Super en makelijk vol te houden shakes hebben een heerlijke smaak

Super lekkere shakes makkelijk vol te houden

Lekkere smaken

Ik gebruik het niet zo lang, maar wel zeker al resultaat. We gaan er ook zeker nog een tijdje mee door. 40 kg ben je niet in 1 maand kwijt. DieetPro is zeker heel goed vol te houden.

Fijn en makkelijk

Het is bij mij alles of niks . Dus met de shake ‘s morgens en ‘s middags met magere yoghurt en wat fruit en een handje musley is het overdag prima te doen. ‘s avonds neem ik een gewone maaltijd die mijn gezin ook eet en om 21.00 uur het avond snackje. Fijn is ook het week menu wat er bij zit. Ben benieuwd hoelang ik het deze keer vol hou.

Zeer tevreden. Indien iets niet klopt altijd correcte afhandeling. Snelle levering.

Ik kan er goed mee leven.

In de eerste week nam ik 3x per dag een shake. Tussen de middag nam ik komkommer, tomaat en augurk voor de maagvulling. Daarna nog gekookte ei. Soms nam ik in de avond een cracker met tonijn op water. Na die eerste week was ik 0,0 kilo afgevallen. Dat was voor mij heel frustrerend. Nu 3 weken later wel wat afgevallen. Heb wel 2 dagen gezondigd doordat we een uitnodiging hadden gekregen voor een etentje, en een avond zelf iets gebrouwen. Merk wel aan mijn kleding dat het wat ruimer gaat zitten.

Supergoede ervaring met Dieet Pro, de shakes zijn lekker en het is makkelijk vol te houden.

Werkt super en heerlijke smaken

Heerlijke verschillende smaken En voor mij werkt het prima voel mij een stuk beter nu ik dieet pro gebruik

Goede Shake 's

Lekkere shake 's stil goed je honger gevoel

Snel en in goede verpakking geleverd. Prima keuze in smaken.

Genoeg keuze in smaken, daardoor kan je afwisselen. De 5 smaken die ik al besteld had zijn lekker. Het product zelf helpt mij om af te vallen.

Twijfelachtig

Ik weet niet of dieetpro wel zoveel bijdraagt aan mijn gezondheid. Mijn ontlasting is, keihard, en het zeer pijnlijk en moeilijk om te ontlasten.

heel goed.

Mijn favoriete smaak is de banaan. Heerlijk fris. Verder veden de shakes goed. Kan ze zeker aanbevelen.

Werkt super

Werkt goed, geen honger gevoel en makkelijk mee te nemen! Ideaal om wat kilootjes kwijt te raken. Twee keer per dag en in de avond gewoon mee eten met het gezin. Inmiddels geeft de weegschaal 15 minder aan!

Ik gebruik diet pro al enkele jaren . Ik doe het in mijn yoghurt en blijf zo al jaren precies op mijn streefgewicht. Diet pro zorgt ervoor dat het hongergevoel verdwijnt enzogt ervoor dat ik gedurende de dag voldoende energie heb. Daarnaast smaakt het goed.

Snel geleverd, goede voeding

Snelle levering, sinds ik dieetpro shake gebruik heb ik meer energie. Het is een goede aanvulling/vervanging van een tussendoortje.

Top ervaring

Tweede keer dat ik nu dieet pro gebruik. Ik ben bijna twee jaar geleden gestopt met roken dus er zijn weer aardig wat kilootjes aangekomen. Ik begon met 85,5 kg en ik ben nu 5 dagen bezig en ik ben al 2,6 kg kwijt super blij mee! Ik wil ongeveer 10 kg kwijt. Ik ben blij met dieet pro

Prima product

We nemen al vele jaren dit specifieke product af. De commerciële afspraken worden echter niet nagekomen. Toegezegde korting van 15% is met uw voucher ingevoerd en korting bleef uit...

Aanrader

Tot nu toe is het goed te doen de Shakes en ook goed om te drinken.

compleet en lekker

Meerdere merken geprobeerd, maar mango smaakt naar mango en bosvruchten naar bosvruchten. Mijn favoriet karamel :-) Zo wordt mijn bakje Skyr in de ochtend toch een lekker ontbijt.

Goed vol te houden

Als ik een paar pondjes zwaarder ben geworden, dan is het weer tijd voor DieetPro. Het is gemakkelijk vol te houden en mijn gewicht is weer snel op mijn streefgewicht.

Fantastisch !

Super snelle levering, goede prijs/kwaliteit. Tevreden klant !

Top product

Ik gebruik de shakes van dieet pro in combi met minder koolhydraten, fruit, groente en vlees. Doe lijnzaad en beetje Brinta erbij voor de stoelgang. Nu ongeveer 1 jaar verder. Ik ben 13 kilo kwijt en nog steeds eraf gehouden.

Lekker van smaak, ideale vervangmaaltijd

Lekkere maaltijd vervanger . Amper 75 kal. Per shake. Ook lekker met amandelmelk !

Snelle levering binnen 48 uur

Prima smaak en effectief

Ik meng het met 300 ml Roasted Amandelmelk No Sugar. Dat is 45 kcal extra maar zo smaakt het een beetje als een milkshake :-) Persoonlijk geef ik tot nu toe uit de smaken vanille en banaan, de voorkeur aan vanille.

Bevalt me prima

Het bevalt me wel, maar ik heb wel last van me maag??? Dus ik doe nu effe 1 shake in plaats van 2

Fluorietweg 34

1812RR Alkmaar

+31 251 860 277

Over DieetPro

DieetPro is een unieke formule van slechts 79 kcal per shake die nagenoeg koolhydraatvrij, vetvrij en suikervrij is. DieetPro bevat per shake maar liefst 18 gram van een speciaal soort eiwit. Daarnaast bevat DieetPro een complete mix van vitamines en mineralen, waaronder vitamine B2, B3, B5, B6 en B12 die energie helpen vrij maken uit vet, koolhydraten en eiwitten en chroom om de bloedsuikerspiegel in balans te houden zodat de productie van het dik makende hormoon insuline beperkt blijft. Ook bevat DieetPro groene thee extract dat de vetverbranding verhoogt, de stof L-carnitine en VitaCholine™, gemaakt met natuurlijke wijnsteenzuur. Van de stof Choline is wetenschappelijk aangetoond dat het bijdraagt aan een normale vetstofwisseling en het lichaam helpt te reinigen via de lever. Het grote voordeel aan DieetPro is dat je verspreid over de dag blijft eten en dagelijks 2 shakes combineert met gezonde voeding en eiwitrijke voeding. Hierdoor is het dieet eenvoudig toe te passen in een druk leven en makkelijk vol te houden. Heb je advies of hulp nodig? Onze voedingsdeskundigen helpen je graag, helemaal gratis! Je kunt ons bereiken via de chatfunctie op de website, via de mail op [email protected] of je kunt ons bellen op 0251 – 860 277