweldig, echt een toevoeging op een bruiloft / feest!

Het was geweldig om Sandor op onze bruiloft te hebben. Paste helemaal binnen ons luxe festival stijl. Sandor is prettig in omgang en al snel stond er een lange rij wachtenden bij hem om zich te laten tekenen. Indien je nog twijfelt, gewoon ervoor gaan, echt een toevoeging!

Dank je wel, het was een leuke dag! :)

Waardevolle toevoeging aan ontspannen bedrijfsfeest

Sandor is een prettige persoonlijkheid die zich makkelijk en rustig tussen de gasten begeeft; praatje, grapje maakt met degene die hij gaat tekenen om deze op het gemak te stellen om in enkele minuten een treffende tekening te maken. Iedereen was lovend over zijn kwaliteiten. De setting was een BBQ/ in een tuin/ dus bij goed licht en hij heeft in ongeveer 4 uur tijd rond de 60 tekeningen op A5 formaat gemaakt.

Hele enthousiaste gasten

We hadden hele tevreden gasten

Aanwinst voor elk evenement

Voor het jubileumfeest van onze opleiding heb ik Sandor (en collega) helemaal naar Maastricht laten invliegen :-) Het was een enorm succes! Het is echt een originele aanvulling op elk feest/evenement en zal deze prettige samenwerking voor toekomstige feestjes zeker onthouden.

geweldig

Hele leuke reacties gehad tijdens onze bruiloft!

Geweldig, echt een aanrader

Sandor heeft op ons huwelijksfeest s'avonds de gasten verblijd met een karikatuur op een bierviltje. We horen nu niet anders meer dan leuke reacties van onze gasten, we zien op social media al verschillende profielfoto's aangepast worden naar het bierviltje. Dat zegt dan wel genoeg. Als je iets geweldigs wilt op je feest dan zou ik Sandor zeker aanraden.

Hilarisch genieten

Iedereen vond het geweldig

goede afstemming

Prima afstemming, goede tekening

De verrassing van de avond!!!!

Wij als bruidspaar hebben de karikaturist uitgenodigd om op onze bruiloft karikaturen te maken op bierviltjes. Dit was een verrassing voor onze gasten en is super leuk ontvangen! Een “heeeel leuke verassing!!” En “ wat een gaaf idee!!” Zijn 2 van de reacties die we kregen. Verder was het een fijne man, vriendelijk, betrouwbaar en zeer kundig!!

Fantastische tekenaar!

Voor de tweede keer heb ik Sandor benaderd voor het maken van een toffe karikatuur. De wijze van communiceren en snelheid van leveren, zijn top. De Karikatuur is weer geweldig geworden!

Het was super

Sandor dacht mee. Gaf tips en luisterde naar ons. Al met al super

Gslaagde activiteit, Sandor beweegt zich onopvallend tussen mensen en levert kwaliteit

Sandor was ruim op tijd , dringt zich niet op en doet onopvballend zijn werk. Uitgaande van de leuke racties van de gasten was het een geslaagde ervaring.

fantastisch!

Wij hadden een familie te gast en Sandor heeft van iedereen een mooie karikatuur getekend. De gasten hadden veel plezier tijdens het tekenen. Het is zeker een aanrader! Hij neemt ruim de tijd om voor iedereen een mooie tekening te maken.

Sandor reageert snel, en heeft oog voor detail. Hij is vriendelijk en professioneel. Echt een aanrader als je zoekt naar een mooi resultaat.

Kundig, netjes en snel

Ik heb een tekening obv een foto laten maken. Ik vind de tekenstijl van de karikaturist heel mooi, want niet zo overdreven. Je mindere punten worden niet belachelijk gemaakt. Hij reageert snel op mails. Factuur kun je via een link / tikkie betalen, dus snel en eenvoudig.

Mooi en snel resultaat!

Nadat ik de foto had verstuurd had ik binnen een paar dagen een top karikatuur binnen! Zelfs via de post.

Prachtig

Bedankt voor de prachtige tekening! Snelle en vriendelijke behandeling! Zeker een aanrader.

Super snel en mooie tekeningen

Sandor reageert snel en levert echt heel goed werk af! Zeker een aanrader om zaken mee te doen

Uit de kunst!

Zo gauw Sandor de pen op het papier heeft staan, gaat die helemaal los! Wat een kunstenaar zeg! Echt elke karikatuur die hij van onze medewerkers getekend heeft, zijn top! Door specifieke kenmerken te benadrukken van iemand, zonder diegene daarbij te kwetsen, maakt hij de karikatuur van een persoon dan ook echt herkenbaar! Geweldig! Iedereen was aangenaam verrast!

Prima voor elkaar

Ben zeer tevreden

Super leuk!

Sandor heeft heel snel hele leuke karikaturen geleverd!

Leuke ervaring en fijn contact met Sandor.

Sandor heeft onze collega's live op ons kantoor getekend. Een hele leuke ervaring! De tekeningen waren grappig en goed getekend en leken ook echt op de persoon in kwestie. Zeker een aanrader!

Snel, goed en op maat afgeleverd

Exact zoals we de karikatuur zouden willen hebben!

Wij hadden op korte termijn een karikatuur nodig. Sandor kon gelukkig snel schakelen en binnen no-time hadden wij een fantastische karikatuur. Fijne en snelle communicatie via de mail, echt heel erg blij met het eindresultaat! Een leuk cadeau om te geven!

Over De Karikaturist

De Karikaturist is dé juiste man als u een live-karikaturist zoekt, maar ook als u op zoek bent naar een mooie karikatuur vanaf foto. Leuk voor uzelf of als een origineel cadeau voor bijvoorbeeld een jubilaris, pensionado of een gewaardeerde collega!