Gebruik het alleen ipv ontbijt om de balans qua gewicht te behouden

De smaken vallen tegen

De smaken vallen tegen het maakt niet uit met waar he het mee mengt. Ik maakt het op want daar vind het te duur voor om het weg te gooien. Heb niet het idee nu dat het mijn verder helpt.

Top.

Binnen een week zie je al verschil

Goed vol te houden

Snel in huis, leuk dat er een weekplan bij zit. Smaken zijn ook goed, geen 5 sterren want ik zou graag de stevia gezoete variant uitproberen maar dat kan niet en om dan maar meteen een grote pot te kopen vind ik best een gok.

Goed te doen

Snelle en goede levering van het pakket. De smaken zijn goed, ik maak het aan met plantaardige melk met vanille smaak. Ik weet nog niet of ik er van afgevallen ben, het is uiteraard belangrijk dat je er niet alsnog naast snoept etc. Deze eerste dagen ben ik wel erg hongerig en moet ik erg wennen aan het lagere aantal calorieen.

Gemakkelijk

Door de shake en de hoeveelheid momenten dat je mag eten . Is het gemakkelijker om het dieet te volgen zonder honger!

Nog niet

Is lekker maar ben nog niets afgevallen

Geweldig product

Het is makkelijk te gebruiken en er is heel veel keuze in smaken.

Smakelijk en effectief

De shakes zijn lekker, en er is veel variatie dus je kunt prima afwisselen. Het hongergevoel blijft echt meerdere uren weg waardoor het helpt bij het afvallen. Ik neem de shake als ontbijt en eet de rest van de dag gezond en koolhydraatarm. Werkt perfect!

Uitstekend!

Geweldige producten, goed om vol te houden!

Mijn heerlijke ontbijtshake

Ik gebruik Dieetpro niet om af te vallen maar als een ontbijt. Ik heb sind 2 jaar Diabetes II en moet medicijnen nemen. Aangezien ik moeite met ontbijt heb (vooral omdat ik geen brood en ontbijtgranen meer mag omdat ik daar heel erg op reageer) gebruik ik een shake van Dieetpro als ontbijt zodat ik mijn medicijnen kan nemen. Het geeft mij een vol gevoel tot de lunch en omdat er geen koolhydraten inzitten reageert mij suikerniveau er niet op. Ik gebruik het altijd met soja light en heb zo iedere dag een heerlijk ontbijt.

Slechte ervaring

Al na de eerste shake kreeg ik na een uur een vreselijke suiker dip!! Terwijl ik geen diabetes ben. Ik denk door xe hoeveelheid zoetstof.

Snelle levering. De shakes zijn heerlijk .

Goede en lekkere eiwit shake

Gewoon prima spul

De shakes zijn prima.

De shakes zijn echt lekker vind ik.. ik ben er tot nu toe al wat mee afgevallen. Ik eet de shakes met magere yogurt. Nadat ik de bestelling had geplaatst waren de twee potten de andere dag al in huis.

Heel lekker van smaak.

Zeer snelle levering. Altijd correct. Lekkere smaken. Gemixt met rood fruit uit de diepvries (dus nog bevroren) en magere melk, is het een heerlijk ontbijt op een warme dag.

Snel geleverd en smaak is goed

Ik heb het nog niet zo lang in huis, maar de smaak is voor mij echt goed. Chocolade en Aardbei. Normaal gesproken ontbijt ik niet, en dit is echt een goede vervanger. Zo ontbijt ik toch en heb ik een verzadigd gevoel.

Ben al een paar jaar klant bij hun, nooit geen problemen. Er is laatst een bestelling buiten voor onze voordeur gelegd door Post.nl omdat wij niet thuis waren. Maar het was wel mooi verdwenen. Dieetpro gebeld, het werd gelijk opnieuw gestuurd zonder extra kosten. Prima service dus.

Zijn lekkere shakes

Ik ben nog maar net begonnen maar de shakes zijn goed intenemen. Mix het met water. 2shakes en tussen door een reep en fruit of slalade. En avond maal groentes ei .gerild kip of gekookt of in cocosoilie gebaken, en vis die ik vaak via oven doe . En 2 x in de week sportschool. Net een week bezig maar bevalt prima

Uitstekende producten

Ik gebruik al een tijdje de producten van dieet pro maar bestelde nog nooit rechtstreeks. Mijn ervaringen zijn uitstekend meer dan dat heb er zelfs goede voedingsadviezen gezien en prima aanvullende producten. Kortom uitermate tevreden.

Altijd correct en op tijd geleverd

Gemakkelijk te maken de shakes, maak ze met water, ongezoete amandelmelk, mengen met yoghurt… Absoluut geen hongergevoel en gemakkelijk vol te houden.

Goed product en snelle levering.

Eenvoudig online te bestellen en de levering is snel.

Prima product doet wat er gezegd wordt.

Prima product. Goede smaak geen hongergevoel

Over DieetPro

DieetPro is een unieke formule van slechts 79 kcal per shake die nagenoeg koolhydraatvrij, vetvrij en suikervrij is. DieetPro bevat per shake maar liefst 18 gram van een speciaal soort eiwit. Daarnaast bevat DieetPro een complete mix van vitamines en mineralen, waaronder vitamine B2, B3, B5, B6 en B12 die energie helpen vrij maken uit vet, koolhydraten en eiwitten en chroom om de bloedsuikerspiegel in balans te houden zodat de productie van het dik makende hormoon insuline beperkt blijft. Ook bevat DieetPro groene thee extract dat de vetverbranding verhoogt, de stof L-carnitine en VitaCholine™, gemaakt met natuurlijke wijnsteenzuur. Van de stof Choline is wetenschappelijk aangetoond dat het bijdraagt aan een normale vetstofwisseling en het lichaam helpt te reinigen via de lever. Het grote voordeel aan DieetPro is dat je verspreid over de dag blijft eten en dagelijks 2 shakes combineert met gezonde voeding en eiwitrijke voeding. Hierdoor is het dieet eenvoudig toe te passen in een druk leven en makkelijk vol te houden. Heb je advies of hulp nodig? Onze voedingsdeskundigen helpen je graag, helemaal gratis! Je kunt ons bereiken via de chatfunctie op de website, via de mail op info@dieetpro.nl of je kunt ons bellen op 0251 – 860 277