Een dieet wat goed vol te houden is

De smaakvolle eiwithakesvan dieetpro vullen goed en daarbij eet je meerdere malen per dag nog wat tussendoor. Daardoor goed vol te houden en 18 kilo mee afgevallen

Lekker , makkelijk en het werkt

Ik gebruik het nu circa 10 maanden en ben zo'n 40 kilo afgevallen zonder enige echte moeite

Een dieet die voor Mij wel effect heeft.

Enkele jaren geleden heb ik dieet pro met suplementen gevolgd, met goed resultaat. Goed afgebouwd en geen jojo effect. Nu ben ik 2 jaar geleden ziek geworden en behoorlijk in gewicht aangekomen. Weer naar diëtiste,maar helaas. Ik ben nu twee weken begonnen met dieet pro met voedingssupplementen. Gaat goed bijna of geen honger gevoel, recepten zijn lekker en goed. Op internet voldoende recepten die weinig of geen koolhydraten bevatten.

Altijd snelle verzending na makkelijk kiezen op de website

Goed product en via eigen website sparen voor gratis producten

Positief fijn product

Gebruik het als ontbijt gezien de tijd smaakt lekker.

Deze pro dieet had ik al ervaring. Weer mee gestart in een week 3 kilo afgevallen. Ik heb een langzaam schildklier. Ik ben zeer tevreden over deze dieet . Geen honger gevoel.

Goed vol te houden

4 weken 2 shakes per dag en daarna 2 weken 1 shake per dag. De aanbevolen tussendoortjes genuttigd en in de avond met het gezin mee eten Resultaat : 3 kilo kwijtgeraakt Kostte weinig moeite. Chocolade, vanille en caramel zijn mijn favorieten.

Ik ben binnen 6 dagen al 1 kilo afgevallen.

Lekker

Ik heb in het verleden nog shakes gebruikt, maar allen hadden toch een zeer chemische smaak. Dit kan ik van deze echt niet zeggen. Ze zijn lekker van smaak. Ik merk ook, na een week gebruik, dat het goed vol te houden is: geen hongergevoel en toch al meer energie.

deze levering minder

vorige leveringen waren goed en volledig, nu miste ik het weekmenu. en de code voor de volgende levering om korting te krijgen , vind ik jammer

Snelle levering steeds meer uitbreiding in het assortiment.

Leuke kortingskaart erbij en gratis een heerlijke saus erbij Super

Prima samenstelling,vandaar mijn keuze voor Dieet Pro en omdat deze shakes de Atkins shakes het dichts benaderen. De smaak is afhankelijk van persoonlijke voorkeur. Ik ben ben tevreden over de Cappuccino en Cocos. De speciale Kerstsmaak Shake vind ik niet lekker.

Smaken zijn erg lekker al vind ik het echt ontzettend jammer dat de lemon merengue er niet meer is !!!!! De bestelling is echt super snel binnen ! Ik wil graag een kleine 15 kg afvallen en denk dat het me met dieet pro zeker gaat lukken.

Hoi Sietsche, wat goed om te horen dat je fan was van onze Special Edition. Deze zal steeds wijzigen, maar wie weet als er nu heel veel mensen zijn die hem missen, dat hij toch weer terug komt ;-). Succes!

Lekkere shake

Smaakt hoed

Nog nooit zo makkelijk

Ik ben een tijdje geleden begonnen aan dieet pro.. ik was moeder geworden, nieuwe baan etc etc eigenlijk allemaal excuses waardoor lijnen maar niet lukte en de kilo’s eraan vlogen! Tot ik op een dag mezelf zag en dacht maar dit wil ik niet! Ik ben toen begonnen aan dieet pro en binnen 4 maanden was er 20 kilo af.. En ik heb in lange tijd nog nooit zoveel gegeten dus meer eten maar beter eten werkt zeker wel

Wauw, wat goed Wendy, wat een mooi resultaat! Daar mag je heel trots op zijn.

Heerlijke makkelijke start van mijn dag

Door mijn leeftijd wat extra eiwit nodig, die krijg ik nu eenvoudig en smakelijk

Heel goed te gebruiken

Ik gebruik op dit moment dieet pro om op gewicht te blijven. Een keer per dag. Als ik weer af wíl vallen, houd ik mij weer aan het aanbevolen menu. En dat gaat prima. De smaak is ook prima.

Perfect dieet

Ik gebruik dit product al jaren, Met veel succes Ook de recepten zijn lekker. Snelle levering

De smaken zijn heerlijk

Ik ben nu pas een week bezig, maar het is goed vullend! 's morgens alleen een shake, 10.30 fruit. 's middags een shake met bv een komkommer met hummes (zelf gemaakt, ipv olie tomaten erdoor). Om 15.00 uur groentensoep. 's avonds een gewone maaltijd.

Hoi Ada, wat goed dat het zo goed vult bij je. Probeer je wel aan de 7 eetmomenten te houden om de verbranding hoog te houden. Succes!

Verschrikkelijk

Na een week al kapot de kleur laag is er ook helemaal af nu al

Goedemorgen Lavinia, wat vervelend! Als je ons een mailtje stuurt met om welk product het precies gaat ontvang je uiteraard een nieuw exemplaar. Want dit is natuurlijk niet de bedoeling, mail ons even op info@dieetpro.nl en dan lossen wij het voor je op :-)

Duur spul

Prima spullen maar erg duur, bij een drogisterij of een andere winkel krijg je het zelfde spul voor veel minder geld. Effect is het zelfde

Bedankt voor jouw reactie Mike, helaas hebben wij geen zeggenschap over acties en prijzen van onze wederverkopers. Zij mogen zelf hun acties bepalen, anderzijds is dat voor ons weer lastiger. Natuurlijk hebben wij wel regelmatig leuke acties. Als je lid bent van onze nieuwsbrief of van de community op facebook dan mis je ze zeker niet. Wel heel erg fijn te horen dat je enthousiast bent over onze producten!

Helaas mijn bestelling nog niet ontvangen

Zie hierboven

Goedemorgen Willem, wij zien dat jouw bestelling op 9 december bij de buren is afgeleverd omdat je niet thuis was bij de bezorging. Wat vervelend dat er geen briefje is achtergelaten. Ik zal de klantenservice jou een berichtje laten sturen waar je deze kunt afhalen. Update: Gelukkig heb je jouw pakketje ontvangen!

matig

ik ben * kilo af gevallen en sta nu al * maande dat het er niet meer af gaat

Goedemiddag Corrie, wel goed dat je al 7 kilo bent afgevallen! Het kan zijn dat jouw lichaam gewend is geraakt aan de lagere kcal inname en daardoor de verbranding wat naar beneden heeft bijgesteld waardoor je nu even stil staat. Belangrijk is om voldoende groenten te eten om verzuring tegen te gaan dat zou kunnen ontstaan bij een eiwitrijk dieet, dan kan de weegschaal ook weer lagere cijfers gaan laten zien. Als je graag wat persoonlijk advies wilt van onze voedingsdeskundigen dan kun je ons altijd mailen op info@dieetpro.nl. Dan kijken we samen waar we wellicht iets zouden kunnen veranderen zodat je weer verder zult afvallen.

* weken * kg!

Tot nu toe zonder er extra bij te sporten in * weken van ** naar ** kg! Van de 10 smaken vind ik er 8 erg lekker, het is goed vol te houden! Het zou fijn zijn als ze op de site meer recepten zetten!

Over DieetPro

DieetPro is een unieke formule van slechts 79 kcal per shake die nagenoeg koolhydraatvrij, vetvrij en suikervrij is. DieetPro bevat per shake maar liefst 18 gram van een speciaal soort eiwit. Daarnaast bevat DieetPro een complete mix van vitamines en mineralen, waaronder vitamine B2, B3, B5, B6 en B12 die energie helpen vrij maken uit vet, koolhydraten en eiwitten en chroom om de bloedsuikerspiegel in balans te houden zodat de productie van het dik makende hormoon insuline beperkt blijft. Ook bevat DieetPro groene thee extract dat de vetverbranding verhoogt, de stof L-carnitine en VitaCholine™, gemaakt met natuurlijke wijnsteenzuur. Van de stof Choline is wetenschappelijk aangetoond dat het bijdraagt aan een normale vetstofwisseling en het lichaam helpt te reinigen via de lever. Het grote voordeel aan DieetPro is dat je verspreid over de dag blijft eten en dagelijks 2 shakes combineert met gezonde voeding en eiwitrijke voeding. Hierdoor is het dieet eenvoudig toe te passen in een druk leven en makkelijk vol te houden. Heb je advies of hulp nodig? Onze voedingsdeskundigen helpen je graag, helemaal gratis! Je kunt ons bereiken via de chatfunctie op de website, via de mail op info@dieetpro.nl of je kunt ons bellen op 0251 – 860 277