Super gemakkelijk en goed resultaat

Zeer te vrede van het resultaat en een gemakkelijke communicatie

Dank je wel, Johan. Fijn om te horen! Veel plezier met de tekening.

Cadeau 70e verjaardag moeder

Ontzettend snelle service en prettig contact gehad met Sandor voor een cadeau voor mijn moeders 70e verjaardag. En Sandor heeft een geweldig treffende tekening gemaakt. Ontzettend blij met het resultaat!

Fijn om te horen, Marcia! Ik ben benieuwd wat ze er van gaan vinden! :)

Persoonlijk & goed werk!

Vanuit ons bedrijf waren we opzoek naar een origineel relatie geschenk. Het contact met Sander verliep heel soepel en snel. Tijdens het proces krijg je tussendoor nog voorbeelden voor het geval dat je iets wilt aanpassen. We hadden veel losse ideeën en Sander heeft het precies gemaakt zoals voor ogen hadden. We zijn enorm tevreden met het resultaat (en onze relaties ook)!

Goed om te horen! :)

Geweldig om mee samen te werken

We huren Sandor regelmatig tijdens een van onze online events. Naast dat hij onze gasten heel blij maakt met goede karikaturen, is hij ook heel fijn in de communicatie vooraf. Superduidelijk en professioneel - we ontvangen de tekeningen na afloop ook altijd direct.

Zeer creatief en snel!!

Was erg blij verrast met het resultaat!! Ontzettend goed in het meedenken en zo super origineel. Top!!

Snelle service met goede kwaliteit

De communicatie was snel en prettig. De tekening was exact goed.

Hilarisch en pakkende karikaturen, geweldig!

Goed communicatie over hoe uit te voeren. Eindproducten voldoen 100% aan de verwachtingen. Flexibel met aanpassingen.

Fijn om te horen, Arno! Veel plezier met de tekening en alle gepersonaliseerde mokken voor in jullie kantine! :)

Met een half woord een hele plaat

Op zoek naar een cartoon, kwam ik uit bij De Karikaturist Sandor. Zeer tevreden: met een korte briefing heeft hij onze situatie prachtig verbeeld. En de levering en communicatie waren top. Echt een aanrader!

Kwaliteit en snel geleverd

Erg vriendelijk en helder contact. Snelle levering!!

Dank je wel, Maarten! En veel plezier met de tekening! :)

Wilde een custom gemaakte cartoon. Sandor reageerde snel en het resultaat was boven de hoge verwachting! Aanrader!!!!

Dank je wel, Robin! En veel plezier met jouw tekening!

Ontzettend originele karikatuur!

Ik heb Sandor gevraagd om een karikatuur te maken voor mijn schoonfamilie. Echter moest dit op korte termijn voor de kerst. Ondanks het korte tijdsbestek heb ik heel fijn kunnen schakelen en was er een fijne communicatie. En het allerbelangrijkste, ik ben ontzettend blij met het resultaat.

Fijn dat het toch gelukt is binnen de termijn. Veel plezier met de tekening en het uitreiken ervan! :)

Minimale input, maximaal resultaat

Sandor weet jou gedachten op professionele, ludieke wijze op papier te krijgen. Prettig contact en snelle levering. Een cadeau dat altijd in de smaak valt!

Dank je wel, Ina. En graag weer tot een volgende keer! :)

Een Toppertje

Ik heb al een aantal keer beroep gedaan op de Karikaturist. Elke keer opnieuw een superservice. Ik vraag iets en het gaat supersnel, dadelijk antwoord, dan krijg ik een voorstel en het is ook echt het resultaat zoals ik wil. Echt prachtige resultaten, ik ben trots op elke tekening. De Karikaturist is een Toppertje!!

Top bereikbaar, supersnel en ultra creatief

Je zal maar een idee hebben voor de kerst, maar eigenlijk te laat met regelen… een belletje naar Sandor die eigenlijk al vol zat met werk wilde wel even kijk wat mogelijk is. En ja hoor de volgende dag me ontwerpen klaar waar ik zeker mee thuis kan komen. Helemaal top! En zeer mooi resultaat.

Fabuleus!

Perfect aangevoeld en op papier gebracht wat we in gedachten hadden. Top!

Geweldige vertaling van woorden naar beeld!

Sandor kan als geen ander de woorden om iemand te omschrijven, omzetten in een super toffe en treffende karikatuur.

Superleuke aanvulling tijdens ons bedrijfsevenement

In oktober 2021 hadden we 2 volle klantendagen waar klanten allerlei workshops konden volgen. Om de middag toch luchtiger te krijgen hadden we Sandor de Karikaturist uitgenodigd om een leuke karikatuur van onze klanten te tekenen op 1 van onze grote touchscreens. De gast kon plaatsnemen terwijl Sandor een grote tekening van hen maakte. De gast kon na afloop direct zijn/haar eigen tekening meenemen op een kleine fotokaart met ons bedrijfslogo erop. Sandor is een artiest met teken"skills" en een fijne vent om mee samen te werken. Een aanrader!

Een hoogtepunt!

Op 1 oktober was Sandor op ons trouwfeest aanwezig om een karikatuur te tekenen van onze gasten. Wij vonden het geweldig en onze gasten ook, ze stonden in de rij! We hebben er achteraf ook erg leuke reacties op gekregen. Complimenten voor Sandor!

Fijn om te horen, Laura! Ik vond het ook erg leuk en gezellig dat ik op jullie bruiloft mocht komen tekenen!

Super leuk! Mooi aandenken.

Sandor heeft de gasten op onze bruiloft getekend. De karikaturen zijn een geweldig aandenken aan onze mooie dag! Daarnaast is Sandor erg aardig. Zeker een aanrader!

Dank je wel, Rhona! Het was ook een erg mooie en leuke dag. Ik heb tijdens het tekenen gezellig gepraat met jullie gasten.

Heb wat foto's aangeleverd van ons gezin en vanuit hier heeft ie een hele mooie karikatuur gemaakt voor de verjaardag van mijn moeder (80). Dit zijn geweldige gelijkenissen van ons allemaal. Zeer zeker de moeite om dit te laten doen.

Super snelle levering

We bedacht last-minute dat we een karikatuur schilderij cadeau wilden geven, dat kon nog via Sandor! Super fijn en een hele blije ontvangen van het schilderij! Vind alleen de meerprijs voor toevoegen van meer details wel prijzig, maar is volgens mij gebruikelijk. Absoluut een aanrader!

Fantastic and very fast!!!

Have asked for couple of caricatures. I will continue the cooperation as super satisfied.

• Poleciłbyś nas? Tak

Super creatieve en mooie Illustratie!

Na mijn aanvraag kreeg ik van Sandor binnen een aantal dagen een eerste schets en die was meteen raak. Erg blij met het resultaat!

TOP!

Zeer snelle service en voldeed precies aan onze verwachting

Zeer prettig verlopen en mooi resultaat

Het contact verliep vlot , hij dacht mee en kon kleine aanpassingen snel omzetten. Al met al is de karikatuur een prachtig afscheidskado geworden!!

Over De Karikaturist

De Karikaturist is dé juiste man als u een live-karikaturist zoekt, maar ook als u op zoek bent naar een mooie karikatuur vanaf foto. Leuk voor uzelf of als een origineel cadeau voor bijvoorbeeld een jubilaris, pensionado of een gewaardeerde collega!