Lekkere gemakkelijke shake

Gemakkelijk besteld en in gebruik, altijd leuke korting of aktie. Groot assortiment. Snel klaar, voedzaam.

Ik ben heel tevrede

Ik ben nu in 3 mnd 8 kilo kwijdt dus ik ben echt happy ik gebruik het 2x per dag

Leefstijl ondersteuning

DieetPro ondersteunt in combinatie met de weekmenu's een leefstijl verandering. Geeft de structuur om daarna op Eigen kracht verder te gaan

Top product. Goed te gebruiken bij het aanvullen eiwitten voor spieropbouw na gastric bypass.

Snelle levering goede producten

Heerlijke shakes en de extra’s die je erbij krijgt mooi en fijn in her gebruik. Top! Ik ben vaste klant bij jullie

Top bij kh arme voeding

Sinds 2 jaar eet ik koolhydraatarm. De shake van dieetpro maak ik met ongezoete amandelmelk en is vaak een oplossing als snel ontbijt of lunch. Ondertussen door deze combinatie shakes en koolhydraatarme voeding 35 kg kwijt. De shake is smakelijk en eigenlijk lust ik ze allemaal. Vaste klant ondertussen en zet anderen nu ook op weg met als tip deze shakes

Het is lekker om te eten.

S morgens en s middags een shake verder koolhydraatarm eten en veel water drinken .

Lekker en gemakkelijk

Ik vind de shake lekker van smaak en heel makkelijk te shaken waardoor er geen klonten overblijven.

Makkelijk vol te houden

Ben nog maar 2 week bezig met Dieet Pro maar boel mij zo energiek en goed erbij. De eerste dagen wat hoofdpijn en moe maar dat is het afkicken van de suikers,nu een stuk beter. Ik heb mij nog niet gewogen wat de weegschaal ontmoedigend mij vaak en die ik later als ik veder in het proces ben, wel voel ik de kleding losser zitten en ook ben ik al in ketose (gebruik ketose sticks) en stimuleert mij erg. Tot nu toe het beste bieding programs wat ik ooit heb gebruikt

werkt perfect

snel wat kilo’s kwijt te raken zonder honger

Goed en snel geleverd!

Netjes en op tijd geleverd!

Altijd perfect

Snelle levering!!

Mijn eerste kennismaking met dieet-pro en het bevalt tot nu toe prima. Het dieet is makkelijk vol te houden en de Shakes zijn lekker. Alleen een verkeerde bestelling ontvangen, ik heb onder andere de smaak banaan besteld maar kreeg daarvan in de plaats aardbei. Ik vond het te veel gedoe om te retourneren en heb het maar gehouden en de smaak uitgeprobeerd, aardbei is niet mijn favoriet en het minst lekker. Helaas had graag de banaan gewild voor dat geld.

Het is goed en lekker en het helpt echt bij het afvallen

Ben net begonnen en kan nog geen oordeel vellen. Wel wat slap van smaak.

Eerste indruk is goed.

Ik gebruik het nu een week en ben 0,9 kilo afgevallen. Ik varieer met banaan en aardbei, zijn beide lekker om te drinken met amandelmelk of water. Kijken wat het resultaat is over een paar weken.

Top product

Ik ben vanaf 3 Januari begonnen met dieetpro shakes, supplementen en repen. Ik ben tot nu toe 16,6 kilo afgevallen. Voel mij fitter als ooit en ben weer gelukkig.

Het is voor mij niet lastig om me aan het dieet te houden. Als je dit doet gaat het goed Ben zelf in 5 weken tijd 14 kg verloren. Wil het nu tot na de zomer stabiliseren. Door in het weekend wat lekkers te nemen en dan doordeweeks te shaken en aanhef aantal maaltijden vast te houden. Voorlopig gaat dit goed

Lekker en makkelijke maaltijd

Vaak in de ochtend geen tijd om te ontbijten. Dit is een goede en makkelijke optie om toch snel even wat mee te nemen voor in de auto. En natuurlijk laag in calorieën.

Prima afwerking van mijn bestelling.

Mijn bestellingen kloppen altijd en staan heel snel bij mij in de kast.

De levering is snel en fijn dat er gratis shakebekers bijzitten.

Dure shake met proteïnen, koolhydraten en suikers arm, geschikt voor proteinedieet.

Bijzonder goede service en leverbetrouwbaarheid. De proteïne en wellicht ook de chroom doen uitstekend werk om hongergevoel weg te nemen . Het product surft verder op het reeds bekende proteïne dieet. Naast melkeiwit, is duidelijk herkenbaar sojaeiwit bij het drinken te herkennen. De samengetelde eiwitten geven een niet aangenaam mondgevoel door de korrelige structuur. De Smaken Chocolade, vanille en Koko's zijn niet uitgesproken en eerder flauw bij het smaakgevoel. Lage calorieën is een pluspunt. Pure sojaeiwitten die een fractie van de prijs kosten, doen evenzeer het zede, maar daaraan moet je zelf smaken toevoegen. Een shake met water is de meest ideale shake, omwille dat je geen calorieën eraan toevoegt. Plantaardige melk zonder suikers en lage KH zijn eerder voor de smaak aan te bevelen. Gewone melkproducten zouden ook kunnen, maar dan zit je met heel wat suiker, die de ketose kan beïnvloeden; . De shake kan op zich zwaar op de maag vallen, waardoor lichte misselijkheid kan ontstaan. Is dit geschikt om a te vallen? Ja! Let wel langdurig gebruik is voor de nierfunctie belastend en kan best met de arts besproken worden. Ook spierkrampen zijn geen uitzondering. Potassium (K) help tegen deze krampen. Smaak en mondgevoel zijn niet top en vandaar dat de score slechts 50% is. Stoort je dat niet en wil je een product dat werkt bij het afvallen, dat kan ik je verzekeren dat dit eiwitpoeder zal helpen. Wil je een spectaculair effect, dan zal je dagelijks moeten bewegen, ook al kam je met obesitas; Bewegen moet iedereen, ook is dat niet altijd eenvoudig. Ik hoop dat dit bijdraagt. Vriendelijke groet Didier

Bedankt voor de uitgebreide review Didier!

Snelle levering. Was niet compleet maar was binnen één dag opgelost. Dus ook daarover valt niet te klagen. Verder is het gewoon wat je krijgt is wat je besteld hebt. Shakes smaken prima. Je krijgt wat je besteld.

Super tevreden over resultaten en afhandeling bestelling. Met vriendelijke groet Petra Haane

Geen idee

Is nog te vroeg om een beoordeling te geven

Hoi Jitse, de review gaat ook vooral over de klantvriendelijkheid, het gemak van het gebruik van de website, de levering etc :-) en als je het product zelf wilt beoordelen mag je ook altijd even wachten hoor met de beoordeling.

Over DieetPro

DieetPro is een unieke formule van slechts 79 kcal per shake die nagenoeg koolhydraatvrij, vetvrij en suikervrij is. DieetPro bevat per shake maar liefst 18 gram van een speciaal soort eiwit. Daarnaast bevat DieetPro een complete mix van vitamines en mineralen, waaronder vitamine B2, B3, B5, B6 en B12 die energie helpen vrij maken uit vet, koolhydraten en eiwitten en chroom om de bloedsuikerspiegel in balans te houden zodat de productie van het dik makende hormoon insuline beperkt blijft. Ook bevat DieetPro groene thee extract dat de vetverbranding verhoogt, de stof L-carnitine en VitaCholine™, gemaakt met natuurlijke wijnsteenzuur. Van de stof Choline is wetenschappelijk aangetoond dat het bijdraagt aan een normale vetstofwisseling en het lichaam helpt te reinigen via de lever. Het grote voordeel aan DieetPro is dat je verspreid over de dag blijft eten en dagelijks 2 shakes combineert met gezonde voeding en eiwitrijke voeding. Hierdoor is het dieet eenvoudig toe te passen in een druk leven en makkelijk vol te houden. Heb je advies of hulp nodig? Onze voedingsdeskundigen helpen je graag, helemaal gratis! Je kunt ons bereiken via de chatfunctie op de website, via de mail op info@dieetpro.nl of je kunt ons bellen op 0251 – 860 277