snelle en goede dienstverlening

BronSport staat ons altijd erg snel te woord en leveringen zijn snel binnen. Daarnaast wordt er goed met ons meegedacht in het oplossen van problemen.

Keurige service en snel geleverd

Na mijn bestelling werd ik binnen het uur geveld dat er iets nog niet voorradig was en over kleuren van pitzakken. Heel netjes gedaan

Top levering!

Goed geadviseerd aan de telefoon. De materialen werden snel geleverd.

snelle levering!

Vergeleken met andere bedrijven krijgen we van bronsport altijd veel sneller geleverd!

Kwaliteit en snelheid in levering

Super fijn dat de bestelling snel is geleverd en alle gegevens die ik heb verstuurd ook netjes is verwerkt in de factuur. Keurig!

super snelle afhandeling en meedenken als iets niet op voorraad is

super snelle afhandeling

Snelle levering, goed kwaliteit

Snelle levering en goede kwaliteit. Wat een mooie, ruimgesorteerde zaak!

Zeer snelle levering, goede kwaltieit

De scoreborden zijn binnen 24 uur geleverd, erg netjes. Daarnaast is de kwaliteit erg goed

Makkelijk alles te vinden en super snelle levering

Snelle service, uitgebreid assortiment, goede communicatie

Vooral een bericht via de app vond ik prettig, waarin ze meedachten over de aanschaf van een bepaald artikel.

Netjes

Snelle levering, Kwaliteit. Ik werd netjes benaderd , omdat een bepaald artikel niet voorradig was, daarvoor in de plaats kon ik eventueel kiezen voor een (wat duurder) alternatief, ik hoefde bovendien hier niet extra voor te betalen.

Snel en goed geleverd

Alles was prima geregeld

Het pakketje was mooi op tijd en prima verpakt

Supersnelle service

Binnen 24 uur bezorgd.

Prima, goed bereikbaar, goed geholpen en binnen 1 of 2 dagen was alles binnen.

Fijn bedrijf met duidelijke webshop en snelle levering

Fijn bedrijf, als je het even niet weet doordat er zoveel keuze is meteen via de chat advies . Goede kwaliteit van artikelen en hele snelle levering.

Kwaliteit en service bij elke bestelling

Fijne mensen, kwaliteit minder

Veel materiaal is niet VO bestendig, waardoor de levensduur veel te kort is. Dit maakt dat de prijs/kwaliteit verhouding niet goed is. Ik denk dat t beter is om op kwaliteit te selecteren.

Groot aanbod en snelle levering

snelle en goede service

Bestelling online gedaan. Korting die me via de Nevobo beloofd was ook gewoon gekregen door het melden ervan. Snel geleverd ondanks de feestdagen.

Eenvoudig

Het bestellen van het produkt ging eenvoudig en de bevestiging kwam keurig binnen op mijn mail. Nu afwachten hoe de levering zal zijn.

Vlotte levering!

Product zoals omschreven en afgebeeld.

Makkelijk en Supersnel geleverd

Dinsdag besteld alles donderdag in huis en in overleg spullen veranderd om het proces extra te versnellen. TOP

Da Vincilaan 11 A

6716 WC Ede