Fijne ervaring

Wij waren opzoek naar een Quooker, hier zijn we prettig geholpen. Fijne benadering zonder druk.

Verstand van Zaken

Goede communicatie tot dusver met Bestellen. Inhoudelijk kennis van zaken bij adviseren.

Goede nette site

Goeie site gebruiksvriendelijk, mooie prijs voor deze apparatuur. Binnen een dag geleverd, kortom zou hier weer bestellen.

Zeer goed geholpen

snel beantwoording EN goed advies. Ook wordt goed meegedacht met de keuze van het product. Tim heeft ons prima geholpen met het kiezen van de juiste Quooker voor onze nieuwe keuken.

Gewoon weg Top

Top bedrijf! Boiler besteld , 15 minuten later kreeg ik al bericht dat hij verzonden was en kreeg ik een Track en Trace van PostNL met de code zodat ik hem kon volgen

Geweldig ene dag besteld andere dag geleverd

geweldig ene dag besteld andere dag al in huis klasse ga zo door volgende keer weer bij jullie op zeker. Mochten er mensen in mijn omgeving ook een kokend water boiler zoeken dan zal ik jullie zeker aanbevelen

Netjes en overzichtelijk

Goed overzicht. Maandag binnen en gisteren geïnstalleerd. Heel blij met mijn Quooker.

Netjes

Met recht een Expert! Had wat vragen en via de Chat kreeg ik de juiste antwoorden

Jan Valsterweg 50 3315LG Dordrecht

088 1661701

Over Kokendwaterexpert

Kokendwaterexpert is dé specialist op het gebied van kokend water oplossingen. Samen met ons team van experts met ruim 20 jaar ervaring, werken we iedere dag keihard om onze klanten te voorzien van het beste advies. Dankzij onze kennis over kokend water boilers , kunnen wij advies op maat leveren. De combinatie van kennis en advies, zorgt voor de meest geschikte kokend water kraan voor iedere woonsituatie van onze klanten. Iedere woonsituatie heeft een andere kraan en boiler nodig. Wij hebben een breed assortiment met de grootste A-merken zoals Quooker, Hotspot Titanium, Ace, Unito en Itho Daalderop. Deze merken hebben net als wij duurzaamheid hoog in het vaandel staan.