Supersnelle levering!

Besteld om een uur of 17, en de volgende ochtend al geleverd!

ruim assortiment, goed contakt, kwaliteit en snelle levering

ruim assortiment, goed contakt, kwaliteit en snelle levering

2 zendingen??

Ik heb alleen twee zendingen gekregen een met 14mm doorgang, en 1 met de juiste 16mm doorgang.

Zeer positief

Goede ervaring met de aftersale. Kwaliteit van het geleverde naar wens.

Beste Rob Richel, Bedankt voor je review. Jouw positieve feedback over onze aftersaleservice en de kwaliteit van het geleverde wordt gewaardeerd. Groeten, Rob van Twenty4Bearings

Sneller en duidelijke service

Top Bedrijf. SDK Dieselsupport

Vlotte levering

Vlotte levering. Komen afspraken. Koerier dienst op tijd. Top.

Beste Freddie, Bedankt voor je positieve feedback. We zijn blij te vernemen dat de levering soepel verliep. Groeten, Rob van Twenty4Bearings

Voldoet aan verwachting.

Makkelijk bestellen, snelle levering en goede kwaliteit.

Beste Huib, Dankjewel voor het delen van je positieve review. We waarderen het dat je tevreden bent met onze producten. Met vriendelijke groet, Rob van Twenty4Bearings

uitstekend geholpen met zoeken naar de juiste lagers!

Beste Ap, We helpen graag bij het vinden van de juiste lagers. Bedankt voor het achterlaten van je positieve review. Groeten, Rob van Twenty4Bearings

goede snelle service

ze hadden wat we zochten en dit werd snel geleverd.

Beste Jacob, Goed om te horen dat je precies vond wat je zocht en dat de levering snel verliep. We waarderen je positieve feedback en hopen dat je tevreden bent met je aankoop. Groeten, Rob van Twenty4Bearings

V-snaren volgende dag geleverd

Erg goed

Groot assortiment en goede website

Prima, zoals gewoonlijk!

Juiste waren, snel geleverd, perfect!

Zeer goed bedrijf

Zeer goede prijs, snelle levering en een klantenservice om van te dromen.

Beste Peter, Fijn om te horen dat je zo’n positieve ervaring hebt gehad met ons bedrijf. We streven er altijd naar om de beste prijzen te bieden, snelle levering te garanderen en onze klanten de best mogelijke service te bieden. Bedankt voor het delen van je positieve feedback. Groeten, Rob van Twenty4Bearings

makkelijk, snel en grote voorraad

veel keuze, en voordelig

Bearings arrived on time, correct size

Good price for the two bearings I needed. Arrived in good time, were as advertised and the correct size. Great.

Dear Harley, Thank you for taking the time to share your positive feedback; we truly appreciate it. We're glad to hear that your products arrived promptly and in the correct size. We look forward to assisting you again in the future. Sincerely, Rob from Twenty4Bearings

top

overzichtelijke website en snelle levering

Volgende werkdag geleverd, niet duur.

heldere site

uitstekend

Breed assortiment en snelle levering.

Mooi bedrijf ,snel en goed geholpen

Goede site Jammer dat je boven de €15 excl. moet kopen had geen tijd anders had ik verder gekeken. Mvg.