Prima shakes, goede service!

De shakes geven een verzadigd gevoel en zijn lekker in smaak (ik heb vanille stevia) Laatst deed de black fridaydeal het bij mij niet, heb ik evengoed achteraf de korting gekregen en werd het op mijn rekening gestort. Dat is service! Enige punt ter verbetering: de gratis shakebeker die standaard meegestuurd wordt. Zeer milieuvervuilend en ik heb ze niet niet nodig. Zou fijn zijn als je die optie gewoon kunt uitvinken. Nu moet ik steeds aangeven bij de bestelling dat ik geen shakebeker wil.

Snel geleverd, goede prijs, goede kwaliteit

Geen hongergevoel,een hoop variatie in het eten. Je voelt je ook gemotiveerd omdat de kilo’s er snel van af gaan. Voor mij het beste dieet!!!

Snelle service!

Goed product en snelle levering

Dieet pro zakjes besteld in diverse smaken om uit te proberen. Snelle levering. Zakjes zijn handig omdat er één portie in zit. Ik gebruik het als ik werk in de yoghurt als maaltijd vervanger. De smaken zijn goed, banaan is mijn favoriet en het vult goed met weinig calorieën.

Altijd goede service

Altijd goede service, snel levering en leuke aanbiedingen. Ook handig het punten systeem.

Bestelling was goed verpakt alleen 4 dagen later geleverd dan gepland

had dit nog nooit gebruikt het bevalt me goed

goed spul werkt heel goed ben er 8.7 kilo vanaf gevallen ondanks dat ik een darm probleem heb bevalt me goed zo

Lekkere shakes

Superlekker en stilt de trek

Bij goed gebruik werkt het echt

Ik heb verder goede ervaring met Dieet Pro Mits men zich aanpast aan het eetpatroon en de diëten volgt volgens de lijst van DieetPro

Dieet pro goed vol te houden en lekker.

Mijn ervaring met dieet pro is uitstekend het heeft mij paar jaar terug van de 84 kilo naar 54 toen terug keren. Gebruik het nu om soms weer even terug in balans te komen. Iets minder streng maar toch weer even de touwtjes iets strakker aan trekken. Door Dieet pro geen probleem makkelijk weer even op te pakken. Smaken zijn allemaal goed alleen chocola is mij favoriete smaak.

Fijne en lekkere shakes

Ben sinds maart begonnen met Dieetpro en tot nu toe heel erg tevreden met de shakes. Een persoonlijke favoriet is toch wel Kers met daarop volgend Vanille. Aan het begin is het altijd wennen, maar ik kijk er nu eerlijk gezegd wel naar uit om het te nemen en geniet er ook echt van. Ik gebruik 1 shake op een doordeweekse dag. Ik ben van 73 kg begin dit jaar naar 67 kg gegaan en denk dat de shakes van Dieetpro mij hierbij enorm hebben geholpen. Hiernaast weet ik nu beter hoe ik eetmomenten over een dag verspreid door de Weekmenu en is het een onderdeel van mijn routine geworden.

Perfecte voeding op juiste moment

Perfecte complete voeding. Samen met t sporten 10kg afgevallen en blijf mooi op gewicht

Snel bezorgd goede producten

Snel bezorgd goed verpakt goede producten bestel zeker vaker

Online besteld en dag erna in huis

Top webshop. Producten besteld, en de dag erna had ik het in huis.

Tip top in orde

Altijd correct en op tijd geleverd prima zo

Goede en snelle afhandeling

Goed en snel geleverd Alleen zou ik niet steeds een beker meesturen. Er staan er genoeg in de kast. En met steeds meesturen verdwijnt het in de vuil/plastic container. Niet echt goed voor het milieu

Heel te vreden er mee

Donderdag gekregen en gelijk begonnen en nu maandag 2 kg afgevallen

Ben altijd blij als mijn bestelling bezorgd word, de shakes van dietpro zijn toch wel een van mijn favorieten.

Goed product en correcte levering

Voor mij de beste maaltijdvervanger op vlak van smaak en kwaliteit

Top product

Goede schake, ik gebruik 2 keer per dag! Helpt echt bij het afvallen

Al jaren gebruiker van Dieet Pro en het bevalt super..

Ben 20 kilo afgevallen met hulp van DieetPro en veel trainen.. Ik vind het heel lekker met Alpro kokos.. Nu al jaren iedere ochtend een shake en voor de rest koolhydratenarm eten. Nieuwe levenswijze die me prima bevalt. De shake vind ik erg lekker vooral chocola en caramel..

Goede Shake zit alles in wat je nodig heb Verschillende smaken Leuke aanbiedingen

Snelle levering en fijne shake

Lekkere shake. Ik heb de vanille smaak. Het vult goed waardoor het goed vol te houden is over de hele dag. Ik neem 2 shake's per dag. Ik heb zeker het gevoel dat ik sneller afval dan met andere shake's. Heb zojuist een nieuwe pot besteld met de glucomannan capsules. Ben benieuwd.

Gemakkelijk en snel ontbijt

Gebruik voornamelijk vanillesmaak. Bevalt prima als ontbijt. Snel klaar en de hele ochtend geen honger. Goed om in balans te blijven.

Over DieetPro

DieetPro is een unieke formule van slechts 79 kcal per shake die nagenoeg koolhydraatvrij, vetvrij en suikervrij is. DieetPro bevat per shake maar liefst 18 gram van een speciaal soort eiwit. Daarnaast bevat DieetPro een complete mix van vitamines en mineralen, waaronder vitamine B2, B3, B5, B6 en B12 die energie helpen vrij maken uit vet, koolhydraten en eiwitten en chroom om de bloedsuikerspiegel in balans te houden zodat de productie van het dik makende hormoon insuline beperkt blijft. Ook bevat DieetPro groene thee extract dat de vetverbranding verhoogt, de stof L-carnitine en VitaCholine™, gemaakt met natuurlijke wijnsteenzuur. Van de stof Choline is wetenschappelijk aangetoond dat het bijdraagt aan een normale vetstofwisseling en het lichaam helpt te reinigen via de lever. Het grote voordeel aan DieetPro is dat je verspreid over de dag blijft eten en dagelijks 2 shakes combineert met gezonde voeding en eiwitrijke voeding. Hierdoor is het dieet eenvoudig toe te passen in een druk leven en makkelijk vol te houden. Heb je advies of hulp nodig? Onze voedingsdeskundigen helpen je graag, helemaal gratis! Je kunt ons bereiken via de chatfunctie op de website, via de mail op info@dieetpro.nl of je kunt ons bellen op 0251 – 860 277