Goede service!

Persoonlijke benadering. Snelle service!

Uitstekende levering

Wederom heeft Bronsport het bestelde materiaal keurig geleverd.

Snelle verzending, denken pro actief mee en goede prijs/kwaliteit

Snelle verzending, denken pro actief mee en goede prijs/kwaliteit

Al jarenlang heel goede samenwerking

Een mooi bedrijf waarbij je weet wie je aan de telefoon hebt (en andersom). Altijd wordt er goed meegedacht en heel goed aftersales.

Snelle, vriendelijk en goede service!

Ondanks er iets niet goed was geleverd, werd hier heel netjes op gereageerd. Meteen opgelost en kwalitatief goed materiaal! Kortom, aanrader.

Super Service

Zijn goed bereikbaar en helpen en denken mee waar nodig. Leveren snel en goede kwaliteit.

Snelle service en goed materiaal

Makkelijk zoeken op de website en de bestelling is snel in huis. Hoewel het aanbod van materiaal prima voldoet, mis ik soms wat sportmateriaal uit een hoger segment.

Zoals altijd zeer snel met verzenden en een prima communicatie!

Al jaren bestellen wij met veel plezier en vertrouwen bij Bronsport. Een dikke aanrader!

Goede service, snelle levering van sportmaterialen

Ik had een bestelling geplaatst voor 2 basketballen. Bij het oppompen bleek een bal gelijk leeg te lopen. Na mailcontact en reactie per telefoon vanuit Bronsport, heb ik een nieuwe bal mogen ontvangen. Dit was binnen twee dagen geregeld. Ik ben Bronsport zeer erkentelijk voor hun service en snelle levering.

Goede snelle duidelijke communicatie

Uitstekende producten en goede communicatie mbt levering

toppers

snel geleverd. alles keurig in orde

Goede levering en fijn contact.

Er was een product niet aanwezig, telefonisch/app contact gehad over een ander product.

Snelle service, Bestelling wordt direct opgepakt!

Bij een grote bestelling is er nog even contact om zaken af te stemmen voor een snelle en effectieve levering

positief

De materialen worden snel geleverd. Mag bij een bestelling die wij plaatsen soms wel graag een advies of tip om een andere kwaliteit te bestellen bv van een doeltje. Niet alles in namelijk geschikt voor het VMBO . Als je hier zelf contact over opneemt wordt wel meegedacht en een andere versie geleverd

Excellent service

Gewoon, goede service, vriendelijk en klantgericht.

Top. Snel en zeer goe service

Top. Snel en zeer goede service

Snelle levering en goed verpakt

Ik bestel altijd de sportmateriaal voor mijn gymlessen bij bronsport en het wordt altijd snel geleverd! En goed verpakt.

perfect

Goede website, veel materialen, snel geleverd. Wordt ook gelijk gebeld als er iets niet is en of het andere kleur mag worden! Ik zeg top!

Goed materiaal en zelfs binnen 2 dagen geleverd.

Snelle service en leuke creatieve materialen

=

Goed geholpen en verstand van zaken.

Snel en uitgebreid assortiment

Snelle levering en losse butjes voor jeux de boules doe ik verder nauwelijks ergens kan kopen

Snel en goede communicatie

Heel positief

top!

Snelle levering en goeie service