Goede ervaring

Op tijd ontvangen

alles is oke

snelle levering en alles correct zoals verwacht

Beste Peter, Bedankt voor de positieve review. Goed om te horen dat alles is gegaan zoals verwacht. Met vriendelijke groet, Rob van Twenty4Bearings

Perfect zoals altijd!

Snel behandeld en geleverd!

Beste Robert, Dankjewel voor je positieve feedback. Fijn om te horen dat alles naar wens verloopt. Met vriendelijke groet, Rob van Twenty4Bearings

snel en duidelijk

Snelle levering, duidelijke omschrijving en voorraad

Duidelijk/snel/ goeie service

Beste Jurre, We stellen je feedback enorm op prijs en zijn blij dat je onze service als goed ervaart. Met vriendelijke groet, Rob van Twenty4Bearings

Snel geleverd.

Oke

Snel en goed geregeld

Zijn vriendelijk en behulpzaam

Beste Ansfried, Bedankt voor je positieve feedback. Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze vriendelijke en behulpzame service. Met vriendelijke groet, Rob van Twenty4Bearings

Correct en snel

Zoals het eigenlijk hoort.

Beste Henk, Bedankt voor jouw positieve reactie! Met vriendelijke groet, Rob van Twenty4Bearings

Gewoon goed

Snel, Goed, Meewerkend, Goede prijs

Beste Robert, Fijn om te horen dat je zo tevreden bent met onze producten en service. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of meer lagers nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor je klaar. Met vriendelijke groet, Rob van Twenty4Bearings

Grote keuze, snelle levering

Alle lagers die ik zoek hebben zij op voorraad. Levering is zeer snel. Fantastisch.

Goede service.

Had nieuwe lagers nodig voor mijn schuifpoort. Had nog even gebeld om te vragen of particulieren ook kunnen bestellen. Dit is mogelijk. Meteen alle lagers besteld. De volgende dag had ik alles al in huis. En kon ik de poort weer netjes laten rollen.

Beste Nick, Bedankt voor jouw positieve review. We zijn verheugd om te horen dat je tevreden bent met onze snelle levering en lagers. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of meer lagers nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor je klaar. Met vriendelijke groet, Rob van Twenty4Bearings

snel en goed!

Bestellen, snel reactie en zeer snelle levering! erg goed!

overzichtelijke website en snelle levering top

overzichtelijke website en snelle levering top

Heel goede ervaring

Supersnelle levering en toplagers.. Contact ging ook gesmeerd

Beste Rob Janssen, Fijn om te horen dat je zo tevreden bent met zowel onze lagers als de service die je hebt ontvangen! Het is altijd ons doel om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden, en het doet ons deugd om te weten dat we daarin geslaagd zijn. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of meer lagers nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor je klaar. Met vriendelijke groet, Rob van Twenty4Bearings

Product is geleverd volgens info op website..

snelle levering goede website

snelle levering goede website

Beste York Schatorje, Heel erg bedankt voor je positieve review! We blijven ons inzetten voor uitstekende service. Met vriendelijke groet, Rob van Twenty4Bearings

Grote voorraad, snel geleverd

Altijd op voorraad wat je zoekt. En snel geleverd Correct bedrijf

Beste Jan, We zijn dankbaar voor je positieve beoordeling en kijken ernaar uit om je in de toekomst opnieuw van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Rob van Twenty4Bearings

Netjes geholpen

Hebben veel op voorraad

Beste Ansfried, Fijn om te horen dat onze service en voorraad aan je verwachtingen voldeden. Bedankt voor je positieve feedback. Met vriendelijke groet, Rob van Twenty4Bearings

Prima! Scherpe prijs en snelle levering.

Beste Hans, Hartelijk dank voor jouw positieve review. We zijn blij om te horen dat je order snel geleverd is. Een prettige dag en tot ziens! Met vriendelijke groet, Rob van Twenty4Bearings

Perfect!

Makkelijk te bestellen, snelle levering, en de juiste producten.

Beste Robert, Hartelijk dank voor jouw positieve review. Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Rob van Twenty4Bearings

Geweldig duidelijk en snel geleverd

Kon goed zoeken en snel gevonden de lagers die nodig had en besteld en snel geleverd Goeie site en snelle levering

Beste Patrick, Hartelijk dank voor je positieve feedback. We zijn blij te horen dat de zoekfunctie goed heeft gewerkt en dat je de gewenste producten hebt kunnen vinden. Met vriendelijke groet, Rob van Twenty4Bearings

Duidelijke site, nette prijzen en snelle service!

Vooral het gebruik van de site was duidelijk en handig!

redelijk

Voor de lagers die ik besteld had, had ik een technische vraag maar heb daar nooit antwoord op gehad. Maar wat snelle levering betreft was dat een dikke voldoende dus vandaar Cijfer 6

Beste Henk, Bedankt voor je review en het delen van jouw ervaring. We hebben ons best gedaan om de vraag te beantwoorden, maar helaas konden we de benodigde informatie niet vinden bij de fabrikant. Je hebt wel een reactie van ons ontvangen, maar helaas niet het antwoord op de vraag. Desondanks zijn we blij te horen dat je tevreden was over de snelle levering van de producten. Met vriendelijke groet, Rob van Twenty4Bearings

super goed geholpen

goed geholpen met goed advies en zeer snel geleverd

Beste W. Schouten, Bedankt voor de positieve review. Fijn dat we je goed hebben kunnen adviseren en de producten snel zijn geleverd. Met vriendelijke groet, Rob van Twenty4Bearings.

Lindenhoutseweg 64

6545 AJ Nijmegen