snelle levering en goede kwaliteit

Een snelle levering en snel akkoord over de verkoop. de werkelijkheid kwam niet overeen met de afgebeelde foto's ik vermoed van de omschrijving van het goed wel. Op de foto's stonden er er stekkers aan de kabel en bij levering waren deze niet aanwezig er stond niets in de beschrijving over stekkers enkel over de kabel. Jammer want de stekkers kosten ook best wel wat.

Super goed bedrijf. Ga zeker zaken met ze blijven doen.

Keurig telefonisch en e-mail contact.

Superservice bij dit bedrijf

Bint besteld en deze is netjes geleverd.

Prima product/prijs

Mooi bedrijf

Prima advies, levering & service!

Bij dit bedrijf wordt goed met je meegedacht. Levering van bijzondere bestelling is goed verlopen. Zeer tevreden over.

Prima kwaliteit materiaal

Hoge kwaliteit bouwmaterialen

Balken profielen platen en ip 180 gekocht Zeer tevreden alle producten zijn recht en spijker vrij

volgende keer weer

naast een prima website, groot assortiment met ongebruikelijke maten, en aardige en behulpzame mensen, is het idee van hergebruik natuurlijk sowieso een aanrader.

Ik heb daar hout gekocht en werd goed geholpen. Ook het gebruikte hout was van goede kwaliteit!

Goede reactietijd op mails en goed geholpen op locatie!

goed geholpen, ook bij het inladen van de balken

Goede service, komen afspraken na.

Via de website contact gehad en snel een reactie ontvangen. Vervolgens waren de gevraagde producten snel geleverd tegen een goede en eerlijke prijs.

Vriendelijke ervaring met goede spullen

Heel tevreden met de h balken en de service. Enige is rond de levering: ik heb zover ik kan zien geen melding gekregen van de datum van levering. Ik was vorige week hele week in Texel en de h balken zijn dinsdag geleverd, dus hebben 4 dagen buiten op straat gestaan.

Super goed geholpen!

Fijn dat er wordt meegedacht.

makkelijk te bestellen en snelle levering.

SLECHT!!

Ik zou er 0 sterren aan willen geven! Slecht verpakt, beschadigd afgeleverd en te beroerd om de klant te compenseren in extra reparatie kosten.

Zeer correct en mee leefend

Ja

Overzichtelijk en duidelijk

Dankzij een overzichtelijke website en een goede service in de winkel, kon ik kiezen, kopen en ophalen binnen twee dagen. Er werd geholpen de materialen in de auto te krijgen. Fijne ontspannen sfeer daar.

Prima service vakkundig advies vlotte levering

Constructie staal gekocht. Dit werd volgens afspraak op tijd geleverd. Ik ben door vakkundige mensen geadviseerd. Vooraf een afspraak gemaakt. Ze nemen de tijd om je goed te helpen een keuze te maken. Prijzen zijn redelijk.

Alles toch goed gekomen.

Na mijn bestelling gedaan te hebben heeft er een diefstal van de bestelde materialen plaatsgevonden. Dit is netjes door circulaire bouwmaterialen opgelost en verrekend. Enige nadeel na telefonisch contact wordt er niet teruggebeld.

Alles klopte

top

super fijn om snel iets te pakken

Snel, vriendelijk, goed

Snelle levering. Kwalitatief goede materialen, fijne communicatie

Vriendelijke mensen, perfecte 2 hands balken, beter dan nieuwe balken, snel geleverd.

Erg tevreden

Oude Haven 31