gewoon goed!

belofte was belofte

Helemaal Top

Super snelle bezorging! En top materiaal!

Snel contact en levering

Bronsport denkt met je mee. Komt met andere oplossingen als dit nodig is.

Fijne omgeving, met veel mogelijkheden

We werden fijn ontvangen in de zaak. Bronsport heeft ontzettend veel materiaal in voorraad. Het is een hele belevenis om langs te gaan en de materialen te testen en uit te zoeken. Ze hebben een fijne manier van "zaken doen".

Bestelling werd snel geleverd, een aanrader !!

Zeer prettige ervaring met Bronsport

- overzichtelijke website - concurrerende prijzen - makkelijk bestellen - duidelijke communicatie - levering zoals afgesproken De volgende keer bestel ik weer bij Bronsport

Topmateriaal en snel geleverd

Bronsport bezorgt altijd binnen 1-2 werkdagen. Als er iets niet op voorraad is bellen ze netjes om een alternatief aan te bieden en het materiaal is van hele goede kwaliteit.

zeer snelle levering

fijn en makkelijk

Geweldige service!

Ontzettend mooie winkelen met een hele goede en snelle service. Al jaren vaste klant.

Snelle levering en goed voorelkaar

Snelle en goede service

Alles snel geleverd en goed geholpen bij de klantenservice.

Netjes verpakt en snel geleverd .

Was snel geleverd en netjes verpakt .

het pakket was verkeerd bezorgt in een andere stad bij een andere school. Na een telefoontje is de bestelling opnieuw geplaats en binnen een dag goed bezorgt. top

Supersnel

Klantvriendelijk

Snelle levering!

Snelle levering, materialen zijn compleet, netjes verpakt. Super dat er ook dat er vooraf de levering nog telefonisch contact is voor eventuele vragen en wijzigingen op de bestelling.

Goede service en snelle levering

Niet alles is altijd op voorraad maar zodra ik hierover wordt gebeld komen we er samen altijd op een goede manier uit. Persoonlijk vind ik het niet erg als er een bepaalde kleur niet helemaal leverbaar is op moment van bestelling.

Snel, adequaat en klantgericht

Goed advies en dito product

Goede service!

Persoonlijke benadering. Snelle service!

Uitstekende levering

Wederom heeft Bronsport het bestelde materiaal keurig geleverd.

Snelle verzending, denken pro actief mee en goede prijs/kwaliteit

Snelle verzending, denken pro actief mee en goede prijs/kwaliteit

Al jarenlang heel goede samenwerking

Een mooi bedrijf waarbij je weet wie je aan de telefoon hebt (en andersom). Altijd wordt er goed meegedacht en heel goed aftersales.

Snelle, vriendelijk en goede service!

Ondanks er iets niet goed was geleverd, werd hier heel netjes op gereageerd. Meteen opgelost en kwalitatief goed materiaal! Kortom, aanrader.

Bedrijfsgegevens

Da Vincilaan 11 A

6716 WC Ede

+3185 065 6773

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.