Goede website en makkelijk contact te krijgen

Fijne winkel om te bestellen. Er is snel contact en er zijn snelle oplossingen als er een “probleem” is met een bestelling. Fijne klantgerichtheid

Goede website en makkelijk contact te krijgen

Fijn bedrijf om te bestellen!

Bronsport levert altijd snel de materialen uit. Laagdrempelig contact via WhatsApp en hier wordt altijd snel en helder op gereageerd. Daarnaast is het top dat je alle materialen kunt voelen/ruiken/uit proberen.

Fijn bedrijf om te bestellen!

Makkelijk te bestellen producten. Bij problemen staan ze je snel te woord om het op te lossen.

snel, duidelijk en fantastisch plakband om de pakketten

Duidelijke website, hulp waar nodig en super snelle levering.

Fijn bedrijf om te bestellen!

Een ideale samenwerking waarbij wordt meegedacht en veel mogelijk is.

Wij bestellen graag onze spullen bij bronsport.nl. Niet alleen omdat het degelijk materiaal is, maar ook de communicatie is zeer prettig. Wanneer een attribuut te snel kapot is helpen ze mee zowel via telefoon, mail als whats-app. Omdat zij ook uit het werkveld komen weten ze wat werkt en wat ze verkopen. De beleving in de zaak is ook goed en het ziet er echt uit als een speelgoedwinkel voor gymdocenten. Wij blijven komen! Praktijkonderwijs Zutphen.

Een ideale samenwerking waarbij wordt meegedacht en veel mogelijk is.

Prettig contact, fijn meedenkend en snelle actie.

Bij een last-minute-bestelling werd er goed meegdacht en moeite gedaan om de bestelling nog tijdig de duur uit te krijgen. Dat was erg prettig. Fijn contact per mail én telefoon.

Prettig contact, fijn meedenkend en snelle actie.

Snel contact, snelle levering, alles complee5

Gelijk na de bestelling online ben ik gebeld om het een en ander af te stemmen. Als producten niet op voorraad waren werd een goed alternatief geboden. Fijn contact en spullen binnen 3 dagen geleverd op school!

Snel contact, snelle levering, alles complee5

Supersnel geleverd

De informatie over de artikelen op de website is duidelijk. Ik heb gechat omdat ik een vraag had en dit werd adequaat beantwoord. Het artikel eed meteen na betaling opgestuurd. Echt supersnel.

Een fijne webshop voor kleinmateriaal in de LO lessen

Bronsport heeft een heel breed assortiment aan kleinmateriaal voor het bewegingsonderwijs. De foto's zijn groot en duidelijk en de omschreven geeft je voldoende informatie om een goede keuze te maken. Bronsport heeft tot nu toe alles wat ik in de lessen LO gebruik. Als iets niet op voorraad is, wordt er direct contact opgenomen en een alternatief aangeboden.

Prima geholpen

Na de bestelling prima geholpen

Da Vincilaan 11 A

6716 WC Ede