Lekker en effectief dieet

Er miste iets in de maandaanbieding maar werd direct nagestuurd.

Het werkt

Begonnen met twee Shakes per dag ( en natuurlijk ook eetpatroon aangepast). Na 20 kilo afgevallen te zijn nu nog altijd 1 shake per dag. Gewoon omdat het lekker en makkelijk is.

Matig

Ik had een pakket van 80 euro wat voor mij veel geld is. Geen receptboekje gehad . De Shakes zijn matig . Niet echt vies maar zeker niet lekker . Ik kreeg 2 pillen doosjes zijn klein en had beter gemogen . Had liever een goede shake beker erbij gehad deze lekt ook nog en dus al weg gegooid

Gewedig

Gebruik het al jaren en het bevalt enorm. Vooral dat er geen suiker inzit is voor mij als diabetes patiënt belangrijk. Ik woon in Portugal maar laat de bestelling in Nederland bezorgen en degene die naar Portugal komt brengt het dan mee.

Lekker en snelle levering

Al een week bezig. Vanille smaak is lekker, wel wat dun, vergelijk met andere shakes. De online aanbieding 50 € voor 2 skakes + 1 shake-beker + 1 rvs shaker is heel voordelig. In de winkel zijn deze producten veel duurder. De rvs shaker mat/roze is heel mooi, handig en van goede kwaliteit.

super en erg lekker

Dieetpro is erg lekker en werkt goed ben al in 2 weeken tijd 2 kilo afgevallen, geen behoefte aan snoep en koek dit is echt goed product en nog lekker ook, ben er blij mee en je zit er goed vol van.Maar ik ben er nog niet maar ben zeker op de goede weg op naar een slank lijf. Resultaat mag er zijn.

zelf diëtiste was onder de indruk

Ik gebruik al langere tijd dieetpro. Nu vooral om op gewicht te blijven nadat ik eerst ca. 15 kg ben afgevallen. Nu nog 1 maaltijd per dag vervangen werkt prima. En natuurlijk in combinatie met veel meer bewegen.

Helemaal prima

Snelle bezorging, goed verpakt en ze hebben leuke acties. De shaker krijg je erbij, maar kun je ook wegvinken zodat je ze niet bij iedere bestelling krijgt. Wat misschien wel leuk zou zijn: een alternatief voor als je de shaker niet wil, dat je kan sparen voor de luxere shaker uit het assortiment:) maar nogmaals helemaal tevreden en de shakes zijn heerlijk!! Vanille blijft onze favoriet.

Goed product en snelle levering

Goede ervaring met de producten van DieetPro en altijd een snelle levering

Ik val gemiddeld 2 kilo per week af. De shakes zijn echt lekker. Persoonlijk zou ik iets meer tips willen voor tussendoortjes. Dit dieet is prima te doen. Na een week of 2 verdwijnt ook het honger gevoel.

top en lekker product

Ik gebruik dit nu al 5 jaar, heerlijk elke ochtend een shake. Ik ben niet op het hele dieet. Voor mij is de shake in de ochtend heerlijk. En het bestellen en leveren gaat heel erg snel. Dus tevreden klant

Lekker

Ik ben nog maar een paar dagen bezig dus dan is er nog niks af . Hopelijk gaat dat wel gebeuren .

Echt lekker smaak

Ik ben heel tevreden met de banaan en Kokos smaak.

Excellent!

Het smaakt lekker , niet zoet, textuur is glad (niet krijt achtig).

Goede kwaliteit en snelle levering

Gebruik diet pro al jaren. Eenvoudig en heel efficiënt. Als ontbijt en geen honger tot de middag en onderweg voor lunch. Ook niet verkeerd.

Een makkelijke site waar je simpel kan bestellen.

Is buitengewoon goed.

Im kan nog niet veel zeggen,heb proefzakjes Met yoghurt vind ik het lekker,maar met water moet ik erg aan wennen.

Compleet

Snelle levering, nu nog te kort om te zeggen of het een succes gaat zijn. Wel merk ik al duidelijk dat mijn broeken losser zitten. De smaken van aardbei en chocolade zijn goed. Af en toe doe ik er een scheutje melk bij voor een wat romiger smaak.

Prima producten

Helpt me om op gewicht te blijven. Smaken zijn ook prima

Heel goed, goede smaak ook

Prijs is wel oké, je krijgt wel waar voor je geld. Smaken zijn ook wel prima

Lekker en werkt

De producten zijn lekker van smaak en het belangrijkste ze werken / ondersteunen bij het afvallen en/of op gewicht te blijven

Makkelijk vol te houden

De shakes zijn erg dun vullen niet heel erg. De smaken zijn wel goed. Doordat je regelmatig iets mag eten is het een makkelijk vol te houden programma en ik heb geen snaai behoefte meer. Ik gebruik geen weegschaal maar ik voel aan mijn lijf dat er spieropbouw is en de centimeters eraf vliegen.

Goed geen honger goede en snelle levering

Smerigste ooit

Dure shake aarbeien gekocht. Het blijft met melk of water ( beide) erg dun! Het vult totaal niet. De shake is heel korrelig en smaakt erg chemisch totaal geen aarbeien smaak te proeven. Snap niet dat dit nog verkocht word! 25 euro ... weg gegooid!

Over DieetPro

DieetPro is een unieke formule van slechts 79 kcal per shake die nagenoeg koolhydraatvrij, vetvrij en suikervrij is. DieetPro bevat per shake maar liefst 18 gram van een speciaal soort eiwit. Daarnaast bevat DieetPro een complete mix van vitamines en mineralen, waaronder vitamine B2, B3, B5, B6 en B12 die energie helpen vrij maken uit vet, koolhydraten en eiwitten en chroom om de bloedsuikerspiegel in balans te houden zodat de productie van het dik makende hormoon insuline beperkt blijft. Ook bevat DieetPro groene thee extract dat de vetverbranding verhoogt, de stof L-carnitine en VitaCholine™, gemaakt met natuurlijke wijnsteenzuur. Van de stof Choline is wetenschappelijk aangetoond dat het bijdraagt aan een normale vetstofwisseling en het lichaam helpt te reinigen via de lever. Het grote voordeel aan DieetPro is dat je verspreid over de dag blijft eten en dagelijks 2 shakes combineert met gezonde voeding en eiwitrijke voeding. Hierdoor is het dieet eenvoudig toe te passen in een druk leven en makkelijk vol te houden. Heb je advies of hulp nodig? Onze voedingsdeskundigen helpen je graag, helemaal gratis! Je kunt ons bereiken via de chatfunctie op de website, via de mail op [email protected] of je kunt ons bellen op 0251 – 860 277