Goede snelle diensverlening

Goed bedrijf, snelle levering.

Veelzijdig, makkelijk en snel!

Toegankelijk en uitgebreid aanbod op de site. Makkelijk bestellen en snel geleverd!

mails

Ik deed een week terug een bestelling. Door een misverstand duurde de levering wat langer (wat geen enkel probleem is). Daarna ook nog telefoontjes (5x) over de feedback die ik gaf. Ik begrijp dat een positieve feedback belangrijk is. En de 5 die ik gaf is inderdaad niet correct. Daarom toch een voldoende. WANT als het dan aankomen is het goed verpakt, en zijn de producten degelijk en makkelijk in gebruik. Men wil graag een positieve beoordeling... en in alle eerlijkheid de producten verdienen dat.

Mijn pakket zou bezorgt zijn, maar ik had niets gehad. Vervolgens Bronsport gebeld; jullie konden zien waar het wel afgeleverd was: TOP!!!!

snel en strakke prijs

@ werk dagen wacht tijden. Goede keus uit diverse sport materieel en strak geprijst

Korte lijntjes, vriendelijk, snelle levering!!

Fijn contact, fijne hulp en snel geregeld.

Zie bovenstaande.

Altijd super geholpen. Snelle levering

Snelle, goede levering.

Fijne website met goede service.

Snelle levering en een hele hoop aanbod

Ze hebben een behoorlijk groot aanbod met sport en spel materiaal voor allerlei niveaus. Hoop dat dat zo blijft of zelfs groter wordt want is voor ons weer een uitbreiding in onze lessen en aanbod. Plus super snel geleverd! (Dat was een extra verrassing)

Goede communicatie

Op het moment dat er zich problemen voordoen of het loopt niet zoals verwacht. Nemen ze vanuit bronsport snel contact op. Ze denken mee en proberen oplossingen te verzorgen waar dat nodig is.

Goede uitleg

Goede uitleg. Alles staat overzichtelijk. Goede prijzen

Fijn advies, snelle service, prettig contact

In alles zoals je hoopt dat een bedrijf en zijn medewerkers zal zijn, professioneel, prettig in contact, goed advies en snel in besntwoorden van vragen, mondeling en per mail.

Snelle en uitstekende service voor de goedkoopste prijs.

Ervaring was super snel geleverd en product was ook super ! Alleen het enige minpuntje is dat de foto niet echt klopte maar is verder niet echt een minwaarde !

Snelle levering en goede service

Een besteld product was niet aanwezig, maar daar werd direct over gebeld en mij een soortgelijk product aangeboden. Deze was eigenlijk duurder maar ik kreeg het voor dezelfde prijs als het bestelde product.

Super zeer klantvriendelijk

Zeer correct geholpen

Snelle levering en goede prijs kwaliteit

Ik werd persoonlijk geholpen door Sander, erg vriendelijk en hij had een leuk briefje en wat extra klein materiaal bij de bestelling gedaan. Goede kwaliteit en een snelle levering!

Fijn bedrijf om te bestellen!

Bronsport levert altijd snel de materialen uit. Laagdrempelig contact via WhatsApp en hier wordt altijd snel en helder op gereageerd. Daarnaast is het top dat je alle materialen kunt voelen/ruiken/uit proberen.

geweldig

Netjes geholpen, snel verzonden.

Goede website en makkelijk contact te krijgen

Fijne winkel om te bestellen. Er is snel contact en er zijn snelle oplossingen als er een “probleem” is met een bestelling. Fijne klantgerichtheid

Goede website en makkelijk contact te krijgen

Fijn bedrijf om te bestellen!

Makkelijk te bestellen producten. Bij problemen staan ze je snel te woord om het op te lossen.