Prijswinnende tekening laten maken

We hebben Sandor maar liefst twee keer laten tekenen. De eerste keer al een hele poos terug op een teambijeenkomst. Dat was zo goed bevallen dat we Sandor ook hebben gevraagd om een tekening te maken van ons kleine team voor het maken van een trading card. Alle teams mochten creatief zijn en iets bedenken voor op hun kaart. Wij hadden uiteindelijk met de tekening van Sandor de prijswinnende kaart voor uiterlijk en originaliteit. Bedankt Sandor!

Ik wist niet dat jullie uiteindelijk de prijswinnende kaart hadden, dat is geweldig!!

Sandor is een fantastische karikaturist die met een paar pennestreken een gezicht trefzeker vast kan leggen! Ik ben zelf illustrator, maar voor deze specialiteit klop ik altijd bij Sandor aan, en ben nog nooit teleurgesteld. Van harte aanbevolen!

Prettige samenwerking!

De communicatie verliep goed, de tekeningen zijn prachtig geworden, flexibel als ik toch een kleine aanpassing wilde. Kortom: Sandor is een aanrader!

Prima toevoeging van de avond

Hele leuke toevoeging op een avond zoals wij die organiseerde

Aanrader voor elk feestje

Sandor is goed in het tekenen en sociaal. Mensen waren erg blij met het resultaat. Aanrader.

Dank je wel, Joyce! Het was een leuk feestje op jullie nieuwe kantoor!

Super mooie tekeningen, heel erg blij mee!

Ik heb een heel fijn contact/overleg met Sandor gehad over onze opdracht. Het betrof een cadeau en de ontvanger was er erg blij mee!

Goede service, prachtig eindresultaat

Eerste contact verliep wat traag, daarna ging het contact goed en snel. Prachtig eindresultaat, jammer dat correctie mbt herkenbaarheid van de persoon in kwestie extra kosten, zeker gezien het om 1 correctie ging. Maar alles bij elkaar zeer tevreden.

Fijn om te horen, Yvonne. Het verbeterpuntje nemen we in ieder geval ook mee.

Fantastische karikatuur. Netjes verpakt afgeleverd. Ben zeer tevreden.

Prima ervaring

Zeer prettig schakelen met Sandor, begreep snel wat we wilden.

Al eerder karikaturen bij Sandor laten maken. Altijd snel een reactie en voorstel; eventuele aanpassingen werden altijd snel opgepakt. Sandor begrijpt altijd wat wij zoeken/willen.

Meteen enthousiast over de karikatuur

Ik had het adres via via gekregen en heb opdracht gegeven een mooi logo te maken. Xander had meteen spot in een tekening aangeleverd. In 1 keer goed.

Dank je wel, Johan. Leuk en fijn om te horen! Veel plezier met jouw tekening!

Over De Karikaturist

De Karikaturist is dé juiste man als u een live-karikaturist zoekt, maar ook als u op zoek bent naar een mooie karikatuur vanaf foto. Leuk voor uzelf of als een origineel cadeau voor bijvoorbeeld een jubilaris, pensionado of een gewaardeerde collega!