Prima en snel geleverd.

Super klantenservice.

In eerste instantie was het verkeerde hoesje gestuurd. Toen hadden wij miscommunicatie waardoor er bij de derde keer pas het juiste hoesje was gestuurd. Contact verliep goed met de verkoper.

Niet al te goed

Komt niet overeen met de realiteit

Tablethoes voor mijn kind snel geleverd en goede kwaliteit

Ik had enkele dagen geleden een tabletjes voor mijn zoontje besteld. Tot mijn verbazing was het de volgende werkdag al geleverd. Dit vondt ik enorm fijn, omdat ik soms bij andere webshops soms een kleine vertraging ervaar. Ik zal hier vaker bestellen.

Perfecte service en duidelijke communicatie, indien er toch een onverwacht probleem opduikt. Zo hebben we het graag.

Wees verwittigd!!!

Ik heb op 1/2/2022 een hoesje besteld voor mijn iPhone. Toen dat niet leverbaar bleek, werden belofte na belofte gemaakt tot terugbetaling, echter heb ik vandaag 1/4/2022 nog steeds niets ontvangen.

Serieus bedrijf

Vrij snel geleverd, zooals aangekondigd, en goed verpakt.

Oneplus hoes, duurder segment

Oo zoek naar een passende hoes voor mijn OnePlus 8 pro ben ik op deze webshop gekomen. Heb voor een hoes in een duurdere prijsklasse gekozen. Binnen 3 dagen geleverd.

Top webshop (staat vanaf nu bij mijn favorieten)

Heel duidelijke omschrijving van het product. What you see is what you get. Product werd snel geleverd in heel veilige verpakking Pakket gemakkelijk te volgen via PostNL. Opvolging door de leverancier is leuk meegenomen (na levering al onmiddellijk een mailtje ontvangen met de vraag of het product goed was aangekomen.

Perfect Heel mooi hoesje Perfecte levering en service

Oplichting

Hoesje gekocht en betaald en nooit ontvangen. Nu maart 22 ik wacht er al op van november 21. Heel veel gemaild en geen of zelden antwoord.

Enorm goed geholpen

Goed geholpen en ik ben tevreden over mijn artikel

Vriendelijk geholpen

Vriendelijke klantenservice. Ik bestelde een verkeerde artikel. Medewerker van 247cases heeft dit meteen voor me kunnen corrigeren

Producten niet geleverd niks meer gehoord

Nooit mijn hoesje binnen gekregen terwijl er bij staat vandaag bestellen morgen in huis we zijn bijna week verder en niks meer gehoord

10/10

10op10

Keurig!

Kleine vetragiong maar goed op de hoogte gehouden.

Stevige oplaadkabel

Ik zocht een hoogwaardige kwaliteit van een oplaadkabel voor mijn Samsung. Dankzij 247cases heb ik een Ideal kabel gevonden

Goed geholpen

Goed geholpen. Enorm tevreden.

Goed gekeurd!

Het hoesje dat ik had besteld was niet meer leverbaar en ze hebben me twee andere opties gegeven. Ik heb een duurde gekozen en gekregen zonder extra kosten te hoeven betalen. Dankjewel voor de goede service!

goede service

Mijn hoesje was na betaling toch niet meer beschikbaar. Er werd me een alternatief voorgesteld dat meer kostte. Ik heb dit alternatief wel gekregen zonder meerprijs. Mooie service en geste.

bestelde product niet te leveren, dus annulering- geld NIET TERUG betaald.

Wij hebben begin januari een printer besteld waar op de site van vermeld was dat er nog 4 aanwezig waren. Gelijk betaald, dus verwacht binnen 3 dagen levering. Er kwam niets, dus 2 weken later gemaild, aan het lijntje gehouden dat hij zou komen. na 1 maand bestelling geannuleerd en verzocht om terugboeking bedrag. Mailtje dat de printer toch leverbaar zou zijn, met de vraag wat wij wilden. Geantwoord dat we toch wilden annuleren, we hadden er geen vertrouwen meer in. Belofte dat het geld binnen 1 week terug zou komen. Weer 2 weken gewacht- daar kwam excuses mail op met mededeling waar boeking binnen 1 week. We zitten nu na 5 mailtjes en pogingen om contact te krijgen nog steeds te wachten op het geld. Inmiddels dus ruim 2 MAANDEN verder!!!!!

in een woord geweldig

ik had een guess hoesje besteld bij 247 cases en binnen 2 dagen binnen,, supermooi en geweldig,, Maar een fabrieksfoutje, na een 5 dagen ontstond er een luchbelletje in het hoesje,dus gemaild met 247 en echt superservice, had een foto meegemaild met het luchbelletje en gelijk bericht terug, dat ze een nieuwe bestellen en naar me toe sturen. ik kan deze winkel echt aanraden voor iedereen, supergoed en top service

Ik raad het niet aan!!!

Op 12 februari bestelde ik een hoesje voor de Samsung Galaxy Flip 3 5G. Op de website staat: verzending binnen 3-5 werkdagen. Ik heb meer dan een maand gewacht op de bestelling waarvoor ik had betaald. Helaas heb ik de zending niet ontvangen. De transactie is geannuleerd, maar ik heb het geld tot op de dag van vandaag niet teruggekregen. Geen contact vanaf het moment van annulering ondanks verzoeken om restitutie van mijn geld. Ik raad het niet aan !!!

Ik maakte me zorgen toen ik reviews las. Maar dit was de enige winkel met het hoesje die ik nodig had. Snel en optijd geleverd. En goede klanten service.

Kwaliteit top

De juiste prijs voor snelle levering van top kwaliteit . Een meerwaarde.heel te vreden over

Over 247cases

Wij bieden telefoonhoesjes & accessoires voor alle smartphones. Onze producten zijn voorzien van duurzame kwaliteit. Ruim assortiment telefoonhoesjes die het best past bij uw levensstijl. Wij vinden dat u ons mag beschouwen als professionals. Daaronder verstaan wij een uitgebreide productkennis, een makkelijk bestelproces, geen verzendkosten, onze beloftes nakomen, en voor 18:00 besteld en betaald is dezelfde dag verzonden. Onze motto is dan ook, Your order. Our priority. Onze WhatsApp klantenservice staat 7 dagen per week voor u ter beschikking.