Nooit meer

Op de site staat voor 19u besteld dag later in huis. Had t op een dinsdag besteld en vrijdag pas aangekomen. Daarbij zouden ze voor 18u komen en ben tot 19u op de zaak gebleven. Kaartje in de bus dat ze het bij dhl hadden afgeleverd en zou nog een code via mail krijgen. Nooit gezien. Zaterdag laat gebeld en ze moesten een nieuwe case aanmaken. Heb een week later het op kunnen halen. Dus verander het van dag naar week later in huis

Slechte ervaring om dat ik men pakketje nog altijd niet aan gekregen heb

Hoi ik heb mijn pakketje nog niet aan gekregen grtjs

heel slechte afhandeling

als je mails leest die je van hun ontvangt dan geloof je ook nog dat ze van goede wil zijn maar niet is minder waar grote beloften maar uitvoeren ho maar ga met dit bedrijf nooit in zee want het zijn ......... vul zelf maar in B.A,Nijmeijer

Oplichters!

Powerbank 4smarts 20.000 VoldHub go2 20.000 mah besteld, niet gekregen. Niemand reageert op mijn mails. Als ik het geld niet binnen een week op mijn rekening heb staan ga ik Kassa aanschrijven. Denk dat hier genoeg klachten zijn om dit bedrijf aan te pakken. RK

Printer gekocht en nooit ontvangen, 247cases zijn oplichters!

Heb bij 247cases een printer besteld die de volgende dag geleverd zou worden maar deze is tot op heden niet geleverd. Alleen een bevestiging email ontvangen en twee maal email contact gehad waarin een kort zinnetje stond, “Pakketje mag u uiterlijk in twee dagen verwachten.”. Vreemd antwoord, pakketje? Gaat hierom een grote printer. Nog een maal email gestuurd en ook deze keer hetzelfde antwoord. Sindsdien wordt er niet meer gereageerd en is er geen contact meer mogelijk. Ga uiteraard aangiften doen en juridische stappen ondernemen, dus mensen wees gewaarschuwd, besteld niets op 247cases.nl want de kans is groot dat u uw geld kwijt bent! O ja, en de reacties van het bedrijf 247cases, in de trend van, beste klant wat vervend, en we willen het oplossen en we hebben u een email gestuurd, gezamenlijk oplossen bla bla bla…. is bullshit en onderdeel van de oplichting, TRAP DAAR NIET IN!

Communicatie 0,0

Foutieve POS printer geleverd, Teruggestuurd en na 3 maanden nog steeds Geen teruggave ontvangen. Op geen enkele mail of whatsapp bericht ooit Reactie gehad, heb 247 cases nu in gebreke gesteld, binnen 2 weken naar Incasso. Nooit meer!

Ear pod case besteld nooit geleverd !!!

Bestelling geplaatst van EarPods case op 06/05/22 , ze beloven direct geleverd !! Na drie dagen een mailtje gestuurd met de vraag wanneer ze leveren ze antwoordde sorry voor de vertraging maar zaterdag word uiterlijk geleverd ondertussen zijn we 18/05/22 nog steeds niks ontvangen en ze antwoordden zelfs NIET meer !! Opgelet met deze Firma

Beste Klant, Volgens onze systeem is u pakketje netjes bij u aangekomen. Met vriendelijke groet, Team 247cases.nl

Niet te bereiken

7 mei heb ik een hoesje besteld en betaald. Het is nu 16 mei en nog niets vernomen van hun of mijn hoesje. Een paar mailtjes verstuurd en ook via chat maar geen reactie. Wel een bevestiging mail gehad en bestel nummer. En dat was t. Wil graag mijn geld terug.!!!

Beste klant, Wat vervelend om te lezen via Kiyoh dat je een slechte ervaring hebt opgelopen bij ons. Dit willen we uiteraard met je oplossen. We hebben jou een e-mailbericht gestuurd met desbetreffende opties om dit gezamenlijk op te lossen. Met vriendelijke groet, Team 247cases

slechte afhandeling van de niet geleverde printer

heb in begin maart een printer besteld en betaald 2 week nar de bestelling het ik een mail gestuurd waar de printer bleef werd direct te rug gemaild dat de printer niet meer was te leveren ze hebben een andere aangeboden maar die paste niet in de kast heb het voorstel gedaan om een andere type te leveren maar die was aanmerkelijk duurder toen is hij op 30-3-22 geanuleerd maar tot op heden 14-5 -22 nog geen betaling ontvangen op mijn mails word niet gereargeert op het app nr geen verbinding te krijgen dus ik vraag mij af wat et vanwaar is dat er door dit bedrijf binnen 14 dagen wordt te rug betaald

Tevreden over het verloop

Een dagje later dan voorzien maar dit was voor mij geen probleem. netjes en vooral professioneel verpakt , vind ik altijd belangrijk want beschadigd goederen thuis geleverd is niet leuk en altijd een heel gedoe om om te ruilen. zeker tevreden over de levering maar dit is volgens mij altijd zo als er geen problemen zijn. Een goed bedrijf distantieert zich van een ander door correct en snel problemen op te lossen

Heel slecht

Een Epson printer besteld en nooit ontvangen. Dit was op 14 oktober 2021 . Diverse keren gebeld en gemaild . Bestelling geannuleerd en belofte gekregen dat het geld teruggestort zou worden. Heb een review op Google gezet en kreeg als reactie geld terug. TOT VANDAAG GEEN ENKELE REACTIE MEER EN OOK GEEN PRINTER OF GELD TERUG!!!!!! Dus vertrouw dit bedrijf aub niet.

Heel slecht

Zeer vlotte communicatie en adequate behandeling van mijn vraag en bestelling. Zeer fijne en snelle afhandeling.

Alles perfect

uitstekend

Super goeie klantenservice en product werd.rap opgestuurd

Leveren niet

Sturen geen bevestigingsmail zodat je geen bestelnummer hebt.zo loopt het mailcontact steeds dood.Op geld terugvragen wordt niet gereageerd.Een bedrag van 39 euro .Koop hier niet

Tevreden met mijn Burga hoesje

Ik zocht een leuke eleganta hoesje voor mijn iPhone 13 Pro Max. De Burga case is een ideale hoesje.

goede service

Ik had mijn hoesje binnengekregen en de volgende dag had de klantenservice mij een mailtje gestuurd om te vragen of het hoesje is aangekomen en het is een fijn hoesje

Top kwaliteit

Ik zocht even kwalitatieve glasplaatje volt mijn S22 Ultra. Bij dit bedrijf heb van het merk Whitestone Dome gevonden. Enorm tevreden

Good quality

I love the product. Shipment was fast

Blij met de klantenservice zijn advies

Mijn printer werkt enorm goed. Bedankt voor het meedenken Ray

Slechte service, sturen verkeerd product maar gen ev niet thuis met oplossing

Ik had een Spigen Macbook Pro hoes besteld, maar krijg een ander merk, die niet eens past. Spul terug gestuurd, netjes verpakt in originele dozen, maar een credit heb ik na 3 weken nog niet gekregen. Slechte communicatie. Zolang je geld daarheen brengt is het prima, maar zodra er een oplossing moet komen zijn ze kennelijk niet thuis. Ik koop hier niet meer.. dan maar wat meer betalen bij een koele blauwe. Het berichtje van de "Whatsapp klantenservice" moet overigens ook nog steeds beantwoord worden.

Waardeloos

Weken terug een printer besteld voor onze zaak. Het product zou op voorraad zijn. Niet dus!! Of ik een vervangend product wilde. Oke, stuur die maar op. Maandag of dinsdag kunt u het product verwachten. Nu 2 weken geleden en krijg geen reacties meer op mijn mail en ook nog steeds geenprinter ontvangen.

Snel geholpen door de medewerkers van 247cases ter compensatie een gratis screenprotector erbij gehad.

Uitstekende service en kwaliteit

Ik heb vandaag mijn product ontvangen voor mijn iPad Air. Ik ben enorm tevreden over het product. Exact zoals het op de foto's werd omschreven. Ook de medewerker heeft mij keurig geholpen

Over 247cases

Wij bieden telefoonhoesjes & accessoires voor alle smartphones. Onze producten zijn voorzien van duurzame kwaliteit. Ruim assortiment telefoonhoesjes die het best past bij uw levensstijl. Wij vinden dat u ons mag beschouwen als professionals. Daaronder verstaan wij een uitgebreide productkennis, een makkelijk bestelproces, geen verzendkosten, onze beloftes nakomen, en voor 18:00 besteld en betaald is dezelfde dag verzonden. Onze motto is dan ook, Your order. Our priority. Onze WhatsApp klantenservice staat 7 dagen per week voor u ter beschikking.