Snel en perfect verzorgd

Snelle levering ,prima materiaal simpel te zoeken en prima prijs

bestel er vaak

altijd goed, goed overzicht op website. sommige items zijn lastiger te vinden, vind je wel als je al een productcode hebt van eerdere bestellingen maar niet direct via de zoekbalk en dan wel als je het via de categorien probeert wel even lang scrollen

onderdelen op de site moeilijk te vinden, zoekbalk werkt niet goed

Spreekt voor zich, als bedrijf heb ik ook een factuur nodig ,hoe ontvang ik die? Groet, Willem manuel.

Beste Willem Manuel, Begrijpelijk dat je de factuur nodig hebt. Deze wordt dan ook altijd dezelfde dag verzonden, en we zien dat het in jullie geval ook op diezelfde dag verstuurd is. Heb je 'm nog steeds niet ontvangen? Wil je in dat geval even een mail sturen naar verkoop@twenty4bearings.nl, dan sturen we de factuur nog een keer door. En wellicht helpt het ook om de spambox te checken, of de factuur niet per ongeluk daarin terecht is gekomen. Bedankt voor jouw feedback over de zoekbalk. Dat is een onderdeel dat wij, samen met ons webbureau, continu blijven verbeteren, om het onze bezoekers zo makkelijk mogelijk te maken. Helaas is deze dus nog niet optimaal, maar daar wordt aan gewerkt. Een fijne dag! Met vriendelijke groet, Mark van Twenty4Bearings

prima geholpen

snelle reactie en levering

Mooie prijs, snelle levering.

Bellen bestellen en klasr

Bellen, bestellen en klaar wat wil een mens nog meer.

Dag na bestellen geleverd, prima.

Goed verlopen

Snel de bestelde lagers ontvangen

goede kwaliteit

goede kwaliteit, snelle levering en duidelijke webshop.

veel keuze en snel geleverd

kwaliteit/prijs verhouding is erg goed overzichtelijke website en snel geleverd

goed en snelle levering

ze hebben veel op voorraad tegen redelijke prijzen

veel op voorraad en snelle service en levering!

Al vaker lagers besteld en altijd snel geleverd. Veel voorraad en goede klantenservice.

Prima service en snelle levering.

Goede service, klantenservice goed bereikbaar, goede prijzen en snelle levering.

Nette firma snel en duidelijk

Ik had er nog niet eerder gekocht maar had een vraag en deze werd goed beantwoord en te gelijk een advies er bij .

prima service

bestellingen altijd snel thuis

correcte snelle levering

Goed overzicht met juiste maten

KAN NOG GEEN OORDEEL VERTELLEN

HEB MIJN PAKKET NOG STEEDS NIET ONTVANGEN. LIJKT MIJ VERSTANDIG OM POSTNL TE NEMEN IPV. UPS.

Vlot en goed geregeld

Alles was vlot en goed geregeld

altijd goed

altijd goed, grote voorraad en makkelijk zoeken op de website

veel keuze en op voorraad

Ze hebben veel en betaalbaar. wel soms wat lastig zoeken maar de volhouder wint.