Goed en behulpzaam

Ben in de winkel geweest,

Prima materiaal

4 stuks Ipe balk 80mm. 4m Prima materiaal tegen een fractie van de prijs van nieuw materiaal. Zeker de moeite waard om te bekijken of het ook met gebruikte materialen gebouwd kan worden.

Hele goede service, vriendelijk geholpen,hout was nog de zelfde dag geleverd,alles top ,zeer tevreden,altijd weer

Snelle reactie en prima levering

Goed contact en aanbod Levering zoals besproken en netjes afgeleverd

Ik ben redelijk tevreden

Er werd supersnel gereageerd op mijn vraag en de bestelling was ook heel snel binnen. De levering klopte niet 100% met de bestelling. Er waren dingen die ik niet had besteld, en er miste iets. Dus mogelijk was iets mis gegaan in de communicatie. Toen ik dat liet weten werd ook snel gereageerd, dus dat was weer prima. Echt fijn dat hier gebruikt hout verkocht wordt. Er was heel mooi recht hout bij, maar ook twee tamelijk kromme balken, en een balk die in de lengte deels gespleten was. Maar mijn project (een heel grote hoogslaper/ruime werkplek) heb ik er gelukkig wel prima mee kunnen bouwen. Dus een eventuele volgende keer zou ik hier toch weer bestellen.

Vriendelijke medewerkers die "van wanten" weten.

Omdat Daan er niet was ging de dame die mij hielp meteen met hem bellen om te vragen waar mijn materialen lagen. Dat werkte dus prima en ik was weer zo vetrokken.

Fijn om met het team samen te werken

Wij zijn het toeleveringsbedrijf om de circulaire bouwmaterialen netjes te demonteren en af te leveren bij CB bouwmaterialen .We doen deze activiteiten al 35 jaar met liefde en plezier ,en tegelijk onze kostwinning .Hoe mooi kan het zijn.En daarom werken we graag samen met het team CB bouwmaterialen . Sloop & grondwerken arno vd dungen

Bij vd Dungen helpen ze altijd goed, en service is super!

fijne mensen om mee te werken

wij hebben nu een aantal jaren fijn contact met hen. wordt meegedacht en meegewerkt .

Communicatie ging vlot en de afspraak werd nagekomen.

fantastisch

mailen , antwoord ontvangen , goedkeuren , betalen en ophalen . Alles stond gewoon klaar

Product zoals beschreven, matige communicatie

Via internet een balk gezien, hierna gebeld met de vraag hoelang de levertijd was. Per week werd er een planning gemaakt en dan keken ze hoe het uitkwam. Een week na de bestelling zou het er wel moeten zijn. Na bestellen een bevestiging van de bestelling gehad maar verder geen info. Tot de avond voor de levering. 'Uw bezorging wordt morgen geleverd' Geen tijdsindicatie, avond ervoor, geen duidelijkheid. Is op de oprit neergelegd, hierna opnieuw geen contact. Geen bevestiging van levering. Het product daarintegen ben ik blij mee. Het is zoals beschreven en doet wat het moet. Wat ik nog wel raar vind is dat er een vast btw tarief geld op de producten. Ik zou best nog een keer iets bestellen hier maar zou het fijn vinden als de communicatie omtrent levering verbeterd.

Meedenken, snel en goede communicatie

Wat kan ik er nog meer van zeggen. Ik kom weer terug als ik wat nodig heb.

Prima materiaal, advies en hulpverlening

Vriendelijk

Goed meedenkend.

Aankoop is correct afgehandeld door de verkoper.

Geen opmerkingen .

zeer goed

goed telefonisch berijkbaar, en je kunt snel iets afspreken

Helemaal top!

Goede balken en goede service!

Goed bedrijf

Goede afspraken met ze te maken en komen hun afspraken na. Levering ondanks obstakels (opgebroken wijk) goed en op tijd afgeleverd. Een dikke 10 voor dit bedrijf.

Goede communicatie en prima materiaal

Houten balken netjes op maat gezaagd voor schappelijke meerprijs. Enige minpunt dat een balk iets getordeerd was, maar nog steeds wel bruikbaar.

snelle levering en goede kwaliteit

Een snelle levering en snel akkoord over de verkoop. de werkelijkheid kwam niet overeen met de afgebeelde foto's ik vermoed van de omschrijving van het goed wel. Op de foto's stonden er er stekkers aan de kabel en bij levering waren deze niet aanwezig er stond niets in de beschrijving over stekkers enkel over de kabel. Jammer want de stekkers kosten ook best wel wat.

Super goed bedrijf. Ga zeker zaken met ze blijven doen.

Keurig telefonisch en e-mail contact.

Superservice bij dit bedrijf

Bint besteld en deze is netjes geleverd.

Prima product/prijs

Mooi bedrijf