Tevreden over het verloop

Een dagje later dan voorzien maar dit was voor mij geen probleem. netjes en vooral professioneel verpakt , vind ik altijd belangrijk want beschadigd goederen thuis geleverd is niet leuk en altijd een heel gedoe om om te ruilen. zeker tevreden over de levering maar dit is volgens mij altijd zo als er geen problemen zijn. Een goed bedrijf distantieert zich van een ander door correct en snel problemen op te lossen

Heel slecht

Een Epson printer besteld en nooit ontvangen. Dit was op 14 oktober 2021 . Diverse keren gebeld en gemaild . Bestelling geannuleerd en belofte gekregen dat het geld teruggestort zou worden. Heb een review op Google gezet en kreeg als reactie geld terug. TOT VANDAAG GEEN ENKELE REACTIE MEER EN OOK GEEN PRINTER OF GELD TERUG!!!!!! Dus vertrouw dit bedrijf aub niet.

Heel slecht

Zeer vlotte communicatie en adequate behandeling van mijn vraag en bestelling. Zeer fijne en snelle afhandeling.

Alles perfect

uitstekend

Super goeie klantenservice en product werd.rap opgestuurd

Leveren niet

Sturen geen bevestigingsmail zodat je geen bestelnummer hebt.zo loopt het mailcontact steeds dood.Op geld terugvragen wordt niet gereageerd.Een bedrag van 39 euro .Koop hier niet

Tevreden met mijn Burga hoesje

Ik zocht een leuke eleganta hoesje voor mijn iPhone 13 Pro Max. De Burga case is een ideale hoesje.

goede service

Ik had mijn hoesje binnengekregen en de volgende dag had de klantenservice mij een mailtje gestuurd om te vragen of het hoesje is aangekomen en het is een fijn hoesje

Top kwaliteit

Ik zocht even kwalitatieve glasplaatje volt mijn S22 Ultra. Bij dit bedrijf heb van het merk Whitestone Dome gevonden. Enorm tevreden

Good quality

I love the product. Shipment was fast

Blij met de klantenservice zijn advies

Mijn printer werkt enorm goed. Bedankt voor het meedenken Ray

Slechte service, sturen verkeerd product maar gen ev niet thuis met oplossing

Ik had een Spigen Macbook Pro hoes besteld, maar krijg een ander merk, die niet eens past. Spul terug gestuurd, netjes verpakt in originele dozen, maar een credit heb ik na 3 weken nog niet gekregen. Slechte communicatie. Zolang je geld daarheen brengt is het prima, maar zodra er een oplossing moet komen zijn ze kennelijk niet thuis. Ik koop hier niet meer.. dan maar wat meer betalen bij een koele blauwe. Het berichtje van de "Whatsapp klantenservice" moet overigens ook nog steeds beantwoord worden.

Waardeloos

Weken terug een printer besteld voor onze zaak. Het product zou op voorraad zijn. Niet dus!! Of ik een vervangend product wilde. Oke, stuur die maar op. Maandag of dinsdag kunt u het product verwachten. Nu 2 weken geleden en krijg geen reacties meer op mijn mail en ook nog steeds geenprinter ontvangen.

Snel geholpen door de medewerkers van 247cases ter compensatie een gratis screenprotector erbij gehad.

Uitstekende service en kwaliteit

Ik heb vandaag mijn product ontvangen voor mijn iPad Air. Ik ben enorm tevreden over het product. Exact zoals het op de foto's werd omschreven. Ook de medewerker heeft mij keurig geholpen

Prima en snel geleverd.

Super klantenservice.

In eerste instantie was het verkeerde hoesje gestuurd. Toen hadden wij miscommunicatie waardoor er bij de derde keer pas het juiste hoesje was gestuurd. Contact verliep goed met de verkoper.

Niet al te goed

Komt niet overeen met de realiteit

Tablethoes voor mijn kind snel geleverd en goede kwaliteit

Ik had enkele dagen geleden een tabletjes voor mijn zoontje besteld. Tot mijn verbazing was het de volgende werkdag al geleverd. Dit vondt ik enorm fijn, omdat ik soms bij andere webshops soms een kleine vertraging ervaar. Ik zal hier vaker bestellen.

Perfecte service en duidelijke communicatie, indien er toch een onverwacht probleem opduikt. Zo hebben we het graag.

Wees verwittigd!!!

Ik heb op 1/2/2022 een hoesje besteld voor mijn iPhone. Toen dat niet leverbaar bleek, werden belofte na belofte gemaakt tot terugbetaling, echter heb ik vandaag 1/4/2022 nog steeds niets ontvangen.

Serieus bedrijf

Vrij snel geleverd, zooals aangekondigd, en goed verpakt.

Oneplus hoes, duurder segment

Oo zoek naar een passende hoes voor mijn OnePlus 8 pro ben ik op deze webshop gekomen. Heb voor een hoes in een duurdere prijsklasse gekozen. Binnen 3 dagen geleverd.

Top webshop (staat vanaf nu bij mijn favorieten)

Heel duidelijke omschrijving van het product. What you see is what you get. Product werd snel geleverd in heel veilige verpakking Pakket gemakkelijk te volgen via PostNL. Opvolging door de leverancier is leuk meegenomen (na levering al onmiddellijk een mailtje ontvangen met de vraag of het product goed was aangekomen.

Over 247cases

Wij bieden telefoonhoesjes & accessoires voor alle smartphones. Onze producten zijn voorzien van duurzame kwaliteit. Ruim assortiment telefoonhoesjes die het best past bij uw levensstijl. Wij vinden dat u ons mag beschouwen als professionals. Daaronder verstaan wij een uitgebreide productkennis, een makkelijk bestelproces, geen verzendkosten, onze beloftes nakomen, en voor 18:00 besteld en betaald is dezelfde dag verzonden. Onze motto is dan ook, Your order. Our priority. Onze WhatsApp klantenservice staat 7 dagen per week voor u ter beschikking.