snelle levering goede website

snelle levering goede website

Beste York Schatorje, Heel erg bedankt voor je positieve review! We blijven ons inzetten voor uitstekende service. Met vriendelijke groet, Rob van Twenty4Bearings

Grote voorraad, snel geleverd

Altijd op voorraad wat je zoekt. En snel geleverd Correct bedrijf

Beste Jan, We zijn dankbaar voor je positieve beoordeling en kijken ernaar uit om je in de toekomst opnieuw van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Rob van Twenty4Bearings

Netjes geholpen

Hebben veel op voorraad

Beste Ansfried, Fijn om te horen dat onze service en voorraad aan je verwachtingen voldeden. Bedankt voor je positieve feedback. Met vriendelijke groet, Rob van Twenty4Bearings

Prima! Scherpe prijs en snelle levering.

Beste Hans, Hartelijk dank voor jouw positieve review. We zijn blij om te horen dat je order snel geleverd is. Een prettige dag en tot ziens! Met vriendelijke groet, Rob van Twenty4Bearings

Perfect!

Makkelijk te bestellen, snelle levering, en de juiste producten.

Beste Robert, Hartelijk dank voor jouw positieve review. Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Rob van Twenty4Bearings

Geweldig duidelijk en snel geleverd

Kon goed zoeken en snel gevonden de lagers die nodig had en besteld en snel geleverd Goeie site en snelle levering

Beste Patrick, Hartelijk dank voor je positieve feedback. We zijn blij te horen dat de zoekfunctie goed heeft gewerkt en dat je de gewenste producten hebt kunnen vinden. Met vriendelijke groet, Rob van Twenty4Bearings

Duidelijke site, nette prijzen en snelle service!

Vooral het gebruik van de site was duidelijk en handig!

redelijk

Voor de lagers die ik besteld had, had ik een technische vraag maar heb daar nooit antwoord op gehad. Maar wat snelle levering betreft was dat een dikke voldoende dus vandaar Cijfer 6

Beste Henk, Bedankt voor je review en het delen van jouw ervaring. We hebben ons best gedaan om de vraag te beantwoorden, maar helaas konden we de benodigde informatie niet vinden bij de fabrikant. Je hebt wel een reactie van ons ontvangen, maar helaas niet het antwoord op de vraag. Desondanks zijn we blij te horen dat je tevreden was over de snelle levering van de producten. Met vriendelijke groet, Rob van Twenty4Bearings

super goed geholpen

goed geholpen met goed advies en zeer snel geleverd

Beste W. Schouten, Bedankt voor de positieve review. Fijn dat we je goed hebben kunnen adviseren en de producten snel zijn geleverd. Met vriendelijke groet, Rob van Twenty4Bearings.

Keurige kogellager levering

Fantastisch! Geleverd wat besteld is.

snelle levering ,

lagers zijn niet de maat die ik verwachte, de maatvoering op de pagina is niet volledig! Maar na een telefoontje, werd alles perfect opgelost

Beste Paul Sesink, Dank je wel voor je recensie! Het spijt ons te horen dat de maten van de lagers niet aan je verwachtingen voldeden vanwege mogelijke onduidelijkheden op onze website. We zullen dit probleem onderzoeken en proberen het op te lossen om een betere ervaring te bieden aan onze klanten. Desondanks zijn we verheugd te horen dat je toch tevreden bent met de service en ons een beoordeling van 5 sterren en een 10 hebt gegeven! Als je in de toekomst nog vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Rob van Twenty4Bearings

Vandaag besteld is meestal de volgende dag in huis

Beste M. de Boer, Bedankt voor jouw review! We zijn verheugd te horen dat onze pakketjes over het algemeen snel bij jou worden bezorgd. We kijken ernaar uit om jou snel weer van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Rob van Twenty4Bearings

top

Gisteren besteld en vandaag in huis. Super geregeld.

Mooi geregeld

Vlot en correct

ik heb 6 lagertjes gekocht voor een schappelijke prijs en binnen 24HRs had ik ze in de hand.

Beste Marthijn, Het doet ons goed te horen dat je tevreden bent met je aankoop en de snelle levering van de lagers. We kijken er naar uit om je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn! Met vriendelijke groet, Rob van Twenty4Bearings

Super service snelle levering

DUIDELIJK EN SNEL CONTACT

ALS NOG ONBEKENDE KLANT GOED TELEFONISCH CONTACT - SNELLE LEVERING

Hoi Alex de Pleijt, Bedankt voor je review. Wij zijn blij om te horen dat je tevreden bent over het contact en de service. Onze toewijding aan een snelle levering staat hoog in het vaandel, en het is geweldig om te weten dat dit gewaardeerd wordt. We kijken ernaar uit om je in de toekomst van dienst te zijn. Mocht je nog vragen hebben of verdere assistentie nodig zijn, staan we graag voor je klaar! Met vriendelijke groet, Rob van Twenty4Bearings

geweldig

fijn om zaken met jullie te doen de bestelde materialen zijn netjes en op tijd geleverd.

Hoi Y.A.M.C. Kollau Kollau, Bedankt voor je feedback! Het is goed om te vernemen dat onze materialen keurig en op tijd zijn afgeleverd. Een prettige dag gewenst en hopelijk weer tot snel. Met vriendelijke groet, Rob van Twenty4Bearings

Met aandacht geholpen het juiste product te vinden

Een verschrikkelijke website om iets te vinden, vergeleken met een kogellager catalogus, maar via de chat direct geholpen. Snelle verzending, goed verpakt, uiteindelijk zeer tevreden!

Hoi Rob, Bedankt voor je feedback. We waarderen het dat je de moeite hebt genomen om je ervaring te delen. Jammer om te horen dat de website voor jou minder gebruiksvriendelijk was. We zitten echter niet stil en zijn altijd bezig met verbeteringen. Fijn om te horen dat je via de chat direct geholpen bent en dat de verzending snel en goed verpakt was. We streven ernaar om continu te verbeteren en nemen je opmerkingen ter harte! Met vriendelijke groet, Rob van Twenty4Bearings

Prima lagers

En snelle levering

ik hou niet van verplichte velden!

veel op voorraad, vlotte levering, redelijk toegankelijke website

Beste S., Dank je wel voor je review. We zijn verheugd dat je ons aanbeveelt en tevreden bent met onze voorraad, levering en website. Een fijne dag toegewenst en hopelijk weer tot snel. Met vriendelijke groet, Rob van Twenty4Bearings

altijd goed , ik koop er vaak

Altijd goed, ik koop er vaak. Laatste tijd wel regelmatig dat er van 1 soort het merk uitverkocht is maar dan is er vaak wel eenzelfde als ander merk te krijgen

Beste Joan, Dank je wel voor je terugkerende aankopen. We waarderen je loyaliteit! Het komt inderdaad soms voor dat een specifieke merk van een bepaald product uitverkocht is, maar we streven ernaar onze voorraad op peil te houden. Het is goed om te horen dat je vaak een alternatief kunt vinden dat aan je wensen voldoet. Mocht je in de toekomst suggesties hebben of als er iets is waarmee we je beter van dienst kunnen zijn, laat het ons dan gerust weten. Met vriendelijke groet, Rob van Twenty4Bearings

Snel en voordelig

Snel bestellen, snel in huis. Alle soorten en prijs klassen, veel keus.

Beste M. de Boer, Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij te horen dat je tevreden bent met onze snelle levering en uitgebreide keuze aan producten in verschillende prijsklassen. Met vriendelijke groet, Rob van Twenty4Bearings

Snel en netjes geleverd

Overzichtelijke site makkelijk zoeken naar je onderdeel