goed contact en snelle levering

Fantastische steun voor onze sportspeeltuin

Mooie materialen die we goed kunnen gebruiken

Super snel en makkelijk achteraf betalen

Snelle levering, makkelijke site en gemakkelijk via de link in de mail betalen. Zeker een aanbeveling!

Bestelling plaatsen gemakkelijk en het wordt netjes klaar gezet en een mail gestuurd dat het klaar staat, goede service.

Goede service, goed overleg, goede spullen

Fijn bedrijf

Goede service!

Ik kreeg na mijn bestelling een bericht omdat de kosten iets zouden afwijken. Hierbij kreeg ik netjes de vraag of ik dan nog steeds de bestelling wilde plaatsen. Ook wezen ze mij op een artikel waarbij ik mogelijk iets over het hoofd zou hebben gezien. Heel erg netjes en fijn, snel contact.

Correct en snel

Levering snel en correct

Goede voorlichting en snelle levering

Meedenken met dat wat je zoekt

wat een snelle en duidelijke levering

ik bestelde op donderdag ochtend een balanceerbal, ik kreeg donderdag avond een SMSje dat die op vrijdag tussen 7 en 9 werd geleverd. Dit was gelukt ook.

Ruime keus, goede ondersteuning, snelle levering.

Ruime keus, goede ondersteuning, snelle levering.

Top service !

Mijn eerste ervaring met Bronsport is top. Snelle service en alles netjes compleet geleverd.

Prima service en een hele snelle levering

Na mijn akkoord op de afgegeven order is mijn bestelling correct en binnen twee dagen geleverd. Alles geleverd zoals afgesproken en geen backorders.

Snel en duidelijk contact/afhandeling

Telefonisch direct iemand aan de lijn, denken mee.

Goede service!

Bestelling was niet naar het juiste adres verstuurd en daardoor kwijt geraakt. Ze hebben dit heel netjes opgelost, goed bereikbaar en heel goed geholpen. Pakketje is daarna heel snel verstuurd en ontvangen.

super!!

De bestelling, de levering en de communicatie daartussen was enorm fijn! Ik zou iedereen aanraden om gebruik te maken van de dienstverlening van Bronsport

Zeer goed.

Op het moment dat er iets anders is dan bestel wordt er eerst direct gebeld. Ook snel geleverd zoals belooft.

Snel, betrouwbaar en goede service

Besteld en de volgende dag al geleverd. Netjes gebeld om de bezorging nog even af te stemmen.

Snel, efficiënt en klantgericht

tip top

Goede service. Er werd nog even gebeld of het adres klopte. Mooi product ook.

Goed van vertrouwen. Eerst nog even het adres gecheckt. Daarna product verzonden. In goede orde ontvangen. Ik zou ook graag een keer bij jullie langskomen.

fijn contact en snelle service

erg goede service. Goed contact en alles goed uitgezocht voor mij. Dag later alles binnen.

Goede service en snelle levering

Ondanks dat ze normaal eigenlijk niet aan particulieren leveren toch geleverd. Alles was netjes ingepakt.

Hele prettige klantenservice/klantvriendelijkheid

Weinig is teveel! Veel is mogelijk! (brengen, ophalen, klaar zetten, ruilen, bijsturen/bijstellen, etc) Vast aanspreekpunt die van de 'Hoed in de rand' weet is ook heel erg prettig. (Sander, toffe gozer!) Ook de snelheid waarmee iets klaar ligt is erg fijn! Zeker voor het onderwijs!

Goede snelle diensverlening

Goed bedrijf, snelle levering.

Veelzijdig, makkelijk en snel!

Toegankelijk en uitgebreid aanbod op de site. Makkelijk bestellen en snel geleverd!