Nette service, snelle levering, goede prijs-kwaliteitverhouding

Goed benaderbaar, prima service en snelle levering.

Zoals het hoort! Snelle response, snelle- en goede levering van kwaliteit! Erg fijn!

Top!!

Snelle goede levering

Nog even nagebeld wanneer we de produkten konden verwachten. Netjes te woord gestaan. In één woord "Excellent".

Snelle levering!

Snelle levering!

Goed geregeld fijne informatie

Snelle service en prima materialen

Ik ervaar onze partner Bronsport als een prima partij waarbij prijs / kwaliteit prima in balans is. De snelle service is voor ons als school erg prettig en men denkt graag mee.

Geweldige service!

Al jaren maken wij met onze kinderopvang gebruik van Bronsport. Alle kinderen tussen de 0 en 12 jaar bewegen met hun materialen.

SUPER fijn

Super vriendelijk en fijn bedrijf om mee samen te werken. Reageren snel.

Accuraat en klantvriendelijk

Zeer snelle afhandeling en vriendelijk.

Snel, makkelijk en goede service!

Snel en makkelijk besteld, vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon.

Prima service en fijn contact

Snelle levering en prima contact.

prima ervaring

bestelling binnen 2 dagen binnen!

Zeer snelle levering en direct contact via whatsapp

Goed materiaal voor een redelijke prijs. Eenvoudig te bereiken via whatsapp. Snelle afhandeling en bij afwijkingen aan order of gebreken direct een oplossing aangeboden.

Snel geregeld

Alles is snel geregeld, van betaling tot verzending. Super.

Sterke klantgerichtheid/service, gezellige sfeer en een groot assortiment,

Ik kom regelmatig en graag bij Bronsport. Kijken of er nieuwe materialen zijn, materialen voelen en uitproberen.Kortom heerlijk rondsnuffelen. Het personeel is uiterst behulpzaam en beschikt over de benodigde vakkennis.

Zeer makkelijk, fijn en snel kunnen bestellen!

Zeer makkelijk, fijn en snel kunnen bestellen!

Snelle, persoonlijke service

Een mooi, breed aanbod met een snelle service. Na de bestelling een belletje van bronsport over de bestelling. Vrijdag besteld, maandag en dinsdag alles in huis. Top!

Schitterende service

We plaatsten een bestelling en de volgende dag was alles op het voorziene tijdstip netjes geleverd. Beter kan niet. Proficiat en dank u wel.

Als er iets niet meteen op voorraad is wordt er meteen contact gezocht en een alternatief aangeboden.

Alles in één te verkrijgen

Bij Bronsport hebben ze eigenlijk zo goed als alles onder één dak, super fijn, je kan makkelijk alles in je winkelwagen gooien en met je telefoonscannen om het vervolgens op factuur mee te nemen. Ideaal. Fijn geholpen en alles kunnen vinden wat ik zocht.

Snelle service, vertrouwde kwaliteit en top website.

Bestel hier al een vele jaren. Van klein naar groot magazijn en de service, klantvriendelijkheid en professionaliteit altijd hetzelfde mooie niveau.

Vlot helder en overzichtelijk

Vlot helder en overzichtelijk

Bestellen en een of 2 dagen later is het bezorgd.

Afspraak = afspraak