Prima geregeld en afspraak nagekomen

Fijne website. Een klein minpuntje was het aanvinken om te laten bezorgen. |Dat werkte op de website niet maar werd telefonisch uitstekend opgelost

fantastisch , snel en behulpzaam

gewoon zeer goed ; mailen wat je zoekt , behulpzaam bij een anternatief , snelle afhandeling en het ligt klaar op de afgesproken tijd . in een woord : formidabel

Geleverd waar en wanneer wij wilden. Gebelt van te voren. Super service

Vanaf het eerste telefoontje tot het ophalen goed geregeld

Zie hierboven

Goede levering

Goed materiaal en hoe goed dat we hergebruiken!!!

Goedkoop

Besteld. En dan hoor je een hele tijd niks. Dus zelf maar contact opgenomen. En daarna gebeurde er ook niks. Tot er in eens bezorgd werd. Er zou gebeld worden van te voren. Niet gebeurd. Toen was er nog verkeerd geleverd. Maar dat werd zonder moeite geruild.

Ik ben goed geholpen ondanks de computer storing

Ik kom er graag als ik ga klussen. Er is veel te vinden.

Prima website en prettige service

Twee gebruikte fietsenrekken gekocht. Deze zijn nog helemaal goed. Was eenvoudig te bestellen en het mailcontact rondom het ophalen verliep ook heel efficiënt en prettig.

Prima geholpen

Fijn dat er een partij planken in voorraad was en goed geholpen. Superaardig dat de planken allemaal op de juiste afmeting waren gezaagd. Dat had ik niet verwacht. Ik dacht dat ze door de helft gezaagd zouden worden en wij zelf nog de juiste afmeting moesten zagen. Hartelijk dank daarvoor!

Niet resultaat zoals ik gehoopt had

Had 7x IPE 270 balken, waarvan 4 heel correct waren(270x130) en 3 balken anders maat (270x100) was met dunnere flens ook nog. Heb terug gekeken op site, maar kan daar niet uithalen dat je die flens maat kon zien met bestellen. Jammer, heb ik dalek twee verschillende maten in een schuur staan.

goede service en mooie 2e hands hout

Je wordt er netjes en snel gelopen. Samen met een medewerker 'gezocht' naar het juiste hout. Het lag netjes klaar op de dag dat ik het op kwam halen. Men hielp zelfs bij het laden van de spullen; echt top!

Prima geholpen snelle service

Professioneel bedrijf

goed berijkbaar en klant vriendelijk

Sneller kan bijna niet. Top bedrijf

Gewoon prima

Artikelen zoals verwacht, redelijke prijs en vriendelijke mensen. Gewoon prima dus.

Goede producten tegen scherpe prijzen

Snelle levering en goede producten

producten waaren niet voledigh als afgesproken moets terug komen om ze om tr uilen

heb redelijk wat wat producten afgehaald. echter was niet alles juist klaar gelegd en kwam ik pas achter de discrepantie toen ik tuis was heb toen een behoorlijks reis moeten maken voor het om wisselen. toen daar nog een balk gehaald dezen was echter net zo duur als nieuw. maar om dat ik er toch was toch daar gehaald maar vond dat niet echt netjes

Prima geholpen

Op locatie prima geholpen door de medewerker. Balken op maat gesneden en netjes geladen.

Bestelling met bezorging ging perfect. Alles zoals afgesproken

Afspraak is afspraak

Sandwichpanelen waren beschadigd maar het werd keurig opgelost

Goed, vriendelijk en snel geholpen

Snel,eerlijk en vriendelijke service. Goede prijs /kwaliteit verhouding

Geleverd en super vriendelijk personeel.

correct en hulpvaardig

Prima geholpen!!!

Als ik wat nodig heb in de toekomst, goed adres!!