Het geleverd was zoals besteld met transporteur die perfect uitgerust was.

Volgende benodigde materialen gaan weer zo bij jullie bestellen

Bestelde materialen lagen klaar

Fijn contact gehad en materialen waren zoals ik ze verwacht had. Prima service met opladen

Zeer goede service

Hout gekocht en kon binnen 1uur nog geleverd worden. Zodat wij gelijk aan de slag konden gaan. Super.

Fijne contact gehad, prima levering

Een top reclame via fb gezien, daarop contact gezocht prima. Prima geholpen door het bestuur. En een pluim voor de bezorger want hij bracht de materiaal ook nog eens op plek van bestemming. Super tevreden over het resultaat hoe het gegaan is. Ben zeer tevreden over de levering. Bedankt en succes met uw bedrijf.

Super! Competent, vriendelijk, goed product, toeschietelijk.

Producten uitgezocht, werd gebeld om zeker te stellen dst de bestelling juist was en nog zelfs een betete aanbieding te maken. Nu bezig met het project om het mooie hout te verwerken. Hartelijk dank!

Wat een topzaak

Goednakomen van afspraak en service

Levering was netjes producten waren beschadigd

Producten waren beschadigd

Beste Bart, Ik begreep dat u houten balken geleverd heeft gekregen, het komt weleens voor dat er in balken gaten zijn geboord, dat zou kunnen kloppen, maar dat ze beschadigd zijn is niet het geval. Met vriendelijke groet, Circulaire Bouwmaterialen.

is goed, het geboden alternatief was prima

Er wordt meegedacht en ik werd ook geholpen met het laden van een zware balk. De balk zag er ook netjes uit. alles is overzichtelijk opgesteld. prima bedrijf.

Zeer plezierig. Prima service

Goed en deskundig geholpen. Goed materiaal, mooie prijs.

Erg plezierig dat ze met je meedenken!!

Erg plezierig dat ze met je meedenken!! Uit oogpunt van kostenbesparing en om zoveel mogelijk materialen te hergebruiken kwamen we op de site van Circulaire Bouwmaterialen. Het was een verademing om te merken dat er nog steeds bedrijven bestaan die met de klant meedenken. Hoge kwaliteit materialen tegen een scherpe prijs en geweldige service. We zijn helemaal blij

Mailen , meedenken , ideal en alles staat klaar en kan op gehaald worden

Heel erg goed geholpen vooral door de mw aan de telefoon

Hele goede ervaring

Service

Ze denken mee en helpen mee inladen.

Goede afspraken en marktconforme prijs

Organisatie kan snel en flexibel schakelen.

wisselend

Wij zijn een sportvereniging en kunnen normaliter aanspraak maken op BOSA subsidie (Bosa: Bouw en Onderhoud Sport Accomodaties). Om de subsidie te verkrijgen dienen we de factuur plus het betaalbewijs te overhandigen. In dit geval komen die niet met elkaar overeen, waardoor wij €417 subsidie mislopen. Uw banknummer en uw bedrijfsnaam op de factuur en op het betaalbewijs zijn niet hetzelfde (Circulaire Bouwmaterialen versus Houthandel / DHZ). Het aangekochte product is overigens prima en de verdere afhandling is naar volle tevredenheid afgehandeld.

Geachte heer/ mevrouw, vervelend dat u de subsidie bent misgelopen, neem even contact met ons op want dit is heel makkelijk door ons op te lossen en te verklaren. Circulaire Bouwmaterialen handelt onder de naam Houthandel -Doe Het Zelf Arno v.d. Dungen BV. Dit staat ook op ons uittreksel Handelsregister van de Kamer van Koophandel (KvK-nummer 16076784). We horen graag van u. Met vriendelijke groet, Circulaire Bouwmaterialen Houthandel -Doe Het Zelf Arno v.d. Dungen BV

Fijn handelen met Circulaire Bouwmaterialen.

Fijne en correcte communicatie, goede prijs / kwaliteit.

Vlot en correct geholpen

Goede communicatie en een correcte en vlotte afhandeling van de order.

Goede kwaliteit snelle levering

Behulpzame chauffeur, goede kwaliteit van het bestelde hout.

Goed en behulpzaam

Ben in de winkel geweest,

Prima materiaal

4 stuks Ipe balk 80mm. 4m Prima materiaal tegen een fractie van de prijs van nieuw materiaal. Zeker de moeite waard om te bekijken of het ook met gebruikte materialen gebouwd kan worden.

Hele goede service, vriendelijk geholpen,hout was nog de zelfde dag geleverd,alles top ,zeer tevreden,altijd weer

Snelle reactie en prima levering

Goed contact en aanbod Levering zoals besproken en netjes afgeleverd

Ik ben redelijk tevreden

Er werd supersnel gereageerd op mijn vraag en de bestelling was ook heel snel binnen. De levering klopte niet 100% met de bestelling. Er waren dingen die ik niet had besteld, en er miste iets. Dus mogelijk was iets mis gegaan in de communicatie. Toen ik dat liet weten werd ook snel gereageerd, dus dat was weer prima. Echt fijn dat hier gebruikt hout verkocht wordt. Er was heel mooi recht hout bij, maar ook twee tamelijk kromme balken, en een balk die in de lengte deels gespleten was. Maar mijn project (een heel grote hoogslaper/ruime werkplek) heb ik er gelukkig wel prima mee kunnen bouwen. Dus een eventuele volgende keer zou ik hier toch weer bestellen.

Vriendelijke medewerkers die "van wanten" weten.

Omdat Daan er niet was ging de dame die mij hielp meteen met hem bellen om te vragen waar mijn materialen lagen. Dat werkte dus prima en ik was weer zo vetrokken.