Top Kraan

Via de chat functie overlegd en een mooie kookwaterkraan gekocht. Dus goede kraan, snelle service (2 dagen later in huis) en goed advies gekregen. Volgende week wordt hij gemonteerd, nu al blij mee

Goede medewerker

bestelling geplaatst, volgende dag geleverd!

Ik had de Unito besteld en daarna nog even gecheckt in de chat of ze snel konden leveren,.. Hij was op voorraad en ik had hem de volgende dag in huis, binnen een uurtje hadden we weer warm water in de keuken! top Unito en Kokendwaterexpert; absolute Aanraders

Super snelle levering, heel behulpzaam

We zijn telefonisch heel goed geholpen in de het maken van de juiste keuze. De boiler is ook snel en vakkundig geïnstalleerd door de mensen van kokendwaterexpert

geen idee

pakket nog steeds niet ontvangen

Ons Excuus... We waren door onze eigen voorraad heen, bij de fabrikant besteld. Zij leveren via DHL en dat wordt ook 9 van de 10x de volgende dag geleverd maar in uw situatie duurde het iets langer. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u ons altijd bereiken Team Kokendwaterexpert

Vlotte service en concurrerende prijs

Goede en duidelijke informatie over product En vlotte levering met gratis bezorging Concurrerende prijsstelling

Voldoet aan verwachtingen

Prima webshop en levering zoals je mag verwachten. Product vlot geleverd en in overeenstemming met hetgeen omschreven op de website. Scherpe prijzen.

Helder en duidelijk

Goede communicatie via de chat en vooral in de avonduren. Snelle levering en installatie binnen een paar dagen.

Snelle levering, goede communicatie

Zelfs 's avonds nog advies via de chat. Dat maakte ook dat ik hier de aankoop heb gedaan omdat je op dat moment even tijd hebt, en liever niet later nog weer opnieuw er bezig mee moet.

Snel en betrouwbaar met een duidelijke nederlandse beschrijving

Snelle levering!! Top

Een duidelijke site en snelle levering maar een veel te grote doos met teveel plastic erin voor zo'n klein object wat ik besteld had.

Levering zoals beloofd, voor 13.00u besteld volgende dag in huis. Perfect!

De Quooker nog niet geïnstalleerd. Wel zoals boven omschreven geleverd zonder allerlei mailtjes waarin je het pakket kan volgen. Voor mij een verademing.

Fijne communicatie en snelle levering.

Prima site, vriendelijk, behulpzaam en snelle levering zoals was toegezegd.

Netjes

Goede Site, Goed overzicht. Donderdag binnen en gisteren geïnstalleerd. Heel blij met mijn Quooker.

Top Service

Hier zitten mensen met verstand van zaken! Snel geleverd en de ondersteuning van onze vragen via de chat gaat ook super snel. Zeer goede ervaring.

Ik had vragen over een boiler. Deze werden netjes per mail beantwoord. Vervolgens telefonisch contact gehad en direct een medewerker met kennis. Prima geholpen en binnen de aangegeven tijd het apparaat geleverd gekregen.

helaas niet volgende dag geleverd.

Maandag avond besteld, donderdag geleverd, ondanks dat er dinsdag avond in de chat werd gezegd dat deze verstuurd was.

Top Showroom en Service

Fijn dat ze een showroom hebben om alle kranen naast elkaar te kunnen zien en proberen. Prettig contact zowel in persoon als aan de telefoon.

Mijn 10 jaar oude keukenboiler begon ineens te lekken, dus moest ik snel op zoek naar een nieuwe boiler. Bij Kokendwaterexpert vond ik wat ik zocht en kon ik hem na bestellen en betalen direct ophalen.

Heel tevreden

Wij zijn heel content met onze nieuwe Unito kraan! Prettig dat er ook een betaalbare mooie kokend water kraan is voor mensen die geen 1500,- euro voor een kraan over hebben. Onze kraan staat prachtig in onze nieuwe keuken. Klantenservice erg vriendelijk en volgende dag al in huis.

Onze oude quooker was kapot gegaan, dus we wilden snel een nieuwe. Gebeld met kokendwaterexpert en ik kon de nieuwe dezelfde dag nog ophalen. Bedankt voor de snelle en goede service.

Super mooie showroom

Zo hoort het te zijn

Via de website de juiste keuze maken en bestellen ging prima. De planning van het plaatsen ging ook goed en dat gold ook voor de plaatsing zelf. Helaas wel binnen 1-2 dagen enkele kleine issues met het Quooker- vat en was binnen een dag opgelost

Snelle levering van een complete unito set

Duidelijke website. Snelle levering met juiste tijdindicatie. In de installatie handleiding wordt ervan uitgegaan dat er hoekstop kranen op de waterleiding aanwezig zijn. Dit was bij mij niet het geval en moest apart worden gekocht in de bouwmarkt. Het was praktisch geweest als ik dit eerder had geweten.

Met veelbelovende interesse uitgekeken, maar...

Telefonisch op voorhand was super vriendelijk en meewerkend waar wij reeds zonder kraan zaten. Echter waren er bepaalde onderdelen besteld en niet meegegeven. Alsook is er bij de installatie door de keukenkast geboord helaas. Het product zelf, kan ik niets verkeerd van zeggen.

Over Kokendwaterexpert

Kokendwaterexpert is dé specialist op het gebied van kokend water oplossingen. Samen met ons team van experts met ruim 20 jaar ervaring, werken we iedere dag keihard om onze klanten te voorzien van het beste advies. Dankzij onze kennis over kokend water boilers , kunnen wij advies op maat leveren. De combinatie van kennis en advies, zorgt voor de meest geschikte kokend water kraan voor iedere woonsituatie van onze klanten. Iedere woonsituatie heeft een andere kraan en boiler nodig. Wij hebben een breed assortiment met de grootste A-merken zoals Quooker, Hotspot Titanium, Ace, Unito en Itho Daalderop. Deze merken hebben net als wij duurzaamheid hoog in het vaandel staan.